Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Mayıs 2007, 14:43
#6501
hıc sevmıyorum yanmayı olm acıo sora:D
en guselı peynır gıbı olcan(beyaz)
arzudan 2 kat daha fazla krem surmeme ragmen olan yıne bana oluyo adaletsız dunya:D
neyse ben kacıorum zıra cok yazıo ınternet bı saatı 3.5 euroymus..hoeh dedım
motorumu cok ozledım..:(( arzuya caktırmıorm walla ama:D
gorkem geldıgımde yıne bı mototala akarız cant stıckerları takarız:D
hadın by
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Reklamlar
-
14 Mayıs 2007, 18:52
#6502
selam arkadaşlar,öncelikle Emre kardeş tekrar hoşgeldin.
soyulma konusunda cevabını okudum o şekilde giderelim.tamam müsait bizamanda görüşürüz inşllah.
GorkeM
senin makinayada senin adınada üzgün oldugumu söyleyebilirim,en kısa zamnda kavuşursun jil.versinler bi cbr allah allah
praetorian
şşşt naparsın özgür nasılsın hehe motoru özlemiş daha dur bakalım
arkadşlar cumartesi gece motor bi sorun çıkardı,fikrinizi bekliyorum.
Emre kardeş 100.yıl dan 5m migrosa giden son tünele giriyordum.yol müsaitti hızım tam olarak 110 km ye kadar geldi.6.viteste tünele o hızda girdim yokuş aşagı inecektim motoru tamamen hızlandırmayı planlıyordum.tam gösterge 115'e geldigi sırada motordan acayip çatıltı bi ses geldi.bir an tecrubeme dayanarak zincirin koptuğunu sandım.yada motor indi diye düşündm sanki oan düz yolda takla atacakmışım gibi geldi o sesin şiddetinden hemen tünelin sonunda motoru durdurdum.hiç bişey yok.
repsol beni birgün yatıracak.eğri oturup dogru konuşalım ben bu makineye güvenmez oldum.
-
14 Mayıs 2007, 22:22
#6503
movistar
Belki motorundan gelmemiştir veya taş çarpmıştır... O kadar şiddetli bir sesin motordan geleceğini sanmıyorum...
-
14 Mayıs 2007, 22:36
#6504
Arkadaşlar Bende Cbr 150 alacam en son hızı ne yapıyor
-
14 Mayıs 2007, 22:41
#6505
bunu tahmin etmiştim.tünelin asfaltı iyi herhangi bir cukur taş falan zannetmiyorum.sesin motordan geldigine kesinlikle eminim.sesi tanıtmak için şöyle bi açıklama yapiyim:
diyelim motorla süratli gidiyorsun 6. vitestesin ve hızın 100 110 km civarında bir anda motoru birinci vitese atmış gibi oanda gelen bagırma sesiyle birlikte karışık çatırtı.
vites falan değiştirmiyordum sürekli hızlanıyordum.ya benim affola çenem çok düşüyor arıza konusunda benim motor çok sıkıntı çıkrmaya başladı.
her gün bi proplem yazıyorum topice kimsenin motorunda tık yok.
birde karbiratorun manifold hortumu değişti bakım falan yapıldı.hiç memnun değilim motor sogukken patlayarak çalışıyor.birde bugun dışarı cıkılmayacak şekilde sıcak vardı benim motr ısınmıyor 10 ila 15 dk çalıştırmak zorunda kalıyorum.
deyilse debriyajı sıkınca stop ediyor.salut
-
14 Mayıs 2007, 23:15
#6506
cann_89 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Bende Cbr 150 alacam en son hızı ne yapıyor
Ben bilmem , bilen var mı Cbr150 kaç yapıyor? Japonlara sormak lazım
movistar
Çok garip , 5 dakika çok uzun bir süre...
Birkeresinde de ben 6. vites kaptırmış giderken vites tam geçmediği için boşa düşmüştü... Sonra bir sorun yaratmadı , seninki de böyle birşey olsa gerek...
-
14 Mayıs 2007, 23:33
#6507
movistar
catırtı sesini bilmemde debriyaja bastıımda benimde motor stop ediyordu.sora dikkat ettimki jigleyi yukarda unutmusm.diceksinki jigle zaten kendisi otomatik aşşa iniyor.ama tam olarak inmiyor.seninde iyice aşağa bastırman gerekiyor.jigleyi indirdiğimde motor birdaha hiç stop etmedi."karbiratorun manifold hortumu değişti bakım falan yapıldı"diyorsun boyle sorunların olmaması gerek..
-
14 Mayıs 2007, 23:52
#6508
movistar adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar,öncelikle Emre kardeş tekrar hoşgeldin.
soyulma konusunda cevabını okudum o şekilde giderelim.tamam müsait bizamanda görüşürüz inşllah.
