Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Temmuz 2008, 01:46
#12101
hyosung gt250r alıcaktım çok araştırdım ama işler biraz değişince cbr a bakmak zorunda kaldım aslında o bile riskli artık alabilmek için ...Motor üstündeyken küçük olduğunu hissettiriyor mu insana,yolda dikkat çekiyor musunuz artistlik bakımından yani :D uzun yola çıkılabiliyor mu...üstündeyken racingde gibi hissediyor musunuz kendinizi
Reklamlar
-
23 Temmuz 2008, 01:59
#12102
drumtoens adlı üyeden alıntı
hyosung gt250r alıcaktım çok araştırdım ama işler biraz değişince cbr a bakmak zorunda kaldım aslında o bile riskli artık alabilmek için ...Motor üstündeyken küçük olduğunu hissettiriyor mu insana,yolda dikkat çekiyor musunuz artistlik bakımından yani :D uzun yola çıkılabiliyor mu...üstündeyken racingde gibi hissediyor musunuz kendinizi
her motorun kendine has bi cizgisi vardır öncelikle onu söyliyim... uzun yolda dikkat çekiyorsun ama 120 km hızla motorun üstüne tamamen yatmış bi haldeyken yanından geçen arabadaki çocuk sana el sallayabiliyor artık slm vermek için mi güle güle demek için mi onu çocuğa sormak lazım ... ist dönüşte orta yaşlarda bi abi yengeyide arkasına almış zevk yapıyolardı yanlarından geçtim yarıştık biraz ama onun altında kawasakinin bilmediğim bi modeli vardı 600 cc civarı bişey sanırım... silivri tarafında ışıklarda durduk çok iyi motorun maşallah fazla zorlama ama dedi bende abi dalgamı geçiyosun gaz sonuna kadar açık 120 yapabiliyorum dedim olsun iyi gidiyo dedi
-
23 Temmuz 2008, 04:25
#12103
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
ahmet93 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar yeni farkettim motorda arka frene az bastığım zaman stop lambaları yanıyo sonuna kadar bastığımda sönüyo servise gitmeden önce bu yoktu acaba benim fren ayarıylamı oynadılar
arka frenin müşörü var fren pedalının arkasında ayarı var onun, büyük ihtimal ayarı bozuktur.
kullanma kılavuzunda ayarın nasıl yapılacağı yazıyor kendin yapabilirsen dene fakat istersen serviste bir kaç dk'da yaparlar.
benimki değişmişti fren müşörü bir kaç ytl bir şey,senin makina yeni heralde seninkinin ayarı bozuktur.
sağa ve sola çeviriliyor çevirdiğin tarafa göre arka fren koluna basınca erken yada daha geç yanıyor.
KaLbİnDe ŞeYtAnLaRıN mElEkLeRdEn FaZlA oLmAsInA iZiN vErMe!!!
by tpr.
-
23 Temmuz 2008, 11:42
#12104
drumtoens adlı üyeden alıntı
hyosung gt250r alıcaktım çok araştırdım ama işler biraz değişince cbr a bakmak zorunda kaldım aslında o bile riskli artık alabilmek için ...Motor üstündeyken küçük olduğunu hissettiriyor mu insana,yolda dikkat çekiyor musunuz artistlik bakımından yani :D uzun yola çıkılabiliyor mu...üstündeyken racingde gibi hissediyor musunuz kendinizi
arkadaşım uzun yolda hiç kafana takma ben daha yenice 800-1000 km arası yaptım tık demedi racing havası var tabiki şahsen ben racing havası hissediyorum
-
23 Temmuz 2008, 11:44
#12105
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
23 Temmuz 2008, 11:55
#12106
Darkkiller adlı üyeden alıntı
... ist dönüşte orta yaşlarda bi abi yengeyide arkasına almış zevk yapıyolardı yanlarından geçtim yarıştık biraz ama onun altında kawasakinin bilmediğim bi modeli vardı 600 cc civarı bişey sanırım...
silivri tarafında ışıklarda durduk çok iyi motorun maşallah fazla zorlama ama dedi bende abi dalgamı geçiyosun gaz sonuna kadar açık 120 yapabiliyorum dedim olsun iyi gidiyo dedi
Adam acıma ve babacan bır duyguyla teselli etmiş sanırım
olsun Cabbar yine de iyidir bakmayın siz
-
23 Temmuz 2008, 12:05
#12107
cakoo abi motorunu vitrinlere mi kiralıyosun
-
23 Temmuz 2008, 12:10
#12108
-
23 Temmuz 2008, 12:47
#12109
bu kavram görecelidir ama sizce en iyi renk hangisi cbr da...
-
23 Temmuz 2008, 13:00
#12110
Ben mavi olanını beğeniyorum.. En tatlı o renk olmuşş !
