Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #11381

    Üyelik
    18 Haziran 2008
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    WUXI wınton wm110-3
    selam genclık bende 11o cc lık cup var allaha sukur benı gezdırıyo ama gozum hep yoldan gecen veya park halınde honda cbr 125r lerde lanet olsun su parasızlık fazlasında gozum yok ama işte bunu alamıyoz kendınıze ıyı bakın yollar sızın olsun dıkkatlı olun hacılarım byy


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #11382

    Üyelik
    03 Haziran 2008
    Şehir
    Pendik/ISTANBUL
    Motosikleti
    Sattım.Seneye GSXR-600 İnşallah.
    Alıntı ilhan1154 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mus2aktas bi sorum olcak ne marka egsoz taktın ne kadara geldi sana bide ses nasıl oldu ?
    Arkadaşım;CıBıR 125'in egzosunu değiştirmeyi bu topikte bulunan hiç kimse tavsiye etmemişti.Fakat ben sırf trafikte farkedilebilmek için değiştirdim.Şimdi dikkat ediyorum CıBıR'ımın sesini duyan araç sürücüsü hemen bi aynaları felan kolluyor ne geliyor diye.İstanbul Kartalda Ercan Usta var.ona yaptırdım.300 ytl'ye.Sesi de gayet iyi.Performansına bi katkısı oldumu.evet bence oldu.Biraz daha iyi asılıyor makina şimdi.Git gide de keyif almaya başladım CıBıR dan.
    2008.CBR.125-2006.CBR.600F-Arkası seneye...

  3. #11383

    Üyelik
    27 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul / Bahçelievler
    Motosikleti
    CBR 125 R
    Alıntı mus2aktas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım;CıBıR 125'in egzosunu değiştirmeyi bu topikte bulunan hiç kimse tavsiye etmemişti.Fakat ben sırf trafikte farkedilebilmek için değiştirdim.Şimdi dikkat ediyorum CıBıR'ımın sesini duyan araç sürücüsü hemen bi aynaları felan kolluyor ne geliyor diye.İstanbul Kartalda Ercan Usta var.ona yaptırdım.300 ytl'ye.Sesi de gayet iyi.Performansına bi katkısı oldumu.evet bence oldu.Biraz daha iyi asılıyor makina şimdi.Git gide de keyif almaya başladım CıBıR dan.
    sadece tüp taktırmışsın anladığım kadarı ile... bende taktırma taraftarı değilim nedenine gelince hangi ustaya sorsam sadece tüpün zararlı olduğunu motor yağ yakmaya başlar dediğini, benzin sarfiyatının artacağını, motorun ömrünü kısalttığını vs.vs. söylediler, kimi ustaların bu yazdıklarımın 1 kaçını kimisi hepsini söyledi "1 tanesi de abi al çok iş yarıyo 2,5 hp kazandırıyo motora" dedi bende sie dedim arkadaşa... hayırlı olsun


    bak bu sayfada http://www.motosiklet.net/forum/moto...-125r-562.html yaptığım bi araştırma var istersen bi oku..

  4. #11384

    Üyelik
    03 Haziran 2008
    Şehir
    Pendik/ISTANBUL
    Motosikleti
    Sattım.Seneye GSXR-600 İnşallah.
    Darkkiller.Arkadaşaım.Bu topikteki bi çok şeyi okudum.bende biliyorum.lakin amacımın performans değil sadece trafikte farkedilebilmek olduğunu daha önce belirtmiştim.Benim için motora binerken önemli olan tek şey güvenlik.Ve bana göre bunlardan biri de trafikteki araçların bizi farkedebilmeleri.Aksi halde bunun motora zararı varmış,yağ yakıyormuş felan felan.bunlar şimdilik önemli değil bence.3,4 ay sora satacağım bir motor için tarafımdan gözardı edilebilecek sonuçlar.zaten satarken orjinal egzosunu takıcam motora.
    2008.CBR.125-2006.CBR.600F-Arkası seneye...

  5. #11385
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Alıntı Darkkiller adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yeni motor kullanmaya başlıyacaksan sana en önemli tavsiyem "ön freni 1 süre işaret parmağınla sık" cıbır alıcaksan virajdayken birden gaz verme düşük hızlarda kendine güvensende motoru 10 dereceden fazla yatırma. aklıma bunlar geldi şimdilik
    Ön fren standart olarak işaret ve orta parmakla birlikte sıkın.Ve o iki parmak devamlı manetin üstünde durmalıdır.Bu ani frene basma zorunluluğu olduğunda frene basma zamanını düşürür aayrıca 2parmak olması ön freni kitlemenizi engeller...Ben bazen tek parmak da kullanabiliyorum açık virajlı yollarda..Ama genel olarak iki parmağım hep frenin üstündedir...

