ONCE BI OTO BOYACISINA MOTORLA GIT BU ON CAMI GOSTER VE KOYULASTIRMAK ISTEDIGINI ANLAT VERNIKTEN BAHSET ANLAS BOYACI ILE CAMI CIKAR VERNIK ATSINLAR OKADAR
ONCE BI OTO BOYACISINA MOTORLA GIT BU ON CAMI GOSTER VE KOYULASTIRMAK ISTEDIGINI ANLAT VERNIKTEN BAHSET ANLAS BOYACI ILE CAMI CIKAR VERNIK ATSINLAR OKADAR
arkadaşlar bayide 2008 yok 2007 var sana indirimli verelim dediler
daha 1 ay vaktim var hemen salyalarımla atlamadım motora tabiki
sıfır motor ne farkı var ikisinin arasında
2007 gzlce inidirim yaptılar bide
2008 liste fiyatı getiririz istersen dediler
tornacı .
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
Kardeş rodajı nası yaptın?Motoru nası kullanıyorsun,neye dikkat ediyorsun,kaç binde vites atıyorsun,motorun stok mu?Sabahları motoru çalıştırdığında ısıtıyo musun?motor soğukken hangi deviri geçmiyorsun?10 000 de mi vites atıyorsun?biraz yüklendim ama kusura bakma benim motor daha rodajda 400 km oldu şimdi 5.viteste hala gazı zor yiyor ya onun için sordum acaba ben mi bi yerde hata yapıyorum?Senin motor çünkü benimkini tokatlar yani 150 yi imkansız gibi yapması benimkinin.
Esir iken mümkün müdür ibadet,yatıp kalkıp Atatürk'e dua et..Senin gibi dürzülerin yüzünden,dininden de soğuyacak bu millet.İşgaldeki hali sakın unutma,Atatürk'e dil uzatma sebepsiz.sen anandan yine çıkardın ama,baban kimdi bilemezdin .erefsiz.
Motoru rodajda çok zorlamayın... Kitapçıkta rodaj anlatılır. Buna uyun... Motor daha rodajda ise onu açmaya çalışmak çok yanlıştır. Rodajda motor parçaları rayına oturur.
Motorun açılması ise yaklaşık 8.000 ile 16.000 arasındadır. Benim motor 13.000 civarı yeni yeni açılıyordu.
Ve eğer lastikleriniz kalınsa o motordan üstün bir performans beklemeyin.
Müsadenle bu sorulara ben 1-2 cevap vereyim...
1- Aşağıdaki tabloda en iyi beygir gücünü 9 ve 10 bin devir arasında verdiğini görüyorsunuz... Bundan sonra güç azalıyor. Ve redline'da , sanılanın aksine bir güç kaybı oluşuyor. Redline'a sokup sokup hızlı gittiklerini sananlar aslında güç kaybediyorlar.
2- Motor ısınmak ister. Soğuk motoru bağırttırırsanız aşındırırsınız. Tabi bir günde soğuk ve devirli kullandınız diye motoru elinize almazsınız.
Eğer aceleniz yoksa kaskınızı montunuzu giyerken motoru çalıştırın , o biraz ısınsın. Zaten siz caddeye çıkana kadar ısınmış olacaktır...
3- Firestarter'ın motoru stok. Zaten bence en iyisi de bu.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
ben bugün motorla 100-90 km hızlarda 100 km kadar yol yaptım dik yokuşlara gelmediğim sürece 5. vitese düşmedim. yani motor 6.viteste rahat gaz yiyo yokuş yukarı falan. rodajınıda ben 2. el aldığım için arkadaş yaptı ama çok fazla zorlamadan yapmıştı rodajını..
ben her sabah motoru garajdan çıkarırken bi kaç kapı açtığım için zaten motor ısınıyor..disk kilidini açmadan önce motoru çalıştırıyorum sonra kilidi açıyorum 2-3 metre ilerledikten sonra kapıyı kilitlerken motor çalışıyor.hararet normal sıcaklığına gelmeden 5 bin deviri geçmiyorum...
Sen o zaman aygazın soğutucu olduğunu sanıyosundur.Gereksiz alınganlık değil dostum direk sinir.Ciddi anlamda bişeylere bütçe ayırmayı düşünüp kıyıda köşede kalmış sitelerden bile bilgi koparmaya çalışıyorum.Mt ye de soruyorum ama öneri ya da bilgi beklerken karşıma akıllara ziyan espriler ya da hiçbir dayanağı olmayan kulaktan dolma bilgiler çıkıyor.Yanlış anlamayın söyledikleriniz benim için çok değerli.Değerli olduğu için tepki gösterdim zaten.
