Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Ocak 2016, 22:03
#38081
Selamın aleyküm cbr125r motorumun dişli setini değiştirmeyi düşünüyorum. İvmelenmesini arttırmak istiyorum yada top speede oynasam ne kadar fark ettirir. Bunun yanı sıra yakıt tüketimi ve motorun sağlığına ne gibi katkısı olur? Yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar, herkese kazasız belasız sürüşler.
Reklamlar
-
13 Ocak 2016, 18:24
#38082
selamlar arkadaşımın kullandığı universal padok standı var. Motorunu sattıgından ondan alıcam fakat kullandıgım motor cbr 125r.
padok standının geçmesi için gereken takozu nerden bulabilirim? -izmir- veya internetten? aradım bulamadım.
bu arada cbr 125r a uyar herhalde bir de o padok takozları motorun arka tarafında nereye gelicek şekilde montelicez
-
16 Ocak 2016, 20:25
#38083
CBR 125r me katlanır plakalık taktırmak istiyorum. Nerden alabilirim birde yaptıran var mı?
-
16 Ocak 2016, 22:03
#38084
Beyler bu ilanı bir değerlendirir misiniz? İlanda 160 görüyor diyor, 550 km de 40 TL harcıyor diyor yani km de 0,72 kuruş ediyor. Bunlar doğru mu?
İlan No: 263894976
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbr-125-enjeksiyonlu-radyatorlu-3-renk-izmir-de-tek-263894976/detay
-
16 Ocak 2016, 22:17
#38085
karşıyaka57 adlı üyeden alıntı
* ENJEKSİYONLU MODELDİR, BEYİNLİ VE KOMUTATÖRLÜDÜR. KARBÜRATÖRLÜ MODELLERLE KARIŞTIRMAYINIZ.
* TAM BİR YAKIT CİMRİSİDİR, 40 TL. BENZİN İLE 550 KM. YAPMAKTADIR. BUNA RAĞMEN YÜKSEK TORK VE PERFORMANSA SAHİPTİR. MOTORDA ORİJİNAL HONDA TANK PAD BULUNMAKTADIR.
* SU SOĞUTMALIDIR (Radyatörlü). TEK MARŞLA DÜNYAYI DOLAŞABİLİRSİNİZ. ASLA YOLDA BIRAKMAZ.
* 6 VİTESLİDİR. ÇOK SERİ VE GÜÇLÜDÜR. TAM BİR YOL VE YARIŞ MOTORUDUR. 6. VİTESTEYKEN KİMSE SİZİ YAKALAYAMAZ.
* YAZ - KIŞ HER TÜRLÜ YOL VE HAVA KOŞULLARINDA KULLANIMA ELVERİŞLİ BİR MOTORDUR.
* 18 BEYGİR GÜCÜNDEDİR, KM. İBRESİ ÇOK RAHAT 160'I GÖRMEKTEDİR. RAMPALARI DA ÇOK SERİ ÇIKMAKTADIR.
* TRAFİK LAMBASI YEŞİL YANDIĞINDA, HERKESİ ARKASINDA BIRAKIR, ÇOK SERİ HIZLANMAKTADIR.
* ÖN VE ARKA FRENLER ÇİFT PİSTONLU HİDROLİK DİSK FRENDİR. ÇOK HIZLIYKEN BİLE EXTRA DURUŞ SAĞLAR.
* ÖNDE ÇİFT, ARKADA TEK AMORTİSÖR VARDIR. ÇUKUR VE KASİSLERİ ASLA HİSSETTİRMEZ, KONFORLUDUR.
* DİĞER CBR'LARDAN FARKLI OLARAK "RR" KAFAYA SAHİPTİR. CBR 1000RR GÖRÜNÜMÜNDE, GENİŞ VE CÜSSELİDİR.
* MOTOTSİKLET MONOBLOK ÇİFT KOLON ÇELİK ŞASEYE SAHİPTİR. ASLA BÜKÜLMEZ, ÇATLAMAZ VE KIRILMAZ.
* MOTOSİKLETİMİN TÜM BAKIMLARI YETKİLİ SERVİSTE YAPILMIŞ OLUP, BELGELERİ MEVCUTTUR. TÜM VERGİLERİ ÖDENMİŞ OLUP, SİGORTASI TAMDIR VE VİZESİ 2017 YILININ SON AYINA KADAR GEÇERLİDİR.
