Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Şubat 2008, 02:10
#9761
bende iki yıl cbr 125 kullandım birinci vitesi çok kısa bi makine 50km/h de kesiciye girio ayrıca karşıdan iyi bi rüzgar essin 6000,7000 devirin üstüne çıkmıo ama başlangıç için çok ideal bi makine ayrıca çok uzun ömürlüdür kışın motosikleti çalıştırın soğukken gaz verin motor stop eder honda motosikletleri zarar görmesin diye böyle bi özellik uygulamıştır.iyi çalışmalar
Reklamlar
-
03 Şubat 2008, 02:12
#9762
GorkeM adlı üyeden alıntı
eskiden kullanırdım... filenin 6 tane tutacağı olur genelde... ön iki tanesi file demirine (artçı selesinin ön altındaki demir) , ortadakiler aşağıdan bagajın altına , en arkadakiler de sinyalin arkasından plakalığa... eğer küçük birşey taşıyorsan da alttan birleştirebilirsin kancaları...
sağol görkem.
ben alıyım o zaman bi tane file..
mamis adlı üyeden alıntı
bende iki yıl cbr 125 kullandım birinci vitesi çok kısa bi makine 50km/h de kesiciye girio ayrıca karşıdan iyi bi rüzgar essin 6000,7000 devirin üstüne çıkmıo ama başlangıç için çok ideal bi makine ayrıca çok uzun ömürlüdür kışın motosikleti çalıştırın soğukken gaz verin motor stop eder honda motosikletleri zarar görmesin diye böyle bi özellik uygulamıştır.iyi çalışmalar
1. viteste 50 yapmıyodu sanki. benimki yapmıyo en azından ben öyle biliyorum.
arkadaşlar bişey daha sorcam gerçi görkem hemen cevap veriyor sağolsun.
termal içlik kullanan varmı?gerçekten işe yarıyorsa bende alıcam.çünkü ayaklarım üşüyor motora bindiğimde..
-
03 Şubat 2008, 17:49
#9763
termal iclik bi yere kadar ise yariyor pantolon sart..
2 yila yakindir kullaniyorum memnunum ama artik ilerleme vakti
fileyi annatmis gorki
baska
1.viteste 50 yapmiyo die biliorum bende gereksis zorlamanin manasi yok
ruzgar istedigi kadar karsidan essin her zaman 10 bin devir ve 90 100 arasina cikiyo
baska bi arzunuz
bugun 13000km oldu
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
03 Şubat 2008, 18:25
#9764
bizim buralardaki rüzgarlarda 7000 devrin üstüne çıkamadım valla konyada yaşıyorum dümdüz bir yer burası rüzgar estimi iyi esiyo
-
03 Şubat 2008, 18:28
#9765
bence o motorda bisi vardir..
vites dusurmeyi denemedin heralde..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
03 Şubat 2008, 19:08
#9766
praetorian adlı üyeden alıntı
bence o motorda bisi vardir..
vites dusurmeyi denemedin heralde..
6. viteste geçmeyebilir ama vites düşürünce gayet güzel gidiyor.
-
03 Şubat 2008, 19:34
#9767
onuda denedim motor biraz devirleniyo sonra geri düşüyodu 7000'e belkide benim motorda bi sorun vardı ama rüzgarın kesinlikle biraz etkisi oluodu.
-
03 Şubat 2008, 23:05
#9768
praetorian adlı üyeden alıntı
bugun 13000km oldu
Olum ben Ukraynadayken bile mi km yapmadın sen? Benimki 17.000 oldu yaw
Bu arada termal içlik şart... Ben 2 kat termal içlik giyiyorum (iç ve orta). Hava aşırı soğuk olmadıkça sorun olmuyor. Ukraynada da bunları kullanıyorum
Beşiktaşta Kanyon diye bir mağaza var oradan aldım.
Bu arada bu gün autodrom'a küçük bir gezi yaptık... Pocket bike ve birbirimizin motorlarını denedik. Giderken Tuğper ile temde 110'a düşmedik... genellikle sabit 130 ve 120 civarında motor üzerine yatmadan gidebildik. Motorun üzerine yattığımda 11.000 devirde 150 gördüm hafif eğim aşağı... Sabit 150 gidebilirdim ama redline'a girdiğinden zorlamak istemedim 130'a düştüm tekrardan... Zaten 150 de 13 beygirlik bir makine için gereksiz bir hız...
-
03 Şubat 2008, 23:48
#9769
Görkem çoşturmuşsun bugün Valla ben termal içlik falan kullanmıyorum.Sadece motosiklet pantalonumu giyiyorum altında çizmelerim o kadar.Üstümde de bi sweat shirt bi de yeleğim var yanlış hatırlamıyorsam(çiçek'in sölediğine göre) neopran idi sanırım kumaşı.Dalgıçların kullandığı yeleklerden var.Üstüne montum tamamdır...Full koruma giyindiğimden hiç üşümüyorum.Termal içliklerden ise pantalon kullanmak daha mantıklı geliyor bana.Hem soğuktan korunmak adına hem de kazaya karşı kesinlilkle gerekli.
