cbrla sadece 200mu vurdun carcharoth..
bursada alırım anahtarını ozaman:D
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Özgür sen kadranı değiştirmiştin sanırım. Merak ettim şimdi ben en fazla 200 gördüm. Sen kaça kadar çıktın ??
Okan ACAR
elektronık kadranda 239..
analog kadranda 235..
cipies te 220 gordum..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
bu pazar anıtkabir gezisi varmış ankaraya cbr cı lar katılmıyormuyuz?
pardon. 19 mayıs cumartesi
34 AF 4401 [COLOR="Red"] H İ K O[/COLOR]
gıtmek ısterdım ama artık kemer sıkma polıtıkasını baslattım..:( yanımda goturmek ıcın para bırıktırmem gerk..
12k bakımında hava fıltresı degıscek tahmınen onada 75 ytl vercem oyh..:(
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Nihaha
25 sinsice gülen görkem karakteri
Ya baksanıza elin gevuru kıç döktürmüş cbr'a... adamlarda her imkan var tabi... nası olmuş sizce?
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Problem deyince aklıma geldi benimki de önemsiz ama değişik bir problem yapıyor 3. 4. ve 5. viteslerde devir saati tam 9000d/d'nın üzerindeyken anlamsız bir şekilde titriyor bunu ara ara yapıyordu şimdi sürekli yapmaya başladı tam 9.000d/d'da yapıyor 10.000'e çıkınca kesiyor. Mesela bu da enteresan servise götürdüm test ettiler yok olmuyor diye tutturdular, bir daha binin yapmayacağı tuttu herhalde dedim yine test ettiler yine yok dediler, ama motoru geri getirdiklerinde birşey dikkatimi çekti farlar kısa konumdaydı, ben gündüzleri hep uzunlar açık kullanıyorum acaba diyorum uzunlar kısa devre falan mı yaptırıyor elektronik sisteme tam 9.000 d/d'yken diye de düşünmüyor değilim... Hadi bakalım çıkın işin içinden...[/QUOTE]yav bi alıntı yapamamışım:D
Motorların çevirebildiği maksimum devirin içinde maksimum vibrasyon yarattığı devir vardır.Bu devire kılyün devri(eğer deneylere çalışmassan unutursun deniyor.4 silindir makinalarda bu durumu engellemek için belli açılar ve silindirlerin üzreine konulan extra denge ağırlıkları bulunuyor..Bendede 8000-9000 civarlarında dikiz aynalarımda ufak çapta deprem etkisi var.arkadaki gamyon mu taski mi anlamaya çalışıyorum özellikle sol aynamda daha fazla oluyor sanki yada bana öyle geliyor
gorkem ne gavuru lem..
arkada turk suyu var:D
bole bı gavur tukkanı olmaz ayrıca..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Gnusher cevabın için teşekkürler ama benim sorunum vibrasyon değil, devir saati titriyor yani, ibre eski arabalarda hız göstergesi titrer ya aynı onun gibi 9000d/d sabit kalamıyor yalpalıyor, dans ediyor. Tahminimce elektirksel ya da elektronik bir şey çünkü bu akşam eve gelirken mecburen kısa farlar açıktı hava karanlık olduğu için, baktım bir kaç kez devir göstergesine hakkaten ibre titremiyordu, herhalde Görkemin dediği gibi sürekli gündüzleri uzunları kullandığım için akü yeterli besleme yapamıyor gibi. Yinede çok teşekkürler...
Ne bildin Türk suyu olduğunu kardeşim, okunmuyor bile...
dgrmr Benim akü bittiğinde devir saati 5000 devire kadar çalışmıyordu ya da inip çıkıyordu. Ama 5000 devirden sonra normal halini alıyordu. Benim bundan çıkardığım sonuç motor yüksek devirde kadrana yetecek gücü üretebiliyor. Ama yetersiz kalıyorda olabilir.
Bu arada görkem kuyruk hakikaten güzel durmuş. Senin motorunda kuyruk sökülmüştü. Yoksa seninmi o kuyruk
Okan ACAR
dgrmr..
barız turk suyu o bellı..
bole sacma bı sıse olmaz cunku:D
ayrıca tamam sıseyı sallamıstım tukkandakı etrafa bakarsan anlarsın buranın turkıye oldugunu:D
bu arada gosterge hakkında..
bıraz kısa farlarla gez bıraz toparlasın canavar kendını sora yıne acarsın?
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Avrupalı insan değil mi? dandik su yapıp dandik dükkanda çalışamaz mı? Belki adam gariban Tayvanlı ne bildin? Yok abi ben kısa farla rahat edemem korkarım göze batmıyor o gündüz vakti, bazen gocaaa motosiklet bile göze batmıyor önüne kırıveriyorlar gözünün içine baka baka ama önlem önlemdir...
yau ne kızıon hemen ole demek ıstemedım:D
ben adamın planlarını bıldıgım ıcın:D
hmm..ama bı sure sora vurdurtcan motoru akun bıtınce(kı cok hafıf oldugundan kolay oluyo ben bıle becerdım ılk denememde)
gerçi gorunurluk tabıkı akuden daha onemlı..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Yoksa bunu görkem yaptıda bize elin gavuru diye yutturmaya mı çalışıyor...
Neee akü biter mi neden bitiyor bu meret sürekli şarj etmiyormu motor bunu çalışırken, o daha çocuk, aküsü falan bitemez...
liseye ismimi ekleticem Gİtarist_Aslan ASlan çakır repsol
aslan
Merhaba ben ibrahim arkadaşlar 1 haftadır forumu inceliyorum Görkem in açtığı bu forum çok güzel olmuş biraz sıkıcı gelebilirim tecrübe yok bişey yok motor yok ehliyeti daha yeni alıyorum motor alıcam ne alsam cbr125 düşünüyorum parçası pahalımı dersiniz. 2007 model (gözler abilerininki gibi süper olmuş) eski modellerin fiyatını düşürür mü? gündüzleri farları açık mı kullanayım cbr nı satan arkadaşlarınız var mı veya başka düşük model makinayı tecrübe kazanmak içinmi alsam.. (hiç motor kullanmadım) eldivenim var ama
ne sorular böyle yaw cevap verirsiniz dimi öneri, tavsiye...
saygılar sibiar cı arkadaşlarım
nihaha iyi bildin....
harbi atolyeden yırtamadık bak , bildiğin sanayi mahallesi
nasıl olmuş arkadaşlar yeni kuyruğum?
bir de motorun üzerinde görün onu...
bu arada kuyruğu ben yapmadım , yarış grenajları döken bir abime yaptırdım...
isteyen olursa telefonunu veririm
soldoycbr
Hoşgeldin arkadaşım Ehliyet alıyorsun ya, boşver gerisi önemli değil... Bana kalırsa yeni cbr'lar 2. ele düşmeden eski cbr'ların piyasası düşmez... Bu arada cbr'ın parçası pahalı onu önceden söyleyeyim... cbr yeni başlayan biri için bire bir... hiç zorlanmazsın , eldiven de almışsın ne güzel :D
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)