Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Mayıs 2007, 00:51
#6821
movistar
Evet bu normal birşey değil... Hele Antalyada... Ben burada motoru ısıtmıyorum bile çalıştırdığım anda ısınıyor...
Servis üzerine mühür mü basıyor?... Başka güvenilir bir ustaya götürebilirsin... Nerden haberleri olacak? Periyodik bakımları serviste yaptır yeter...
Reklamlar
-
28 Mayıs 2007, 00:51
#6822
GorkeM adlı üyeden alıntı
Pınarr
Demekki değilsin
Tamam birkaç şişe içtim ama hayal görecek kadar değil
Adres konusunda tabiki yardımcı olurum... Kızıltoprakta Fenerbahçe stadının yanında mototal var , orada olacaktı... Markasını hatırlamıyorum , 60€ de onlar anlar
Hatta baktığım gün kendini zenci sanan amerikalı beyaz bir adam vardı hayabusalı , o aldı kendine... "ooh nice maan , it's very cool... diyip duruyordu... Yalnız bi dakika , şimdi hatırladım sanırım 43'den aşağı beden yoktu
Neyse eğer istersen bot konusunda yardımcı olurum bir ara , sen de mototal ben diyim hein-gericke dolaşır dururuz...
Ok thanks ;)
60€ için hayal kurmama sebep olup hayal gemilerimi batırdın bu arada bilgin olsun
-
28 Mayıs 2007, 00:53
#6823
Hahaha , merak etme yoksa da sina beye rica eder getirtiriz...
-
28 Mayıs 2007, 00:56
#6824
hmm bende gecen gun mototalda bakinmistim pumanin botlari vardi baya SIklardi..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
28 Mayıs 2007, 00:59
#6825
evet kardeşim yaa arkadaşa ikinci el kanuni 800 ytl bi motor oladık otomatik vites ısınmayı falan burak çalıştır bin git saat gibi çalışıyor..
bozuk diyorum ama anlamıyorlar işte evet motoru birde odada bırakıyorum.
artık ara gazı vermekten ellerim acır oldu stop etmesin diye.
garantinin bize bi faydası yok gibi değişen parçaya bakımada para aldılar.
yapılsa da cigerime batmasa
neyse yaa götürecem başka ustaya
senin motor ne oldu kardeşim yaa.hergun yarım saat ugraşıp diğer motorlaramı geçiyorlar tamirine.olmazki bukadarda.
kardeşim ben perakndeciyim.sattın malın arkasında duracaksın.nokta
-
28 Mayıs 2007, 01:03
#6826
braktım ben ya.... ne halleri varsa görsünler... cbf kullanıyorum bu aralar... iyide oluyor... cbr'da deneyemediklerimi deniyorum
bugün mükemmel debriyajsız vites değiştirmeyi geliştirdim... 1 saniye vakit kaybetmeden aşırı serii vites değiştirebiliyorum... yarışlar için bunu geliştirmek şart...
motor ısındıktan sonra rolantine baktın mı? normalde mi?
veya motorda kurum birikmiş olabilir...
jigleyle ilgisi olduğunu sanmıyorum...
-
28 Mayıs 2007, 01:46
#6827
evet jigleden deyil emreyle jigleyi sıkıştırdık.tam kullanılabiliyor.kapalı ve açık konumunu kontrol ediyorum. rolanti zaten sorunlu 1000 de çalışıyor.yada çalışmaya çalışıyor diyeyim.
tabi bir saatlik geziden sora 1500 1400 geziyor
''cbr'da deneyemediklerimi deniyorum'' kardeşim en iyisini yapmissin.
kurum ne bilmiyorum ama tek bildiğim motorun sürekli stop etmeye zorlayan bişey var.
bi yapılsa motru yığdırmaktan aragazı vermekten bıktım.
yarış demişsin, yarışlarda seni görmek istiyoruz.
