Lastik kolay kolay bitmez 15000 km yi devirmen ve her türlü yol şartında kullanmış olman gerekir...
Yoksa lastik mi yaktın?
Lastik kolay kolay bitmez 15000 km yi devirmen ve her türlü yol şartında kullanmış olman gerekir...
Yoksa lastik mi yaktın?
... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''
Benim de burnuma lastik kokusu geldi
AKIN FİDAN
11000 devirde vites mi değiştirilir? yoksa ben mi yanlış biliyorum. cbr 125 için konuşuyorum, motor bağırmaya başladıktan hemen sonra ki bu 7500-8000'e denk geliyor, o zaman vites değiştiriyorum. ben de mi bir sorun var yoksa motorumda mı?
görkem, cbr yi ne zaman bıraktın?
Sırf herkeste 4 teker var diye...
lastık o kadar erken bıtmez yahu..gokmenın sılgı lastıgı(duro)bıle en son kullanılıyodu
ultraukala,
nerdeyse sureklı artcıyla kullanmasam dusunmeden alıcagım motordur z750..
bı kere gostergesı elektronık(gulme walla cok onemlı)
turuncu rengı var(gülmeee)
zaten hep " - abı bu kawzakimi? -he gülüm kawzaki" demek ıstemıstım..
ama gel zaman gıt zaman
en onemlı hedef turuncu er6 dır
:D
saygılar sevgıler
dorlıon: kullanım stılınle alakası
bence en ıyı aralık 9000 10000 arası
11000 gec ve redlıne oluyodu yanlıs hatırlamıyosam gostergemı
sakın kullanıcaksan 7500 8000 ıyı
en ıyı performansı oda tam net hatırlamıyorum ama 10000 de verıyodu
motor bı sılkınır one doru uzar..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
harbiden sahibindendeki bu motor cok hoşmuş...
ozellıklede rengı
[COLOR="Black"][B] A STATE OF TRANCE[/B][/COLOR]
Yarın akşam göztepe-bostancı arasında toplanalım diyorum... Işi olmayan herkesi beklerim...
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
saat kac gıbı?
ben 530da ıse gırıorum
8 de cıksam yetısırmıyım
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
bir ara bunu denemeliyiz...
...................................
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Bana da uyar görkem
Bu arada özel boyanmış kırmızı deyince direkt koydum onu görkem
Bu arada bu akşam bi amcanın tekiyle tanıştım 48yaşında sıfır almış er6n sarı renk çok tatlı duruyor.Alma sebebi az yakmasıymış o yüsden 2silindir almış...km'de ort ne kadar yaktığını sordum 12ykr dedi...Herkes az yakıyor diyordu ama bu kadar az olabileceğini sanmıyordum...Full enjeksiyonlu dedi o yüsden bu kadar az yakıyor dedi.Ayrıca max 260km/h hıza çıkmış.Çok ideal şehir içi ve dışı için doğrusu...2silindirli olması bana hitap etmiyordu ama yakıt yönünden çok kafama yattı doğrusu.Acaba sıralı 4lü için bana geçiş motoru olarak düşünmeye başlasam mı?Hep bundan sora sıralı4lü düşünüyordum.Ama yakıt yönü beni çok düşündürüyordu.z750 ortalama yakıtı km'de 22ykr civarı olur dedi...er6n ile çok uçuk fark var arasında..Benim gibi gezenti bir herife çok fazla üstelik o 2katlık hemen hemen fark...
AKIN FİDAN
Bence düşünebilirsn. Ben de 6f düşünüyordm... Geçiş motoru olarak iyi bir motor.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
motor 9000 kmyi geçti ama lastik diye bişey kalmadı motorda.. ben 2.el aldım ilk sahibi yakmıştı ondan bitti bu kadar çabuk.. bugün lastiğin içinden ip gibi bişey çıktı hemen bıraktım motoru lastiği değiştirene kadar kullanmıcam
Benim de kafam f/n arasında gelip gidiyor...Artık onu önümüzdeki sene adam akıllı karar veririm büyültmeye sıra gelsin de...Ama sanki n daha yakın sıfır fiyatı abs'siz 13750ytl civarı...Sıfır bile düşünebilirim bakarsın...Ama 8000ytl'ye sahibinden de var n modeli...Böle düşeş fiyata denk gelirse kesinlikle ikinci el alırım...
AKIN FİDAN
yoeah 8000 ytl ye er6mı var
2.ıse gırıyorum ozaman hemen
gorkem motor apartmanın altında tez satılıvere..
:D
er6 bence yeterlı bı motor..
bı sekılde alırsam buyuk enduromdan once yıllarca kullanıcagım motordur..
bu bılınır zaten..:D
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Efet 16bin km'de siyah renkli birer6n var 8000ytl'ye babamın kredi ödemesi 8-9ay sora bitiyor biraz daha zamanım kredi çekmek için yoksa hiç düşünmeden alırdım...Benim kafamdan cıbırdan sora sıfır er6n almak var 3bin liraya kendi cıbırımı satsam kıştan sora...Belki biraz daha fazlaya satabilirim belli olmaz kısmet..Üstünü tamamlasam 500-750 biriktirip.Kalan 10bin ytl'ye de kredi çeksem 500*24 civarında geri ödemem olur...2sene öderim 2sene binerim...Garantisi bitince de satarım hiç sorunsuz kafamı ağrıtmadan motor sürmüş olurum.Elimden çıkartmaya kalkınca da cıbırın parası arada kaynamış olur die düşünüyoum şimdilik..Kafamda düşündüğüm fiyatlar şu zamanın piyasası olarak.10bin ytl'ye de satsam dielim er6n'yı gider srad750 falan alırım heralde.Ne plan yaptım yahu Bütün planlarımı gerçekleştirdim acaba bunu ne zaman gerçekleştireceğim
AKIN FİDAN
walla 8000ytl yı zorlıcak gucum olsa dırek alırım
er6 bu
mukemmel bı motor benım ıcın
az yakıo
yeterlı kacıyo
ıkı kısı test ettık hatundan onaylı..(eıheıheıaıh kadranı sadece 220,ama ....... neyse gırer okur fln)
canta takılıyo
gostergesı dıjıtal..
orta sehpası da olur tahmınımce ona..
gorkı unuttugum bısı olursa hatırlat:D
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
er6n için hyosung gt650r de düşünmeye değer bence.ikisininde özellikleri birbirine cok yakın.Sıfır motorda fiyatlarıda birbirine cok yakın ama hyosung 650 nin 2.el piyasası yok sanirim biraz arastırdım ama bulamadım.Tabi zevk meselesi hysong cok sportif duruyor tam bi race ruhu var.
Hyosung GT650R
Motor tipi DOHC, 8 Sübap, Su Soğutmalı, V-tvin(90C)
Çalıştırma Sistemi Elektrik
Hacim 647 cc
Silindir Adedi 2
Maksimum Güç 79 Hp
Maksimum Tork 68.1 Nm / 7500 rpm
UxGxY 2060x655x112mm / 2060x740x1090 mm
Tekerlek Mesafesi 1435 mm
Yerden Yüksekliği 130 mm / 150 mm
Ağırlık 208 kg / 196 kg
vites Adedi 6
ön Fren Çift Disk
Arka Fren Disk
Ön Lastik 120/60 - ZR 17 55W
Arka Lastik 160/60 - ZR 17 69W
Sele Yüksekliği 780 mm
Yakıt Tank Kapasitesi 17 lt
Akü 12V 12A
ER-6n
MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı,Paralel Çift silindir
SİLİNDİR HACMİ : 649 cc
SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 83 x 60 mm
SIKIŞTIRMA ORANI : 11.3:1
SÜBAP SİSTEMİ : DOHC,8 Sübap
MAKSİMUM GÜÇ : 72 PS / 8500 rpm
MAKSİMUM TORK : 66 N.m (6.7 Kgf.m)/7000 rpm
KARBURATÖR : Full enjektör
ATEŞLEME : Dijital TCBI
MARŞ SİSTEMİ : Elektrik
ŞANZIMAN : 6 - vites
ŞASİ TİPİ : Yüksek Gerilimli Çelik
KASTER / TRAIL : 24.5' / 102 mm
SÜSPANSİYON ÖN : 41 mm Teleskopik çatal
SÜSPANSİYON ARKA : Ön yükleme ayarlı çift
LASTİK ÖN / ARKA : 120/60-17 / 160/60-17
FREN ÖN : Çift Disk 300 mm,Çift piston kaliper
FREN ARKA : Tek disk 220 mm
TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 120 / 130 mm
BOYUTLAR UxGxY : 2100 x 760 x 1095 mm
AKS AÇIKLIĞI : 1405 mm
SELE YÜKSEKLİĞİ : 785 mm
YAKIT KAPASİTESİ : 15.5 Lt
KURU AĞIRLIK : 174 Kg
İMALAT YERİ : Japonya
arkadaşlar dün göztepe'den kadıköy'e gidrken e5 gece 11 gibi düzlük yolda
HONDA CBR125R'Im 11,500 devirde 140 gördü
Şu an bu konu içerisinde 19 kullanıcı var. (0 üye ve 19 misafir)