Bu cumartesi gidicem abi kahramanlar alsancag bir iki fiyat ögreniyim dedim varsa forumda bilgisi olan ondan istedim
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
size bir soru sorayım hiç kendınıze soruyormusunuz neden cbr 125 aldım? keske almasaydım felan dedınızmı ?
bazen diyorum 2. el hyo gt250 alsaydım :( bazende dıyorum cbr 125 bana yetıo ama kendımı kandırıyorum
insanlar böyle işte buldukca bunuyor neden cbr 125 aldım gt 250 alsaydım gt250 alınca neden bunu aldımkı gt 650 alsaydım falan filan ....
Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...
ah biraz birikmiş nakit param olsaydı ne güzel olcaktı krediler bitiriyo insanı
Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...
bende bazen sormuyo diilim hele şu jant dan sonra hergun düşünüyorum neden aldım acaba die
[B][I]hiçbirimiz bu hayattan sağ kurtulamayacağız ki..:mrgreen:[/I][/B](FaRuK)
sorma ya gitmiyo makine zaten 125 ten 125 e geçen aklıma yanıyım
[B][I]hiçbirimiz bu hayattan sağ kurtulamayacağız ki..:mrgreen:[/I][/B](FaRuK)
harbiya herkez yükseltir biz aynı kaldık inş dahada düşmeyiz
[B][I]hiçbirimiz bu hayattan sağ kurtulamayacağız ki..:mrgreen:[/I][/B](FaRuK)
selam arkadaşlar ben bundan sonraki motorumu CBX 250 twister olarak düşünüyorum eğer temizini bulursam...herkese selam...bu arada spawnem verdiğin bilgi için teşekkür ederim...bursa orhangazi de oturuyorum bu parçayı nasıl alacağımı merak ediyorum...istanbul dan buraya gezi için gelen filan olsa ve alsa burada hemen veririm parasını çünkü sıfırı çok pahalı....ve acil ihtiyacım var
http://cgi.ebay.co.uk/Honda-CBR125-C...ayphotohosting
Beyfa buraya bi bak ama nasıl getirtirsin bilmem....
yada bu daha temiz
http://cgi.ebay.co.uk/Honda-CBR125-C...ayphotohosting
Yazmıyorum ama daima izliyorum neler yazıldığını
Öncelikle motoruna zeval gelen arkadaşlara geçmiş olsun...
Motordur bu , olur.
Moraliniz bozulmasın düzelmeyecek şeyler değil... Masrafına gelirsek , masraf çıkmayacağını sandıysanız motora başlamanız hata...
Benim motorum (eski motorum) da zamanında çektirdi... Hatta detaylı bilgi için özgüre danışabilirsiniz.
Gelgelelim diğer konuya. Tabiki paranız yetiyorsa hyo alabilirdiniz , veya cbf250... Fakat hyo'ya 5.500 verince neden 7 veripte falcon almadım da diyebilirdiniz... Bu böyle gider.
Hep savunduğum bir düşüncem vardır onu tekrar dile getireyim... Bu motor 125'lik. Otoyola çıkıp bir gaz açayım sevdasındaysanız vazgeçin derim.
Motorcunun niteliği motoru değil kendisidir. Parası olan herkes istediği motoru alabilir.
Demek istediğim kafanızda tek bir düşünce olmasın... motoru büyütmek.
Bu motor yetmiyor? Neye yetmiyor? Dediğim gibi düşünceniz otoyolda gaz açmaksa tamam kabul. Fakat onu herkes yapabilir.
Önemli olan herkesin yapamadığını yapmak. Yeni motorunuzu alana kadar çalışın. Madem gitmiyor motor , sizde durdurmaya çalışın. Frenajınız gelişsin...
Virajlara çalışın , diziniz yere deysin... Belki birkaç hareket.
Bu çoğumuzun ilk veya 2. motorudur. Yani daha işin başı. Kendinizi geliştirin ki ilerinde altınızda bir 1000rr olduğunda bir 636 olduğunda hakkını verin , size motorcu olarak saygı duysunlar... Hepsi bu da değil , kendinizi ne kadar geliştirirseniz o kadar hayatta kalırsınız.
Geçen yılki maltepe buluşmasında bize hava atmak için ayakkabısını düşüren, 1 yıl boyunca dalga geçtiğimiz 1000RR'lı arkadaşı belki hatırlarsınız... Onun yerine cbr125'i hakkıyla süren bir adam benim için çok daha değerlidir.
