Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Eylül 2014, 17:23
#37121
mtnsyn adlı üyeden alıntı
-ben bütün aksesuarları motomaxden aldım 1000 TL lik alışverişe Gis akademi eğitimi veriyordu eğer alacağın başka ekipmanlar varsa bi bak derim şirinevler ABC PLUS AVM 'nin yanında ama sen ankaradasın internetde de vardır muhakkak ben 145 TL ye aldım yanlış hatırlamıyorsam .
-master lock sprel taş motoru ile kesilemiyor sanyi tipi testerelerde kesiliyor ancak hiç bir hırsız onu yanında getirmez sanırım
-tersane zinciri nasıldır motoru bağlarken çizmemesi için etrafına bi kaplama yapılır mı bilmiyorum ..
-ben motoru sağlam bi noktaya jant ve amrtisörden geçirerek bağlıyorum ...
-disk klidi zaten ekstradan alınmalı genelde motorla çıktığım zaman yanımda oluyor büyük zinciri yanıma alamayacağım için gezinti esnasında park ederken onu kullanıyorum fiyatı 60/70tl yi geçmez sıfır alırken de onların gidona uzanan kablolarını ( sadece disk klidi takılı olduğunu unutup diski kırmamak için kullanılan bi kablo) almana gerek yok aynı işi ev telefonlarının ahizelerinin kablosu da yapar ;)
http://i.hizliresim.com/Jd1JBj.png
Senin zincir 150 cm mi 200 cm mi?
Ben internetten biraz araştırma yaptım 200 cm lik olanlar 250 TL civarında.
Birde ben normal disk kilidi değilde alarmlı olanlardan düşünüyorum iş görürmü sizce, onuda xena marka olanları öneriyor.
Herkeze keyifli kazasız sürüşler [/QUOTE]
benimki 150 cm lik muhtemelen, bana göre yeterince uzun..
alarmlı disk kilidi hiç kullanmadım kullananı da görmedim o yüzden yorum yapmıyım
Beni Bilerek sıkıştıran Hıyarın! Trafikteki çilesine hastayım...
Reklamlar
-
19 Eylül 2014, 18:33
#37122
-
22 Eylül 2014, 11:38
#37123
Orijinal olan ve ortalama kullanım ve bakımdaki zincir dişli seti ve yine orijinal debriyaj balatası tahminen kaç km iş görebilir? Değiştiren olduysa kaç km'de ve orijinal parçalar için ne kadara mal olduğunu yazabilir misiniz?
-
22 Eylül 2014, 17:00
#37124
24Bin bakımında zincir dişli seti değiştirmek iyi olur. benim aldığım abi debriyaj setini de değiştirmiş başlangıç motoru olduğu için çabuk tükenme yapabilir o da 24binde değişmeli bence fiyat tam bilmiyorm malesef. saygılar.
-
22 Eylül 2014, 17:36
#37125
15 16 bin den beri değişmesi gerektiğini biliyorum zincir dişli setinin, zincir baya bol dolaşıyorum bu aralar.@onur694 un motoru 12 bin de, onlar da değiştirmişler bilmiyorum extra bir durum mu var ama.kontrol ettirmekte, gerekli ise değiştirmekte fayda var motora zarar vermektense.bu aralar durum yok mecburen devam ediyorum bende 20.500 lerdeyim.en geç 24 binde değiştiririm sanırım
-
23 Eylül 2014, 22:42
#37126
Cevabınız için teşekkür ederim; fikir edinmiş oldum sayenizde.
-
23 Eylül 2014, 23:02
#37127
BlackBaron adlı üyeden alıntı
Orijinal olan ve ortalama kullanım ve bakımdaki zincir dişli seti ve yine orijinal debriyaj balatası tahminen kaç km iş görebilir? Değiştiren olduysa kaç km'de ve orijinal parçalar için ne kadara mal olduğunu yazabilir misiniz?
bu tamamen kullanıcı ve bakımla alakalı.... daha öncede yazdım şimdide yazayım cbr 125 in en dandik yeri zincir dişlisi...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
26 Eylül 2014, 17:10
#37128
avcılar/beylikdüzü/bahçeşehir/bakırköy civarlarından arkadaşlar varsa gezi/tanışma/sohbet/fikir alışverişi yapabiliriz.
-
27 Eylül 2014, 00:49
#37129
trancexp adlı üyeden alıntı
avcılar/beylikdüzü/bahçeşehir/bakırköy civarlarından arkadaşlar varsa gezi/tanışma/sohbet/fikir alışverişi yapabiliriz.
nüyükçekmecedeyım ben herturlu varım hergun motordayım zaten çekmecede. arkadaşlar 8 bin servıs bakımı ne kadar ve neler yapılıyor bilen var mı acaba? birde sorum var arka lastiğim 4 gundur biraz iniyor şişiriyorum 32 psi ertesı gun bındıkten 1 saat sonra ınınce motordan lastıgın havası inmiş oluyor neden olabilir acaba?
-
27 Eylül 2014, 00:55
#37130
BlackBaron adlı üyeden alıntı
Orijinal olan ve ortalama kullanım ve bakımdaki zincir dişli seti ve yine orijinal debriyaj balatası tahminen kaç km iş görebilir? Değiştiren olduysa kaç km'de ve orijinal parçalar için ne kadara mal olduğunu yazabilir misiniz?
ben 23 000 de değiştirmiştim dişli setini kullanımıa göre değişiyor
-
27 Eylül 2014, 12:07
#37131
150tl tuttu benim ekstra buji vardı işin içinde. 2011 model ve 8.000 bakımını geçen ay yaptırdım ondan sanırım. öbür türlü 120 küsür tutardı sanırım.
lastiği yaptırman gerekli. Mimarsinanda lastikshop da bir usta yapıyor diye söyledi arkadasın biri bende fitil attım onu yamaya dönüştürmek istiyorum bi ara birlikte gideriz.
