Ben de bi soru sormak istiyorum. Vites değişimlerinde özellikle 1'inci vitese düşerken dal kırılır gibi olması insanın içini acıtıyor. normal midir?
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
bir de yüksek devirlerde (9-11) debriyajsız vites değişir mi acep
Ben vites düşürme işini motor iyice yavaşladığında ara gazı vererek yapıyorum. Size de bu şekilde vites düşmenizi tavsiye ederim. Kısa sürede ara gazı verme işine alışıyorsunuz. Şanzımanı da yememiş oluyorsunuz. (Bkz. http://www.youtube.com/watch?v=tPTNTZk9JfQ ) Ben motor akıyorsa çoğunlukla 2. vitesle devam ediyorum. 1'e atıp da şanzımandan gelen o kötü sesi duymak istemiyorum
Debriyajsız vites değiştirmeyi tavsiye etmem. Şanzımanı elinize alma ihtimaliniz var.
vites yükseltirken debriyajsız yükseltebilirsiniz bi zararı yok sadece tersini denemeye kalkışmayın o zaman şanzımanı elinize alırsınız.
debriyaja basın abi, durduk yere bir dünya masraf almayın başınıza.güzelim yaz sezonundayız, motorunuzun parçaları ile uğraşmayın ondan sonra.
Kazasız belasız ..
Quick shifter (debriyajsız vites artırma) dedikleri olay bu motorda olmadığı için ben debriyajsız vites yükseltmiyorum Olsaydı yükseltirdim. Belki yüksek devirlerde zararı olmayabilir, şanzıman hakkında teknik bilgisi olan birisine sormak gerek. Ancak az bir devir yükseltme ile vites büyütülecekse tavsiye etmem.
Kasa hala aynı ve yeni kasa planlaması veya tanıtımı yok, yeni kasa çıksa daha tanıtımı yapılacak üretime girecek ve TR gelecek baya sürecektirki en iyi ihtimal buda seneye demektir
http://www.honda.co.jp/CBR125R/
son kasanın, en uzun soluklu cbr125 adayları arasında olduğu kesin model olarak bundan önceki çift farlı 2 yıl kaldı sanırsam.öncan önceki yine tek farlı eski kasa da 3-4 yıl civarı aynı üretim olmuştu yine yanlış hatırlamıyorsam.
çift far benim hoşuma gitmiyor. böyle daha güzel BENCE
beyler hakkaten çift farlı cbr250 daha keskin ve güzel olmuş ama tek farlı biraz daha enli ve daha touring duruyor. Yani eski farlının da ayrı bir karizması var.
Ben 2015 de çift fara geçilir ve yaz ortası gelebilir diye düşünüyorum.
Daha öncedende söyledim avrupada ehliyet kanunu değişmeyeceği için cbr125 in üretimden kalkması mümkün değil.
Hiyerarşiye göre yeni tasarım ayrıcalığı önce cbr250de sunulmak zorunda, sıra ufaklığada gelicek
Tek far iyi iyi kesinlikle kırmızı yeni masa.cbr yi görüp kıskançlık yapmıyorum yada yaptım
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-3650-km-2013-model-beyaz-cbr-125-r-172578977/detay/
günaydın arkadaşlar....
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-3650-km-2013-model-beyaz-cbr-125-r-172578977/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-3650-km-2013-model-beyaz-cbr-125-r-172578977/detay/ halen satılık
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Tüh kırmızı olsaymış keşke motor kırmızı arıyorum bende gayet temiz saglam motor gerçekten.
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
iş yoğunluğu sebebiyle ne motorun muayenesini yaptırabildim nede foruma girebildim kaçırdıklarımı toplamak için eski sayfalara baktım da biraz senin sual havada kalmış kalmasın ....
motorun muayenesi bitik binemediğim için moralsizim, bu hafta evi taşımak ve yavruya yeni garaj bulma telaşı yüzünden derbederim, işler yoğun o yüzzden ayrıca yorgunum ....
umarım geriye kalan bütün CıBıR aleminin keyfi yerindedir...
herkese kazasız sürüşler...
Beni Bilerek sıkıştıran Hıyarın! Trafikteki çilesine hastayım...
7000 tlem var kırmızı cbr 125r yok ıstanbulda dogru duzgun yahu şaka gibi.
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)