peki arkadaslar bişey sorucam yeniköy pazarbasında satılan bi kask vardı kaverk miydi neydi buna benzer bi okunusu vardı tam adını bilen kaskın kalitesini bilen varmı, ordaki satıcı arkadas o marka için 20 yıldır türkiye piyasasında bu kask demişti?
peki arkadaslar bişey sorucam yeniköy pazarbasında satılan bi kask vardı kaverk miydi neydi buna benzer bi okunusu vardı tam adını bilen kaskın kalitesini bilen varmı, ordaki satıcı arkadas o marka için 20 yıldır türkiye piyasasında bu kask demişti?
feyızoglunda gorevlıler gayet ıyı dedıler bu fıyata alabılecegın en ıyı kask dedıler ve arastırdım avrupa standartlarına uygun oldugunu oğrendım bence fıyatı na gore gayet ıyı..
caberg olabilirmi
caberg iyi kasktır..
lazer ise benim eski kaskım..race replica modeli
2005 yılında yapılan bir testte arai shoei gibi markaların bazi modellerini geçerek listenin üstünde yeralmıştı..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
keser aksam iş cıkısında yetişebilirsem gidip bakıcam ona..
o galiba isim bana cok yabancı gelmişti 2ad vardı ellerinde cok incelememiştim ama güzel duruyodu 2 ürününde boyası mattı taratıcam simdi googlede tesekkürederim
bahsettigim kask bu bide kırmızısı var resim dicektim diyemiyorum nerden ekleniyo bu resim ya
Bende nolan n62 var bayiden almıştım
selam arkadaslar ben aranıza yeni katıldım. bugun 8000 km bakımı yaptırdım yag degisti 15-40 castrol (20ytl), hava filitresi falan temizlendi, vidalar falan kontrol edildi(38 lira iscilik)+ zincir temizlendi gazyagı ile ve yaglandı tekrar (15 lira iscilik) toplam 1 saati biraz askın bir servis ve 80 lira!!! bana biraz cok geldi. bir de zincir temizlenmesi ve yaglanmasının ayrı bir iscilik olarak yazılması garibime gitti. normal periyodik bakıma dahil degil mi zincir temizligi ve yaglanması?
Nereye yaptırdın bakımı?
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
görkem gdr marka kask nasıl ya feyizoğlunda 150 lira
http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=44501
linkte bu acep bi bakarmısın
kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:
bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana
Gdr acaip kalitesiz italyan taklidi bir kasktır... Malzemesi dandik , hiç koruması olmayan , testlerde başarısız olmuş , kaskların yüz karasıdır...
Senin kask GDR değil miydi?
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Ben 4000 km bakımına 68 ytl verdim Çorlu onur plaza ehliyetimi alınca gitmicem oraya ama ehliyetimi almama 2 yıl daha var
Sanırım ben bu kaska bakmıştım ama deseni böyle değildi bizim cıbırın repsoldeki renkleri vardı güzel bişeye benziyodu benim nolan n62 ye göre ağırdı ben repsol alsaydım onu alcaktım kırmızıyı alınca biraz fiyat farkı var ama nolanı aldım
cbr125r güzel motor
Arkadaslar bu canavar ne yer ne içer ne ister bi soralım dedik hangi mama iyi gelir bu bebeğe ?
1.CBR-125 e en iyi uyan Yakıt türü ve Akaryakıt şirketi hangisidir ?
2. GOR marka kask iyi midir ?
3.Bu motorda Çene açılır kask kullanmanın sakıncası varmıdır ?
1 - 97 Oktan derler ama En iyisi 95 oktan Benzin dir...
2 - O markayı duymadım hiç Demek pek iyi değiL
3 - Hiçbir sakıncası yok senin tercihin ama bu tipteki motorlarda genelliikle Full Face kask kullanılıyor
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Ya herkes 97 97 diye bağırıyor sen 95 diyince şok oldum hatta bi bayan arkadaş da ben sürekli shell den 97 oktan koyuyorum felan dedi vay be dedim kadın bizden daha çok biliyo felan oldum
Ben çene açılır istiyorum çünkü yüzümü göstermek için sürekli kaskı çıkartıp takmak istemiyorum çeneyi kaldırıcam yüzümü görücekler polisler gibi aynı hani seni durdurup yanına gelince çeneyi kaldırıyorlar ya sen önce robocop gibi bişey sana yaklaşıyor gibi hissediyorsun sorna bi bakıyorsun bayağı bildiğin memur
97 oktan gereksizdir çoğu motora..
kesinlikle 95 oktan kullanın..
gor yerine daha kaliteli kask seçmeni tavsiye ederim..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
bende formdaki benzin konularını okuduktan sonra 97 oktan almaya baslamıstım fakat motor sanki daha gürültülü calısmaya baslamıstı.. tabi bunu psikolojik olarak ben öyle sanmısda olabilirim.. birde bu konuyu bi iki kişiyle konusmustum 95 ve 97 arasında bi fark yok hikaye demişlerdi... tartısılır bi durum gercekten fark varsa 97 kullanmaya basladıgımdan buyana ben bişey anlamadım belki yüksek cc makinada belli olur diye düsünüyorum..
ankara efe honda da yaptırdım.
buarada yarım kaskların kaza anında vidalarından kırıldıgını duymustum tam kasklar daha guvenli diye biliyorum.
http://www.sahibinden.com/gdr_cok_ka...XQQdisplayitem
bakın böyle bir kask
Sizce GDR mi iyi yoksa bu gittigidiyor daki DELTA LS2 mi iyi ?
http://urun.gittigidiyor.com/KASK-LS...QQidZZ11220282
Oktan kabaca yakıtın yanmaya karşı gösterdiği direnç olarak tanımlanabilir.Eğer motorun sıkıştırma oranı fazlaysa, daha yüksek oktan benzin kullanılır.Bunun amacı daha hızlı yanma ve daha fazla performans elde etmektir.Daha fazla performans, aynı sıkıştırma oranını kullanan bir motora daha yüksek oktanlı benzin koyarak elde edilmez.Daha fazla performans elde etmek istiyorsanız benzinin oktanını arttırmakla birlikte motorun sıkıştırma oranını da arttırmanız gerekir.Ancak bizim cıbır için kullanım kitapçığında belirtilen benzin kurşunsuz 91 oktan ve yukarısı.Bunun anlamı şu: Eğer 91 oktan altını kullanırsanız motorunuzun verimi düşer çünkü benzin piston en üst konuma gelmeden önce yanacağından -çok kısa süreliğine de olsa- motorun hareketine ters bir itme kuvveti oluşacaktır.95 ve 97 oktan kullanmak arasında teknik olarak gerçekten fark var mı ? Bu soru açıkçası beni aşıyor.Kişisel fikrim 4 zamanlı 125 cc tek silindir motorda kayda değecek bir fark olmaz.
Mesela şöyle bir örnek verelim: Dünya superbike şampiyonasında yarışan motorlarda büyük ihtimalle yol versyonlarına kıyasla daha yüksek oktanlı benzin kullanılıyor.Ama optimum yanma sağlanması için motorlara modifiye yapılarak sıkıştırma oranları arttırılıyor.Yani, "aga benimki de 1000 RR o da 1000 RR" deyip superbike motorları gibi yüksek oktanlı benzin koyarsanız performans düşüşü ve motora zarar vermekten başka birşey elde etmessiniz.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
Şu an bu konu içerisinde 27 kullanıcı var. (0 üye ve 27 misafir)