Cbr125 cup'ta yarışan çocuklar , bizim özenerek baktığımız hergün cadde'de motorlarını parkeden "büyük motor" lu adamlardan çok daha değerliler.
Bir keresinde virajlı bir yolda yoğun trafikte şileden dönüyorduk. Grupta ben (cbr125), bir tane triumph , bir ducati ve bir z750 vardı. Istanbula vardığımızda ışıklarda duran triump'a yetiştim. Adam arkaya baktı arkada ducati ve z750 yoktu. Şaşırdı kaldı. Sonra elimi sıktı. O an altımdaki motoru bile unuttum
Geçen yazki mt riva gezisini de belki hatırlarsınız... 2 grup oluşturuldu , yavaş motorlar ve hızlı motorlar... Ben kurtluyum hızlı guruba girdim. Vardığımızda gruptan kopmamıştım. Sonuçta yol virajlıydı ve motorların viraja girebildikleri hız 110-130... Bizim motor da o hıza çıkabiliyor. Sadece 130la viraja girebilmelisiniz... Bunu yapamayan 1000cc kullanıcıları da mevcut bilirsiniz.
Şimdi ukraynadayım , motorum da yok. Yoldan geçen motorlara ağzım açık bakıyorum. Buradaki motor kültürü Türkiye'dekinden de az. Kaç tane 600-1000cc motor gördüysem üzerindeki motora binmeyi bilmiyor. Burada içim gidiyor diyebilirim. Motoru sattım hala fotolara bakıp acaba ne yapsam egzos'u arkasına mı alsam diye uğraşıyorum...
Siz siz olun kullandığınız motorun değerini bilin... Bir gün onsuz da kalabilirsiniz...
Eğer yazımda yanlış birşey varsa affola... Yanyana olsak konuşacak çok şey var motorsuzluk başıma vurdu... 25 haziran gibi dönüyorum Türkiye'ye... Görüşebileceğim herkesle görüşmek isterim...
Bu arada baktım millet egzos'ları arkaya almış ben de eski motoruma egzos taktım
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
selam arkadaşlar..
cıbırını geliştirmek isteyen arkadaşlar, yaptığım araştırmaları sizlerle paylaşmak istiyorum..
cıbırınızın sesi hoşunuza gitmiyor ve yeni eksoz tüpü mü almak istiyorsunuz? hemen vazgeçin derim motor yağ yakmaya başlıyo ve güç kaybı yaşıyor....
performance tipi hava filtresi takmak istiyorum ben.... diyorsanız hemen vazgeçin... sebebine gelince 125 cc ve 13 hp lik bi motor kullandığımız için sadece motorun sesi değişiyor daha tok bir ses alıyorsunuz motordan ama yine güç kaybı oluyor ve yine yakıt tüketimi artıyor....
eeee ne yapıcam bu motoru bu şekilde mi kullanıcam, hiç modifiye edemicekmiyim??? hayır tabiki edebilirsiniz:
1. cıbırımız için en sağlıklı modifikasyon iridyum buji arkadaşlar, daha iyi ateşleme yaptığı için biraz tork kazandırıyor birazda yakıt tasarrufu sağlıyor...http://www.ngk.com.tr/index.php?id=1...&h=HONDA&m=125
2. sadece eksoz tüpü ve sadece performance hava filtresi motorumuza zarar veriyor..ama arrow marka komple eksoz seti alırsanız 2 - 2,5 hp gibi bi güç kazanıyorsunuz, performance hava filtresi ve iridyum buji ile kayda değer bi kondisyon artışı sağlıyoruz cıbırımıza fakat bu komplike modifikasyonun da tuzu fazla (fiyat isteyen arkadaşlara 1200 ytl + işçilik diyebilirim) ama motora bi zararı yok fakat yakıt tüketimi artıyor ve motorunuz garantiden çıkıyor.
3. motor modifikasyonları yaptınız taktınız komple eksozu, hava filtresini ve iridyum bujiyi e bu kadarmı sanıyorsunuz?? değil tabiki şimdi sıra geldi ön ve arka dişliye ön dişlinin ebatı büyüdükçe top speed (son sürrat) artıyor, küçüldükçe daha çabuk hızlanıyor.. arka dişli için de ön dişli için yazdıklarımın tam tersi... tabi dişlilerin boyutuyla oynayınca bakın bi masraf daha zinciri değiştirmeniz gerekiyor (zincire bakla eklemek kesinlikle tavsiye edilmez)
herşeyi göze alıp motor modifikasyonuna girdiniz diyelim, + olarak daha geniş arka lastik takmamız gerekiyor buyrun bi masraf daha çıktı
şimdi bu kadar masraf yaptınız hacadığınız para 2000 ytlye yakın 150 cc + bi cıbırınız oldu. bu para bu motora biraz fazla değilmi sizcede ? tekrar hatırlatmak istiyorum cıbırınıza sadece eksoz tüpü ve sadece performance hava filtresi takmak kesinlikle motora zarar veriyor. nedeni ise 125 cc olan ve 13 hp güç üreten cıbırımızın torku düşük 10,1 nm tork üreten cıbır motorumuz sadece olan modifikasyonları kaldıramıyor.