* MOTOSİKLETİN HİÇBİR KAZASI, CEZASI YOKTUR. SADECE UFAK TEFEK ÇİZİKLER BULUNMAKTADIR,
* MOTOR VE ŞANZUMAN AKSAMI KOMPLE ORİJİNALDİR, KESİNLİKLE AÇILMAMIŞ, HİÇBİR PARÇASI DEĞİŞMEMİŞ VE TAMİR GÖRMEMİŞTİR.
* O-RİNGLİ JAPON MARKA ZİNCİR TAKILMIŞTIR. ÖN VE ARKA DİŞLİLER ORİJİNAL JAPON MARKA OLARAK DEĞİŞTİRİLMİŞ OLUP, ORİJİNAL ZİNCİR YAĞI İLE BAKIMLARI YAPILMIŞTIR.
* FREN BALATALARI YENİ DEĞİŞTİRİLMİŞTİR VE ORİJİNAL BALATA TAKILMIŞTIR.
* MOTOSİKLETTE ORİJİNAL CBR YAZILI ÖZEL SERİ GOLD JANT (Altın Sarısı) BULUNMAKTADIR. SONRADAN BOYAMA DEĞİLDİR.
* MOTOSİKLET AZ BULUNAN ÖZEL SERİ TRİZONE 3 RENKLİDİR. (Beyaz + Kırmızı + Lacivert) YARIŞ MODELİDİR.
* ÖN LASTİK ORİJİNAL OLUP ARKA LASTİK 110 CM GENİŞLİĞİNDE RACİNG LASTİKTİR. YAĞMURDA, ÇAMURDA VE METAL ZEMİNDE ASLA KAYMAZ VE EXTRA YOL TUTUŞU SAĞLAR. ( SIFIR LASTİK TAKILMIŞTIR )
* ELCİKLER EXTRA TUTUCU KAÇUK SPORT ELCİK OLUP ELDİVEN İLE VE ÇIPLAK EL İLE ASLA KAYMA YAPMAZ. ELCİKLERE EXTRA ELCİK TAPASI EKLENMİŞTİR. DÜŞME, SÜRTME VE KAZALARDA EL YERE TEMAS ETMEZ.
* 2005 - 2008 MODEL KARBÜRATÖRLÜ CBR'LARA BİLE 5000 - 6000 TL. FİYAT YAZMIŞLAR, LÜTFEN KIYASLAMAYINIZ.
* MOTOSİKLETİN İKİNCİ SAHİBİYİM, İLK SAHİBİ ÇOK YAKIN BİR DOSTUMDUR.
* MOTOSİKLET KAPALI GARAJDA MUHAFAZA EDİLMEKTEDİR. ASLA YAĞMUR VE GÜNEŞ GÖRMEMEKTEDİR.
* MOTOSİKLETİMİ ARABA ALMAYI DÜŞÜNDÜĞÜM İÇİN SATIYORUM, AKSİ HALDE BU KADAR GÖSTERİŞLİ VE PERFORMANSLI JAPON BİR MOTORU ASLA SATMAM. SONUÇ OLARAK MARKASI HONDADIR VE RR MODELİDİR.
* PAZARLIK SÜNNETTİR, AZ DA OLSA PAZARLIK PAYI VARDIR VE MOTOSİKLET BAŞINDA YAPILIR.
* ALACAK ARKADAŞA ALLAH HAYIRLISINI NASİP ETSİN, KAZASIZ, BELASIZ HAYIRLI ALIŞVERİŞLER...
bu arkadaşı bulup benim motorun ilanını yazdıracağım aynı gün satılır motorum
-
16 Ocak 2016, 22:47
#38086
13.4 beygir değil mi bu model bu ilanı değerlendirir misiniz hocam :D
-
17 Ocak 2016, 11:24
#38087
karşıyaka57 adlı üyeden alıntı
Beyler bu ilanı bir değerlendirir misiniz? İlanda 160 görüyor diyor, 550 km de 40 TL harcıyor diyor yani km de 0,72 kuruş ediyor. Bunlar doğru mu?
İlan No: 263894976
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbr-125-enjeksiyonlu-radyatorlu-3-renk-izmir-de-tek-263894976/detay
10-11 kuruş yakıyor benim ki
bizim hesaplar kuruş hesabı olduğu için
belki arkadaş benzinin 3 lira olduğu dönemlerde ölçmüştür
-
17 Ocak 2016, 11:54
#38088
karşıyaka57 adlı üyeden alıntı
Beyler bu ilanı bir değerlendirir misiniz? İlanda 160 görüyor diyor, 550 km de 40 TL harcıyor diyor yani km de 0,72 kuruş ediyor. Bunlar doğru mu?
