ultraukala arkadasımız sana yardımcı olabilir bi ihtimal..
ultraukala arkadasımız sana yardımcı olabilir bi ihtimal..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
güle güle kullan kardeşim, nazarlık smileyi yok mu forumda
wayy anam wayy nasıl kıydın o camurluğa oyle elin titremedimi hiç
on farlardaki zımbırtıları beğenmedim
onun dışında cok guzel masallah..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
arkadaşlar motorumu sızınle paylaşmak ıstedım abartı olduysa kusura bakmayın ama yorumlarınızı beklıyorum saygılarımla ersel...
plakalık iptalini ben de düşünüyorum. ama kuyruğun altına yapısacak plaka görünür mü şüpheliyim ...
bu arada teknik bölüme bir soru sordum ama gözden kaçtı galiba, ben bu yakışıklının motor sıcaklık verisini nerden ölçsem en sağlıklı olur...
konunun linki...
http://www.motosiklet.net/forum/tekn...gerekiyor.html
[B][COLOR="Red"]C[/COLOR][/B]ourageous [COLOR="red"][B]B[/B][/COLOR]eautiful [COLOR="red"][B]R[/B][/COLOR]acer...... [B][I]HoNDa RuLeZZzzz[/I][/B]... :cat:
güzell motor kardeş...
Allah hep kazasız belasız binmeyi nasip etsin..
Motor çok güzel olmuş bence.Ön farlardaki yapıştırmalar hariç.Plakalığı da kaldırmışsın.Oda güzel olmuş.Arka sinyal lambalarını nasıl monte ettin oraya onu merak ediyorum.
2008.CBR.125-2006.CBR.600F-Arkası seneye...
arkadaşlar motorun en alt granajını boyattım bence bole daha guzel oldu bence? sınyallerı nasılmı taktım oncelıkle camurlugu kestım sonrasında orada orjınalınde montelı somunlar var kesınce gorursunuz demırlerı kıvırdım 2 ad cıvata yardımııle tutturdum ama sınyaller calısmadı onunda rolesını degıstırdım orjınalı calıstırmıyor korkmayın bozulmuo yanına 10 lıraya taktırdım yanı anlıcanız adamlar altına kesersın dıe somun koymuslar bende sasırdım ama guzel olmus dımı sızcee?
Arkadaşlar ben 6 yıllık motor kullanıcısıyım fakat race klasmanına yeni geçtim kuzenimde cbr600f vardı o makineyle honda hayranı oldum ve geçen ay honda cbr 125 repsol aldım çevreyi araştırdım çok iyi motor teknik bilgisi olan tanıdıklara falan sordum almadan bunu kesinlikle önerdiler kimsenin bu makineye çamur atma gibi uğraşları olmasın hem konforlu hem görünüş süper hemde performans...arkadaşlar 11000 devirde falan vites atıyoruz demişsiniz ama bendeki 8000-9000 arasında biraz daha bassam motor parçalanacak gibi 11000 i deneyimmi zararı varmı?bide ben az aşağı doğru eğimli yolda 180 kiloyla falan max 115 civarını gördüm düz yolda da bu ağırlıkta 100km hızda kalıyor sizce bi sorunmu var?çünkü bazı arkadaşlar 155km\saat yazmış ama imkanı yok sıfır ayarındayken benim motora göre benzinide 97 oktan kullanıyorum 98 e geçmelimiyim???bide hangi marka po bp falan???şimdiden çok teşekkür ederim arkadaşlar yardım ve cevaplarınız için unutmayın cbr lı olmak bir ayrıcalık...
gercekten 155 yapan cbr warmı trde :S benmki nden 130u gecmiyor kalın lastik olmadan öncede 140ı gecemiyordu asfaltın cinsi falnmı etkiliyor acaba
merichhh arkadaşım senin repsol süpermiş gerçekten yaa onun birkaç resmini yollayabilirmisin topic ten mümkünse yaa bende en azından jantlara şerit falan yapmak istiorum yada boyatmak falan nasıl olur bilmiorum ama sence ne yapabilirim
motorun resmlerinin bulundugu bilgisayrm arızalı oldugu için bunları bulabildim,resimlerde koruyucu ekipman olmaması dikkat cekebilir,resimlerin cekildigi yer evimin hemen önü oldugu için sadece resim cekmek için cekildi,yoksa koruyucu ekipmanlarım olmadan asla kullanma ve kullanılması taraftarı değilim ayrıca belirtmek isterim,saygılar
teşekkür ederim resimler için allah kaza bela sıkıntı vermesin inşallah...nazar değmesin abi senin jantlar orjinaldenmi öyle boya veya değiştirdinmi
Arkadaşlar ben 6 yıllık motor kullanıcısıyım fakat race klasmanına yeni geçtim kuzenimde cbr600f vardı o makineyle honda hayranı oldum ve geçen ay honda cbr 125 repsol aldım çevreyi araştırdım çok iyi motor teknik bilgisi olan tanıdıklara falan sordum almadan bunu kesinlikle önerdiler kimsenin bu makineye çamur atma gibi uğraşları olmasın hem konforlu hem görünüş süper hemde performans...arkadaşlar 11000 devirde falan vites atıyoruz demişsiniz ama bendeki 8000-9000 arasında biraz daha bassam motor parçalanacak gibi 11000 i deneyimmi zararı varmı?bide ben az aşağı doğru eğimli yolda 180 kiloyla falan max 115 civarını gördüm düz yolda da bu ağırlıkta 100km hızda kalıyor sizce bi sorunmu var?çünkü bazı arkadaşlar 155km\saat yazmış ama imkanı yok sıfır ayarındayken benim motora göre benzinide 97 oktan kullanıyorum 98 e geçmelimiyim???bide hangi marka po bp falan???şimdiden çok teşekkür ederim arkadaşlar yardım ve cevaplarınız için unutmayın cbr lı olmak bir ayrıcalık...
benm cıbır 2006 model hatay iskendurundan otobüsün bagajında geldi :D ben aldıgımda 60 kmdeydi henüz boyalıydı jantlar aldıgıımda orjinal degil,yüksek devirde vites atmayı hiç denemedim zaten 12000 deviri gecince farlar falan gidiyor,görkem abi sagolsun ampullerden kaynaklandıgını söyledi değiştirince sorun kalkıcak insallah,oktan ise psikolojik olabilir ama normal kursunsuzla 97 arasnda cekişten hissetigim bi fark var gbi ama 97 oktanla 100 oktan arasında hiç bir fark görmedim,zaten bu motorlar datalarındada 97 öneriyor
bu arada rica ederim elimden geldikce her topicde katılımcı olmaya calsıyorum umarım hep beraber daha iyiye diyorum ki coookk büyük bi sorun cıkmadıkca mt li olucagımı düsünerekten söylüyorum...
benım motorda 130 lastik var en fazla gordugum hız 148-149 oda yokus asagı .)
Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...
daha ne görecektin
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
95 oktandan fazlasını kullanmayın gereksiz yere motoru zorlarsınız üstüne fazla para ödersiniz..
eğer 2006 dan sonra kitapçıklar değişmediyse ki değişmedi diye biliyorum 95 oktan önerilir..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)