    Ayrıca hiç bir honda için 17bin km yüksek bir km deildir.Lütfen çinliler ile karıştırmayınız Bir de motorumu satıyorum ben de efet.Ayrıca gönlünüzün rahat olması açısından istediğiniz servise motorumu kontrol ettirebilirsiniz...CBR'ımdan yana hiç bir kuşkum yok
    AKIN FİDAN

  6. #11386
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    bu fren meselesi tartışılır. farklı kaynaklarda farklı anlatılan teknikler var. mesela bir teknikte de parmakların fren maneti üzerinde asla durmaması anlatılır. eğer farkederseniz de profesyonel sürücülerin çoğunluğu parmaklarını manete koymazlar.

    Fakat, ben akının bahsettiği yöntemi uygulayanlardanım. bana o şekilde kolay geliyor elimin her zaman tetikte olmasını sağlıyor.Ilk aldığım eğitimde öyle görmüşüm öyle alışmışım. Fakat eğer parmaklarınızı manette tutuyorsanız ani bir kazada veya bir kapı açılmasında parmağınızı kırabileceğinizi de göze almalısınız.
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  7. #11387
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    bende manete sonradan dokunarak durmayı tercih ediyorum nedense..
    eğitimden ziyade kullanmıcagın seye dokunma felsefesını benımsıyorum sanırım
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  8. #11388
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    O zaman fren müşürünü tetikleyecek kadar yane stoplarını yakmak için koy manete elini Kesinlikle çoğu kez yararını gördüm iki parmağımın frende olmasının...2parmak olduğu için tamamen sıkıp kilitleyemiyorsunuz da refleks olaylarında bana göre ve bir çok sürüşüne güvendiğim kişiye göre doğru bir sürüş şekli....daha önce çok tartışıldı çevremde de...
    AKIN FİDAN

  9. #11389
    fatihsevim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    cbf150
    Alıntı ultraukala adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman fren müşürünü tetikleyecek kadar yane stoplarını yakmak için koy manete elini Kesinlikle çoğu kez yararını gördüm iki parmağımın frende olmasının...2parmak olduğu için tamamen sıkıp kilitleyemiyorsunuz da refleks olaylarında bana göre ve bir çok sürüşüne güvendiğim kişiye göre doğru bir sürüş şekli....daha önce çok tartışıldı çevremde de...
    arkadaşlar bende aynı sizin gibi yapıyorum 2 parmagım hep manette

    bir sorum olacak ben motorda arka freni pek kullanmıyorum hep on fren kullanıyorum sizce bi zararı olur mu yanı hız olaral 100den 0a 100metreden az bi yerde durabiliyorum sizce bu iyi mı yoksa yavaş yavaş arka fren kullanmaya başlayayım mı
    HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR

  10. #11390
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    tabiiki arka fren kullanmaya başla..
    eğitimde aradaki farkı metre olarak gördüm..
    hayat kurtarır
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  11. #11391
    fatihsevim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    cbf150
    Alıntı praetorian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tabiiki arka fren kullanmaya başla..
    eğitimde aradaki farkı metre olarak gördüm..
    hayat kurtarır
    arka freni hiç sevemedim gitti basıyorum hemen g... atıyor motor lastikler cok kotu değiştiemeyı dusunuyorum ondan sonra başlarım arka freni kullanmaya
    HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR

  12. #11392

    Üyelik
    20 Haziran 2008
    Şehir
    istanbul-yeşilköy
    Motosikleti
    cIbıRcık repsol :)


    pirelli sportdemon 130luk lastk olmasna ragmen arka frenn tutus kabilyeti cokda artmıyor yine kayıyor fakat düz kayıyor kalın olunca , yani daha güvenli dyeblrz herlde:D ynede frenlere alıstktktan sonra gerkli kombinasyonu saglaynca 125rr larda gerckten gzel fren kabiliyeti war o kadr da hor görmemek lazm

  13. #11393

    Üyelik
    27 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul / Bahçelievler
    Motosikleti
    CBR 125 R
    evt sonunda beklenen oldu ve bi ticari taksici arkadaş bana çarptı ve motoru devirdik vatana millete hayırlı olsun... 138 ytl girecek sanırım sol sinyal kırıldı japon ile yapıştırdım ama neyse... ticari taksi, dolmuş vs. gibi araç sürücülerini burdan bir kez daha kınıyorum... umarım sizin aile fertleriniz de motor sevdasına tutulur ve derneklerinize kayıtlı kişiler tarafından sıkıştırılır, düşürülür ve kendi camianızdan sizlerde bizler kadar nefret edersiniz....

  14. #11394
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Geçmiş olsun Darkkiller...