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
23 Temmuz 2008, 13:21
#12111
arkadaşlar 2008 model cıbırın yeni kasası
• 2008 Honda CBR125R
It's light. It's nimble. It costs only a few loonies to run. Hey, it's even easy on the environment! Say hello to the Honda CBR125R, the fun and friendly sportbike that makes it super simple to enjoy all the cool things about motorcycling. You can't miss the exotic styling — from the sleek fairing with twin cat's-eye headlights to the race-style cast wheels, it's pure eye candy. And what's underneath the sweet exterior is just as exciting. The CBR125R includes all the features you're looking for in your first bike or your next bike, all combined in an amazingly light and compact package.
Engine/Drivetrain
- The 125cc SOHC four-stroke engine delivers excellent low-end and midrange power that makes getting going from a stop super easy.
- Liquid-cooling ensures consistent performance in hot or cold weather, or city or highway riding, while also improving reliability.
- Honda's advanced PGM-FI fuel-injection system delivers the precise amount of fuel for optimum performance. You get easy starting, accurate throttle response, better overall performance, and even lower emissions and improved fuel economy compared to a bike that uses a carburetor.
- A balancer shaft inside the engine reduces vibration for a ride that's all-day comfortable.
- The close-ratio six-speed transmission shifts smoothly and helps keep the engine in the meat of its powerband.
- A catalyzer in the exhaust system keeps performance high, and emissions low. In fact, the CBR125R exceeds the stringent Euro3 emissions standards for 2008.
- The clutch and throttle have a light operation that makes them easy to use.
Chassis/Suspension
- Powerful front and rear disc brakes mean sure, predictable stopping power and light effort at the brake lever and pedal.
- A slim yet sturdy twin-spar steel frame and a box-section swingarm reduce unwanted flex for better control during spirited riding.
- 17-inch U-section six-spoke cast aluminum wheels mounted with high-traction sport tires look great and ensure excellent traction.
- A short wheelbase combined with carefully calibrated suspension components mean sporty handling, reassuring control, and excellent comfort.
- High-tech chassis components contribute to the CBR125R's easy-to-handle weight.
Additional Features
- The racing-style seat blends smoothly into the tank and side panels, providing a secure perch for sporty riding plus superb comfort for when you're just cruising.
- Flip up the lockable passenger seat and you'll find a spacious storage area for a spare pair of gloves, a light rain suit, or even your lunch.
- The riding position is sporty without feeling cramped, and the low seat height means most riders can easily put their feet flat on the ground.
- You can't miss the CBR family resemblance in the CBR125R's sleek fairing and racy pair of Line Beam headlights. The fairing also cuts cleanly through the wind for excellent aerodynamics and weather protection.
- A true sportbike needs a fully featured instrument panel, so you'll find a speedometer, tachometer, fuel gauge and temperature gauge tucked neatly behind the CBR125R's windscreen.
- The CBR125R comes with Honda's renowned quality and reliability built right in.
- Almost every component of the CBR125R is recyclable.
Engine Type Liquid-cooled single-cylinder four-stroke
Displacement 124.7 cc
Bore & Stroke 58 mm x 47.2 mm
Compression Ratio 11:1
Valve Train Chain-driven SOHC, 2 valves per cylinder
Fuel Delivery PGM-FI fuel injection
Transmission Six-speed
Final Drive O-ring-sealed chain
Front Suspension 31mm telescopic fork; 109 mm (4.3 inches) travel
Rear Suspension Single shock; 120 mm (4.7 inches) travel
Tires 80/90 - 17 front; 100/80 - 17 rear
Brakes Front 276 mm disc with dual-piston caliper; rear 220 mm disc with single-piston caliper
Seat Height 776 mm (30.5 inches)
Wheelbase 1,294 mm (50.9 inches)
Dry Weight 127.3 kg 280.6 lb including required fluids and full tank of gas - ready to ride
Fuel Capacity 10 litres
Colour Fireblade Red, Nighthawk Black, Hurricane White
Specifications and features are subject to change
-
23 Temmuz 2008, 13:40
#12112
burada verilen renkler özellikle Beyaz Türkiye'ye gelecek mi ve ne zaman gelecek ? ve mavi rengin resmi var mı ?
-
23 Temmuz 2008, 13:41
#12113
-
23 Temmuz 2008, 13:59
#12114
dün aksam cıbırımla sahil yolunda bostancıdan maltepe seagarden a kadar yine cıbırlı tahminimce bi bayanla onlu arkalı gittik. Bayanın benden daha hızlı ve daha guzel surdugunu gorunce hem sasırdım hem biraz bozuldum hemde taktir ettim ama sonra bir yanlış anlamaya mahal vermemek icin yanasıp bu fikirlerimi kendisine iletmedim. Eger aramızdan biriyse burdan iletmiş olayım.
4 tekerleğin konforu, 2 tekerleğin tadı...
