Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4741

    Üyelik
    08 Aralık 2006
    Şehir
    İsTaNbuL
    Motosikleti
    YBR 125 KırmızI 2007
    Yahu nasılsınız takılamıyorum foruma ama cbr 125 i foruma takılarak degilde çalışarak alındıgını keşvettim ve daha çok işe kafamı yormaya başladımm.
    bu arada başınız sag olsunn herkese ii akşammlarrr...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4742

    Üyelik
    27 Aralık 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    honda cbr 125
    Alıntı GorkeM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @shakulin

    Ben de tam tersi eski tip gösterge seviyorum... Ne o dijital mijital , bozulsa bi ton para... Hele bir de devir göstergesini dijital yapmıyorlar mı... Aman aman otomatik vites araba kullanmak gibi , iğrenç...

    Bizim göstergeler bence çok güzel , Reiju'nunki zaten berbat , en iyisi Aprilia bence yine ama dediğim gibi dijital taraftarı değilim =)

    Ve ayrıca benzin göstergesinin sadece led'den oluşması kadar berbat bir sistem görmedim... Şehir içinde tamam ama uzun yolda depo yarılandımı , çeyreğe mi indi bilmek ister adam... Öyle hönk diye lamba yanarsa kalırsınız ortada Heryerde benzinci bulunmuyor malum...

    evet depo icin o tip gostergeler cok ama cok kotu.. mesela benim lpg li arabam var, orda yanan 4 tane isik hicbisi ifade etmiyo.. pıt sondu bi tanesi, uzzuunca git sen sonra pıt, pıt ahada 2 daha gitti.. ne bu be.. :]


    Alıntı praetorian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    devır gostergesı analog oolsun ondan sora her sey dıgıtal olabılır
    gorkem bılır sırf gostergesı ıcın er-6 n alabılırım er-6f yerıne) (1.5 sene sora mucızevı bı olay olmazsa)


    kesinlikle bir motorsiklette devir gostergesi analog olmali tabii ki..

    gerci bende tempra sw 2.0 var.. o olmadan once de ben digital gostergelere hastaydim.. "ulam ne guzel yapmis adamlar be , helal olsun" derdim tempra hiz gostergesi icin..
    hatta ustalar 250 km/h de tabut resmi cikiyo orda derlerdi de max 200 yapmistim hizli genclik zamanlarinda.. daha da kasmadim :]


    Shakulin

  3. #4743

    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    Antalya --> İstanbul
    Bu 2007 cbr 125'te immobileser mi var? Bana öyle geldi de. Onda varsa bizimkilere de uygulama şansı nedir acaba?

  4. #4744
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Alıntı praetorian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abı o tarıhte ımkanı yok neyazıkkı
    ayrıca estagfurullah ne mahcuplugu ya
    ben eseklık ettım sana sormadan gaza getırdım mılletı...
    Abi neden 17'si olmuyor Vize?

    @dark07
    Rs ile Cbr'ın motor sınıflarının farklı olduğunu idrak edebilmiş insan görünce seviniyorum

    @shakulin
    Evet , Renault Twingo'larda da noktacıklar var pıt pıt iniyo :D
    Abi zamanında ustalar iyi yemişler seni , neyseki hırs yapmamışın , sen tabut resmini değil de senin resmin tabutu görürmüş , Allah korusun...

    @dgrmr
    Bildiğim kadarıyla.... Yok ööle bişiiii

    @Carcharoth
    Yoktun ortalıkta hoşgeldin

    @omerdusmez
    Çalış çalış beleşe cbr yok
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  5. #4745
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    yok abı 17sı onemlı bı bı haftasonu o yuzden olmaz
    bızımkıler evde degıl
    ıt yalnız kalamaz evde
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  6. #4746

    Üyelik
    01 Mayıs 2006
    Şehir
    Italy - ponte dei sospiri
    Motosikleti
    Honda CBR 125 R
    az kaldı 2 ay sonra yollardaimm.. geç kış geç..
    [B]All this pain is an illusion[/B]

  7. #4747

    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    Antalya --> İstanbul
    Duro marka 130/70 hf-918 model arka lastiği bu gün alarak monte ettirdim. Görüntü olarak hoş oldu ama performansta bir fark göremedim. Maliyeti: lastik:75 ytl+montaj: 10ytl toplam: 85 ytl. (bu fiyatlar pazarlıksız, ben toplam 77 ytl'ye hallettim) Merak eden veya ilgilenen olursa yarın sabah resim çeker koyarım. Sevgilerle.