    Fren hadisesinde bence -özellikle şehir içi trafikte- 4 parmak birden fren manetinin üstünde olmalı.Gaz kontrolü de işaret parmağıyla baş parmak arasında kalan kısımla sağlanmalı.Ama ben -kötü alışkanlık olsa gerek- genelde 2 parmak tutuyorum manetin üzerinde.Bu 1-2 defa başımın belaya girmesine sebep oldu.Çünkü 2 parmakla az mı yoksa fazla mı basınç uyguladığınızı anlayamıyorsunuz.Fren çalışmalarımda 4 parmakla -2'ye kıyasla- çok daha rahat ve etkili frenlediğimi fark ettim.Ön tekerlek kilitlenince de fark edip bırakmak daha kolay oluyor.Arka freniyse nadiren kullanıyorum.Fren çalışırken 60-0 mesafemi 1-2 metre azalttığını fark ettim.O yüzden kombine fren biraz daha çalışmam lazım.Benim frenlerle ilgili tecrübelerim böyle

    Not:2008 1000RR kullanan bir abiyle fren çalışmaya gittik.Daha önce cbr 125 hiç kullanmamıştı.Motorla biraz dolaşıp frenlere asılınca ilk tepkisi "yahu bunun frenleri ne güzelmiş" şeklinde oldu.(Zaten ön freni sıktığı an arka tekerlek havaya fırladı )
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  15. #11395

    Üyelik
    15 Mayıs 2008
    Şehir
    Kocaeli-Gebze
    Motosikleti
    Mondial 150 zc
    Geçmiş olsun.Senin bir yerine bişey olmamıştır inşallah.Taksiciler konusundaki düşüncelerini paylaşıyorum.
    FoRMuLa 1-MoToSiKLeT ve AkVaRYuM :cat:

  16. #11396
    bur-k@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-ankara- kısa süre istanbul :)
    Motosikleti
    cbr 125 pert oldu :(
    herkese merhaba 3500 ytl nakit paraya temiz ikinci el arıyorum.. alırken nerelere bakmalıyım ?

    ayrıca şu ilandaki cbr 125 nasıl ? fethiye bizim memleket sayılır baktırmam kolay olur.. unutmadan sinyalleri orjinal değil sanırım .. yanılıyor muyum ?

    http://www.sahibinden.com/cbr_125_fe...XQQdisplayitem

    birde bu nasıl motor ?

    http://www.sahibinden.com/3500_km_de...XQQdisplayitem

    peki bu ?
    http://www.sahibinden.com/3_ve_son_f...XQQdisplayitem
    off ya ikinci el almak ne zor iş miş ?
    ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK

  17. #11397
    E.Gülbeyaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    ben pek anlamam ama 2 motosiklette güzel...2 kask veriyor ve daha az kullanılmış..ama 250 YTL daha fazla..

    anLayan biri geLince daha düzgün bir cevap aLırsın sanıyorum..

  18. #11398
    bur-k@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-ankara- kısa süre istanbul :)
    Motosikleti
    cbr 125 pert oldu :(
    Alıntı by_moto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben pek anlamam ama 2 motosiklette güzel...2 kask veriyor ve daha az kullanılmış..ama 250 YTL daha fazla..

    anLayan biri geLince daha düzgün bir cevap aLırsın sanıyorum..
    revit focus montum ve nolan n 61 kaskım var onlara gerek yok eğer kafama yatarsa belirtirim zaten arkadaşa... almışken uzak yerlerden alayım diyorum hem yol yapmış olurum hem de güzel bir macera olur.. yanlız tek tırstığım nokta bakım konusu.. arkadaşımda da var cbr 125 geçen gün zincir değiştirdi çin malı alıp taktı 7.5 ytl ee bunun zincir dişlisi var , yağı var suyu var var oğlu var.. bide ciğeri alınmış makinaya toslamak istemiyorum
    ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK

  19. #11399

    Üyelik
    27 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul / Bahçelievler
    Motosikleti
    CBR 125 R
    şu fren konusunda farkında olmadan bi tartışma başlattım sanırım... benim söylemek istediğim motor kullanmaya yeni başlayan arkadaşların bisikletten kalma alışkanlık olan frene asılma ve motoru yatırma hadisesini önlemeye çalışmaktı... işaret parmağınızla fren koluna ne kadar asılsanızda freni kilitleyecek kadar basınç uygulayamazsınız dolayısı ile yeni başlayan arkadaşların ön fren konusunda daha dikkatli olmaları gerektiğini düşünüyorum...

    benimde işaret ve orta parmağım devamlı fren kolu üstündedir ani yawaşlamam gerektiğinde 4 parmağımıda kullanırım zaten... ve fren konusunda 1 şey daha eklemek istiyorum "ön frene uyguladığınız kuvvetin yarısını da arka fren için uygularsak sağlıklı 1 duruş mesefesi elde etmiş oluruz" diye biliyorum ben...