-
28 Mayıs 2007, 02:10
#6828
Bu arada aklıma birşey takıldı... Bahse girerim yeni cbr'ın şasesi eskisiyle aynıdır... O halde yeni cbr'ın far ile grenajları eski cbr'a birabir uyacaktır
-
28 Mayıs 2007, 02:25
#6829
Veysel (moviestar) yine buluşursak seni (eski sanayiide) çok güvendiğim bir usta var ona götüreyim bir de o baksın bakalım. Müsait olduğun zaman ara beni... Jigleyi yaptırdığımız halde hala stop ediyorsa bir sorun var demektir beraberce bakmaya çalışırız... Hem bende zincir yağı alacaktım bahane olur.
-
28 Mayıs 2007, 03:11
#6830
arkadaşlar merhaba herkese bnm bi sorum olacaktı bizim cbr için en ideal arka lastik ölçüsü nedir sizce 130/70 17 aldım duro yanlız motoru kesti baya ve motordan koku gelmeye başladı yuksek devirde kullanınca
orj ebatı 100/ 80 - 17
kanımca 110/70 - 17 takarsam bi sorun olmayacak siz ne dersiniz??
[COLOR="Black"][B] A STATE OF TRANCE[/B][/COLOR]
-
28 Mayıs 2007, 03:23
#6831
Evet... Ya 110/70 Pirelli Mt75 , ya da benim lastikten 120/80 duro... ama modelini bilmiyorum.
-
28 Mayıs 2007, 04:01
#6832
Enteresan illegalrider bende de duro hf-918 130/70 lastik var ama o septomların hiçbiri olmadı yani ne koku geldi ne de motoru kesti tek sorun arka biraz daha kalktığı için bileğe daha yüklendi. Amortisöre deyiyor olmasın arka lastik iyice baktın mı? Çünkü çok yanaşıyor...
-
28 Mayıs 2007, 04:27
#6833
s.a arkadaşlar son 1 haftadır yazdıklarınızı okuyor ve bilgi sahibi olmaya çalışıyorum. ben cbr 125 almayı ciddi anlamda düşünüyorum. fakat uzun yolda gidip geleceğim .cbr 125 uzun yola gelirmi en az 600 km.
bi diğeri kanuni racer mi honda cbr 125 mi derbimi .
motora yeni başlayacağım hayatımda daha motor kullanmadım o yüzden 125 le başlamayı düşünüyorum belki 3-4 sene iyice piştikten sonra alırım 600 lük şimdiden sağolun varolun
-
28 Mayıs 2007, 04:36
#6834
Hoş geldin sharpswor (a.s.) şunu söylemeliyim yazdığın alternatifler içinde en mantıklısı cbr 125 uzun yol için ama o bile iyi değil. Derbi iki zamanlı olduğu için çok yakar ama çabuk kaçar, Kanuni'yi tavsiye etmem çok arıza yapıyormuş mazaallah seni uzun yolda bırakabilir ama yine de araştır derim. Cbr125 uzun yolda seni yolda bırakmaz çok yakmaz derbi kadar olmasada çabuk kaçar ortalama 100-105km/h sürhatle yol almanı sağlar fakat yorar... Ben mücadeleci yapıdayım diyorsan sana uyar ama otobanda max 120km/h ile gitmeye ne kadar dayanırsın bilemem açıkçası ben Antalya-İzmir arası bir ara bayıldım sıkıntıdan viraj yok birşey yok herkes kaptırmış gidiyor sıkıcıydı yani. Şehirdışı kullanım için soruyorsan aralarında yine en iyi cbr125 derim ben şehişiçinde iddialı konuşur rakipsiz derim...
-
28 Mayıs 2007, 04:52
#6835
Süper Moderatör (BBRR)
geçenlerde topiği temizlerken dikkatimi çeken bişi oldu yol tutuşla lastik kalınlığının alakası yok demişşsiniz.
İşin doğrusu şudur. 125 cc de güç belli ..ee gücü arttıramıyosan napacaksın lastiği ufaltacaksın haliyle sürtünme azalacak .. ama bu işlemi yaparken lastik desenini de mümkün olduğunca düz tutacaksınki yere daha iyi tutunsun hatta ve hatta çok yumuşak hamurlu lastik kullanırsan bu yol tutuş dahada artar ama ömrü kısa olur lastiğin ..