İlan No: 263894976
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbr-125-enjeksiyonlu-radyatorlu-3-renk-izmir-de-tek-263894976/detay
İyi sıkmış o motoru uçurumdan atsa 160 yapmaz
"Tecrube, limitlerini bilmektir"
-
17 Ocak 2016, 16:18
#38089
Cbr 125 in arka süspansiyondan hiç memnun değilim,tek kişiyken bile '75' kg oldukça yumuşak. Genelde artçıyla kullanıyorum aletin tüm dengesi saçmalıyor,çıkma ayarlı cbr 250 süspansiyonuyla değiştirmeyi planlıyorum varmı böyle bir işe girişen ?
-
18 Ocak 2016, 14:24
#38090
Arkadaşlar arka tekere çivi girdi de çıkarmadım kullanıyorum şuanda yani bir sıkıntı yok gibi bir ara lastiğe hava bastım 1 aydır kontrol etmiyordum galiba 29 olması gereken değer arka teker 10 olmuştu tekrar 29 a getirdim
bu arada 25-29 basıyorum bir sıkıntı yoktur inşaAllah ?
1)muayene zamanı geldi 1-2 ay sonra gidicem bir sıkıntı olur mu ? bu çivi?
2)veya çivi için ne yapabilirim bir lastikçiye gidip bir fitille işi bitirebilir mi ve ne kadar tutar acaba? ve her lastikçi yapar mı?
3)tecrübeli arkadaşlar varsa bu konuda muayenede genel olarak nelere dikkat etmem lazım. Mutlaka şunları yap dediğiniz bir şey var mı?
sizden cevap beklediğim hususlar şunlar arkadaşlar bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim
-
18 Ocak 2016, 14:57
#38091
Hocam benim lastikte fitil vardı. Muayenede sorun oluyormuş fitil olması. Bende üzerine sakız yapıştırmıştım. Yine de görmedi bakan arkadaş. Sadece lastiğin dişlerindeki derinliğin 0,4 cm olması gerekiyor. Onun altında olursa muayeneden kalıyor. Tüm elektrik akşamının ve km saatinin çalışması gerekiyor. Ön arka fren müşürü de çalışmalı. Uzun kısa farlar sinyaller hepsi çalışmalı. Grenajlardaki kırık falan sorun olmuyor.
-
20 Ocak 2016, 17:47
#38092
merhaba arkadaşlar
Eski kasa(2010 öncesi) cbr satmayı düşünen varmı 4.000 civarında olur, veya drift ile takas etmek isteyen ?
-
20 Ocak 2016, 19:01
#38093
-
20 Ocak 2016, 20:12
#38094
CBR 125 Candır Can
hele ki o yakıt yok mu o 10 guruş nedir laaaan :D
-
26 Ocak 2016, 13:07
#38095
Malatya CBR adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar arka tekere çivi girdi de çıkarmadım kullanıyorum şuanda yani bir sıkıntı yok gibi bir ara lastiğe hava bastım 1 aydır kontrol etmiyordum galiba 29 olması gereken değer arka teker 10 olmuştu tekrar 29 a getirdim
bu arada 25-29 basıyorum bir sıkıntı yoktur inşaAllah ?
1)muayene zamanı geldi 1-2 ay sonra gidicem bir sıkıntı olur mu ? bu çivi?
2)veya çivi için ne yapabilirim bir lastikçiye gidip bir fitille işi bitirebilir mi ve ne kadar tutar acaba? ve her lastikçi yapar mı?
3)tecrübeli arkadaşlar varsa bu konuda muayenede genel olarak nelere dikkat etmem lazım. Mutlaka şunları yap dediğiniz bir şey var mı?
sizden cevap beklediğim hususlar şunlar arkadaşlar bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim
Ben fitil ile hallettim aynı sekılde vıda girmişti benım lastıgede her lastıkcı yapmıyor bıraz dolasman gerekebılır cok kolay bır ıslem aslında 5 dk de halledılıyor 10 tl ye yapmıstı bana yapan arkadas.. Muayenede ne olur bılemıyorum bu 1 ay ıcınde muayeneye gıdecegım o zaman bellı olacak çivi üzerindeyken geçmemesi daha muhtemel gelıyor bana, sen sımdılık fitili yaptır o sekılde bınme motora inik lastik çok tehlıkelı lastık yolda gezer haberın olmaz sonra asfaltla yakın ılıskıler kurmak zorunda kalırsın hoş olmaz
DEMİR ATLI ADAM
-
27 Ocak 2016, 09:20
#38096
Merhaba arkadaşlar aranıza cbr 125 imle yeni katıldım. Bazı sorularım olucak yardımcı olabilecek olan varsa çok sevinirim bu motor işine bir anda çok hızlı merak saldım ve aldım daha ehliyet bile yok onuda bugün alıcam inşallah. Arkadaşlar motorum 2012 model ve aldığım arkadaş fabrika çıkış lastiklerini hiç degistirmemis değiştirmem gerektiğini söyledi hangi markayı önerirsiniz? Cbr 250 lastiği taksam nasıl olur ? Ve ben İzmir deyim ancak Konya da okuyorum motor u oraya nasıl götürebilirim aras kargo 800 TL istedi bir nakliye firması 500 TL dedi daha uygun birşey yokmudur acaba ? Cevaplar için şimdiden teşekkürler 😊
-
27 Ocak 2016, 16:59
#38097
reader35 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar aranıza cbr 125 imle yeni katıldım. Bazı sorularım olucak yardımcı olabilecek olan varsa çok sevinirim bu motor işine bir anda çok hızlı merak saldım ve aldım daha ehliyet bile yok onuda bugün alıcam inşallah. Arkadaşlar motorum 2012 model ve aldığım arkadaş fabrika çıkış lastiklerini hiç degistirmemis değiştirmem gerektiğini söyledi hangi markayı önerirsiniz? Cbr 250 lastiği taksam nasıl olur ? Ve ben İzmir deyim ancak Konya da okuyorum motor u oraya nasıl götürebilirim aras kargo 800 TL istedi bir nakliye firması 500 TL dedi daha uygun birşey yokmudur acaba ? Cevaplar için şimdiden teşekkürler
öncelikle aramıza hoş geldin.
cbr 250 lastiği takanlar çok. takabilirsin sen de . daha gösterişli olur. nakliyeciye vermek yerine ya binerek git ya da son çare otobüs firmalarına ver. metro turizmin araçları sığıyor daha önce ben yükledim. otobüse max 100 lira alırlar.
-
27 Ocak 2016, 18:29
#38098
Onur994 adlı üyeden alıntı
Ben fitil ile hallettim aynı sekılde vıda girmişti benım lastıgede her lastıkcı yapmıyor bıraz dolasman gerekebılır cok kolay bır ıslem aslında 5 dk de halledılıyor 10 tl ye yapmıstı bana yapan arkadas.. Muayenede ne olur bılemıyorum bu 1 ay ıcınde muayeneye gıdecegım o zaman bellı olacak çivi üzerindeyken geçmemesi daha muhtemel gelıyor bana, sen sımdılık fitili yaptır o sekılde bınme motora inik lastik çok tehlıkelı lastık yolda gezer haberın olmaz sonra asfaltla yakın ılıskıler kurmak zorunda kalırsın hoş olmaz
Fitil yaptırdım hocam 5TL aldı benden de sordum 2 tane ayrı ayrı ustaya muayenede fitil sıkıntı olur mu dedim yok dedi bende şubatta gidicem inşaAllah bir sıkıntı çıkmaz muayenemiz de
cevap verdiğin içinde çok teşekkürler hocam Allah razı olsun
-
28 Ocak 2016, 23:18
#38099
Arkadaşlar ben çok aradım motoru taşıtmak için sonunda metro nun kargo su varmış onu buldum motor u bugün verdim izmir den konya ya doğru yola çıktı umarım başına herhangi birşey gelmez motorun.Teslim alınca durum hakkında herkesi bilgilendiririm.Bu arada metro kargo 100 tl ye götürüyor. Diğer firmalar hatta otobüs ile kıyaslayınca bile çok makul bir fiyat.
-
29 Ocak 2016, 00:22
#38100
reader35 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ben çok aradım motoru taşıtmak için sonunda metro nun kargo su varmış onu buldum motor u bugün verdim izmir den konya ya doğru yola çıktı umarım başına herhangi birşey gelmez motorun.Teslim alınca durum hakkında herkesi bilgilendiririm.Bu arada metro kargo 100 tl ye götürüyor. Diğer firmalar hatta otobüs ile kıyaslayınca bile çok makul bir fiyat.
İnşallah sağsalim gelirsiniz 2nizde
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler