Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Mart 2007, 19:25
#5841
tabi ki orjinal lastiğiyle yolda durmuyo diye bişey yok.o şekildede yol tutuşu biçok motora göre mükemmel.Ancak asfalt için 130 luk güzel,yağmurlu havada 130 luk daha çok kayıyo gibi geldi bana.kumda çakılda mıcırda ise bi fark göremedim.orman yoluna da girmek nasip olmadı daha.
Ben asfalt kullanımı için söylüyorum bunları.benim ki asfalt lastiği, asfaltta çok iyi. ama diğerleri için o kadar fazla bilgim yok.o yüzden ukalalık yapmayayım
Reklamlar
-
21 Mart 2007, 19:39
#5842
ne yanı sen sımdı bana ukalamı dıosun:D
not:orman yoluna gırmeyın motor tercıhınız degısebılır
o yolda karsıma 85cc lık kawasakı sahıbı adam cıksa bırebır takas dese evet derdım :D
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
21 Mart 2007, 19:59
#5843
-
21 Mart 2007, 20:18
#5844
savas11 adlı üyeden alıntı
ben 130 luk lastiğin faydasını çok gördüm.Hala da görüyorum.Kim ne derse desim motorun yol tutuşu çok fazla artıyor.Kendi motorumda var ve gözlemlediğim şeyi söylüyorum.Atmıyorum yani.Motoru biraz yavaşlattığı doğru.Ama BENCE kesinlikle orjinal lastiği değiştirilmeli.Lastik değiştikten sonra hemen hissediliyo zaten.Motorun arkası daha bi oturaklı oluyo.
Helaaaaaaall Hojamm sen Busunn Efttt En Dogru CÜmle En dOgru tecrübe Cümleleri
Arkandayım savas sen busun... xD xD ben 130 luk takıcamm
Gorkem
Görkem abii ne oldu jillianaa :s :s uzuuunnbi uyku çekio gelibaaa
ama nasıl o uykuya yattıı....
düşme flnn mı var sinyaller gitttii sinyaller grenajı çatlatmadı dimi ??
-
21 Mart 2007, 23:45
#5845
tamam dostum ama zevk için bağırttırmıyorum motoru normal kalkıyorum 2.vites ten sonra yapiyor özellikle 2 den üçe geçerken ama ses titremeyle karışık gürültü on düzende gevşeklik olabilir biraz sanırım.yada dediğin gibi normal deviri yükselttiğim için.yada burdan başka bi arkadaşın makinayı kullanınca normal olup olmadıgını tam olarak anlarım.
full koruma
görkem gelde sana bi kahve ısmarlayım
-
21 Mart 2007, 23:51
#5846
movistar
motor yerde çünkü yan sehpayı aç bakalım motor durabiliyormu tarlada
9.000 devirde tabiki titreyecektir fakat ön ön takımdan çık cızırtı geliyorsa konsol ve cam gevşek olabilir
-
22 Mart 2007, 02:57
#5847
ya benimde motorun on kafa grenajın üst taraflarından baya ses yapıyo.içine sünger falan koyduk.ama yine de kar etmedi.bide benimki 7000 devirlerde falan baslıyo ses yapmaya.buna bir care bulan varsa yazsın arkadslar.cok canımı sıkıyo o ses.
-
22 Mart 2007, 03:12
#5848
gösterge panelini elinle tut , ileri geriye oynat , eğer oynama çok fazlaysa sana yöntemini gösteririm...
bunun dışında cam vidaların gevşek olabilir... 4 vida kolay sıkılır fakat konsolun altından en alttaki vidayı da sıkmalısın...