GorkeM
senin makinayada senin adınada üzgün oldugumu söyleyebilirim,en kısa zamnda kavuşursun jil.versinler bi cbr allah allah
praetorian
şşşt naparsın özgür nasılsın hehe motoru özlemiş daha dur bakalım
arkadşlar cumartesi gece motor bi sorun çıkardı,fikrinizi bekliyorum.
Emre kardeş 100.yıl dan 5m migrosa giden son tünele giriyordum.yol müsaitti hızım tam olarak 110 km ye kadar geldi.6.viteste tünele o hızda girdim yokuş aşagı inecektim motoru tamamen hızlandırmayı planlıyordum.tam gösterge 115'e geldigi sırada motordan acayip çatıltı bi ses geldi.bir an tecrubeme dayanarak zincirin koptuğunu sandım.yada motor indi diye düşündm sanki oan düz yolda takla atacakmışım gibi geldi o sesin şiddetinden hemen tünelin sonunda motoru durdurdum.hiç bişey yok.
repsol beni birgün yatıracak.eğri oturup dogru konuşalım ben bu makineye güvenmez oldum.
Enteresan çünkü ben o yoldan hafta içi hergün hemde iki defa geçiyorum ve genelde sürhatim tam 120km/h oluyor ama asla 6. vitese atmıyorum hep beşte geçtim hatta tünelin yokuşa kadar 4. viteste ve 110km/h sabit sürhatte oluyorum, yokuşta ani hızlanma yaşandığından 5. vitese yokuştan sonra atıyorum hızım 115-120km/h arası oluyor rampayı geri çıktıktan sonra şu an kapalı olan kavşağa kadar 120-125 arası gidiyorum ama yinede 6. vitesi kullanmıyorum, sen neden 6. vitesi kullandın ki anlamadım bana göre zaten bu 6. vites çok gereksiz olmuş, ekonomi vitesi midir nedir. Ama bu güne kadar her ne kadar 6. vitesi kullanmasamda böyle birşey gelmedi başıma, sadece bazen 1. vitesten 2. vitese yüksek devirde geçirirken gazı tam kapatamazsam (malum hızlı oluyor) boşa geri düşürüyor tam geçmediği için ve aynen dediğin gibi bir ses geliyor (tangırt, lang diye sonra devir ibresi sona vuruyor). Bu cbr'ın vites kutusu yağlaması nasıl ki otomatik mi yağlıyo yoksa biz mi özel yağ koyacaz belki yağı bitmiştir diyecem çok şiddetli bir ses geldiyse... Bir gün buluşursak benim cbr'ı kullanırsın çok fark var mı test etmiş olursun hem, çünkü ben de böyle bir promlem hiç olmadı.
Problem deyince aklıma geldi benimki de önemsiz ama değişik bir problem yapıyor 3. 4. ve 5. viteslerde devir saati tam 9000d/d'nın üzerindeyken anlamsız bir şekilde titriyor bunu ara ara yapıyordu şimdi sürekli yapmaya başladı tam 9.000d/d'da yapıyor 10.000'e çıkınca kesiyor. Mesela bu da enteresan servise götürdüm test ettiler yok olmuyor diye tutturdular, bir daha binin yapmayacağı tuttu herhalde dedim yine test ettiler yine yok dediler, ama motoru geri getirdiklerinde birşey dikkatimi çekti farlar kısa konumdaydı, ben gündüzleri hep uzunlar açık kullanıyorum acaba diyorum uzunlar kısa devre falan mı yaptırıyor elektronik sisteme tam 9.000 d/d'yken diye de düşünmüyor değilim... Hadi bakalım çıkın işin içinden...
-
15 Mayıs 2007, 00:38
#6509
dgrmr
Şehir içinde uzunla dolaşma , zaten motorun aküsü zayıf , bir de uzunlarla dolaşınca beslemeyi iyi yapamayacağı kanısındayım...
-
15 Mayıs 2007, 00:49
#6510
Uzun far açık daha görünür oluyorsun, boşver besleme yapmasın, ibre de titresin ben hayatta uzun farımı kapatamam, çünkü motosiklet kullanmadan önce araba kullanırken uzunlarını yakmış gelen motosikletlileri hep dikiz aynasından olsun, yan aynadan olsun, yani aynalara göz gezidirirken hep ister istemez görürdüm ve o ne yav der içimden de "bak işte akıllı adam göze batıyor" derdim. Bu yüzden benden herşeyi iste bunu isteme... . Başka zararı var mı?
-
15 Mayıs 2007, 01:31
#6511
-
15 Mayıs 2007, 02:05
#6512
dgrmr adlı üyeden alıntı
Uzun far açık daha görünür oluyorsun, boşver besleme yapmasın, ibre de titresin ben hayatta uzun farımı kapatamam, çünkü motosiklet kullanmadan önce araba kullanırken uzunlarını yakmış gelen motosikletlileri hep dikiz aynasından olsun, yan aynadan olsun, yani aynalara göz gezidirirken hep ister istemez görürdüm ve o ne yav der içimden de "bak işte akıllı adam göze batıyor" derdim. Bu yüzden benden herşeyi iste bunu isteme...