YouSuffer adlı üyeden alıntı
nüyükçekmecedeyım ben herturlu varım hergun motordayım zaten çekmecede. arkadaşlar 8 bin servıs bakımı ne kadar ve neler yapılıyor bilen var mı acaba? birde sorum var arka lastiğim 4 gundur biraz iniyor şişiriyorum 32 psi ertesı gun bındıkten 1 saat sonra ınınce motordan lastıgın havası inmiş oluyor neden olabilir acaba?
-
27 Eylül 2014, 20:59
#37132
slm arkadaşlar benim 2007 cbr 125 var 118 km de 6 litre benzin yakıyor spor kullanımda normal sakin kullanım 100 km de 7 bin devirde 5 lt sizce sebebi ne olabilir ortada bir mekanik sıkıntı var bunu bulamıyorum debriyaj balatası idare eder motor yağ yakmıyor 1000 km de 250 ml kadar yakıyor 46 000 km de sakın cvp olarak benzin akıyodur küçük kaçak vardır depo deliktir karbüratör ayarı bozuktur egzoz çok açıktır filan cvp yazmayın
-
30 Eylül 2014, 21:52
#37133
1000 km 250 ml eksiltmesi normal değil arkadasım. motor ustasına göstermeni tavsiye edeceğim. Zaten 1 litre yağ alıyor motor . Ayrıca motorun yakması gerekenin iki katını yakır nerdeyse. sakın/performans kullanımda.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:49 ----------
bu arada tim cbr125 çiler , motoru değiştirdi herhalde kimsecikler yok forumda.
-
01 Ekim 2014, 10:47
#37134
trancexp adlı üyeden alıntı
1000 km 250 ml eksiltmesi normal değil arkadasım. motor ustasına göstermeni tavsiye edeceğim. Zaten 1 litre yağ alıyor motor . Ayrıca motorun yakması gerekenin iki katını yakır nerdeyse. sakın/performans kullanımda.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:49 ----------
bu arada tim cbr125 çiler , motoru değiştirdi herhalde kimsecikler yok forumda.
valla ben değiştirmedim buralardayım bi ara toplanıp gezinti yapalım konusu geçti heralde komple toplanıp dağ bayır geziyorlar havalar biraz daha bozsun gelirler ;)
Beni Bilerek sıkıştıran Hıyarın! Trafikteki çilesine hastayım...
-
01 Ekim 2014, 11:21
#37135
C&T adlı üyeden alıntı
valla ben değiştirmedim buralardayım bi ara toplanıp gezinti yapalım konusu geçti heralde komple toplanıp dağ bayır geziyorlar
havalar biraz daha bozsun gelirler ;)
Selam millet, kimseden ses çıkmayınca ben de yazmıyordum. Bir ara satıp mt125 mi alsam diye düşündüm, macera ya gerek yok dedim sonra 125cc satıp 125cc almakta pek mantıklı gelmedi..
-
01 Ekim 2014, 11:40
#37136
Sam@ adlı üyeden alıntı
Selam millet, kimseden ses çıkmayınca ben de yazmıyordum. Bir ara satıp mt125 mi alsam diye düşündüm, macera ya gerek yok dedim sonra
125cc satıp 125cc almakta pek mantıklı gelmedi..
slm dostum.
valla doğru yapmışsın, ama insana ara ara geliyor, bu tip dürtüler bende fırsat buldukça önce forumu sonra sahibindeni karıştırıyorum her seferinde farklı aramalar yapıyorum şu mu olsun bumu olsun diye ama elimdekinden vazgeçmicem gibi duruyor , abisini biraz daha beklicek bizim CıBıR bayramdan sonra eğer şuan ilanda olan xj6 duruyor olursa muhtemelen o ! yoksa ocak ortalarına kadar bekleyip kısmetime bakıcam ...
bende senin gibi girip yazmıyordum
Beni Bilerek sıkıştıran Hıyarın! Trafikteki çilesine hastayım...
-
01 Ekim 2014, 12:07
#37137
Senin için hayırlısı olur inş. xj6, 4 silindir galiba, sesi de iyidir onun
-
01 Ekim 2014, 12:17
#37138
Beni Bilerek sıkıştıran Hıyarın! Trafikteki çilesine hastayım...
-
01 Ekim 2014, 12:58
#37139
C&T adlı üyeden alıntı
ne diyosunnnnnnnnn
sonuçta bi alex değil ama
gayet iyi ses vidoları var.
(evet 4 silindir )
bu arada benim yavru tiger egsoz la muayeneden sorunsuz geçti ama xj6 alıp egsoz takarsam sorun olur heralde
birde sürekli konuşuluyor ama zincir dişlisi için ve zincir yağlamak için yağ alıcam varmı kullandığınız tavsiye edebileceğiniz.
Motoru alırken eski sahibi Castrol'un Chain Lube Racing isimli ürününü verdi, zinciri temizledikten sonra kullandım, hatta 1 buçuk gün binmedim, fileyi çıkartırken elim hep yağ oldu.Tutmamış zincir yağı. Cuma günü arkadaştan Ipone yağı alıp deneyeceğim ama Ipone ilgili yorumlar, görüşler iyi..
-
01 Ekim 2014, 14:18
#37140
eee bayramda yok mu bir aksiyon istanbullular?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler