Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Aralık 2013, 02:37
#35561
karda mahsur kaldim valla dernege biraktik, motorumu:(
Reklamlar
-
11 Aralık 2013, 12:37
#35562
Konca adlı üyeden alıntı
1-Öncam-140
3-Sağ ayak basamağı 4 parçadan oluşuyor bağlantı noktası,lastik,içindeki demir ve altındaki metal toplamda 100 TL yi bulur.
4-arka kuyruk renk beyaz ise 55 siyah ise daha uygun.
ben sorduklarından bunları biliyorum onun dışında :
söylediğim fiyatlarda sağ ve sollarda oynama olabilir
sağ kafa 55
sağ büyük grenaj 100
sağ elcik topuzu 17
sağ manet 30
plakalık komple sinyaller hariç 200 TL
sinyaller 140 TL (tanesi)
eksoz koruma saçı 45 TL
eksoz komple 300 TL
ön çamurluk 50
arka sele (seyyar olan) 200 TL
gösterge paneli komple 180 TL
ayna 60 TL (tane fiyatı.) sol ayna 62 TL.
ilgine çok teşekkürler ben ön camı 100 tl sanıyordum ama yurt dısından bunu buldum
http://www.aliexpress.com/snapshot/305439980.html
bence bu siteye bir bakın bayagı uygun var seyler var ben derı eldıven siparişi verdim alpinıstar m1 modelının aynısını 32 dolara
http://www.aliexpress.com/snapshot/299686302.html
bu paraya normal eldıven verıyorlar sıte gayette saglam arkadasım bayagı alısverısı oldu ordan sorun cıkmadı
-
11 Aralık 2013, 16:27
#35563
Arkadaşlar benim motorun sinyalleri şuan çalışmıyor daha öncede sormuştum kimse bu konuda cevap vermedi motoru özmerte yağ değişimine gitdim eve geldim motoru kapattım 1 hafta sonra böyle bir süprizle karşılaştım sigortaların hepsi sorunsuz korna vs. her halt çalışıyor fakat sinyaller çalışmıyor başına gelen varmı ?
birde motorun eksozunun altında ufak bi delik var motor ilk çalıştırmada ve ısınınca buradan su fışkırtıyor aragaz verince daha fazla atıyor bunun sebebi nedir (suyu öyle çok az değil baya atıyor) bi çay bardağının dibi dolarcasına.
-
11 Aralık 2013, 20:41
#35564
Konca adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar benim motorun sinyalleri şuan çalışmıyor daha öncede sormuştum kimse bu konuda cevap vermedi motoru özmerte yağ değişimine gitdim eve geldim motoru kapattım 1 hafta sonra böyle bir süprizle karşılaştım sigortaların hepsi sorunsuz korna vs. her halt çalışıyor fakat sinyaller çalışmıyor başına gelen varmı ?
birde motorun eksozunun altında ufak bi delik var motor ilk çalıştırmada ve ısınınca buradan su fışkırtıyor aragaz verince daha fazla atıyor bunun sebebi nedir (suyu öyle çok az değil baya atıyor) bi çay bardağının dibi dolarcasına.
bence sinyal rölesinden olabilir...hiç birisimi calısmıyor yanı sol yaktıgınızda ön ve arka çalısmıyormu???bunu anlamanın yolu cok role sokmek en zoru yerı bıraz zor.ben olsam once arka camurlugun altında bır yer var tırnaklı cekınce o cıkar onu cıkarın arka sınyal baglantıları goreceksınız sınyallerı yerınden sokmeden sadece kablolarını cıkarın bır akuye takın sınyaller yanıyorsa demekkı sorun rolede o da ön km saatının tam altında kafa demırının orda montelı ona bakın
-
11 Aralık 2013, 21:57
#35565
fearlesboyy adlı üyeden alıntı
bence sinyal rölesinden olabilir...hiç birisimi calısmıyor yanı sol yaktıgınızda ön ve arka çalısmıyormu???bunu anlamanın yolu cok role sokmek en zoru yerı bıraz zor.ben olsam once arka camurlugun altında bır yer var tırnaklı cekınce o cıkar onu cıkarın arka sınyal baglantıları goreceksınız sınyallerı yerınden sokmeden sadece kablolarını cıkarın bır akuye takın sınyaller yanıyorsa demekkı sorun rolede o da ön km saatının tam altında kafa demırının orda montelı ona bakın
Ben en iyisi servise gideyim :(
-
11 Aralık 2013, 23:12
#35566
Konca adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar benim motorun sinyalleri şuan çalışmıyor daha öncede sormuştum kimse bu konuda cevap vermedi motoru özmerte yağ değişimine gitdim eve geldim motoru kapattım 1 hafta sonra böyle bir süprizle karşılaştım sigortaların hepsi sorunsuz korna vs. her halt çalışıyor fakat sinyaller çalışmıyor başına gelen varmı ?