. Başka zararı var mı?
Yok abi doğrusunu yapıyorsun aslında
Motorum serviste ama ben motora birkaç görsel modifikasyon yapıyorum bu aralar... Yarın sipariş verdiğim bir parça gelecek , bakalım beğenecek misiniz?
-
15 Mayıs 2007, 12:32
#6513
volvox adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 2007 cbr 125'in enjeksiyonlu olması 2006 modelinin fiyatını epey düşürür mü?
Ayrıca ybr 125 le arasında kaldım ama gönül honda diyor
Bu iş biraz karışık piyasaya enjeksiyonsuz olanın fiyatıyla aynı fiyat veya 200-300 ytl fazla fiyatla girerse tabi ikinci el piyasasını etkileyecektir karburotörlü modeller fiyat kırmak zorunda kalır fakat sıfırları 6000-6500ytl arası satışa sunulursa bu durumda bunlar ikinci ele düştüklerinde satış fiyatlar 4500-5000ytl olacaktır şu anda temiz bir karb. modelin 2. el fiyatı 3000-4000ytl arası. Bu durumda ise fazla bir düşüş olacağını zannetmiyorum, açıkçası piyasaya girmeden söylenecek şeyler tahminden ileri gitmeyecektir benim düşüncem zaten Türkiye'de piyasaya bu sene girmemesindeki en büyük etkenlerden biri ellerinde stok kalması ve uygun bir fiyat bulunamaması cbr125'in tüketici kitlesi belli Türkiye'de. Şimdi yüksek fiyat yaparsan alıcı alternatif aramaya başlayacak hadi bunu uygun fiyatla soktun diyelim bu durumda elinde kalan 2006 modellerin fiyatlarını iyice kıracaksın bu ikinci el piyasasına da yansıyacak onlarda fiyat kıracak ve yine elindeki stoğu kolay kolay eritemeyeceksin. Kısacası çok karışık bir durum, ben 2008'de de enjeksiyonlu modelin Türkiye'ye gelip gelmeyeceğine şüpheli yaklaşıyorum çünkü cbr125 ile Honda gerçekten iyi bir satış grafiği yakaladı bunu riske atmak istemiyorlar şimdi herkes 2007 model gelsin istiyor, 6000-6500ytl fiyat çekseler yine isteyecek mi bir çoğu? Zaten bence Honda'yı düşündüren de bu gibi geliyor...
@Movistar
Yoksa sende mi Akdeniz üni.'desin iktisat falan demişsin eğer okuyorsan okulda da bulışabiliriz...
-
15 Mayıs 2007, 12:42
#6514
Beyler benimde ufak bir sıkıntım var.Mesela ışıklara geliyorum.Vitesi erkenden düşürmeye başlamassam.Ondan sonra çok zor geçiyor.Hatta geçen bir e düşürmek için bayağı uğraştım.Motoru ileri geri falan hareket ettirdim biraz.Vites ayaklığına biraz sert vurunca geçti.Ayrıca vites geçişleri bu motorda tıtak diye bir ses çıkarıyor normal midir sizce?Jikleye bir teori getirdim kendimce.Sanırım bu motorda jikle kelebekleri fazlasıyla kapatıyor.Yani biraz fazla çekince hava girişi tamamen sıfırlanıyor ve motor hemen boğuluyor.Çünkü gaz verirken çalıştığı halde gaz açık olmasına rağmen jikleyi çekince yine stop ediyor.Eğer önceki sayfalarda bu konudan bahsedilmişse affola ben okumayalı başlık almış başını gitmiş hepsini okuyamadım..Şimdiden teşekkürler
-
15 Mayıs 2007, 13:01
#6515
gnusher motor durdugu yerde vıtesı zor gecer..tıtak sesı normal yanı 1den 2 ye bostan 1 e atarken..
gordugunuz gıbı ruyadan dondum arkadaslar..ıstanbul..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
15 Mayıs 2007, 17:12
#6516
Arkadaşlar Bende Cbr 125 alacam en son hızı ne yapıyor
-
15 Mayıs 2007, 20:55
#6517
-
15 Mayıs 2007, 21:00
#6518
heın gerıckede ledlı sınyaller var 25 avrocuk..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
15 Mayıs 2007, 21:01
#6519
Özgür çok pahalı yaa. Yahu bu Honda ne kadar kazık anlamadım gitti. Abi bir sinyal lambası 135 milyon olurmu yaaa yuh artık
-
15 Mayıs 2007, 21:11
#6520
evet ıste abi 1000rr sınyalı oldugu ıcın 130 lıra..
ama bu ledli sınyallerın 4 tanesı 100avro oluo daha mantıklı..
hatta normal sınyalın 4 tanesı 60 euroydu galba..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 89 kullanıcı var. (0 üye ve 89 misafir)
Bu Konudaki Etiketler