Blacklove16 peki bujiler ile ilgili bi bilgin varmı bosch performans tibi ateşleme sistemi varmı cbr 125 için
Blacklove16 peki bujiler ile ilgili bi bilgin varmı bosch performans tibi ateşleme sistemi varmı cbr 125 için
bujiyi iridyum buji al ngk'nın bujileri var motor için daha saglıklı diyorlar
bide link verelim
http://www.ngk.com.tr/index.php?id=1...&h=HONDA&m=125
HIZ YOLU DEĞİL ÖMRÜ KISALTIR
blacklove16 Sen Bursa'ya getir parçalarını vs...Tamir edilebilir şekildeyse edilir.Onları birleştiriyorlar merak etme...Uluyol caddesinin bi alt sokağında minibüslerin girdiği arada Daytona Moto Dizayn var...Oraya git.Yardımcı olacaklar sana Gerekli olan parçaları da orada temin ederler uygun fiyata
AKIN FİDAN
Görkem üzüldüm umarım daha iyilerine binebilirsin...
deathalone Lastiğin yere değdiği alan bellidir.Çünkü lastiğe göre içine hava doldurursun.Misal orj fabrika lastiklerinde arka 33ps...Ve ona göre yere bastığı alan bellidir.Sen arkaya 130-70/17 ölçülerinde bir lastik taktığında doğru hava basıncı ile birlikte daha fazla alan yere basmaz.Üstelik bu motora zarar verir.Sebebine gelince.Honda mühendislerinin kafası eminim ki bizlerden daha iyi çalışıyordur.Honda CBR125R için en uygun ölçüleri hesaplamışlar ve ortaya bzim lastiklerimiz çıkmış.Daha kalın ve ağır lastikler takmak demek motorlarımıza daha fazla zorlama getirmektedir ve yürürüne ve çalışırına zarar verir bu..Asfaltın tutunmaya elveişli olduğu sıcak günlerde çok güzel virajlar alabiliyorum yüksek süratlerde 45derece ve daha düşük açıları görebiliyorum.dediğim gibi sıcak asfalt yeni lastik alınca daha güvenilir olacak.Alacağım lastik de aynı boyutlarda pirelli mt75 olacak...DAha kalın lastik almayı düşünmüyorum...
AKIN FİDAN
akın benim kısaca dile getirdiklerimi açıklamış
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
hayırlısı akın..
inşallah bulursun..
keşke yardımcı olabilsem tanıdığım fln olsa ama hiç yok..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
god is busy ! can i help you!
Birkaç konuyu açıklığa kavuşturmak istiyorum.
1- Performans egzos diyorsunuz... Ne performansı? 125 yaparken 126 mı yapacak? En iyi görüntü ve ses hangisindeyse onu tercih edin... Tabi bütçe de önemli bu işte.
2- Tiger egzos hiç kullanmadım fakat iyi olduğunu duydum. Bazı motorlarda sesleri de hiç fena değil.
Superstock birincisi Yunus Erçelik Tiger değil doğalgaz borusu da taksa o yarışı kazanırdı. Bu sadece bir pazarlama tekniği. Benim cbr125'de en beğendiğim egzos seslerinden biri Boss'unkidir. Ingiliz markasıdır.
200ytl gibi çok cüzzi bir fiyatı vardı sanırım.
3- 20bg ancak ve ancak piston büyütme vb... işlemlerle yapılabilir. Kısacası cbr motorunu cbr motorluğundan çıkartmanız gerekir. Veya bir hocaya okutun.
4- Iridyum buji hiçbir fayda sağlamaz. Sadece öyle olduğunu sanmanızı sağlar.
Iridyum buji yüksek akım ister. Ve çoğu motosikletin bobini bu akımı sağlayamaz. Bu akımı sağlayamadığında ise performans düşüklüğü bile verebilir.
Cbr125 için önerilen bujiler kitapçıkta yazmaktadır ve performans için NGK Cr9e tavsiye edilir.
deathalone
motogp egzos dediğin yunanistandaki mi?
spawnem
Plakalık iptali ve sinyaller şeklinde sanırım...
Nereden sipariş edildiğini bulmuştum şimdi bulamadım .
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
GorkeM, söylemek istediğin motoru alıyoruz üstünde sadece sesini değiştirmek istersek bi eksoz alıp milleti rahatsız ediyoruz mu
benim sormayı beceremediğim şey... motoru elletmeden daha fazla performance nasıl alabilirim di... şuan için tek yapılabilecek şey hava filterisini değiştirmek mi yani?
şimdi bi arkadaşımız; erkeği travestiye çevirmek yerine neden kadın bulmuyosun (daha kuvvetli bi motor almıyosun) diye soracak olursa almak istediğim motorlar boyuma fazla geliyo (boyum 1,65 bu arada) bi motora 20.000 ytl verip yere yatırmak istemediğim için diyip geçiştiriyim ben... zaten o kadar param da yok
20.000 ytl veririm deseydin ben de Er-6 al derdim... Hadi 10.000 olsun.
Bu motorun sınırları belirli. Ne takarsan tak aman aman bir performans elde edemezsin.
Boyunun motosiklet kullanmana engel olacağını sanmıyorum. Eğer bu performans bana yetmez dersen başka motorlar da düşünmelisin derim.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
darkkiller yaklaşık olarak dediğin gibi..
bi işe yaramıyor ses dışında..(ha ses süper oluyo bence o ayrı)
falcona da xtnin akrapoviclerinden takabilsem keşke..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
çok kuvvetli motorların 1 çoğunu kullandım ama yarım kıç tabir edilen bi şekilde yeşil ışığı beklemek çok karizma durmuyo bu motoru kız arkadaşımın başımın etini yemesinden kurtulmak için alıyorum zaten... ayrıca biraz reflexlerimi geliştirip bi soraki yaza doğru 1 cbr 600 almayı düşünüyorum 2. el falan. hyosung alıcaktım ama oda çok problemli bide çin malı güvenemiyorum.. kullanan 1 arkadaşım var bi kez azından -bu moturu ben nerden aldım ya hay .... gibi bi cümle sarfetti o yüzden cbr 125 ile bu sezonu geçiricez anladığım kadarı ile
ama beni uyuz eden 140-150 km nin üzerine çıkamıcak olmam onun için performans çözümleri üretmeye çalışıyorum
sen naparsan yap düzenli olarak 140 150 km nin üstüne cıkamazsın..
anlık cıkarsın ama aydan fırlatsan bu motoru duz yolda 140 150 sabit gidemez..
not:hyo çin malı değildir,kore malıdır,düzgün kullanıldığında gayet iyi giden hyolar biliyorum..
not 2: cbrla bi şekilde 140 150 kmnin üstüne çıksan(modifiyelerden sonra) titreşimden böbrektaşın kalmaz tahminimce..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
maGma
Teşekkür ederim abi.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
bu egsozun dolu olanı varmı
görkem kaça veerdin makineyi
kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:
bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana
Şu an bu konu içerisinde 236 kullanıcı var. (0 üye ve 236 misafir)