-
22 Mart 2007, 03:19
#5849
evet gosterge paneli baya bi gelip gidiyo zorladınmı
arkadaslar gecenlerde youtube da cbr125 video ları izliyodum.bi tanesi dikkatimi cekti.makina 150 km hıza ulasıyo.seyrettım ve cok sasırdım.bugune kadar hangi cbr125 e binsem hepsi de 135 km yi gecmedi.hemen videoyu gonderene mail cektm ve beni msn ine eklemiş.arkadas portekizliymiş.motora yaptıgı modifikasyonları sordum.egzosun içini acmıs.içindeki katalizoru sokmüş.bi de hava filtresinin orda (ingilizcem o kadar iyi olmadıgı için pek anlayamadım) filtre kutusunun kapagında sol tarafta bi hava ayarı varmıs.onu yarım tur cevirdigini söyledi.boylece karbiratore daha fazla havanın geldigini ve daha iyi ivmelendigini söyledi.ben bu aralar fazla vaktım olmadıgı için acıpta bakamadım.anlayan arkadslar acıp bi baksınlar.bi de videoyu izlemek isteyenler tıklasın.www.youtube.com/watch?v=O4ff0Rjo2J0
-
22 Mart 2007, 12:08
#5850
iyiymis
modifiyeler
orda 125 cc belli bi sure kalmak gibi bi zorunluluk oldugundan insanlar modifiye edebilio cbrlari
bizde bende dahil olmak uzere gecis motoru olarak kullanildigi icin insanlar para harcamak istemiyor..
yoksa cakardim leo vince kn hava filtresi iridyum buji
gel gorki olmuo sayin seyirciler
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
22 Mart 2007, 13:50
#5851
yahu Harbi öle bişey varmı dışarda(avrupa) motorunu bi süre degişemiyon mu mesela cbr 125 2 sene kullanman gerek ve yavas yavas büyütecen Bu dogrumu ...????
:S:S:s
Abiler Bbyler yahu bişe sorcam Gerçiii konuda açtımda Bldiginiz Motosiklet kiralaya veren yer VArmı yaa İst Da özellikle anlalyaa fln varda biLen Varsa bi sölesinde bakalım...
-
23 Mart 2007, 12:51
#5852
-
23 Mart 2007, 12:58
#5853
aklinizi basiniza devsirin bence..
cogunuz eminimki cogunuz max 1 sene kullanip satarsiniz bu motoru
ne kadara alicaksiniz sifir cbri 5710(plaka dahil)
o paraya ne motorlar alabiliosunuz bi farkina varin
max nekadara satabilceksiniz o motoru
4000 ytl..
bence hic beklemeyin alin bitane temiz 2006 model
3700 e filan geri kalan parayla aksesuarlarinizi kralindan alirsiniz..
bi tek onu farkli bi de bktn enj. koydular diye motor ucmicak
ayni motor ayni guc..
parayi bu kadar kolay kazaniosaniz o ayri tabi..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
23 Mart 2007, 13:03
#5854
Mantık Olarak 5milyara Çok pahalı Çünki 2.cı el Cbf 250 alırsın bhu fiyata. Ama 3.300 le 3.500 arası 2.cı el temiz Bulunabilir.
Biriyle anlaştım Haziranda Motoru Teslim Alıcam.Biraz Özlerimde
saygı ve sevgilerle..
praetorian adlı üyeden alıntı
beyler vıdeolara bı ara verebılırmıyız
bı sorum olcak cbr rodajdayken 2 kısı bınılemıor dımı(asya motorda oleydı)yoksa rodaj sadece bellı bı devırı gecmeme gıbı bı durummu,ıkı kısı bınmenın bı sakıncası olurmu?daha almadan basladım sormaya
Rodajda normalde 2 kişi bınılmez abi en sağlıklısı 2.bın km ye kadar tek kişi
-
23 Mart 2007, 18:43
#5855
black_dog_rr adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ben geçen honda bayisine gittim bana da dediler 2008 de gelecek ama dediler isdersen 2006 modeli 5000 ytl eye verelim sana göün bu sene çıkacak bence 2007 model fabrikada saklı tutuyorlar ve elerindeki 2006 modeleri satmaya çalışıyorlar ama biz 2007 isdersek ve onların elerinde kalmışlarını almasak ne olacak bir ömür 2006 satamazlar ya
demi arkadaşlar hem bu motor gelmezse katliyam çıkar
yani yapamazlar bunu ben dedim orda bir yetkiliye almanyada var tüm auvrupa ülkelerinde var ben alırım 2006 modeli ama bu sene çıkarsa verecekmisiniz bana 2007 modeli amdam sustu kaldı birşey diyemedi yaaa adam mı böyle yaparlar işte sutururlar hahahaha not: sabır sabır sabır sizin elinizde okadar mall kalsa sizde aynısını demez misiniz arkadaşlar bekleyin bence gelecek adamlar fark edecek 2006 modlei isdemediyimizi getirecekler başka seçenekleri yok
@Juniors kaklı olabilir.bencede ikinci el alın kesinlikle.çünki biraz kullandıktan sonra kesmez olacak.büyütmeyi düşünececeksin.ilerde er 5 olabilir mesela
-yarın motoru 12000 km bakımına götürüyorum.bugun 12000 i gördüm
bakım fiyatını bakımda neler yapıldığı hakkında biraz ön bilgi aldım servisten. extra parça ihityacı olmaz ise şayet 70 ila 80 ytl arasında tutuyormuş.extra bişey çıkacağını zannetmiyorum.
ön düzenden gelen ses vb. bikaç şikayetim var onları yazılı olarak usta başına vermeyi düşünüyorum.
-
23 Mart 2007, 19:10
#5856
praetorian adlı üyeden alıntı
aklinizi basiniza devsirin bence..
cogunuz eminimki cogunuz max 1 sene kullanip satarsiniz bu motoru
ne kadara alicaksiniz sifir cbri 5710(plaka dahil)
o paraya ne motorlar alabiliosunuz bi farkina varin
max nekadara satabilceksiniz o motoru
4000 ytl..
bence hic beklemeyin alin bitane temiz 2006 model
3700 e filan geri kalan parayla aksesuarlarinizi kralindan alirsiniz..
bi tek onu farkli bi de bktn enj. koydular diye motor ucmicak
ayni motor ayni guc..
parayi bu kadar kolay kazaniosaniz o ayri tabi..
Doğru söze ne denirki Aradaki tek fark 2007 cbr'ın enjeksiyonlu olması zaten bu motorun deposuna işeseniz 20 km gidersiniz. Bence deymez. Alın 2. el CBR
-
24 Mart 2007, 16:12
#5857
Yeni başlayacaklara!
Arkadaşlar merhaba.
Bu topic'teki bütün mesajları okuduktan sonra bende aranıza katılmak istiyorum, fakat CBR 125R hakkında biraz kararsızım.
Ben de çoğu arkadaş gibi racing motorlara meraklıyım ve bu amaçla giriş seviyesi için bu motorla başlamak ideal gözüküyor. Ancak bir süre kullanıp sonra daha güçlü makinelere geçme durumu da insanı maddi açıdan düşündürüyor.
Bu sebepten CBR 125 in racing motorlara görünüm dışında ne kadar benzerlik gösterdiğini merak ediyorum, sürüş stili bakımından. Yoksa CBF 150 veya YBR serisinden sadece görüntü ve malzeme kalitesi olarak mı ayrılmakta. Sonuçta tecrübe kazanmak için alacağız ilk motorsikleti. Siz hangisini tavsiye edersiniz.
Sonuçta ithalatçı firma sinekten yağ çıkartma planları yaparken bize de ince eleyip sık dokumak düşüyor.
-
24 Mart 2007, 16:20
#5858
elegant benim sana tavsiyem kesinlikle cbr 125 al.çünkü sen daha yüksek cc li motorlar istiosun.bu motor senin baslangıc motorun olacaktır.maddi acıdanda düsünüosan cok temiz 2. el cbr 125 ler war.onlara bakabilirsin(3.750-4000 arası).
eger cbr da tereddüt ediyorsan git bi honda bayiine otur motorun üstüne kendin kakarını wer.
ben sahsen oyle yaptım.
-
24 Mart 2007, 16:28
#5859
Adana'da oturduğum için fazla ikinci el alternatifi olmuyor ve genelde birinci el alma taraftarıyım. CBF veya YBF düşünme sebebimse hem az para bağlamak hem de satarken daha rahat olur diye düşünüyorum.
Ama esas amacım racing'e yönelik tecrübe edinmek.
-
24 Mart 2007, 16:32
#5860
bak işte sen de diosun.racing tipi istiyorum die.bunun altenatifi yok bence.tabikide cbr 125.
cbf istiosunda 150 likmi bence yanlıs yaparsın.
beyler bayanlar bu arada saat 15.50 de gp ispanya ayagı sıralama turları baslayacaktır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 145 kullanıcı var. (0 üye ve 145 misafir)
Bu Konudaki Etiketler