eeeeeeeeee biz nerede dewam edicez peki
eeeeeeeeee biz nerede dewam edicez peki
Merhaba Arkadaslar,
Ben ehliyetimi yeni aldım.. Bu motorsikleti arkadaslarımdan da oven oldu. Ben 190 boyundayım bu motor ufak kalır mı? 250 cc mi alsam.. motorla motorun boyutu yoksam pek alakalı degilmi ? Pek bilmisligim yok ondan soruyorum.. Copper icin metal dediler paslanır dediler.. Endura boyuna gore dediler.. soyle 6000-7000 YTL butce ile ne alım.. Tesekkurler..
modlara sorabilirsin
selam millet ikinci el vadeli olarak alabilceğim bi cbr125r bilen varmı ? ? ?
İSTANBUL
gıt 2.el nx4 falcon al yada cbf 250..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Tesekkuler .. inceliyorum ...
Bu yapılan bence gereksiz uyarılar insanları siteden uzaklaştırmaktan başka bi işe yaramayacaktır.Ben burda sadece motoruma şöyle oldu böyle oldu mu diycem? Moto gp ne zaman diye ya da honda bayisi nerde var diyemicekmiyim???
CBR125R Mavi 11
Arkadaşlar selamlar. Epeydir motosikletin arabaya göre daha "medeni" bir taşıt olması gibi nedenlerle ilgileniyorum, bu Haziran'da B sınıfı ehliyetimi yükseltmek için kursa ve sonrasında mümkün olursa bir tür "motosiklet güvenli/ileri sürüş kursu"na gidip, bu arada yaz sonu gibi de bir motosiklet almak istiyorum. İncelediğim kadarıyla CBR125 mantıklı bir başlangıç motosikleti, bu yüzden onun üstünde duruyorum. Tamamen subjektif fikirlerime göre:
1) Racing tipinde olması nedeniyle kötü niyetli sürücülere karşı biraz daha güvenilir gibi. İncelediğim kadarıyla kötü niyetli sürücüler daha çok "naked" türü motosikletlere bulaşma eğilimi gösteriyorlar. Racing'ler biraz daha "araba" imajına sahip.
2) Yine Racing'ler daha kıvrak galiba. Yarışta buna ihtiyaç olması yüzünden böyle düşünüyorum. Kullanım rahatlığı biraz sınırlıymış ama kıvraklık daha kolay kullanım ve böylece güvenlik getirebilir.
3) Motor gücü. Aslında gözüm daha büyüklerindeydi ama CBR600F ile ilgili sorduğum motosiklet tutkunu arkadaşım bana onun gibi bir şeyle iki ay ömür biçince vazgeçtim. Malum yeni başlıyorum.
4) Honda kalitesinin verdiği güven.
5) Fiyat/performans oranı. Performanstan kastım hız falan değil, o paraya elde ettiğiniz kalite ve güven gibi şeyler.
Motosiklet kullanımıyla ilgili diğer sorularımı başka zamana saklayarak, CBR125 ile ilgili bir şeyler sormak ve belki fikir vermek istiyorum(ilk mesajdan nasıl bir ukalalıksa :D ). Burası bir tanışma konusu anladığım kadarıyla, ama tabii bu nedenle uzun bir muhabbet dönmüş ve forumda bilgiye ulaşmak da yine bu yüzden zorlaşmış. Önerilerimi bu anlamda değerlendirirseniz sevinirim.
Öncelikle, rakamsal sonuçlar! Hiçbir yerde CBR125 ile ilgili rakamsal sonuçlar göremedim. Bir tek bu konunun ilk sayfasında sağolsun bir arkadaşın daha çok subjektif fikirleri var. Bir gezinizde, CBR125'in 0-100 km hızlanması ve özellikle mesela 80-120 km hızlanmasını (esnekliğini) de denerseniz, 1. sayfayı editleyerek yazar mısınız? Mesela yanınızda CBR125'ten daha hızlı bir arkadaşınız ve onun arkasındaki kronometre tutanla deneyebilirsiniz, CBR125 kullanıcısı arkadaş 100'e ulaştığında (ya da 80'den 120'ye çıktığında) kornaya basabilir, yanındaki motorda kronometre tutan arkadaş zamanı kaydeder. Bu, CBR125'in performansı konusunda potansiyel motordaşlarınıza daha iyi fikir verecektir. 80-100 esnekliğinin önemi de tabii araç sollama sırasında ortaya çıkıyor. Hazır başlamışken, yakıt tüketimi ile ilgili rakamlar da vermeyi deneyebilirsiniz. Hakikaten 3-3.5 l/100 km gibi komik rakamlar mı harcıyor? Hatta bir dostum daha beterinden bahsetti, "Tek silindirli o, en fazla 3 litre harca 100 kilometrede" diye...
