yaptırayım mutlaka paylaşırım resmi sizlerle.........
ama biraz vakit alacak bu iş........
yaptırayım mutlaka paylaşırım resmi sizlerle.........
ama biraz vakit alacak bu iş........
BORN TO RACE
Devil
Aynalar için grenajda delik delme derim ben... Motorun değerini 0'larsın...
Ayrıca plakalığı çıkarmanın yolu yok , tabi kesmezsen...
Her 2 olayda da orjinalliği gittiği için ben 2sini de tavsiye etmiyorum...
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Evet beyler görünüm önemli demişsiniz. Madem önemli buyrun kalın lastik resimleri. Dijital foğraf makinasının şarj aleti kayıp olduğu için telefonla çektim yeterli bulmazsanız şarj aletini bulunca ve/veya alınca dijital makinayla da çeker koyarım. Buyrun bakalım:
bu eski 100'lük orijinal hali:
bu hemen hemen aynı açıdan yeni hali:
Başka bir açı:
Ters açı:
Tam arkadan görünüş:
Yakın plan:
Son olarak bahsettiğim amortisör olayı:
bu kadar resimden sonra kısa bir hatırlatma. Dün bu siteden tecrübesine çok güvendiğim biriyle lastik konusunu konuştuk. Bana söylediği şey kısaca "keşke değiştirmeseydin" oldu. Şunu bilmelisinizki lastik değişiminin anladığım kadarıyla performansa pozitif bir etkisi yok yani ne yatırma açınıza ne sürhatinize ne de başka bir şeye. Negatif bir etkisi var mı onu da bilmiyorum. Bu yüzden lütfen lastik değişimine karar verirken bu uyarıyı dikkate alın kimsenin başına birşey gelmesini istemem. Tabi herzaman son karar kendinizindir. Ben uyarımı yapayımda. Kendinize dikkat edin. Fotolar yetersiz derseniz başta da belirttiğim gibi yeniden yayınlarım...
Aklıma gelmişken eğer lastiğnizi dışarıdan bir ustaya verip değiştiriseniz mutlaka akabinde hemen yetkilihonda servisine gidip zincir fren vs. kontrollerinizi yaptırın. Ne demişler önce emniyet. Hepinize keyifli sürüşler...
Bence güzel olmuş.... Görünüm çok da önemli değil derseniz bence de lastik değiştirmek gereksiz... Performansı da düşürür... Ama güzel ben de düşünebilirim bunu bak....
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
bu senin lastigin aynisi degilmi
gerci banada farkli gelmisti ama?
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
SÜper olmuş ben de istiyorum ben de istiyorum(çok kıskancımdır nazar değebilir dikkatli ol )
Ducatista:)
Sevgili starsailor teşekkür ederim. Aman diyeyim; o zaman bir an önce değiştir, motorum çok kıymetlidir nazar deydirme...
Görkem, sana da teşekkür ederim. Özgür, sana etmiyorum beğenmedin galiba
abi lastikte hep ayni seyi solerim
zevk meselesi
gorkemin lastiginden farkli sanirim ve daha gusel
ama fikrim ayni su anki lastik bence bence bence bence(sanirim yeterli vurgu )
daha gusel
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Ezme benim lastiğimi
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
aslında honda bu motoru baştan üretmeli biraz daha kalın hatlar,lastikler daha güçlü beygir ne bileyim aprilia gibi mesala yada cagiva gibi.....
kalın lastikler bu cbr da acayip duruyor ne bileyim hoş durmuyor......zevk meselesi...............
BORN TO RACE
Yok be Özgür'cüğüm şaka yaptım zaten neyi beğeniyorsan dünyanın en güzeli odur. Tabiki de haklısın...