    Demek immobilieser yok ha. Bende heveslenmiştim çalınmaya karşı iyi olur diye ama neyse. Peki o gösterge tablosundaki kırmızı ışık ne ola ki?

    Bu arada 2Pac kışın neden kullanmıyorsun İstanbul o kadar da soğuk değil ki. Yağmur dışında kullanılabilinir. Yağmurda çok kayıyo tecrübeyle sabit. Bir daha yağmurda benim emektar clio hemide o 1400cc.

  8. #4748
    Carcharoth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 Fazer
    Abi şu resimleri biraz detaylı çekersen çok sevinirim. Bende düşünüyorum fakat daha adam akıllı bir resim koymadılar Bu arada lastiğin kalitesi nasıl diğerinden iyimi ? Memnun kaldınmı. Bana çok uygun geldi.
    Okan ACAR

  9. #4749

    Üyelik
    08 Aralık 2006
    Şehir
    İsTaNbuL
    Motosikleti
    YBR 125 KırmızI 2007
    Alıntı dgrmr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duro marka 130/70 hf-918 model arka lastiği bu gün alarak monte ettirdim. Görüntü olarak hoş oldu ama performansta bir fark göremedim. Maliyeti: lastik:75 ytl+montaj: 10ytl toplam: 85 ytl. (bu fiyatlar pazarlıksız, ben toplam 77 ytl'ye hallettim) Merak eden veya ilgilenen olursa yarın sabah resim çeker koyarım. Sevgilerle.

    Demek immobilieser yok ha. Bende heveslenmiştim çalınmaya karşı iyi olur diye ama neyse. Peki o gösterge tablosundaki kırmızı ışık ne ola ki?

    Bu arada 2Pac kışın neden kullanmıyorsun İstanbul o kadar da soğuk değil ki. Yağmur dışında kullanılabilinir. Yağmurda çok kayıyo tecrübeyle sabit. Bir daha yağmurda benim emektar clio hemide o 1400cc.
    abi bu immobilieser nedir abi ve şu 130luk tekerlegin fotosunu gster bize abi bende düşünüyorumda performasnta düşüş olmadımı..

    @GorkeM
    Biliyorum görkem abi beleşe cbr var sandım kek gibi zaman kaybettim artık çalışıyorum... sıkıca alıcam

  10. #4750

    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    Antalya --> İstanbul
    @Carcharoth

    Honda servisindeki elemanların hepsi lastiği iyi buldular hatta en yaşlıları (ismini hatırlayamıyorum) tam bir kış lastiği almışsın ama yazın nasıl olur bilemiyorum dedi. Kalite anlamında dedikleri buydu Hondacıların. Görünüm olarak gerçekten motoru gösterdi diyebilirim. Yani hoş duruyo yalnız arka amortisöre 1 parmak mesafe kalıyo yalnız allahtan dayanmıyor yani cuk oturuyor. Ben Duro lastiklerinin merkezi ile irtibata geçtim ordan beni Antalya bayiiliğine yönlerdiler. Merkez Tel: 212 632 23 51. Bu numaradan şehrinde bulunan bayiinin numarasına dolayısıyla adresine ulaşabilirsin.

    @Ömerdüsmez
    Ömerciğim yarın gündüz gözüyle fotoları çekerim hatta kafamda 100'lük le 130'ğu daha iyi karşılaştırabilmek için yan yana (before-after gibi) koymak vardı ama bugünkü telaşede o iş yattı gibi ama çıkma eski lastiği yanına koyarak bir poz çekerim bunu yapmadan önce lastikçiden eskisini almam yani bir kere lastikçiye arabayla gitmem gerek. Yarın resimleri koyarım akşam çektim güzel çıkmadı o yüzden sabahı bekleteceğim (önce-sonra olayı için biraz daha bekletecem).
    Performansa gelince ben hızlanmada pek bir fark göremedim diğer farkları denedikçe burdan yazarım hepinize sevgiler. Umarım lastik gönlünüze göre olur ben bayağı beğendim.

    Son olarak da şunu ekleyeyim. Lafı çok uzattım ama cbr bence 100'lük arka lastiğiylede mükemmel bir makina allah nazarlardan korusun. Yani para yoksa boşuna şekil olsun diye ellemenize hiç ama hiç gerek yok yani 2000 km'de ki lastiği çıkarıp yerine kalınını takmak sırf şekil olsun diye bunun üstüne basıyorum anlamsız. Eğer ben maksimum sürhatten feragat ederim stabilite daha önemli diyorsanız Honda servisindekiler de 130 veya 120 diyor. Tabi kimsenin maddi durumunu bilemem ama durup duruken yepyeni lastiği değiştirmek size yük olacaksa derim ki ne gerek var...!

    Bu arada immobiliser i sormuşsun bildiğim kadarıyla anlatayım. Immobiliser çağdaş arabaların neredeyse hepsinde kullanılan bir emniyet sistemi diyebiliriz. Farklı bir anhtar ya da düz kontak yapılarak motor çalıştırıldıında belli bir km'den sonra gücü kesiyor diye biliyorum. Yni anti_theft sistemi. Tabi namussuz hırsızlar bununda üstesinden geliyorlardır. Benim bilgim bu kadar daha iyi bilen mutlaka vardır daha iyi açıklar. Ama yin de iyi bir sistem hiç bir anti-hırsız yüzde yüz koruma sağlamaz ama caydırıcılık sağlar. Zaten insan isterse kendi sürprizlerini hırsıza hazırlar ve sürprizler hırsızın paniklemeini ve kaçmasını sağlar. Bence Görkem bu konuda enteresan fikirler üretebilir gördüğüm kadarıyla çok yaratıcı biri. Bunu övgü olarak söylemiyorum. Uzun zamandır otellerde yöneticilik görevinde olduğum için insan sarrafı olduk bizde ben de havamı atayım bari . Hepinize sevgiler...

  11. #4751
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    lastigin kalinliginin stabiliteyle alakasi yoktur daha dogrusu yokmus)
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  12. #4752

    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    Antalya --> İstanbul
    Yapma ya Özgür o zaman bir placebo diyebilirmiyiz buna bana sanki daha stabil geldi... Nerden öğrendin vaktin varsa biraz daha açabilir misin konuyu? Teşekkürler...

  13. #4753
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    dgrmr

    Lastiğin görünüm dışında hiçbir etkisi yoktur... Hatta performansı arttırmaz , düşürür... Motorsiklet lastiklerinde farkettiyseniz araba lastiği gibi kalınlık arttıkça yere bastığı yüzey artmaz. Bir 600RR ile 125R'ın lastiğinin yere bastığı alan o kadar da farklı değildir. Virajlarda fark ettirmemesinin de sebebi budur...
    Kalın lastik daha ağır olacağından motorun performansını düşürecektir (bakınız: bisiklet yarışçılarının lastikleri) Ama güce göre dengeyi sağlayacaktır... Yani 600RR'ın kalın lastiği gücüne göre hesaplanıp maximum denge üzerine tasarlanmıştır... Aynen bu 125R için de geçerlidir... Uzun lafın kısası , kalın lastik size görünümden başka hiçbirşey kazandırmaz... Benim de motorumda 120'lik var... Ben görüntüsünü seviyorum...
    Arka monoshock amortisör ile arasındaki boşluğu servis ayarlamıştır... Ama yinede için rahat etmezse bir bakla zincir eklenerek lastik geriye alınabilir... Bende de şu an az aralık var...
    Ayrıca yukarıdaki yazından dolayı teşekkür ederim Şu an bilgisayarım çöktüğünden dolayı internete fazla bakamıyorum... Kurtarınca geri gelirim
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  14. #4754

    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    Antalya --> İstanbul
    O zaman şöyle diyebilirmiyiz sadece görüntüye 77 ytl saydık. Ama yine de bir placebo effect (hastalık hastası insanlara yalancı hap verirler ya) yapmıyo da diyemem sanki yere basışı ağırlaştı aletin ama teknik olarak mantık doğru da ben bunu niye baştan düşünemedim. Aslında Honda servisi de biraz yanılttı beni belkide, kalın daha stabil olur yönünde bir konuşma geçti. Neyse olan olmuş sonuçta görüntüye biraz fazla para harcadık gibi. Sadece görüntü için değmez gibi ama yine de isteyen takar bazen para batar. Teşekkürler Görkem ve Özgür... Ama ben yine de daha stabil diyorum hahaha