birde motorun eksozunun altında ufak bi delik var motor ilk çalıştırmada ve ısınınca buradan su fışkırtıyor aragaz verince daha fazla atıyor bunun sebebi nedir (suyu öyle çok az değil baya atıyor) bi çay bardağının dibi dolarcasına.
flaşör dür yüzde doksan.
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
11 Aralık 2013, 23:40
#35567
fearlesboyy adlı üyeden alıntı
Cam cok iyimiş 32 doalra ama 125e uyacakmı dikkat ederseniz 125 ile 250nin ön camları farklı
-
12 Aralık 2013, 01:16
#35568
Cbr almayı düşünüyorum bende fakat 125-250 karar veremedim. 100ün üzerine çıkacağımı ve şehir dışı kullanacağımı sanmıyorum. Boludayım öyle istanbul trafiği de yok. 125 yeter mi yoksa 250nin ivmelenmesi gerekir mi ilerde? Yardımlarınızı bekliyorum
-
12 Aralık 2013, 01:32
#35569
droctopus adlı üyeden alıntı
Cbr almayı düşünüyorum bende fakat 125-250 karar veremedim. 100ün üzerine çıkacağımı ve şehir dışı kullanacağımı sanmıyorum. Boludayım öyle istanbul trafiği de yok. 125 yeter mi yoksa 250nin ivmelenmesi gerekir mi ilerde? Yardımlarınızı bekliyorum
250 daha güçlü bir motor bu yüzden ilk makinan ise bence alma derim fakat (250 sadece güç değil aynı zamanda daha kaliteli dizayn edilmiş.) asıl soruna gelirsek güç olarak 125 yeter
-
12 Aralık 2013, 01:43
#35570
Eşimden dolayı aldıktan sonra değiştirme fikrini ortaya atmam bile zor görünüyor. Malum motosiklete zor ikna ettim. Ama boşuna masraf yapmak da istemiyorum. Altın elbiseli adam vites geçişlerinden bahsediyor. Sorun var mı cidden?
-
12 Aralık 2013, 02:22
#35571
cbr1907 adlı üyeden alıntı
Cam cok iyimiş 32 doalra ama 125e uyacakmı dikkat ederseniz 125 ile 250nin ön camları farklı
zaten bem cbr250r için istedim..2 motorum var birisi sifir cbr250r diğeri 2011 kırmızı beyaz cbr125 ama bu sitede cbr 125 için olanıda var.arka led stop getırtmeyide düşünüyorum..(45 dolara ) malum zaten mevsım kış motorlar garajda yatıyor bahara adar hazır ederim sanırım..kopmle repsol grenaj takımıda var aslında fren manetleri önceden hazır sıyah zaten kısa spor manet
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------
droctopus adlı üyeden alıntı
Eşimden dolayı aldıktan sonra değiştirme fikrini ortaya atmam bile zor görünüyor. Malum motosiklete zor ikna ettim. Ama boşuna masraf yapmak da istemiyorum. Altın elbiseli adam vites geçişlerinden bahsediyor. Sorun var mı cidden?
