Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Mart 2007, 19:40
#5721
ikinci el temiz bulup alman birde başka şehirdeyse 4.000,00 ytl yi geçer üzerine alma masrafı dahil.
kaskı kötüsündün alsan için rahat etmez bayılacan 200. kafadan
eldiven almasan olmaz 50.ytl mont almasan hem içinde kalır hemde üşürsün ve düşersen dirseklerin gider.mont normali 400. ytl
bellik onu bilmiyorum.dizlikte uzun yola giderken şart.75 bod ta şart deyil
düşse düşse bu fiyata düşer bu iş
4.725.00 minimum
bunları bir sene içerisinde ödemek istersen 395.00 ytl her ay ödemelisin.
şuanda asgari ücret 405.00 ytl.
bir kutu aspirin alıp kalan 10.00 ytl yi değerlendirebilirsin.çünki kafan ağrıyacak
motor normalde çok pahalı ama dünya fani şimdi binemessen nezaman bineceksin
normalde 1.200 ytl ye 125.cc 5 vites ybr tipinde makina var arkadaşlarım aldı iki tane bir yıldır kullanıyorlar arıza falan vermedi
oyüzden yeni alacak olan arkadsların işi zor gerçekten daha bende alamadım
Reklamlar
-
03 Mart 2007, 19:48
#5722
cbr 125 r cı arkadaşlarım sanırım motorumu satıyorum.
satmamdaki tek nedenim alacak arkadaşlar için
yazıyorum hiç bir şekilde motorumdan şikayetim yok sadece
belim ağrıyor sürdükten sonra yoksa keyifli makine ve gözler sizde.
yeni motorum büyük ihtimalle yine honda cbx twister olacak ve yine kırmız
-
03 Mart 2007, 20:38
#5723
-
03 Mart 2007, 22:34
#5724
arkadaşlar cbr cup seçmelerine dair. görkem sen daha iyi dinle.
bildiğiniz üzere bu sene ben seçmelere davet edildim.
herşey çok güzeldi.
1.teste girdik ve sağlık soruları ve psiko-sosyal yönümüzle bir kaç soru cevapladık. ( bu arada ben beden eğitimi ve spor öğretmenliği okuyorum)
2. teste girdik cbr cup'ın en önemli bölümü burası içeride pist işletme sahibi ve bir rehber psikolok sizinle muhabbet ediyorlar.ama sorular en son geldiği yer
'' biliyorsun hakan bu organizasyon biraz masraflı 6000ytl 'yi bulabiliyor bunu karşılayabilirmisn'' ben de sponsor bulabilirim diyorum o an pistin sahibi kağıta bir şey yazıyor sanırım ipimin cekildiği nokta orası.
3.test motora binip ufaltılmış piste 4 tur atıyorsunuz. bu bölümde not veren kşi beni çok beğendi ve hatta şöyle dedi daha önce eğitim almışmıydın.
neyse arkadaşlar bu yazıyı kaybetme psikolojisiyle yazmadım ama bilin eğer giderseniz secmelere orada sizin sürüşünüz değil cebinizin büyüklüğü ölçülüyor.
4 bayan seçildi cbr cup için secilenlerin çoğu yine 90 91 doğumlu çocuklar oluşturuyorlar.
benim katıldığım gün 20 in üzerinde katılımcı motoru kullandı benden hariç 3 kiş daha motoru iyi kullandı ve inanın onlarında hiç biri kazanamadı çünkü içeride paranın yüksek olduğunu sponsor la aşabilceklerini söylediler.
sponsoru kabul ediyorlar fakat sıcak net para daha iyi.
bu arada isterseniz 5000 euro ya fiat cup a bile katılabilrsiniz yeterki paradan haber verin
şimdi görkem eğer cbr cup a gideceksen benden sana öneri önce paranı hazırla motoru sürmene bile gerenk kalmayacak.
-
05 Mart 2007, 11:01
#5725
bendede cbr 125 r var bi kaç gün oldu alalı, 2. el aldım dün tüm bakımları yapıldı,bide activam vardı aslında hala var ama cbr 125 i alınca activa yı resmen unuttum.Ben memnunum motorumdan arow egsoz var üzerinde,sesi gayet güzel arka lastiğide kalınlaştırıcaz ufak tefek modifikasyon yapılabilir ama abartmadan tabi
-
05 Mart 2007, 11:10
#5726
-
05 Mart 2007, 14:55
#5727
Ben modifiye karşıtıyım valla... Bu motora modifiye aşırı gereksiz bir olay... Motor neyse o'dur... Daha hızlı gitmek istiyorsan 1-2 milyara modifiye edeceğine 1-2 milyar ekleyip Gt250R alırsın
-
05 Mart 2007, 19:28
#5728
Bence orj. sesi mükemmel bu motorun... Diğer egsosları da dinledim 1 tanesini beğenmedim hatta bazıları çok çok kötü...
Motora modifiye olarak yapılacak şeyler ancak bunlar...
Leo Vince komple egsos (300€) Bana göre sesi kötüleşse de performansa katkısı var...
K&N hava filtresi (48$) Leo Vince ile uygulanırsa 1.5 beygir artış gösteriyor motorda , fakat daha fazla yakıyor.
Malossi 166cc silindir kiti (480$) Egsos ve hava filtresi ile uygulanmalı ayrıca birkaç parçanın da değişmesi gerek. Bunun sonucunda bir performans elde edersiniz fakat motor sürekli sorun çıkarabilir çünkü bunun için dizayn edilmemiştir...
Gelelim görünüme:
130'luk arka lastik: Metzeller Lasertech, Pirelli Sport Demon, Duro Hf-918 , Michelin Sporty bazı güzel lastiklerden. Fakat baştan söyleyeyim , kalın lastikle kazandığınız görünümü performans düşüşü olarak geri alıyorsunuz...
Siyah Cam: Mototal'da CbrCup için getirilmiş siyah camlardan mevcuttur. Orjinal ,bombeli Cbr125 camıdır (130Ytl). Bunun dışında E-Bay gibi sitelerde daha değişikleri mevcut. Olmadı kendiniz film çekebilir veya boyayabilirsiniz.
Sinyaller: Değiştirmek isterseniz başka motorlar için üretilmiş şeffaf led'li sinyaller mevcut. (Tanesi 25€)
Ayna: Aynaları kafa grenajına takmak uzun süre tartışıldı. Takan da var , fakat takılması için delik delip orjinalliğini bozmak gerekiyor... Mevcut delikleri kullanırım derseniz de dayanıksız bir kafa grenajı elde edersiniz... Ben bir adamın ayna taktığı için komple kafa grenajını kırdığına şahit oldum... Onun yerine benim gibi daha küçük aynalar ile orjinallerini değiştirebilirsiniz (10ytl)
Koltuk Kapağı: Hondanın orj kapakları mevcut ama 200 ytl gibi uçuk bir fiyatı var... Herhangi bir kalıp ustasına yaptırabilirsiniz belki ama 100 ytlden aza yaptıramazsınız.
Çamurluk iptali: Bunu yapmak için elinize bi sanayi makası alıp çatır çutur plakalığı kesmeniz gerek... Bunun sebebi de plakalık ile bagajın birbirine bağlı olması... Acımayanlar kesiyor ama ben tavsiye etmiyorum.
Beyaz far ampulu: Yandanyemiş Xenon görüntüsü için bire bir... Fakat önünüzü göremezsiniz beyaz ampullerle. Benim tavsiyem farınız patlar ise 35W'lık sarı halojen bulup takmanız.
Lastik şeridi: Jantlara çekilen bu şeridin kalitelileri 20 ytl'ye satılıyor. Görünürlülüğü arttırıyor ve güzel duruyor.
Bir de sağ soluna elektrik bandı çekme işlemi vardır ama ben pek takdir etmiyorum.
-
05 Mart 2007, 19:52
#5729
-
05 Mart 2007, 23:06
#5730
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
arkadaslar siyah cbr jantlarına beyaz şerit ceken veya gören var mı nasıl duruyo?
-
05 Mart 2007, 23:14
#5731
onr.sual adlı üyeden alıntı
arkadaslar siyah cbr jantlarına beyaz şerit ceken veya gören var mı nasıl duruyo?
cbr125 te gormedım fakat benım arkadasın gsx ıne yaptık cok guzel durdu.motor sıyah grı..
-
05 Mart 2007, 23:32
#5732
beyler aramızda motorun bujileriyle. egzosyla oyanayan varmı.
performansı değiştimi .
bunları değiştirisek 150 görebilrmiyiz yada ...
yada bu masrafa değermi?
-
06 Mart 2007, 00:18
#5733
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
DEVIL CBR adlı üyeden alıntı
beyler aramızda motorun bujileriyle. egzosyla oyanayan varmı.
performansı değiştimi .
bunları değiştirisek 150 görebilrmiyiz yada ...
yada bu masrafa değermi?
benim zamanında motoru aldığım kişi performans bujisi tktığından bahsediyordu, onunda yanına performans egzozunu da ekleyince mudanya yolunda 170km/h hıza çıktığını söylüyordu diyen kişinin bu konuda yalan söyleyeceğini hiç düşünmüyorum.
-
06 Mart 2007, 00:31
#5734
nette oynanmis videolarda bile 170 yok
malossi kit takilip 180 cc olsa belki..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
06 Mart 2007, 00:51
#5735
eksoz,hava fıltresı ıle 150-155 goren oldu bılıyorum ama gerısı ne desem bos..bakalım 3 gun kaldı benım cıbıra denerım zaten mutlaka..sızınlede paylasırım burada..
-
06 Mart 2007, 01:28
#5736
-
06 Mart 2007, 01:32
#5737
Ne bileyim herkes cbr125'in yok boyudur enidir, takılmış durumda... Mete abi de keza, yok büyük olsaymış 125'lik dört zamanlı bir makina işte bu kalıbı kaldırıyor hatta ben 90 kg'ım Artı boy 1,82. Altımda küçük durmuş büyük durmuş düşümmüyorum bile. Beni getiriyor götürüyor ve inanılmaz keyif alıyorum ve hergün birşey öğreniyorum cbrımla. Cbr125 bu arkadaşlar fazlasıyla eksiğiyle bu... Ne büyür ne küçülür... Büyürse; motor da büyür, fren sistemi de büyür, büyür de büyür, e tabi fiyatıda büyür, o zaman Honda cbr125 için hedeflediği kitleye ulaşamaz bu durumda satışları etkilenir. Gerçi hedeflediği kitleye ben pek girmiyorum genelde 25 altı ama olsun bu da benim ilk motorum... Sevgilerle Özgür beni anlayan anladı...
-
06 Mart 2007, 08:06
#5738
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
arkadaslar biliyosunuz ki bursa honda bayii duran kardeslerdir. oradaki kişiler bahsettiğim arkadasa motoru devirli kullanmasını tavsiye etmişler. böylece motor gittikçe açılır demişler. o zaman motor 9800km deydi. 20000km ye kadar açılacağından bahsediliyordu. mudanya yolu dediğim yol bursadakiler bilir hafif yokuş bir yoldur onunda mutlaka etkisi vardır.
-
06 Mart 2007, 13:35
#5739
fiyat
peki dostum nedir bu makinanın tam fiyatı bana yazarsan seviniriM 10 yere sordum 10 ayrı cevap aldıM :S
teşekkürler kalsın pek anlamama motordaN :D sadece cbr 125 ilgimi cekti ....
-
06 Mart 2007, 15:42
#5740
MaLiZiYoo35 adlı üyeden alıntı
peki dostum nedir bu makinanın tam fiyatı bana yazarsan seviniriM 10 yere sordum 10 ayrı cevap aldıM :S
teşekkürler kalsın
pek anlamama motordaN :D sadece cbr 125 ilgimi cekti ....
Cbr125'in 0 km fiyatı 5.510 , 2. el fiyatı 3.000-4000ytl arasında değişiyor.
@ihtiyarDelikanlI
Arkadaşlar önceki sayfaları okuyun biraz 294 sayfada en az 50 kere konuşuldu..
GorkeM adlı üyeden alıntı
130'luk arka lastik: Metzeller Lasertech, Pirelli Sport Demon, Duro Hf-918 , Michelin Sporty bazı güzel lastiklerden. Fakat baştan söyleyeyim , kalın lastikle kazandığınız görünümü performans düşüşü olarak geri alıyorsunuz...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 37 kullanıcı var. (0 üye ve 37 misafir)
Bu Konudaki Etiketler