Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Mart 2007, 22:20
#5801
ultraukala haklı , zor durumda da kalsanız ön freni sınırlarına kadar sıkın sakın çok sıkmayın , ne yapacaksanız arkayla yapın...
Bu arada benim bir sorum olcak sayın arkadaşlar , bu oyakbank mıydı neydi onun bir ara kampanyası vardı kredilerle ilgili , o hala sürüyor mu? sürmüyor ise en düşük ihtiyaç kredisi nerede?
Reklamlar
-
15 Mart 2007, 01:23
#5802
ultraukala adlı üyeden alıntı
Arkadaslar pratik eğitimde eğitmen arkadas üstüne basa basa sölemişti ön tekerlek kilitlenmeleri çok büyük ihtimal yerde biter die o yüzden kilitlememeye bırakın.Ve ayrıca sağa veya sola çekmesi kadar doal bişe yok.Unutmayın kontrol ön tekerden sağlanıyor ve teker dönmediği zaman motorda istediği yere gidiyor...Çünkü kontrol motora geçmiş oluyor...Mümkünse ön tekeri kilitlememeye bakın kilitlendiği anda derhal ön freni bırakın arka frenle idare etmeye bakın.Rahatça arka freni de kilitleyebilirsiniz..Nasıl olsa rahat rahat müdahale edebilirsiniz motora o zaman...
Bak bu iyi oldu aslında uzun süre abs'siz araba kullandığım için zaten tekerlek kilitlendiği an freni bırakma gibi bir refleks oluştu da arka ön ayrı evet bunu geliştirmeliyim. Çünkü en sondan bir önceki panik frende bıraktım asıldım bıraktım asıldım ve bu arada beni görmeyen yayanın bir an önce karşıya geçmesi için duaya başladım ama o frenle bu fren farklıydı o yüzden sorma ihtiyacı hissettim yani kontrolü tamamen kaybetme noktasına çok çabuk geldim ben tozdan şüpheliyimn ya da lastik tam ısınmamıştı bilmiyorum ama bu arkayı bırakmama fikri güzel uygulamak lazım... teşekkürler
-
15 Mart 2007, 01:46
#5803
dgrmr
Evet , benim kendimde geliştirdiğim bir yöntem bu... Normal bir anda arka ile ön fren aynı anda sıkılır... Baktınız zor bir an , daha sıkı sıkacaksınız... sıkacaksın sıkacaksın , bi andan sonra ön frenin kayma sınırına geldiğini anlıyorsun, o zaman ön aynı sabitlikte sıkılıyken arkayı sıkacaksın , bakıyorsun arkayı kilitledin yine yavaşlamıyorsun , arkayı brakıp sıkacaksın brakıp sıkacaksın... bu sayede kurtulursun... tabi bunları refleks olarak yaparken diğer taraftan kaçacak yerleri hesaplayacaksın , bir boşluk bulduğun taktirde frenleri brakıp gazlayarak oradan kaçacaksın...
omerdusmez
görmemişim ömer =)
-
15 Mart 2007, 19:43
#5804
savas
gercegı ben solıyım
motor olmuo
test ederken krankı kırmıslar..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
15 Mart 2007, 19:46
#5805
-
15 Mart 2007, 21:14
#5806
-
15 Mart 2007, 22:58
#5807
arkadaşlar burdki ibre de kaç kilometre gitmiş görünüyo bu gün bi yerde gördüm cbr 125 kırmızı 2003 model motor temiz görünüyor fiyat 1800 cekti devride üstüne alma şartı ile 250 milyon devir işlemleri ne dersiniz motorun iyi oldugunu nerden anlarız bilgisi olan ilk deneyimim???
bu KM 63549 km mi yoksa 6354 km mi ?
-
15 Mart 2007, 23:19
#5808
arkadaşlar burdki ibre de kaç kilometre gitmiş görünüyo bu gün bi yerde gördüm cbr 125 kırmızı 2003 model motor temiz görünüyor fiyat 1800 cekti devride üstüne alma şartı ile 250 milyon devir işlemleri ne dersiniz motorun iyi oldugunu nerden anlarız bilgisi olan ilk deneyimim???
bu KM 63549 km mi yoksa 6354 km mi ?[/QUOTE]
altıbinüçyüzellidört km yapmiş bu motor.
1800 ytl yi doğru yazdıgına eminsen iyi bulmuşsun motoru..2003 modeli yok motorun.
resmini çek bakalım 1800 kim veriyor
-
16 Mart 2007, 00:16
#5809
ewt kardeş dogru yazdım bu ğün o kadar yer dolaştım ki gezmediğim bayi kalmadı gaziantep te :D:D ama en son kuba motor un önünde buldum bunu da bildigin kırmızısı bende hayret ettim neden dedim bu kadar ucuzz adam dedi devrini vermek için satıyormus gerçek kn side 6500 e yakın o zaman motorun resmi şu an yok aldıgım da koyarım yakışıklı bi resmini tabi kalleş satıcı satmamşsa :D
-
16 Mart 2007, 00:20
#5810
bıldıgım kadarıyla cbrın en erken 2004 u var:D
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
16 Mart 2007, 00:22
#5811
herhalde kardeş ben sordum bana 2003 dedı dort yasında fılan dedı
-
16 Mart 2007, 00:24
#5812
kolpa sıkmıs olabılır bence..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
16 Mart 2007, 00:30
#5813
arkadaşlar merhaba ben motoru daha yeni aldım acemiyim bu motorun farları ece gündüz hep yanıyor mu ben kapatmak için bir düğmesini göremedim de.
2. sorum : 2 kişi motorla giderken 90-100 km hızla çok ani duruş yapmanız gerekti sadece arka fren yeterli olur mu yoksa ön frenide zorlamak gerekir mi ?
-
16 Mart 2007, 00:56
#5814
cıbır görünümlü küba motoru sana gazlamaya çalışıyor olmasın sakın...spawn27...Aman dikkatli ol yanlışlık vardır kesin...Ya da motorda ciddi bir problem vardır.expertiz parası verebilirsin bence en garantisi götürürsün honda servisine.Rahat edersin..
-
16 Mart 2007, 01:21
#5815
anlamak için olaganüstü bi beceriye sahip olmaya gerek yok.makina normal olsa o ayrı... ultraukala demiş servise götür.başka bişey yazmaya gerek yok
birde aşagıdaki linkten sorgulamalısın motorun plakasını http://www.otogazete.com/faydali_lin...ka_sorgula.asp
-
16 Mart 2007, 02:53
#5816
-
16 Mart 2007, 03:19
#5817
Yok kendi camımı satmıyorum bu başka .... Aşağı yukarı bu resimdeki gibi bir cam... 60 ytl geeel geeelll Dediğim gibi simsiyah şeffaf deil...
-
16 Mart 2007, 12:37
#5818
arkadaşlar full mavi renkteki cbr 125 ler hakkında olumsuz bi fikri olan varmı.az sayıda uretilmiş falan diye geçiyor genelde o renkte parça sorunu falan olabilirmi bi baktığım motor var uygun.repsolden vazgeçip almayı düşünüyorum.
sizce beğeniyormusnuz mavi rengi.
-
16 Mart 2007, 12:55
#5819
teşkrler arkadaşlar.baktığım motor şudur.birde burda repsol var ama onun resimleri falan nette yok.bu hafta alacam motoru bugun olmassa pazartesi salı kesin alırım allahtan bi mani gelmesse.
makinaya bi göz atın ne dersiniz benim isteğimde repsolden yana
sebebi:mavi daha çabuk çizilecekmiş gibi geliyor tozlanması bakımı taha fazla olur gibi.sizce
+ birde satarken çok zorlanmamam lazım renk konusunda
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=2921644
-
16 Mart 2007, 15:02
#5820
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 263 kullanıcı var. (0 üye ve 263 misafir)
Bu Konudaki Etiketler