pazar var gozukuyor sımdılık
hava cosmazsa
beklerız efendım
pazar var gozukuyor sımdılık
hava cosmazsa
beklerız efendım
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Pazar günü bulutlu ve sisli gözüküyor 10 derece... Bu koşullarda olursa gidilir sanırım...
Gelmeyi çok isterim
... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''
tamam hava guselse gıdıoruz ısallah
ıznıke!
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
"RR buluruuum izini, bilirsin zırrr deliyim beeen"
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
Evet çok uygun bir motor tavsiye ederim... Bu arada selam; ben de Splendor Memnun oldum
Bendeki Duro ben de unuttum motora gidip bakmam gerek Ama lastiklerde yarıklar oluştu benim nedense , sanırım fazla dayanmayacak.. Ben senin yerinde olsam metzeller'e bi göz atardım , biraz tuzludur ama çokk iyi markadır Ben de onu düşünüyorum bundan sonra...
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Merhaba; daha önce bu topic te okumuştum ama bayağ zaman oluyor şimdi arayıp bulmak da mesele. O yüzden şu soruma yanıt verirseniz sevinirim. Sizin motorlarda vites geçişlerinde özellikle 1'den iki ye yana 2'den bire ya da boştan 1 veya 2'ye geçişlerde sorun çıkıyormu çok sık olmasada bazen debriyajı bırkıp bir daha sıkmak gerekyor bazende 2'ye attıyorum debriyaj tam kavrarken hop boşa atıveriyor. Ciddi bir sorunla karşı karşıya mıyım? yoksa motorların genel davranışlarından biri mi veyahut cbr da aynı jikle problemi gibi kolayca halledebileceğim bir mesele mi...? Of be ben sorarken yoruldum umarım siz cvplarken yorulmazsınız. Eller klavyeye beyler. Teşekkürler...
bende sadece ılk calıstırırken 1 den bosa almak zor oluo onun dısında bı sorun yok
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Ben CBR kullanıcısı değilim ama bence senin motorsikletinde bir sorun var fazla gecikmeden bi servise git derim ;)
servise götüreceğim de vakit bulamıyorum ki, acaba bu sorunu yaşayan biri varsa ve çözümü biliyorsa basit birşeyse ben halledeyim diye düşündüm ama yok gibi. Bu sizce kullanıcı hatasına mı girer yoksa garanti kapsamına mı. Bir soru daha, bu benim ilk motorum acaba acamilikte bir şeyler mi yaptık da böyle oldu...? Yoksa hala acemiyim de vites atmayı mı beceremiyorum... of allahım anlamıyorum ki... Teşekkürler...
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
Evet PRO tam olarak bu yarım debriyaj olunca atıyor yani biraz bırakmak gerekiyor. Hımm normal diyorsun yani sevindim ya çünkü motoru almadan evvel bu topiği sonuna kadar okumuştum buna benzer bir sorundan bahsediliyordu. Teşekkürler Pro şimdi içim biraz rahat etti acaba bilmeden hırpaladım mı motoru diye düşünüyordum...
Hazır sizleri yakalamışken bir soru daha acaba tekerlek dönerken bire atmanın bir sakıncası var mı çünkü otomobilde pek tavsiye edilmeyen bir hareket ama ben artık bunu alışkanlık haline getirdim malum kırmızı ışıklar yavşlarken tek tek vites küçültemiyorum bazen tıkır tıkır bire kadar iniyorum tekerlek dönerken bir dişli sesi geliyor bire inince, motoruma zarar vermiyorumdur umarım. teşekkürler
Carcharoth 130 luk lastik boyutunu sormuşsun. Orjinali 100/80-17. 130 luk olan da 130/70-17 boyutlarında
Yaw arkadaşım yanlış yönlendirmeyelim lütfen o genel bir davranıştır , ama problem değildir... Vites yarım geçiyor sadece , motoru biraz hareket ettirerek veya debriyaj brakarak vitesin tam geçmesi sağlanır
Ilk başlarda ben de "bu ne ya?" demiştim ama debriyaj brakmayı öğrendiysen sorun yok... Bir de 1'den 2'ye atarken yeterince sert çekememem sonucunda boşa düşmesi var , ona da alıştım ama motor fazla bağırıyor o zaman
@dgrmr
Hayır , zaten 2 tür duruş şekli vardır , vites küçülterek veya çatır çatır 1'e kadar düşerek , ama mesafen uzunsa vites düşmeye alışmanı tavsiye ederim hem daha güvenli...
Mesafen kısa ise motor durana kadar frenleri sık , debrijayı da sıkıp 1'e kadar düş ve dur...
Hızlı giderken 1'e düşüp de ani motor freni yapıyorsan , işte o zaman bunu tavsiye etmiyorum , ayrıca tekerinin kitlenme riski var her zaman... Belirli bir hızda 2. vitese düşebilirsin ama hızlıyken 1'e düşme , zaten zamanla alışacaksın hangi hızda hangi vitese düşülür...
Sonuç olarak duruyor iken durana kadar debriyaj sıkıp , 1'e düşüyor ve debriyajdan elini çekmeden duruyorsan bunda bir tehlike yok...
Ama durana kadar debriyaj sıkıp durmadan (hızlıyken) 1. viteste debriyajı brakıyorsan bu sorun yaratabilir... Ama yeterli hızdayken tabiki brakabilirsin
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Çok teşekkür ederim Görkem bu durumda yanlış birşey yaptığım söylenemez. İçime su serptin ilgine teşekkür ederim...
Ne demek her zaman
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Bugün çok soru sordum başınızı ağrıttım ama bu bire taktığında (tekerlek dönerken) gelen ses normal mi peki bir dişli sesi gibi şimdi burda tarif edemiyecem ama enteresan bir ses geliyor. Biraz evhamlıyım da o benim bebeğim gibi anlarsın herhalde.Teşekkürler...
Zincirini yağla, balata temizleyici sprey kullan bi de.
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Şu an bu konu içerisinde 55 kullanıcı var. (0 üye ve 55 misafir)