yok yok benim için bi önemi yok bunların, ben yapacam arkadaş bu işi.... dediniz ve komple modifiye ettiniz cıbırınızı....e hayırlı olsun zorlanmadan düz yolda 160km hızı gördünüz tebrik ederim
ahh gorkem ahh..
bende cektim o motorun cefasini..ama severdim keratayi(not gorkinin motorunu)
yorumlara gelince cbr a modifiye bence cok sacma..cunku bu bi baslangic motoru hemen degistirmek isteyeceksiniz
ancak su kosullarda sacma olmaz..
cbr hep garajinizda durucak ufak motor olarak hep yaninizda kalacaksa..
para sorununuz yoksa..
ve hakikaten ozel bi motor yaptiysaniz..(super kuyruklu jilyan)
not:falcona 7 vermeye gerek yok 6,5.5 gibi fiyatlara falcon var)
bu mesaj araciligiyla gorkemede mesajim olsun:
"olummmm topcase taktim falcona..topcaseli bi motorum var artik"
sevgiler..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Görkem dön artık Türkiye'ye laflanacak çok şey var yahu...Özledim valla...Ben de şu sınavdan alnımın akıyla bir kurtulsam tam rahatlayacağım inş.Ayrıca motorumu hyosung gv250 ile takas yoluyla değiştirmeyi düşünüyorum fikriniz nedir arkadaslar...cc büyütme maksatlı deil tamamen tarz değiştirme amaçlı.Aynı zamanda yakıt yönünden gv250 makul gidişi de 250cc ve 29hp olduğunu düşünürsek hiç bir zaman üzmeyecek seviyede...cbr çok daha iyi olduğu kesin tabiiki.Fikirlerinizi almak istiyorum...
AKIN FİDAN
Valla Akın abi enduro falan desen anlııcamda umarım senn için hayırlısı olur :D
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
akin gordum ilani om aticaktim isteki yogunluktan atamadim..
abi bence sana en olmicak tarz chopper..
neden diye sorma oyle geliyo iste..
hayirlisi olsun isallah..
gorki az kaldi gel de bi takilak..
akin sunlari sorcam:naked hyoyu dusunmuyomusun?
bide st kanuni 250 mi alican yoksa hyo mu?
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
kanuni mi :S yok ya ikinci el bi hyosung gv250 düşünüyorum...Birincisi farklı bir tarz istiyorum.hep motorculuğa başlamadan istediğim tarzdı tatmak istiyorum.Hem de biraz değişiklik olsun diyorum..Bütçeyi zorlamadan biraz daha hızlı bişe...naked hyo?spor bişeler alacaksam almayı düşündüğümde daha hızlı bişeler düşünüyorum...Onunda vakti var.Sezon sonunda kısmetse gerçekten hızlı bişeler alıcam çift motor yapmayı düşünüyorum işte...normalde cbr'a kıyamam ama bilmiyorum bi delilik yapıp hyosung alabilirim.Konuştuğum bikaç kişi var takas konusunda.Evdekilerin maddi desteğine de bağlı tabi
AKIN FİDAN
Ooo ... Ama topcase yetmez be gülüm sidecase'leri görelim... Sırf topcase'le yolculuğa mı çıkılır
Ayrıca hayal etmek gerekirse topcase takınca motor çok uzun ince kalmıştır... Sidecase lazım lazım Senden bi Kawa 1400 GTR stili bekliyorum
ultraukala
Az kaldı az... Oturucaz nargilemizin başına , oooh... sabaha kadar muhabbet.
Bu arada bence eğer istiyorsan cruiser de denemelisin... Motosikletin her tarzı farklı bir zevk veriyor insana... Ehliyet kursunda dragstar 250 kullanınca bir süre "acaba?" diye düşünmüştüm... Insan her tarz motoru denemeli.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Şu an bu konu içerisinde 269 kullanıcı var. (0 üye ve 269 misafir)