merhaba arkdaslar.1 sene bekledikten sonra bende bir cbr'ci oldum.dun bir cbr125 aldım.mükkemel bir alet.baslarda 3.vitesebile gecmeye korktum felaket ivmeleniyor.(98 oktan koydum acaba ondanmıacaba).
98 oktan koyma motora zarar verır..
tecrubeyle sabıt oldugunu tarafıma bıldırılmıstır..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
sımdı hatırlayamadım ama katıı suretle kullanılmaması gerektıgı oytun bey tarafından solemıstı
hatta gorkem sureklı 98 oktan benzın alırdı sora bıraktı..
kompresyon oranı yetersızlıgıyle ıle alakalı..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
okan senin tank pad sanırım print marka cbrlar için çok hoş tankpadler var..Özellikle seninkinin deseni çok güzel..Bu şekilde motora cuk diye uyacak bir de kırmızı-siyah için var...Ayrıca carbon görünümlü olanı var seninki gibi deil ama cbr yazıyor tepesinde o da çok güzel...PRİNT marka olması lazım o tankpadlerin..Ayrıca sametin orada(tekyıldızmotor) var sanırım daha tankpad isteyenlere fiyat sorarım ne renkler var onları da sorarım...
AKIN FİDAN
98 Oktan benzin gereksiz olduğu gibi subap başlarını eritir. Bu motor için uygun olan benzin 95 oktan'dır.
Not: Ben 97 oktan kullanıyordum
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
bende arada 98 koyuyordum. Ama bundan sonra 95 koyucam
Okan ACAR
Neyseki dün internetimi açmış terbiyesiz TT, ama bu seferde telefon gitti yaw, çevir sesi gelmiyor gene haftasonu net e giremedim töbe töbe. Neyse....
----------------
Arkadaşlar Benim motor 10bin e dayandı yaw, netcem heç bilmiyorum hemen satmam lasım. afedersiniz eşşeğe biner gibi motora biniyorum bakkala bile motorla gidiyorum yaw, çok üşengeç olmuşum. :(
Dün MT Marmara gezisine katıldım benden başka cbr 125 yoktu en yüksek cc 250 kürüzür lardı ama 1 tane DL650 vardı.
Yanlız şunu söylemek istiyorum çerkezköy sapağından otobana girdim ist.e geliyorum. mahmutbey gişelerine gelmeden önce bir yokuş aşağı yer var orda rüzgar az oluyor onu fark ettim iki tarafı dağ. Orda 155km/s sürata çıktım ve motor gaz kesti 12bin devirde 155km/s yaptım inanamadım hatta bu motor bu kadar yapıyormu diye. bir an için sevindirik oldum sora birde video kamera olsada bu anı bir çeksem istedim ama olmadı :(
Neyse yani ben bu motorda 95 oktan benzin ve 10bin km ile yokuş aşağı 12bin devirde 155km/s sürat gördüm.
Soda Ayran Cool
ArkadaŞlar Meraba Bİr İlan Yayinlamak İstİyorum,bende Cbr 125 Tutkunuyum:satilik Kymco Xciting 500 2006 Model 1840kmde,fÜme Renk Fİat 10000ytl Pazarlik Payi Vardir,honda Cbr 125 R La Takas Olabİlİr,motora Bakmak İsteyen Sahİbİnden.com Sİtesİnden Motora Bakabİlİrler,İlgİnİze TeŞekkÜrler Kazasiz SÜrÜŞler:motor Kastamonuda
Merhabalar arkadaşlar,
Cbr la ilgili bir kac sorum olcak gidip bi topic acmak yerine kullanıcılarından bilgi almak daha iyi
Arkadaşlar son yapılan trakya gezisinde park halindeyken tüm motorları inip çıktım 2 3 arkadaş motorları yorumluyoz falan CBR125r vardı ona bindim makina cuk oturdu millet de verdi gazı sana hakkaten tam oldu
hakkatende öyle bende biraz kısa bi tipim bazı arkadaşlarda görüyodum motor altında kayboluyodu
Falla sağlam gaz aldık kafaya koydum cbrlı arkadaşlada baya konuştum sordum anlattı sağolsun kendiside mt den ama hatırlayamıcam adını malesef (bu yasıyı okursa kusura bakmasın)
Şimdi birkac sorum olcak;
Malum biraz cılız bi makina ama cılız adamın altında kocaman bi ss gibi duruyo
lastiklerinin inceliği dezavantaj olur diye düşündüm ve doğal olarak biraz daha dolgun bir lastik takma fikri uyandı ama kalın lastik hem güç kaybı demek hemde yaktı kullanımını arttırıyor die düşündüm. güç kaybını İyi bi performans egzosuyla bertaraf ederim diye düşündüm ama bu sefer yakıt kullanımı daha da artıcak. Kısaca toparlamak gerekirse;
Kalın lastik takıp güç kaybını dengeleyince oluşacak yakıt sarfitanın değer çok göze batıcak kadar büyük olurmu ve ne kadar olur ? siz kullanıcıları illaki böyle durumlarda kalan olmuştur yorumlarınız ve +önerileriniz benim için çok kıymetli
hepinize şimdiden çok teşekkürler umarım kafamdaki ??? leri yok edersiniz artık bende bu topicin müdavimi olurum
Motorize_Deli...
