Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
30 Nisan 2007, 19:13
#6201
1.5 beygır ve bıraz gusel bı ses ıcın 800 ytl ye yakın para verılmesının cok bı manası yok bence..
not:1.5 beygır dynoda gozuken kazanc..
dolayısıyla ruzgar agırlık vs gıbı sartlar eklenınce sanırım bıraz daha dusuk olur..
motor girl in sesı cıkmıo ejhehehea reyzınk alcam eeaheahaeh
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Reklamlar
-
30 Nisan 2007, 20:08
#6202
Efet honda bayiinde görmüştüm arrow egsozları fiyatları sitede 275euro diyor ara boru içinde 150euro demiş yane komple sistem 425euro mu?Çok gereksiz bir fiyat kanımca...Neticede getirisi bana kalırsa sesten başka bişe deildir..Yine de görmedim duymadım bilmiyorum..O para için çok gereksiz...
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4032195
İlandaki arkadas uygulamış...Acaba nasıl görmek lazım...
-
30 Nisan 2007, 20:12
#6203
Muhtemelen sadece tüptür bu üzerindeki...
Komple egzos Cbr'a farkettiriyor orası kesin... Fakat cbr'a değer mi orası tartışılır...
Yani 800 ytl vermek yerine 2.000 verip Cbf250 aldığınızda zaten egzos'dan aldığınızın 5 katını cbf'den alıyorsunuz...
Ben de çok kararsızım şu an , Cbf250 mi yoksa Cbr'a devam mı bilmiyorum...
-
30 Nisan 2007, 21:43
#6204
GorkeM adlı üyeden alıntı
Neden tavsiye etmiyorsun?
Sen CBR 125 kullanan bir vatandaşsın. Eğer "cbr kullanırken ss makinalardan hoşlanmadığımı anladım" diyorsan tamam istediğini al cbf 250 de güsel seçim, çok dayanıklı ve güsel bir motor ama bana göre tek kusuru önündeki ampül farı Yani sana şu sebeble tavsiye etmiyorum, SS kullanan ve SS veya ST yolunda yürüyecek bir insan olarak düşündüğüm için tavsiye etmedim yoksa makineye bir falım yok yani. ;)
yani CBR 125 ss bir makina, görünüşü ile mükemmel ve gerçek bir ss gibi yorucu değil
Benim motosiklet felsefem şu;
Motosiklet = Tip,Şekil,Görünüş = Sağlamlık
-------------------------
Ha bu arada GTR 250R hiç kullanmadım sadece aklıma ilk o geldi diye söyledim.
Soda Ayran Cool
-
01 Mayıs 2007, 00:11
#6205
Ben egzos konusunda kararsız kaldım.... Arrow leovince yada ercan egzos...
Sezon açıldı ve güçlü aletleri görünce dayanamıyorum daha tecrübe kazanmam için CBR' ile devam etmeliyim... Motorda bişiler yapmak amacındayım
Az önce 425€ egsoza değmez dediniz aslında haklısınız ama ne yapabilirim değişiklik için....
... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''
-
01 Mayıs 2007, 00:17
#6206
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
ErTech adlı üyeden alıntı
Ben egzos konusunda kararsız kaldım.... Arrow leovince yada ercan egzos...
Sezon açıldı ve güçlü aletleri görünce dayanamıyorum daha tecrübe kazanmam için CBR' ile devam etmeliyim... Motorda bişiler yapmak amacındayım
Az önce 425€ egsoza değmez dediniz aslında haklısınız ama ne yapabilirim
değişiklik için....
valla ertech haklısın kardes hafta sonu r1 geldi ışıklarda yanıma bakıştık şöyle dedim abi ben gazı acmıcam buyur sen.güldü.seninde olur inşallah dedi.dayanamaman normal anlıyorum seni ama egzoslar da cok pahalı bilmem ki değer mi ne yapmalı?iyi düşün.ama maddi durumun da elveriyosa takıl kafana göre bidaha mı gelicen dünya ya dimi
34 AF 4401 [COLOR="Red"] H İ K O[/COLOR]
-
01 Mayıs 2007, 00:20
#6207
Valla aslna bakarsan ben cbr ile mutluyum diyorsan deiştirmeyi düşünmüyorsan bununla idare etmem lazım diyorsan.Git full performans egsoz al..Sora ön-arka lastik deişimi yap.orjinal lastiklerin yol tutuşları hiç iyi deil.Çok çabuk kayma yapıyor.Ciddi anlamda yol tutuşu iyi lastiklere ihtiyacı var.Sora şöle sağlam bir tankpad-jant kenarlarına motorun rengine göre şerit... :-) AAA neler yazdım ben böle kendim uygulamayı düşündüğüm şeyleri döküvermişim birden...Evdekiler cbr'ı alınca 2sene yenisini istemeyeceksin ona göre dediler..Çok paran varsa üstüne ekleyip alırsın dediler ne istiyorsan.Bende de olmayacağına göre takılacağım 1,5-2sene alacağım cbr ile..Bakalım bende ufak ufak masraf yaparım...Değecek mi göreceğiz...Şöle bir de performans hava filtresi..Ayrıca son hızı arttırmak için dişli deişimi bile olabilir...performans bujileri.hmmm...aklıma gelmiyor şimdilik bu kadar.
-
01 Mayıs 2007, 00:32
#6208
Bende şunları yapmak istiyorum ; Komple performans egsoz, performans hava filtresi, jant reflektörü (fosforlu sarı fosforlu yeşil gibi duranlardan), CBR CUP camı siyah, kuyruktaki tutma yerini siyaha boyayacağım, daha kaliteli lastikler (metezler, pirelli), tankpad (görkem unutmazsa ), harris silikon elcikler
Ama sezon sonu değiştirmeyide düşünüyorum...
... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''
-
01 Mayıs 2007, 00:33
#6209
onr.sual adlı üyeden alıntı
ok suspect farketmez.
özgür sana z750 yakışır
ona keeway sl yakışır z750 benim
ErTech adlı üyeden alıntı
Ben egzos konusunda kararsız kaldım.... Arrow leovince yada ercan egzos...
Sezon açıldı ve güçlü aletleri görünce dayanamıyorum daha tecrübe kazanmam için CBR' ile devam etmeliyim... Motorda bişiler yapmak amacındayım
Az önce 425€ egsoza değmez dediniz aslında haklısınız ama ne yapabilirim
değişiklik için....
Eğer çakma egzos istiyorsan süper egzos yapan bir adam var yoshi taklidi yapıyor ama birebir... ona yaptırabilirsin... ama ben yinede ya hep ya hiç derim... ya yaptırma yada leo&arrow
-
01 Mayıs 2007, 00:38
#6210
ErTech adlı üyeden alıntı
Bende şunları yapmak istiyorum ; Komple performans egsoz, performans hava filtresi, jant reflektörü (fosforlu sarı fosforlu yeşil gibi duranlardan), CBR CUP camı siyah, kuyruktaki tutma yerini siyaha boyayacağım, daha kaliteli lastikler (metezler, pirelli), tankpad (görkem unutmazsa
), harris silikon elcikler
Ama sezon sonu değiştirmeyide düşünüyorum...
Elcikler ve cam haricinde aynılarını demiştim...Bence çok yakışacak...Sağlam masraf yapacaksın eğer düşündüklerini yaparsan.Belki de 1sene daha cbr'a binmeye zorunlu kalabilirsin..Tahminen 1000-1500liraya mal olabilir çünkü sadece arrow full 425euro..lastikler ön-arka 300-400 olabilir tahmin ettim sadece hiç bir fikrim yok.Sadece geçende arkadas gt250ye arka lastik almış metzeller mt1 sanırım 500ytl imiş...cbr için bu kadar para istemezler sanırım kaliteli lastiklere...
-
01 Mayıs 2007, 00:39
#6211
60€ pirelli mt75 ve 110€ pirelli sport demon.... cbr'a en çok yakışan lastikler
-
01 Mayıs 2007, 00:45
#6212
Komple egzos : 800ytl
Hava filtresi : 90 ytl
Jant Reflektörü : 20 ytl
Ngk Iridyum Buji: 40 ytl
CbrCup Camı: 130 ytl
Arka lastik : 200 ytl
Tankpad: 25 ytl
Elcik : 50 ytl
Depo kapak cover: 40 ytl
Toplam 1.400
ErTech
Eğer motorum bozulmasaydı şu an çok farklı bir çalışma görecektiniz motor üzerinde... Fakat ne yazıkki bozuk :( Motor çıkar çıkmaz çok farklı bir motor geliyo
-
01 Mayıs 2007, 00:50
#6213
-
01 Mayıs 2007, 00:58
#6214
ErTech
Çıkar çıkmaz yollardayız abi... Ben de patladım buralarda...
Evet haklısın ben 48€ gibi düşündüm hava filtresi 48$ olacaktı...
-
01 Mayıs 2007, 12:16
#6215
GorkeM adlı üyeden alıntı
Komple egzos : 800ytl
Hava filtresi : 90 ytl
Jant Reflektörü : 20 ytl
Ngk Iridyum Buji: 40 ytl
CbrCup Camı: 130 ytl
Arka lastik : 200 ytl
Tankpad: 25 ytl
Elcik : 50 ytl
Depo kapak cover: 40 ytl
Toplam 1.400
ErTech
Eğer motorum bozulmasaydı şu an çok farklı bir çalışma görecektiniz motor üzerinde... Fakat ne yazıkki bozuk :( Motor çıkar çıkmaz çok farklı bir motor geliyo
Bide bu liseteye ön lastik ekle de 1500ytl yap onu düz olsun Sağlam ön lastikle kuyruk kaldırılır rahat rahat
-
01 Mayıs 2007, 13:01
#6216
lastık degısımı harıc hersey ok
ama ıste o parayı bulsam cbfe gecerım..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
01 Mayıs 2007, 16:43
#6217
arkadaşlar naparsınız iyimisnz.. kafam bozuk benim yaa motor teknik bölüme de yazdım.yavaşlarken devir takılı kalıyor 4000 de.sanki bişey tutuyor burakmıyor saçma sapan bagırıyor
-
01 Mayıs 2007, 16:49
#6218
Jigle telini kontrol ettinmi? Gaz da takılı kalıyor olabilir... Bağırmasa elektronik sorun derdim... Ama en iyisi sen hemen servise göster
Sıcakken rolanti ayarıyla oyna... Mesela 4.000'de takılıyken; belki rolanti vidasındadır sorun... Bak bakalım... Vidada sorun yoksa karburatordedir...
-
01 Mayıs 2007, 17:31
#6219
benim jiglede garip yaa sabah çekince motr çalışmıyor.çallışıncada deviri çok düşürüyor.
evet rolantyi sıcakken düşürme fikrin güzel.onu uyguladım.ışıkta bekliyordum devir yine takılı kaldı hemen elimi sokup vidayı çevirdim bikaç tur biraz bekledim yine düşmedi stop ettim motru mecburen.
rolanti vidasından diyelim proplem , ozaman neden çalışr çalışmaz yükselmiyoda tin tin sayıyor
ben servise gider
-
01 Mayıs 2007, 21:00
#6220
movistar
O zaman rolanti vidasından problem derim ben... Gaz telinden olsaydı rolanti ayarını çok düşürdüğünde kendiliğinden stop ederdi... Problem rolanti vidasında , e doğal olarak da karburatorde... Bizim cbr'ın bu rolanti vidası biraz lanet birşey...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)
Bu Konudaki Etiketler