Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4821

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    Alıntı dgrmr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok Ömer ben anladım sen adam olmazsın neymiş havayı indirecekmiş .
    Bu arada bugün Kemer'e yalnız gidiyordum öylesine dolaşmaya baktım önde iki tane Enduro katılabilir miyim acaba dedim, sağolsunlar bu emrivakimi kırmadılar, güzel bir gezi oldu yani... yeniden siz yapmayı düşünüyorsanız ben de katılmak isterim. haberdar ederseniz çok sevinirim. 1000'lik Honda ve 1200'lük Bmw Enduro motoru hiç tıkanmadan yakalayıp, katılabilir miyim diye sorana kadar 10km. yokuş bayır takip ettim, bana mısın demedi bizim 125'lik canavar hayret ettim...
    Kemer yolu çok güzeldir.Hep deniz manzarası.yaklaşık 50 km lik bir yol..

    ben pazarları bazen geziyorum.yanlız olmuyor.Yol arkadaşı lazımdı

    özel mesaj attım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4822
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Gezin gezin ne güzel :D
    Ben de yarın gezicem... Sanırım yarın kar var yerler donacak , ne güzel iple çekiyorum valla... Motoru kaydırma antremanı yapim biraz daha...
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  3. #4823
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    gorkem sımdı arktayım
    yarın olmıcak gıbı gozukuo
    ama carsamba gıderız
    ok?
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  4. #4824
    dark07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2007
    Şehir
    antalya
    görkem kardeş ve diger cbr125 kullanan arkadaşlar musadenizlebi kaç sorum olacak;
    motoru bayadır kullanıyorsun yakıtından memnunmusun.buji vs yada yagmurda ıslanmadan dolayı falan motor arıza yaptımı (elektrik aksmları) yada arıza belirtisi verdimi?
    birde motorun ilk ve ikinci bakımlarını yaptırırlken cebinizden para çıktımı.
    ilk ve ikinci bakımlarda motor aksamlarına mudahale ediyorlarmı.yoksa zencir lastik fren balata ayrlarınamı bakıyorlar sadece.?
    bunlar daha önce konusuldu.ama çogu motoru alıp kullanan arkadslar artık formda bişeyler paylaşmıyor.
    birde motor yattıgı zaman yada full bakıma girdigi zaman diger 125 liklere gore örnek: ybr125 .kat kat daha ödeme çıktıgı konusunda fikirlerinizi almak istiyorum.ve son soru honda cbr125 kullanıcısı olarak siz motrdan gerçekten memnunmusunz
    Yarışlar Tekrarlansaydı Kazanmayan Kalmazdı

  5. #4825
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    abı motorumdan kesınlıkle cok memnunum..ılk bakımda yag parası verdım
    2.bakımda normal bı para verdım
    50 mılyon.. cıvarıydı(kafam ıyı su anda)
    her turlu aksamına bakıldı
    en ufak sıkayetım dınlendı ve on cam zırıldaması harıc
    her kısım halledeldı
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  6. #4826

    Üyelik
    30 Aralık 2006
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    DERBI GPR 125
    motordan memnunuz.......servis çok ilgileniyor fazla para almıyorlar.......ama kaza yaparsan çoğu yer yapılamadığından yerine yeni parça gerekiyor işte bunların fiyatı bayağı pahalı ........normal bakımlara makul para ödersin...

    görkem şu online değilsin ama olduğun zaman bu yazıyı okursun umarım...
    hani geçen konuşuyorduk ya bu motorda bir şeyler eksik ve ben özellikle tip anlamında eksikler bulduğumu söylüyordum ya işte bak benim demek istediğim bu sitede diğer topic lerde gördüm 2 motor var 125 cc reıju ve phonex adlı motorlar işte bunlar gibi olmalıydı cbr da .....(belki ismlerini yanlış yazdım)
    keşke bu modeller türkiye ye gelselerdi tabi fiyatı cbr ı geçmeseydi.....
    BORN TO RACE

  7. #4827
    dark07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2007
    Şehir
    antalya
    abi motor 4 zamanlymış ben yeni gördüm motoru güzel hava sogutmalı güzel bi goruntusu var.
    bu tip motorlar çgaldı bir anda piyasada
    Yarışlar Tekrarlansaydı Kazanmayan Kalmazdı

  8. #4828

    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    Antalya --> İstanbul
    Sami gerçekten spontane gelişti olay evden çıkarken Kemer'e gideyim fikri aklımda bile yoktu. Bir de salak gibi telefonunu almamışım yolda bunlar ya gezi yaparsa diye aklıma geldi belki rastlarım dedim. Size değil ama çok iyi biri kardiyolog biri kalp cerrahı iki abimize rastladım. Özelden ben sana cep numarımı yollarım sende yolla Samiciğim de bir daha gezeceğimiz tutarsa haberleşelim.

    @Dark07
    ilk bakımda sadece yağ değişti o da 12ytl olması lazım repsol 4t yağ koydurdum ben ama farklı yağlar da ellerinde mevcut. Ben olmuşken en iyisi hangisi ise o olsun dedim, bir daha ki işlemlerde 30-40ytl'yi geçmez diye düşünüyorum. Ayrıca her hafta sonuı mutlaka motoru yıkarım,cilalarım yağmurda da kullanıyorum arka tekerleğin vites düşürürken kayması dışında bir problem yaşamadım. Servise vakit buldukça uğrar kontrol ettiririm, şöyle genel bir bakıyorlar ve ücret almıyorlar. Şu ana kadar çok devirli kullanmışsın dediler ama bir sorun çıkmadı. 2500'de bir daha yağ değiştirmeyi düşünüyorum. Ama bu değişim şart değil tamamen keyfi... öneri olark duydum uygulayacağım. Başka benim aklıma gelmeyen senin aklına gelen bir soru varsa yanıtlayayım elimden geldiği kadar...

  9. #4829

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    dark07 ve dgmr ikinizde özel mesaj atmıştım ama

  10. #4830
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    dgrmr
    ıslak zemınde vıtes dusurdugun zaman kayma yasanması
    devır yuksekken dusurdugun ıcın olabılır
    yada
    harbıden cok fazla kaygan oldugu ıcındır bu 2 neden dısında olamaz yanı
    (en azından ben bunlardan dolayı yasıorum ben)
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  11. #4831

    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    Antalya --> İstanbul
    kesinlikle dediğin gibi, zaten arabadan kalan bir alışkanlık mı ben de anlayamadım sürekli yüksek devirde kullnıyorum yani 7000-8000 rpm gibi vites düşürüp red line gelene kadar artırmıyorum hatta bazen dalıp red line'da geçiyorum. Özgür sen bir ara devir kesiciden bahsetmiştin kaçta kesiyor bu, ya da benimkinde yokmu servise soracam diye çıkıyorum hep unutuyorum aklımdayken sana sorayım bari...

  12. #4832
    dark07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2007
    Şehir
    antalya
    @praetorian \@DEVIL CBR \ @dgrmr
    arkadslar veriginiz cevaplar için teşk edrim.bende motru yagmurda kullanırım oyuzden aydınlattıgın için telkr edrim.


    @sonix kardeşim mesaj gelmedi
    Yarışlar Tekrarlansaydı Kazanmayan Kalmazdı

  13. #4833
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    dark07
    1-Yakıtından çok memnunum km'de 10 kuruş yakıyor
    2-Bana özel olan karburator sorunundan başka sorun yapmadı... Ben çoğu kişiden fazlam otor sürüyorum ve sağanak dahil her havada sürüyorum... Ne elektrik hatası ne de başka hata yaptı..
    3-Ybr ss değil. Grenajı yok... Cbr düşünce grenajlar çiziliyor veya kırılıyor , o yüzden 2 kat masraf doğal , fakat hatırısayılır bir para ödemek için kaza yapman gerek , düşürmeler ve çizilmeler makul fiyata tamir ediliyor...
    4-Servis fiyatları:
    1.yi unutum da 2. 20 milyondu... 15 yağ , 5 milyon diğer bakımlar

    Servis bakımında motora bakmazlar sadece genel kontroller ve yağlamalar yapılır...
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  14. #4834
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    abı motorda sorun yok merak etme
    dedıgım gıbı yuksek devırde vıtes dusurunce tork fazla gelıo)
    oyuzden oluo..
    bu arada galba 12 bın devırde kesıodu ama denemeyın ömür götürüyor motordan kesınlıkle..
    dırek bırebır servısten alınan ve bıze tembıhlenen bı nasıhattır bu aklınızda bulunsun redlıne a cıkmayın abanmayın
    dırek zarar görüyor makıne
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  15. #4835
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    DEVIL CBR
    phonix'i görmedim ama reiju bence çok plastikimsi , ben öyle mat plastik motorları sevmiyorum... Derbi gibi... Bakınca kendini görmelisin =)
    Bence 2007 cbr'nin önden görüntüsü ikisinden de güzel...
    Bu cbr'ı güzelleştirmek için birkaç şey yapılabilir şu an onların üzerinde duruyorum inş fuara kadar bitiririm :D

    dgrmr
    Ben şimdiye kadar redline'a çıkmadım... Deniyim diyorum ama 10.000den sonra içim yanıyor vazgeçiyorum

    Yarın belki video çekeceğim motor üzerinde... Ha Özgür 3gp'yi dönüştürmeyi başardım :D
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  16. #4836

    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    Antalya --> İstanbul
    Haklısın özgür ben sadece çekişi dah iyi hissettiğim için bu kadar devirli kullnıyorum. hani bir şey olursa aniden kaçabileyim diye ama redline çok zararlı motor için, umarım bu alışkanlığımın üstüne giderek bir an önce çözerim. Bir ara ekzantirik milinin ayarı bozulmuş tıpır tıpır ses geliyormuş, devirli kullandığım için dediler (ama tek silindir de egzantrik mili oluyor mu?) ertesi gün ayarlatmaya gittim söyleyen usta yoktu, Muzaffer bey vardı o dinledi deneme sürüşü yaptı birşey yok dedi... bu ayar bozulsa nası bir ses gelir ki şimdi bir usta var dedi bir şef yok dedi. Benim anlayabileceğim bir ses ise tarif ederseniz bakalım ben ne diyecem...

  17. #4837
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Birşey olunca kaçmak için yüksek devir değil doğru devir kullanılır...
    Bizim motorların doğru devri 7.000'dir... Gazı açtığınızda kaçar , kapadığınızda yavaşlar... Ani bir harekette 10.000deyseniz gaz açınca motor uzamayacaktır.

    Benim görüşüm ve uyguladığım 7.000-8.000 arasında sürüş , 9.000-10.000 arasında vites değiştirme...
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  18. #4838
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    ya devırlı kullan tabı
    bende devırlı kullanıorum
    ama redlıne a cok cok nadır cıkıorm yazık makıneye
    soruna cevap veremıorm cunku bılmıorum
    ama dedıgım gıbı fazla zorlamak ıyı degıl ya
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  19. #4839

    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    Antalya --> İstanbul
    Özgür, Görkem teşekkürler beyler. Sürüşte bu tekniği kullnamaya yoğunlaşayım bir dahakine, kısa zamanda öğrenirim umarım...

  20. #4840
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Egzantrik milinin ayarı bozulmaz , sibop ayarı bozulur... Sibop ayarı bozulmuşsa "çat çat çat" ses yapar motor...
    Not: Egzantrik mili sibopları açıp kapatır...

    Ben motoru ilk aldığımda kıyamayıp 6.000de vites değiştiriyordum
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 119 kullanıcı var. (0 üye ve 119 misafir)

Bu Konudaki Etiketler