Benim mavi cbr'ın kardeşini ne hale sokmuşlar Koruma takozlarını sanayiden kendiniz mi yaptırdınız?
AKIN FİDAN
alınır kardeş ama önce bi ustaya götür iyice baktır.Ya benim arkadaş diyarbakırda 192000 de repsol almış ama motor on numara gidiyor.Hatta ilanlarda bende görmüştüm o motoru bu arada cbr için bende bi forum başlattım gerçi bu kadar büyümesi mümkün değil ama hasemen.com dan ulaşabilirsiniz saygılar
the answer
sahibinden.com da o ilan hala var hatta gördüm ve ulan kim alır bu motoru bu km de demiştim alan varmış demek :D:D
ee canım, o zaman taksimatı daha geniş aralıklarla yapsalarmış, ilk bakışta gerçekten mantıksız geliyor arada ulaşılamayan +70,80 km lik bir hız var, az değil. bu durumda en mantıklı cevap görkem'in dediği şeye geliyor. adamlar cbr 125 için ayrı bir kadran üretme zahmetine girmemişler. eğer bu yaklaşım doğruysa, honda'nın özrü kabahatinden beter yazık walla yazık honda'ya...
bir de benim kafama takılan neden 6 vites olduğuydu, en fazla 130 basan bir motosiklette böylesi bir şanzımana ne gerek vardı? daha dengeli dağıtılabilir ve motosikletin seriliği arttırılabilirdi. onu da bir arkadaşım şöyle açıklamıştı: dediğine göre honda bu motosikleti racing motorlara giriş yapanlar için tasarlamış. çünkü bildiğim kadarıyla 5 vitesli bi racing yok...
ha bu arada, motosikletimi getirecek bi arkadaş buldum kadıköy'den servisi aradım, ödeyeceğim miktarı sordum. 150 ytl dediler. dedim noluyor? meğersem 8000 km bakımında periyodik kontrol, buji ve hava filtresi değişimi, yağ değişimi ve 1 saatlik ücret de varmış. sizce kazık falan mı yedim arkadaşlar, ne dersiniz?
Sırf herkeste 4 teker var diye...
Evet arkadaşlar bu gün benim cbr'ı sattım. 3,300 e verdim. Valla anahtarları verdiğimde adam giderken bi tuhaf oldum. Bakalım çok aricakmıyım Bu arada motorum 11.500 km deydi. Ve yan yatmıştı. Grenajda ve egsozda çizikler vardı. Alan adama durumu izah ettim. Gittik bir ustaya gösterdik adam inceledi test etti. Motor güzel sorun yok dedi ve notere gittik :(
Okan ACAR
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4478748 buyrun sahibindene eklenmıs yenı bir ilan cbr almak ısteyenler baksın
benim cbr boştayken direksiyonu sağa kırınca stop ediyor çok ilginç değil mi? ben gaz telinden filan olabileceğini düşünüyorum ama emin de değilim. daha önce buna benzer sorunla karşılaşan oldu mu? sağa çevirince direksiyonu elektrik de kesiliyor gibi oluyor sola tekrar kırarsam veya gaz verirsem stop etmiyor. fikri olan varsa cevabını bekliyorum. daha önce marşdan kablo çekmiştik alarm bağlamak için kumandadan basınca çalışması için motorun ama şu an çalıştırmıyorum o sistemi acaba o yüzden kaynaklanabilir mi?
ehliyetsiz arkdaslar sınav sonucları açıklanmıs.(bendaha bu gece fark ettim daha once sizin haberiniz varmıydı bilmem) 90 almısım 100 bekliyodum nerde hata yaptım acaba
Okan ya çok üzüldüm yiğitten duydum da...İnan feci üzüldüm ya.Ne alıyoruz bakalım sana sıralı4 z750????? YA bursa'da bi arkadasım vardı olmadı böle...Ne zaman istersen motorum senindir okan...Ara arada beni
benimde oluyor arada öle rölanti ile ilgili bir durum olabilir fazla önemsemedim...Direksiyonu çeviriyorum ayaklığı açıyorum stop ediyor...bilen varsa cevaplar..
AKIN FİDAN
motor vitesteyken ayaklığı indirirsen motor stop eder.ayaklık acık ve motor vitesteyse marş basmaz.direksiyonu cevirince neden stop ediyor onu hiç bilmiyorum walla ilk defa duydum ilginç
dorlion
Neden bu kadar büyüttünüz anlamadım... Milletin gelip vayyy bee 200 kadran var , abi bu kaçlık? diye sormaları hoşunuza gitmiyor mu?
Dediklerine bakılırsa bakım için çok da kazık yemiş sayılmazsın...
Bu arada böylesine devirli kullanılan bir makinede 6. vites şarttır... Diğer makinelere benzetmek için değil hız için 6 vites. 5 vites olsaydı bu makine 140'lara çok zor çıkardı.
oneblood
Muhtemelen jigle teli geriliyor sağa çevirince , bu yüzden stop ediyor... Jigle çekili aynı işlemi yap bakalım.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
ii takip etmiyorsun sanırım boştaki bir durumdan bahsetmiş o kadar da biliyoruz heralde vitesteyken ayaklık açılınca stop ettiğini Görkem hep olmuyor arada oluyor jigle sanırım dediğin gibi.Bi de bakalım rolantiyi düşürdüm 1.3lere falan ısınana kadar stop ediyor kışınm biraz yükseltmem gerekecek sanırım.Ama böle biraz daha az yakar.10krş'tan aşağıya çekmem lazım.Vites değiştirmelerime biraz daha dikkat ediyorum.4000bakımından sora biraz daha ii olacağını düşünüyorum.hava filtresinde sorun var temizlenmesi gerek...Ayrıca kendinden büyük motorlarla gezmemem gerek ya..Benim ki düz yolda 130da kalıyor sora çok zorluyor...Olmuyor ki
AKIN FİDAN
2.elde km önemi elbette var ancak kesin gosterge degildir. Adam vardır 20000 de ama motoru hiç zorlamamıstır. Adam var 5000 de dagıtmıstır motoru.
Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?
Motoru hiç zorlamamak da , çok zorlamak da zararlı... Eğer motoru hiç zorlamazsanız motor açılmaz.... Saat 5 olmuş ne işim var benim burada...
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Konuyu Toplam 3 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
SuSpect, Yardır git
Haha nicke bak çok güldum yaw sabah sabah.
Soda Ayran Cool
arkadaşlar 125 imle değil ama arkadaşın cbr 600 ünle kaza yaptım sağ kol bacak tamamen harap oldu parmaklar kımıldamıyor.Canım çok yandı çok şükür iyiyim
the answer
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)