bu tip konuları biz günlerce konuştuk... Azıcık, birazcık arama yapsan bu topicte her sorunun cevabı mevcut...
Ancak yinede bişeyler yazmak istiyorum... Lastiğin kalın olmasının görüntü ve performans düşüklüğünden fazla bir etkisi olmaz... Yol tutuşu etkilemez... Kaliteli bir egzos ile 1,5 beygir güçlendirebilirsin tabi komple egzos olmalı... örneğin arrow, leovince, (min. 400euro) vs...
Yakıt konusuna gelince kalın teker ve performans egzosu yakıtta tabi fark yaratacaktır ama kayda değer bir fark olmayacaktır... Seni üzeceğini sanmıyorum... Benim motorda 120 lik arka lastik var bir zamanlarda performans egzos vardı ama sadece tüp çok az fazla yakıyordu çok dokunmuyordu...
... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''
Motorize_deli
ErTech'in de dediği gibi lastik performans düşüklüğünden başka bir işe yaramaz... Ama görünümü gerçekten arttırıyor. Bende de 120'lik var arkada. Ama şunu söyliyim öyle aman aman bir yavaşlama olmuyor... Görünüm için takabilirsin...
Herkes lastik inceliğinden bahsediyor , lastik inceliği dezavantaj değildir... Yola tutunması kalın lastik ile aynıdır...
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Ya kafam bayağı karışık ErTech. Motoru aldığım gibi satabilirim yerine Cbf250 alabilirim. Veya bu motoru kullanıp üzerine birkaç ekleme yapıp eşsiz bir cbr yaratabilirim... Kararsızım valla.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Ne Bursa'sı? Biri Bursa dedi sanki, varsa bir Bursa operasyonu katılım gösteririm hertürlü.
-----
ya gençler onu bunu bırakında ben size bakın ne diyorum;
155km/s sürata ulaştım diyorum hehe, çok pis alırım anahtarınızı ha. (Yalanım varsa ölim.)
Soda Ayran Cool
Bende Motogp'den dönüşte hafif rampada 150 km yi gördüm...
arada oluyor öyle şeyler sana ilk defa olmuş
... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''
ErTech;
Yok hocam ben zati 140-150 görüyordum devamlıda, 155km/s ilk defa oldu ve çok şaşırdım aynı zamanda sevindirik oldum ama şunuda fark ettim, motor gaz kesti.
--------
onr.sual;
Hocam çadır beni bozar, binimum ot, böcek, yılan, akrep, fil uğraştırma şimdi beni, ha siz gidip kurun çadırı ben günübirlik uğrarım yanınıza. ;)
Soda Ayran Cool
Suspect 140-150 görüyorsan çok iyi her zaman ulaşamıyorum ben... Hafifsin demek ki
gereksiz hızlar aslında bu motor için ama güzel olmuyoda değil
... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''
daha daha iyiyiz Görkem sen nasıLsın :D Cıbırın Lastiqi hangi marka aLdın sen bide kaca aLdın ?
120/80/17 Duro 80 Ytl model kodunu hatırlamıyorum
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
350 eurodan aşağı olmadığı kesin...
Arrow'un CBR 125 için tasarladığı bir modeli var; komple egzos 425 euro. hem açık hem kapalı egzos.. diyelim sayfiye bir yere gittiniz ses çıkmasını istemediğiniz bir yere egzosun içine bir aparat yerleştirip sesi alcaltabiliyor. sonrada çıkartıp açık haline geri dönüyor...
buradan inceleyebilirsin...
http://www.gungormotor.com/urun_detay.php?ktid=67&ur=1
... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)