Büyük motor almak konusuna gelince büyük motor almak istediğimi sanmıyorum.Ben şehir içinde kullanabileceğim, gerektiğinde uzun yola gidebileceğim, güzel görünümlü, kaliteli, hafif, az benzin tüketen, masrafları az olan(servis,yağ miktarı vs), viraj yeteneği yüksek, güvenilir, iyi frenleri olan bir motosiklet istiyorum.Yani cbr 125 r.Hatta repsol:D
Bazı güç arttırma modifikasyonları yapmak istememin sebebi maksimum hızını arttırmak, 2 kişilik sürüşlerde rampa tırmanışlarını kolaylaştırmak ve tabiki yaptığın işlemlerin karşılığını görmenin hazzı.
Neyse ben araştırmalarıma devam ediyorum ve yavaş yavaş birşeyler yapacam.Adamlara mail atıyorum şimdi.Attığım maili ve aldığım cevabı paylaşırım.
Bu noktada aklıma gelen tek şey rodaj.İlk sahibi rodajın ne olduğunu bilmiyor olabilir:D.Ama benim bahsetmek istediğim aslında rodajla da açıklanamaz.Ben 135te zaten redline a girmiştim(6. viteste) ve 140 ı geçtiğinde redline da oldukça ilerlemişti.Hatta piston birazdan fırlayıp iman tahtama yapışacak diye tırsmadım değil.Siz 150 yi gördüğünüzde devir saatnizin ibresi kaçı gösteriyordu acaba?12.500 falan mı?
Bu tabloları bende incelemiştim.Yeni enjeksiyonlu versiyonda yüksek devirlerdeki güç kaybı engellenmiş.10000 küsüre kadar yüksek kalan bir güç eğrisi vardı.Bizim kullandığımız eski versiyonlarda ise bu değer 9000 civarı.Yani 6. vites dışında ibreyi redline ın başlangıcına değdirmek bile hem güç hem motor ömrü bakımından negatif olduğu için tam bir kayıp.
Bu arada bizim motorun deposu kanada da 6 küsür dolara doluyomuş.Suriyede herhalde 50 kuruş falandır..Bizde de kepazelik:D
FireStarteR
ben bugün motorla 100-90 km hızlarda 100 km kadar yol yaptım dik yokuşlara gelmediğim sürece 5. vitese düşmedim. yani motor 6.viteste rahat gaz yiyo yokuş yukarı falan. rodajınıda ben 2. el aldığım için arkadaş yaptı ama çok fazla zorlamadan yapmıştı rodajını..
ben her sabah motoru garajdan çıkarırken bi kaç kapı açtığım için zaten motor ısınıyor..disk kilidini açmadan önce motoru çalıştırıyorum sonra kilidi açıyorum 2-3 metre ilerledikten sonra kapıyı kilitlerken motor çalışıyor.hararet normal sıcaklığına gelmeden 5 bin deviri geçmiyorum...
Cevaplar için teşekkürler.Kitapçıkta rodaj tam olarak ne diye geçiyor ingilizce anlamını bilmediğim için bulamadımBenim motor gidiyor mu diye bi kere denedim o da yokus asagı 120 gördü sora gaz kestim bende motor çok zorlanmasın diye zaten.Rodajı iyi yapmak istiyorum sonra satcağım kişi arkamdan sövmesin
Esir iken mümkün müdür ibadet,yatıp kalkıp Atatürk'e dua et..Senin gibi dürzülerin yüzünden,dininden de soğuyacak bu millet.İşgaldeki hali sakın unutma,Atatürk'e dil uzatma sebepsiz.sen anandan yine çıkardın ama,baban kimdi bilemezdin .erefsiz.
Bende kitapçık yoktu sağolsun Görkem verdi (İngilizce). 70. sayfasına kadar okudum, rodaj "breaking in" olarak geçiyor.
Tachometer red zone : Never allow the tachometer needle to enter the red zone, even after the engine has been broken in.
Bir de running in olarak geçiyor 49. sayfasında.
Help assure your motorcycle's future reliability and performance by paying extra attention to how you ride during the first 500 km (300 miles). During this period, avoid full throttle starts and rapid acceleration.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
Esir iken mümkün müdür ibadet,yatıp kalkıp Atatürk'e dua et..Senin gibi dürzülerin yüzünden,dininden de soğuyacak bu millet.İşgaldeki hali sakın unutma,Atatürk'e dil uzatma sebepsiz.sen anandan yine çıkardın ama,baban kimdi bilemezdin .erefsiz.
görkem jilliana nolmuş lem
neonlu meonlu:D
bari kuyruğu geri alda satalım birine tekrardan:D
başka bi cbr farklı olsun..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
arkadaşlar şu motor hakıında bılgısı olan varmı bana cok yakın. bu motor hakkın da ne düşünürsünüz....http://www.sahibinden.com/fiyat_dust...XQQdisplayitem
resimlerden temiz gözüküyor..
3000 e verirse alınır..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Motor temiz gözüküyor Pazarlık payı da en az 100 YTL dir Bi de uzaktan gelidiğini koyarsa oh oh iyicene konuş satıcısıyla temizse beni yorma oralara kadar boş yere dersen olayı çözersin
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Şu an bu konu içerisinde 268 kullanıcı var. (0 üye ve 268 misafir)