  15. #4755
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    dun tam cıkarken mesajını gordum oyuzden cevap yazamadım fakat gorkem acıklamıs
    placebo etkısı oldugu kesın
    bak su olabılır lastıgın hamuru vs. den dolayı yagmurda fln daha ıyı yere basabılır ancak bunun konumuz olan kalınlıkla alakası yoktur
    sevgıler saygılar)
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  16. #4756
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Bence fuzuli bir harcama değil... Motorun görünümüne harcanan her para bence performansa harcanan ile eşdeğer nitelikte... Sonuçta bu motordan daha fazla performans alamazsın belki , veya 300€ya leovince+ 48€ k&n takarsın birazcık hızlanırsın (ki tehlikeli) ama bu motora yapacağın görsel her harcamayla motorun güzelliğini arttırırsın... Insanlar , vay bee ne performanslı makine demeyecek , vay bee ne temiz , veya ne kadar şık makine diyecektir... Kişisel olarak düşünürsek de bu motorun performansını arttıracağımıza ileride büyük bir motora geçmek daha akıl karı olacaktır...
    Ama eğer derseniz (benim gibi) özel yapım bir cbr125 yapmak isterim , büyük paralar harcamaya hazır olmalısınız... Ki ben bile emin değilim bu konuda...
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  17. #4757
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    kisa bi ozet gecmek istiyorum bu konuda
    performans modifiyesi hakkinda
    180 cclik malossi kit 380 euro(tahmini)
    leo vince egsoz 300 euro
    kn hava filtresi 50 euro
    toplarsak 730 euroki benim odeyecegim kredinin yarisi
    dolayisiyla performans modifiyesi pahali
    goruntu..tabi zevk isi
    ben lastigi bu haliyle seviorum gorkem kalin halini..
    ozetle dicegim sey ayni bu ultra guclu bi alet olmadigina gore gorunuse para harcamak mantikli..
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  18. #4758

    Üyelik
    08 Aralık 2006
    Şehir
    İsTaNbuL
    Motosikleti
    YBR 125 KırmızI 2007
    Alıntı praetorian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kisa bi ozet gecmek istiyorum bu konuda
    performans modifiyesi hakkinda
    180 cclik malossi kit 380 euro(tahmini)
    leo vince egsoz 300 euro
    kn hava filtresi 50 euro
    toplarsak 730 euroki benim odeyecegim kredinin yarisi
    dolayisiyla performans modifiyesi pahali
    goruntu..tabi zevk isi
    ben lastigi bu haliyle seviorum gorkem kalin halini..
    ozetle dicegim sey ayni bu ultra guclu bi alet olmadigina gore gorunuse para harcamak mantikli..
    bakk Bu kafama Yattı İşde tmmm Yapılacakların arasnda motora...

  19. #4759

    Üyelik
    30 Aralık 2006
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    DERBI GPR 125
    zaten cbr 125 de enduromsu bir görüntü var kalın lastikle iyicede öyle hava katıyor o zaman da hoş durmuyor tabi bence ........
    modifiye herkesin kendi tercihi bende motoru biyütmek isterdim ama bu iş bu sene olamayacak o yüzden bunun üzerinde küçük değişiklikler yapacağım ....
    aynalar söküldü yeni yeri için usta arıyorum .....
    sonra plakalıkta sıra...
    BORN TO RACE

  20. #4760

    Üyelik
    27 Aralık 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    honda cbr 125
    Alıntı DEVIL CBR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zaten cbr 125 de enduromsu bir görüntü var kalın lastikle iyicede öyle hava katıyor o zaman da hoş durmuyor tabi bence ........
    modifiye herkesin kendi tercihi bende motoru biyütmek isterdim ama bu iş bu sene olamayacak o yüzden bunun üzerinde küçük değişiklikler yapacağım ....
    aynalar söküldü yeni yeri için usta arıyorum .....
    sonra plakalıkta sıra...

    hocam ya aynalar kafaya takildiktan sonra bi resim cekip koyar misin buraya ?

    ben de oyle bisi arzu ediyorum da henuz ustalara itimat edemedim :]


    Shakulin


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 99 kullanıcı var. (0 üye ve 99 misafir)

Bu Konudaki Etiketler