şimdi gelelim madem ince lastikte iyi yol tutuyo neden 600 cc motorların lastikleri diğer segmenttekilere oranla daha kalın ..
600 cc SS lere bakarsanız beygir güçleri diğer segmenlerdeki aynı cclerin nerde ise 2 katı ee yeterli güç var avantaj nasıl sağlanır ???
viraja diğerlerinden hızlı girerek veya en iyi frenajla değilmi bunu nasıl sağlarsınız peki lastiği yere daha çok temas ettirerek değilmi ..bu nasıl olur lastik ebadını genişleterek ..takın bakim cbr125 lastiğini cbr 600 e nasıl uçuyo ...Ama sorunda bu adam uçurmak istemiyo tam tersine durdurmak ve yol tutuş istiyo..o lastikle cbr 600ilk virajda yere yapışır ..tıpkı hemen hemen tüm cbr125 lerde görülen ortak sorun gibi ..kötü viraj kötü frenaj..
lastik kalıonlığının hem sürat hemde yol tutuşla alakası vardır..
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
28 Mayıs 2007, 05:10
#6836
benim lastigin deseni de hf 918 dgrmr arkadasim senin dedigin dayanma problemini zincire bakla atarak cozduk, sorun o deil ama motoru bayagi bir yavaslatti. ben yinede 110/70 17 lastik alacagim. benim 130/70 de satiliktir
[COLOR="Black"][B] A STATE OF TRANCE[/B][/COLOR]
-
28 Mayıs 2007, 05:39
#6837
Yine enteresan diyecem çünkü ben bakla ekletmedim sadece lastiği taktırdıktan sonra zincir ayarını servise yaptırdım, yeterli zincir gerginliğine ve amortisör açıklığına ulaştım 140 falan olmasın senin lastik iyice üzerini okuma fırsatın oldu mu? Performansa da negatif bir etkisini görmedim ama yine de 110'luk bir lastik daha iyi olur gibi...
Bir resim ekleyeyim belki daha aydınlatıcı olur belki:
-
28 Mayıs 2007, 10:49
#6838
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
praetorian adlı üyeden alıntı
onr.sual dun bakamamistim motora bugun baktim super olmus..
o arka zimbirtisini nekadar nerde nezaman yaptirdin seklindeki sorularimi sorduktan sora
gorkemin dedigi gibi tam dozunda birakmissin iyi olmus
dgrmr ; abi tesekkür ederim arka lastik duro nun 120 80 17 .hf 918 diye istedim ama değil galiba aksam bakıp söylerim hemen sana.güzel lastiik.söylendiği gibi de hızı falan azaltmıyo bence.zaten fazla da hızlı gitmiyorum
özgür ; arka sehpa regal raptor u olan bir arkadasımın hediyesi bende ona deri çanta almıştım karsılık olarak geldi.sagolsun.internetten bakmış.sakarya da bir firma.kargoyla getirtmiş. www.motomaksan.com. fiyatı 60 ytl
34 AF 4401 [COLOR="Red"] H İ K O[/COLOR]
-
28 Mayıs 2007, 11:08
#6839
Yaa arkadaşın teki 155 km/s hız gördüm demiş kadranda! 125cc 4 zamanlı bir motorda biraz abartı değil mi! Bunu onaylayan başka arkadaşlarda var mı? Yoksa gerçektende honda zoru başarmış diycem!
Tarih bir milletin kanını, hakkını, varlığını hiçbir zaman inkar etmez! Bu memleket tarihte TÜRK'tü, bugün de TÜRK'tür ve ebediyen TÜRK olarak yaşayacaktır. M.Kemal ATATÜRK
-
28 Mayıs 2007, 14:22
#6840
Yokuş aşağı ve şartların elverdiği yolda 155 görebilirsin şayet ben de Riva yolunda 150 görmüştüm... Ama bu bir anlık bir hız , fazla da önemli değil....
Önemli olan düz yolda stabil olarak gittiği hızdır , bu da 120-130'dur...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)
Bu Konudaki Etiketler