Ayrıca yeni farkettiğim bir ürün TR'de bulduğum...Fiyat da uygun.Şimdiden cbr'a bişeler yapmayı düşünmeye başladım.Eğer bu sene deiştiremezsem...
http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=44652
-
03 Şubat 2008, 23:53
#9770
gorki
geldıgımde motor 11700 dü
işte bugun 13100 oldu..
bu 1400 km nin 170 kmsini bugun yaptım zaten
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
04 Şubat 2008, 16:35
#9771
ultraukala adlı üyeden alıntı
Standart:
CR8E (NGK) VEYA
U24ESR - N (DENSO)
Uzun süreli yüksek devirli hızlar için:
CR9E (NGK) VEYA
U27ESR - N (DENSO)
Kitapçığa göre bu şekilde...Ayrıca benim bildiğim yurtdışı cbr ile ilgili edindiğim bilgilere göre.... NGK CR9EIX (iridyum) buji var.TR'de fiyatları 30-35YTL civarında...
tesekkur ederim akın.
peki bu NGK CR9EIX (iridyum) bujilerin herhangi bi yan etkisi varmıdır acaba.bu buji yi nerden bulabilirim??
-
04 Şubat 2008, 18:25
#9772
-
04 Şubat 2008, 18:41
#9773
bu iclikleri giyince sanirim gercekten soguktan koruordeilmi?
[B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]
-
04 Şubat 2008, 18:47
#9774
Super Moderator
-
04 Şubat 2008, 20:41
#9775
Ya ben hep ocak sonu şubat gibi almayı düşünüyordum. Forumdan birkaç arkadaşlada görüştüm ama evdeki hesap çarşıya uymadı. Mart ayına erteledim, oda olmazsa en geç Nisan ayında alıyorum
-
04 Şubat 2008, 21:05
#9776
repsole gel repsole
damping var vatandaş:D
2006 model 13000 km de
sibiar 125 rr repsol..
kendisi bir repsol olup shell den başka yağ ngk dan başka buji görmemiştir..
mototal bakımlıdır..
sağ grenajı(karenaj krenaj kronaj)nda bi kırık mevcut olup düşürdüğünüz
zaman " tüh ya gül gibi motor düştü gitti grenaj" düşüncesini engeller çünkü zaten kırıktır..
onun dışında bu kadar konustun bi de resim dicen
bidakka buluyorum
bulamadım..
hah son olarak kafa grenajının sağında yine siyah bir parça var..orası hızlandıgınızda sızı uyarması ıcın tarafımdan kırılmıstır..yavaslatıp teypte calınca "asırı hızlı gıtme zırrrrrrrrrrrr" der..
bu ilan gerçek hikayeler baz alınarak oluşturulmuştur..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
04 Şubat 2008, 21:14
#9777
arkadaşlar benim bi sorum olcek :D
dün düz yolda arkamdada rüzgar:D 4.vites 110.Ama 5e attığımda 100e inio.
5 ve 6 hiç gaz yemio velet yahu.
sorun nedir haçen???
[B][COLOR="Blue"]"-.crazy team.-" -ѕєякαи кαяαуєℓ-[/COLOR][/B]
[B]0 RH(+) cBr 125 R:bounce:[/B]
-
04 Şubat 2008, 21:16
#9778
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Görkem düşündüm'de uzun yola gitsek cıbırlar ile 120 130 gayet iyi hızlar fakat seninde dediğin gibi biraz daha büyük cc olsa 150 felan harbi yetecek bu meretler bize
KaLbİnDe ŞeYtAnLaRıN mElEkLeRdEn FaZlA oLmAsInA iZiN vErMe!!!
by tpr.
-
05 Şubat 2008, 00:07
#9779
olcan138 adlı üyeden alıntı
Termal içlik, o linkteki şey evet
Rüzgara, soğuğa karşı inanılmaz dirençli olmuyorsunuz ama, önemli ölçüde vücut sıcaklığını muhafaza edebiliyor. İçe giyilecek herhangi bir pijama-eşofman altı-ince pantolondan da malzemesi bakımından daha rahat ve daha sağlıklı...
Bu arada yukarıda geçen termal/pantolon mevzusuna benim yorumum ise; motosiklet pantolonu zaten çıplak tene giyilemiyor, ben termal içliğin üstüne motosiklet pantolonunu hem içim hem bacağım rahat kullanıyorum
Herkese de tavsiye ediyorum.
Hem rahat kullanırsınız, hem yukarıda yorum yapan herkesin dediği olur, herkes mutlu olur
Ya motosiklet pantalonu neden çıplak tene giyilemiyor onu anlamış değilim ben..Bi de termal içlik giysem sanırım yaşanılmaz hal alır motordan inildiği zaman...
-
05 Şubat 2008, 01:04
#9780
FireStarteR adlı üyeden alıntı
2 kişi değil ya tuğper ile ben dediğim tuğperin de cbr'ı var
_CrazYDriveR81_ adlı üyeden alıntı
arkadaşlar benim bi sorum olcek :D
dün düz yolda arkamdada rüzgar:D 4.vites 110.Ama 5e attığımda 100e inio.
5 ve 6 hiç gaz yemio velet yahu.
sorun nedir haçen???
Evet bir gariplik var... Hava filtren temiz mi?
praetorian 'ın motoru temiz motordur... Garanti veririm... Ama onunkini almayın benimkini alın
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 40 kullanıcı var. (0 üye ve 40 misafir)
Bu Konudaki Etiketler