Yahu nasılsınız takılamıyorum foruma ama cbr 125 i foruma takılarak degilde çalışarak alındıgını keşvettim ve daha çok işe kafamı yormaya başladımm.
bu arada başınız sag olsunn herkese ii akşammlarrr...
Yahu nasılsınız takılamıyorum foruma ama cbr 125 i foruma takılarak degilde çalışarak alındıgını keşvettim ve daha çok işe kafamı yormaya başladımm.
bu arada başınız sag olsunn herkese ii akşammlarrr...
evet depo icin o tip gostergeler cok ama cok kotu.. mesela benim lpg li arabam var, orda yanan 4 tane isik hicbisi ifade etmiyo.. pıt sondu bi tanesi, uzzuunca git sen sonra pıt, pıt ahada 2 daha gitti.. ne bu be.. :]
kesinlikle bir motorsiklette devir gostergesi analog olmali tabii ki..
gerci bende tempra sw 2.0 var.. o olmadan once de ben digital gostergelere hastaydim.. "ulam ne guzel yapmis adamlar be , helal olsun" derdim tempra hiz gostergesi icin..
hatta ustalar 250 km/h de tabut resmi cikiyo orda derlerdi de max 200 yapmistim hizli genclik zamanlarinda.. daha da kasmadim :]
Shakulin
Bu 2007 cbr 125'te immobileser mi var? Bana öyle geldi de. Onda varsa bizimkilere de uygulama şansı nedir acaba?
Abi neden 17'si olmuyor Vize?
@dark07
Rs ile Cbr'ın motor sınıflarının farklı olduğunu idrak edebilmiş insan görünce seviniyorum
@shakulin
Evet , Renault Twingo'larda da noktacıklar var pıt pıt iniyo :D
Abi zamanında ustalar iyi yemişler seni , neyseki hırs yapmamışın , sen tabut resmini değil de senin resmin tabutu görürmüş , Allah korusun...
@dgrmr
Bildiğim kadarıyla.... Yok ööle bişiiii
@Carcharoth
Yoktun ortalıkta hoşgeldin
@omerdusmez
Çalış çalış beleşe cbr yok
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
yok abı 17sı onemlı bı bı haftasonu o yuzden olmaz
bızımkıler evde degıl
ıt yalnız kalamaz evde
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
az kaldı 2 ay sonra yollardaimm.. geç kış geç..
[B]All this pain is an illusion[/B]
Duro marka 130/70 hf-918 model arka lastiği bu gün alarak monte ettirdim. Görüntü olarak hoş oldu ama performansta bir fark göremedim. Maliyeti: lastik:75 ytl+montaj: 10ytl toplam: 85 ytl. (bu fiyatlar pazarlıksız, ben toplam 77 ytl'ye hallettim) Merak eden veya ilgilenen olursa yarın sabah resim çeker koyarım. Sevgilerle.
Demek immobilieser yok ha. Bende heveslenmiştim çalınmaya karşı iyi olur diye ama neyse. Peki o gösterge tablosundaki kırmızı ışık ne ola ki?
Bu arada 2Pac kışın neden kullanmıyorsun İstanbul o kadar da soğuk değil ki. Yağmur dışında kullanılabilinir. Yağmurda çok kayıyo tecrübeyle sabit. Bir daha yağmurda benim emektar clio hemide o 1400cc.
Abi şu resimleri biraz detaylı çekersen çok sevinirim. Bende düşünüyorum fakat daha adam akıllı bir resim koymadılar Bu arada lastiğin kalitesi nasıl diğerinden iyimi ? Memnun kaldınmı. Bana çok uygun geldi.
Okan ACAR
@Carcharoth
Honda servisindeki elemanların hepsi lastiği iyi buldular hatta en yaşlıları (ismini hatırlayamıyorum) tam bir kış lastiği almışsın ama yazın nasıl olur bilemiyorum dedi. Kalite anlamında dedikleri buydu Hondacıların. Görünüm olarak gerçekten motoru gösterdi diyebilirim. Yani hoş duruyo yalnız arka amortisöre 1 parmak mesafe kalıyo yalnız allahtan dayanmıyor yani cuk oturuyor. Ben Duro lastiklerinin merkezi ile irtibata geçtim ordan beni Antalya bayiiliğine yönlerdiler. Merkez Tel: 212 632 23 51. Bu numaradan şehrinde bulunan bayiinin numarasına dolayısıyla adresine ulaşabilirsin.
@Ömerdüsmez
Ömerciğim yarın gündüz gözüyle fotoları çekerim hatta kafamda 100'lük le 130'ğu daha iyi karşılaştırabilmek için yan yana (before-after gibi) koymak vardı ama bugünkü telaşede o iş yattı gibi ama çıkma eski lastiği yanına koyarak bir poz çekerim bunu yapmadan önce lastikçiden eskisini almam yani bir kere lastikçiye arabayla gitmem gerek. Yarın resimleri koyarım akşam çektim güzel çıkmadı o yüzden sabahı bekleteceğim (önce-sonra olayı için biraz daha bekletecem).
Performansa gelince ben hızlanmada pek bir fark göremedim diğer farkları denedikçe burdan yazarım hepinize sevgiler. Umarım lastik gönlünüze göre olur ben bayağı beğendim.
Son olarak da şunu ekleyeyim. Lafı çok uzattım ama cbr bence 100'lük arka lastiğiylede mükemmel bir makina allah nazarlardan korusun. Yani para yoksa boşuna şekil olsun diye ellemenize hiç ama hiç gerek yok yani 2000 km'de ki lastiği çıkarıp yerine kalınını takmak sırf şekil olsun diye bunun üstüne basıyorum anlamsız. Eğer ben maksimum sürhatten feragat ederim stabilite daha önemli diyorsanız Honda servisindekiler de 130 veya 120 diyor. Tabi kimsenin maddi durumunu bilemem ama durup duruken yepyeni lastiği değiştirmek size yük olacaksa derim ki ne gerek var...!
Bu arada immobiliser i sormuşsun bildiğim kadarıyla anlatayım. Immobiliser çağdaş arabaların neredeyse hepsinde kullanılan bir emniyet sistemi diyebiliriz. Farklı bir anhtar ya da düz kontak yapılarak motor çalıştırıldıında belli bir km'den sonra gücü kesiyor diye biliyorum. Yni anti_theft sistemi. Tabi namussuz hırsızlar bununda üstesinden geliyorlardır. Benim bilgim bu kadar daha iyi bilen mutlaka vardır daha iyi açıklar. Ama yin de iyi bir sistem hiç bir anti-hırsız yüzde yüz koruma sağlamaz ama caydırıcılık sağlar. Zaten insan isterse kendi sürprizlerini hırsıza hazırlar ve sürprizler hırsızın paniklemeini ve kaçmasını sağlar. Bence Görkem bu konuda enteresan fikirler üretebilir gördüğüm kadarıyla çok yaratıcı biri. Bunu övgü olarak söylemiyorum. Uzun zamandır otellerde yöneticilik görevinde olduğum için insan sarrafı olduk bizde ben de havamı atayım bari . Hepinize sevgiler...
lastigin kalinliginin stabiliteyle alakasi yoktur daha dogrusu yokmus)
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Yapma ya Özgür o zaman bir placebo diyebilirmiyiz buna bana sanki daha stabil geldi... Nerden öğrendin vaktin varsa biraz daha açabilir misin konuyu? Teşekkürler...
dgrmr
Lastiğin görünüm dışında hiçbir etkisi yoktur... Hatta performansı arttırmaz , düşürür... Motorsiklet lastiklerinde farkettiyseniz araba lastiği gibi kalınlık arttıkça yere bastığı yüzey artmaz. Bir 600RR ile 125R'ın lastiğinin yere bastığı alan o kadar da farklı değildir. Virajlarda fark ettirmemesinin de sebebi budur...
Kalın lastik daha ağır olacağından motorun performansını düşürecektir (bakınız: bisiklet yarışçılarının lastikleri) Ama güce göre dengeyi sağlayacaktır... Yani 600RR'ın kalın lastiği gücüne göre hesaplanıp maximum denge üzerine tasarlanmıştır... Aynen bu 125R için de geçerlidir... Uzun lafın kısası , kalın lastik size görünümden başka hiçbirşey kazandırmaz... Benim de motorumda 120'lik var... Ben görüntüsünü seviyorum...
Arka monoshock amortisör ile arasındaki boşluğu servis ayarlamıştır... Ama yinede için rahat etmezse bir bakla zincir eklenerek lastik geriye alınabilir... Bende de şu an az aralık var...
Ayrıca yukarıdaki yazından dolayı teşekkür ederim Şu an bilgisayarım çöktüğünden dolayı internete fazla bakamıyorum... Kurtarınca geri gelirim
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
O zaman şöyle diyebilirmiyiz sadece görüntüye 77 ytl saydık. Ama yine de bir placebo effect (hastalık hastası insanlara yalancı hap verirler ya) yapmıyo da diyemem sanki yere basışı ağırlaştı aletin ama teknik olarak mantık doğru da ben bunu niye baştan düşünemedim. Aslında Honda servisi de biraz yanılttı beni belkide, kalın daha stabil olur yönünde bir konuşma geçti. Neyse olan olmuş sonuçta görüntüye biraz fazla para harcadık gibi. Sadece görüntü için değmez gibi ama yine de isteyen takar bazen para batar. Teşekkürler Görkem ve Özgür... Ama ben yine de daha stabil diyorum hahaha
dun tam cıkarken mesajını gordum oyuzden cevap yazamadım fakat gorkem acıklamıs
placebo etkısı oldugu kesın
bak su olabılır lastıgın hamuru vs. den dolayı yagmurda fln daha ıyı yere basabılır ancak bunun konumuz olan kalınlıkla alakası yoktur
sevgıler saygılar)
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Bence fuzuli bir harcama değil... Motorun görünümüne harcanan her para bence performansa harcanan ile eşdeğer nitelikte... Sonuçta bu motordan daha fazla performans alamazsın belki , veya 300€ya leovince+ 48€ k&n takarsın birazcık hızlanırsın (ki tehlikeli) ama bu motora yapacağın görsel her harcamayla motorun güzelliğini arttırırsın... Insanlar , vay bee ne performanslı makine demeyecek , vay bee ne temiz , veya ne kadar şık makine diyecektir... Kişisel olarak düşünürsek de bu motorun performansını arttıracağımıza ileride büyük bir motora geçmek daha akıl karı olacaktır...
Ama eğer derseniz (benim gibi) özel yapım bir cbr125 yapmak isterim , büyük paralar harcamaya hazır olmalısınız... Ki ben bile emin değilim bu konuda...
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
kisa bi ozet gecmek istiyorum bu konuda
performans modifiyesi hakkinda
180 cclik malossi kit 380 euro(tahmini)
leo vince egsoz 300 euro
kn hava filtresi 50 euro
toplarsak 730 euroki benim odeyecegim kredinin yarisi
dolayisiyla performans modifiyesi pahali
goruntu..tabi zevk isi
ben lastigi bu haliyle seviorum gorkem kalin halini..
ozetle dicegim sey ayni bu ultra guclu bi alet olmadigina gore gorunuse para harcamak mantikli..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
zaten cbr 125 de enduromsu bir görüntü var kalın lastikle iyicede öyle hava katıyor o zaman da hoş durmuyor tabi bence ........
modifiye herkesin kendi tercihi bende motoru biyütmek isterdim ama bu iş bu sene olamayacak o yüzden bunun üzerinde küçük değişiklikler yapacağım ....
aynalar söküldü yeni yeri için usta arıyorum .....
sonra plakalıkta sıra...
BORN TO RACE
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)