-
23 Temmuz 2008, 14:12
#12115
Arka lastik için birşey yapılmamış sanırsam ..
-
23 Temmuz 2008, 14:20
#12116
-
23 Temmuz 2008, 14:31
#12117
Gnusher adlı üyeden alıntı
Millet dün CıBıR ım kendini aşarak ilk defa 140 ı geçti.Yokuş aşağı gidiyordum.142 -143 gibi bir hız gördüm.Redline a girdim biraz ama merak ettiğim için gaz kısmadım.Ben 150-155 gibi hızlar yazanlara motosikletleri standartsa inanmıyorum artık.Çünkü 140 ı geçtiğimde zaten redline a baya girmiştim.Yola çıkmadan önce bilmediğim bir shell istasyonundan benzin aldım.10 liralık aldığımda genelde 2.88-2.86 litre falan oluyordu.Burdan aldım 2.66 litre verdi.Kıllanıp adama biraz yüklendim.Benzin 95 oktandı.Neyse artık diyip yola çıktım.Sonrada olanlar oldu ve 140 ı geçtim..Tabi bu esnada karşıdan gelenler motoru kendi kendine gidiyo sanıyodur herhalde.Beni görmeleri için baya yaklaşmaları gerekiyodu
.
Son hız denemesi yaparken acayip eğleniyorum.Uzun süreden beri motosiklete bişeyler yapmayı düşünüyorum vazgeçiyorum.Ama bu sefer gerçekten bişeyler yapmaya karar verdim.Motosikletimi uzun bir süre daha kullanacağım sanırım.Özellikle performans için yapılacak bişeyler bulduysanız lütfen beni haberdar edin.Ben e-bayda cbr 125 kit diye bişeyler buldum.İçinde bazı parçalar vardı.Almanca bişeyler yazıyodu anlamadım ama parçalar tahrik miline ve karbüratöre benziyordu.Bikaç parça daha vardı.Ayrıca daha önce bizim sitemizde de konusulmus yurt disinda bi eleman vardi.O beni de msn e eklemişti.Cbr 125 icin kuyrukalti egzos,piston kiti vs gibi parçalar satıyordu.(msn deki nicki praves di sanırım).Ondan hiç alışveriş yapan oldu mu?Arka dişliyi küçültmeyi de düşündüm ama ara hızlanmalarımın da düşmesini istemiyorum.Ayrıca yokuşlarda da sorun yaşamama neden olabilir diye düşündüm.+hp sağlayacak fikir ve önerilerinizi bekliyorum.Hadi görkem sen biliyosundur bişeyler
k&n hava filtresi leovince veya devil full system eksoz arrow full system türkiyede yok e-bay dan sipariş edebilirsin ngk iridyum buji, ngk buji bağlantı elemanları (fişler) ve son olarak titanyum piston yapabileceğin başka bişi yok
-
23 Temmuz 2008, 16:01
#12118
-
23 Temmuz 2008, 16:09
#12119
dostum ben şu 176 cclik kiti de düşünüyorum.ayrıca cbr 150 kitinide uyguluyorlarmis.ama taiwanda satılan 176 lık kitler daha ucuza geliyormus.egzantrik mili de satılıyor.Sorun şu ki adamların internet sitesi çok dandik.Ana sayfalarında parçalar güzelce sıralanmış ama fiyatları yok.Online shop a tıkladığımda ise burda cbr 125 basligi bile yok ve genel sıralamanın içindede ana sayfada sıralanan parçaların sadece bazıları var.bahsettiğim site:
http://www.aseanmoto.com/main.html
Bu da online store a tıklayınca açılan site:
http://www.aseanmoto.com/engshopping/home2.php
-
23 Temmuz 2008, 16:33
#12120
Gnusher adlı üyeden alıntı
dostum ben şu 176 cclik kiti de düşünüyorum.ayrıca cbr 150 kitinide uyguluyorlarmis.ama taiwanda satılan 176 lık kitler daha ucuza geliyormus.egzantrik mili de satılıyor.Sorun şu ki adamların internet sitesi çok dandik.Ana sayfalarında parçalar güzelce sıralanmış ama fiyatları yok.Online shop a tıkladığımda ise burda cbr 125 basligi bile yok ve genel sıralamanın içindede ana sayfada sıralanan parçaların sadece bazıları var.bahsettiğim site:
http://www.aseanmoto.com/main.html
Bu da online store a tıklayınca açılan site:
http://www.aseanmoto.com/engshopping/home2.php
buradaki malzemelerle cbr 125 değil cbr 300 olur bu motor 30 hpnin üstüne kesin çıkar yani bana öyle geldi ama acayip tuzluya çıkar gibime de gelmiyor değil 3000 ytl den fazla bi fiyat çıkarırlarsa hiç şaşırmam....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 220 kullanıcı var. (0 üye ve 220 misafir)
Bu Konudaki Etiketler