Bunlar benim kişisel merakım tabii... Deneyiminiz sayesinde, yeni alacak biri için değerli olabilecek başka bilgiler de bulup, ilk mesaja eklerseniz benim gibi deneyimsiz başkalarına da yardımı olacaktır. Hatta bu sorular zaten yanıtlanmış olabilir ama takdir edersiniz ki 100 sayfalık konuda bulmak pek mümkün değil. Yanıtlanmış sorularsa, ilk mesajı editleyip ekleyerek bilgi arayan arkadaşların daha rahat ulaşmasını sağlayabilirsiniz.
2007 yılı içinde siyah bir CBR125'le aranıza katılmak ümidiyle... :D
ne varkı durumda bence hersey normal ben cogu zman okuyorum bu topıgı mesela ...
duzeltme mesajı
mod bbrr barıs abinin yazdııgı mesajı okudum sonuna kadar hak verdim
bencede gerekli bi durum zira gerekli bilgileri ararken bi dolu sayfa bakıoruz gereksiz bence cok guzel bı uygulama ....(şahsi fikrim)
[COLOR="Black"][B] A STATE OF TRANCE[/B][/COLOR]
gerilim arttı sıcaklığını kaybetti bu topic üzüldüm..
34 AF 4401 [COLOR="Red"] H İ K O[/COLOR]
Hey warsa yeni takıldıgınız biryer banada söyleyin, orda devam edelim.
Bak söylemezseniz küserim.
Bu arada motorize_deli o altındaki benim motorum mu acep? çok yakışmış, motorda motor hani acaip şekil.
Soda Ayran Cool
polymath guzel sorular sormussun gercektende..
hızlanması 0 100 u sanmıyorum 10 sanıyeyı gecıcegını..(net olcmedm)
80-120 ise her zaman 120 ye cıkamıosun:D
ama cıkabıldıgın yavas yavas cıkıyosun..
yakıt tuketımı maxımum 4 lıtre yaktım 100kmde..
ortalama 3.5 lt fln
kıvraklık konusunda haklısın kesınlıkle ancak tam bı racıng olmadıgı ıcın oturma pozısyonu sandıgın kadar rahatsız degıl..kısaca 100 110 gıdebılırım dersen(kı demelısın)cok fazlasında en azından sımdılık gozum yok dıyosan..alabılcegın en ıyı motorlardan bırı..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
cbr 125 bursa toplantısı ne durumda arkadaslar
34 AF 4401 [COLOR="Red"] H İ K O[/COLOR]
şu aralar zor durumda abi..bakıcaz..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Falla ben, sahşen bizzat kendim, kendim olaraktan yani, gelirim havada karada heryerde ve şekilde.
Soda Ayran Cool
slmm cbr cı arkadaslarr motor 910 km olduu 120yi gösterdımm motorr şahanee yaa
Gerçi bize milliyetçi derler. Ama, biz öyle milliyetçileriz ki, işbirliği eden bütün milletlere hürmet ve riayet ederiz. Onların milliyetlerinin bütün icaplarını tanırız. Bizim milliyetçiliğimiz herhalde hodbince ve mağrurca bir milliyetçilik değildir. M.K.ATATÜRK
sen burada yazılanlara kısaca ulaşmak istiyorsan bu konuda ara butonu war oradan gerekli bilgiyi aratıp bulabilirsin.bizim burada konuştuklarımızın sadece cbr 125 sorunları olmaması gerekir bence.ayrıca topicteki kişilerin mesaj sayısının düşmesindende şu ana kadar kimsenin bir şikayeti yok sanırım
Neyse silinen silinsin ne yapılırsa yapılsın sonra tekrar eski düzenimize döneriz... Şimdilik topic'de olağanüstü bir karmaşa var...
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
ne yapılırsa yapılsın biz cbr 125 ciler ayrılmaya pek niyetimiz yok açıkcası
linkinpark
Motor daha rodajda motoru çok zorlama arkadaşım
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Şu an bu konu içerisinde 39 kullanıcı var. (0 üye ve 39 misafir)