@Devil cbr
O zaman da fiyat yükselir gibi geliyor. Bu durumda da şu an ki yakaladıkları satış miktarına ulaşamazlar bu durumda da yapmazlar zannedersem. Ama yapsalar güzel olmaz diyemem. Hem abilerini aratmayacak bir görünüm, hem yeni başlayanlar için en doğru seçim, hem iyi fiyat biraz zor gibi. Hyosung 250gt bile 8.250 ytl bence Honda cbr125 tasarım olarak ondan kat kat güzel. Almadan önce ikisi arasında karasız kalmıştım ama canlı görünce karasızlıktan eser kalmadı ama motor tamamen zevk işi... neyi beğeniyorsan o. Özgüre de katılmıyor değilim ince lastikleriyle de mükemmel bir makina ben çok ama çok seviyorum her türlü...
birşey soracağım kalın lastik kullananlar cevaplasın ...yağmurun yeni başladığı zamanı bilirsiniz benim orjinal lastik bu zamanda çok kayıyor özellikle vites küçültürken.......kalın lastikler daha mı iyi tutunuyorlar merak ettim?
BORN TO RACE
Zaten ben görünümü için değil aynen bu senin dediğin kayma olyından korktuğun için aldım. Almadan önce de kayıp düşmüştüm bu kararı vermemde en büyük etken asfaltın sıcaklığı oldu. Ama aldıktan sonra öğrendim ki. Böyle bir etkisi yok, iki lastiğinde yere basan alanları düz konumdayken cm2 olarak aynıymış yani sadece görünüm olarak bir etkisi varmış. Ama şunuda diyeyim bende acayip bir placebo etkisi yarattı daha rahatım şu an virajlarda bu da farklı bir bakış açısı müsbet olarak belli bir artısı yok ama benim psikolojime iyi geldi diyebilirim...
psikolojik açıdan etkisi var yani doğrudur... ama ben boşuna masraf etmiyeyim o zaman birde lastikler için....
bilmiyorum siz katılır mısınız ama bu motorda bir şeyler eksik bazen şöyle bakıyorsunuz race durşu var bazende sankı enduro bence gerçekten tipinde oynanmalı ama bunu honda yapmalı 2007 modelde de pek farklılık yok...
ben gerçek race den bahsediyorum ucuz olsa cagiva alırdım sanırım......
BORN TO RACE
DEVIL CBR
Aprilia gibi demişsin... Cbr ile aprilia çok farklı motorlar... Zaten Hondanın Rs gibi bir motoru var , hatta daha da iyi... NSR ;)
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
nsr artık üretilmiyor bildiğim kadarıyla zaten onun yerine bu cbr ı yaptılar ama bence de nsr daha iyiydi....rs demişsin bilmiyorum yada hatırlayamadım....
ya benim düşüncem gerçekten bu motorda tip anlamında eksiklik var özellikle ince ve depo da race için pek uygun değil ve gidonumuzda çok kalkık ama hepsi benim düşüncem ....
BORN TO RACE
Devil cbr zannedersem Görkem Aprilla rs125' den bahsetmiş orda Honda'nın rs isimli bir modeli yok, hatırlamaman normal yani... Ama Nsr'de gerçekten güzel motormuş yahu, keşke hala üretilse.
Evet Hondanın Aprilia Rs gibi bir motoru var demek istedim , bu da NSR... Cbr Nsr yerine üretilmedi... Cbr ile Nsr tamamen farklı motorlar , tıpkı Rs ile olduğu gibi. Bu motorlar çift zamanlı motorlar , bu yüzden çok performanslılar ama bir o kadar da dezavantajları var ki en büyük dezavantaj herzaman yüksek fiyatları oluyor.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Nsr de mi çift zamanlı bir motordu yani bak bunu bilmiyordum... Bu 2 zamanlı motorlar performanslı, atik, güzel oluyorlar da sesleri bir enteresan oluyor bir de yağ yakıyorlar. 4 zamanlı daha iyi gibi geliyor bana ama yine de bir sormak lazım. Siz ne dersiniz?
1- Çift zamanlı motorun performansı çok fazladır
2- Çok yakar
3- Kısa ömürlüdür
4- Seslerinin scooterden farkı yoktur , egsosları da kalemkutusu gibidir
5- 4 zamanlılara göre düşük torku vardır ama daha hızlıdır
6- Satış fiyatları pahalıdır.
7- Egsosdan iğrenç yanmış yağ kokusu gelir sürekli
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)