  20. #11400
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Alıntı fatihsevim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bende aynı sizin gibi yapıyorum 2 parmagım hep manette

    bir sorum olacak ben motorda arka freni pek kullanmıyorum hep on fren kullanıyorum sizce bi zararı olur mu yanı hız olaral 100den 0a 100metreden az bi yerde durabiliyorum sizce bu iyi mı yoksa yavaş yavaş arka fren kullanmaya başlayayım mı
    ön fren konusunda birşey eklemek istiyorum. 2 parmak üzerinde durmasının şöyle de bir zararı var. eğer yorulursanız farkında olmadan ön freni çok hafif sıkabiliyorsunuz. bunun frene zararı olur mu? hayır , fakat fren müşürünü tetikleyecek kadar basılır ve stop lambasını yakar. arkadan gelen için sorun teşkil edebilir. ayrıca ben ara sıra trafikte agresif kullanırken vites değiştirirken farkında olmadan hafifçe frene dokunurdum.

    arka fren konusunda , arka fren çok bazı koşullarda çok faydalıdır.
    benden size bir öneri, internette okuduklarınıza veya çevreden duyduklarınıza hemen inanmayın. onları okuyun , araştırın , dinleyin fakat trafikte uygulamadan önce çalışın.
    benim eskiden yaptığım gibi boş bir alana gidin arka frenle durmayı deneyin. ön freni kitleyin. trafik olmadığı zamanlarda bebek yokuşuna gidip yokuş aşağı giderken ön freni kitlerdim. çünkü eğer böyle bir senaryo başıma gelirse biraz olsun tecrübeli olmak için.
    ayrıca arka fren kitlenir çünkü ayağınızla eliniz kadar hassas basamazsınız frene. arkanın kitlenmesi (eğer kontrol elinizdeyse) bir sorun yaratmaz. aksine 1 metre daha kısaltabilirse fren mesafesini ne mutlu. arka fren kolay , fakat asıl önemli olan ön fren. bol bol ön fren çalışın. ön freni hafif hafif kitleyip bırakın. ön frenin sınırlarını bilir de kitlemeden sonuna kadar sıkmayı başarırsanız çoğu kazadan kurtulabilirsiniz. fakat bunları çalışıp da ertesi gün düşebilirsiniz. hiç belli olmaz siz önleminizi alın da...

    merichhh
    katılıyorum. çoğu defa cbr'ın fren kabiliyeti ve tecrübe sayesinde kazadan kurtuldum. bunların birkaçı ölümcüldü.
    bence frenlemede en önemli 3 şey: pratik eğitim , soğukkanlılık , kurtuluş yollarını düşünebilmek. sonuncu şey -ki bu elimizde değil- şans.

    başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. geçen yıl eve dönerken 2 şeritli dümdüz bir yolda karşı şeritten gelen kamyonun inşaata girmek için benim şeridime sapması sonucu çok büyük bir kaza atlatmıştım.
    hızım yüksekti ve adam saptığı an kamyonun arka lastiğiyle göz göze geldik
    her zamanki gibi arka freni kitledim , motorun kuyruğu hafif yanıma geldi. aynı anda ön freni sınırlarına kadar sıktım. yavaşladım fakat yine de tekerden girecektim kesinlikle. kamyonun kasası yüzünden karşı şeridi göremiyordum. fakat 2 seçenek vardı. ya kesinlikle tekere girecektim yada gaz açıp karşı şeride geçecektim. karşı şeride geçince araba gelebilirdi de gelmeyebilirdi de. karşı şeride geçtim. neyse ki araba çok yakında değilmiş son anda kendi şeridime dönüp kurtuldum....

    bunun gibi birkaç büyük kaza atlattım.
    fakat anlatıp anlatıp çokbilmişlik yapmak istemiyorum burada. sadece başımdan geçen bir olayı anlatayım dedim.

    Darkkiller
    çok büyük geçmiş olsun nasıl oldu kaza?

    her motorcu sıkıştırılmıştır fakat artık alışıyor insan.

    bu arada fren konusunda tartışma başlatman iyi birşey. bu topicde böyle şeyleri tartışmak lazım. 125r çoğu kişinin ilk motoru oluyor.

    bur-k@

    Kırmızı lacivert çok temiz gözüküyor. Görünüşe bakılırsa yan bile yatmamış. Aynalarda ve ön grenaj kenarında çizik yok. Tek kötü yanı (bana göre) renkleri. Fakat görünüşe aldanma eğer almaya gidersen servise baktır.

    Fethiye başlıklı repsol sağa yatmış egzoz ezik. Fakat yine de alınabilir.
    Kıvrak motor dışında bir servise gösterilmelidir

    3.500lük repsol da iyi fakat sanki motoru agresif kullanan bir arkadaş satıyor gibi (inanma içimden geldi)

    bu arada gördüğüm kadarıyla sinyaller orjinal.
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 136 kullanıcı var. (0 üye ve 136 misafir)

Bu Konudaki Etiketler