2 motordanda aynı anda sahıp bırısı olarak her ne kadar 100 geçmiycem desenizde bazen tork yani güç istiyor insan tabiki aralarında fark var.ama ben olsam sıfır 125 alacagıma 7350+sıgorta+plaka vs 8000 civarı eder o rakama temız kullanılmıs 250 alırım uzun süre binerim artçılı bıneceksenız eşinizle beraber bence 2,el temız 250 derim...ama 125 de ekonomık sehir içi tek kişi geyet yeterlide olarabilir o size bağlı yanı motordan beklentinize
bu arda vites geçişlerinde asla bir sorun görmedim hatta cok yumsaş tık tık diye gayet güzel rahat geçiyor
-
12 Aralık 2013, 10:00
#35572
ben genelde şehir içi kullanan biri olduğum için zaten 100 u görünce şaşırıyorum uzun yola çıkarsanız 250 de yetmez zaten iki kişi gidersen 125 yerine 250 alın tek kişi şehir içi 125 gayet yeterli çok sıkışınca 150 ye kadar çıkıyor acelem yok ciksinda yavaş olsun geziyoz zaten topcase felan bide softbag bağlarim ben buna tadından yenmez
-
12 Aralık 2013, 12:38
#35573
Uygun bi cbr 125 2. el bakmaya başlayayım ben en iyisi. 1-2 sene binerim herhalde en az.
-
12 Aralık 2013, 14:39
#35574
cbr125r var. İmkanım şu an olsa, 250 lik alırım, istanbul' da otobanda 30 km' lik yolda, ani hızlanma, 120 130 rahat gitme ihtiyacı hissediyorsun ister istemez...
-
12 Aralık 2013, 18:16
#35575
Yav bu 125 ile 250 arasında gidip gelmekk kadar zorda kalmamıştım daha önce. Bende ilk motor alıcam ama ama ama Genelde tek kişi, yaz tatillerinde şehir dışına kaçmak için, genel olarakda şehir içi kullanılacağı için ve aradaki fiyat farkınıda göz önüne alırsak cbr 125 mantıklı gibi geliyo bana, yanılıyomuyum ?
-
12 Aralık 2013, 23:44
#35576
MXT adlı üyeden alıntı
Yav bu 125 ile 250 arasında gidip gelmekk kadar zorda kalmamıştım daha önce. Bende ilk motor alıcam ama ama ama
Genelde tek kişi, yaz tatillerinde şehir dışına kaçmak için, genel olarakda şehir içi kullanılacağı için ve aradaki fiyat farkınıda göz önüne alırsak cbr 125 mantıklı gibi geliyo bana, yanılıyomuyum ?
cbr 125r standart 130 max tork devrine çıkarak 130 görür (bir kaç km oynaya bilir.) cbr 250 ise standart max tork devrine çıkarak 160 görür onun dışında hızlanma vites geçişleri ve motorun daha oturaklı olmasını istiyorsan 250 al derim ama yeni başladığını söylüyorsun bakım konusu-trafikte hariket etme-motoru muafaza gibi başına bir çok dert gelicek bana kalırsa öğrenirken en ufağına zarar ver
-
13 Aralık 2013, 01:56
#35577
agrasiwe adlı üyeden alıntı
cbr125r var. İmkanım şu an olsa, 250 lik alırım, istanbul' da otobanda 30 km' lik yolda, ani hızlanma, 120 130 rahat gitme ihtiyacı hissediyorsun ister istemez...
AYNEN BENDE BUNU ANLATMAYA CALSIYORUM TAMA CBR 125 SÜPER AMA BAZEN OYLE AN GELIYOR OZELLIKLE otoban ve bazı öküz sürücülerin yanında ani hız ve tork istiyor insan...evet cbr 130 görür ama motoru zorlayarak bu yuzden sıfır 125 almak yerıne ben tercihimi 2,el cbr dan yana kullanıyorum satsam zarar etmem cunku sıfır 125 7350+plka vs 8 bin civarı olur o fıyata sezon sonunda temız 250 bulunabılır
-
13 Aralık 2013, 11:32
#35578
MXT adlı üyeden alıntı
Yav bu 125 ile 250 arasında gidip gelmekk kadar zorda kalmamıştım daha önce. Bende ilk motor alıcam ama ama ama
Genelde tek kişi, yaz tatillerinde şehir dışına kaçmak için, genel olarakda şehir içi kullanılacağı için ve aradaki fiyat farkınıda göz önüne alırsak cbr 125 mantıklı gibi geliyo bana, yanılıyomuyum ?
Otoban ve ani hızlanmalar ıcın 250 R ağır bassın derim. CBR 125 R yede biniyorum. 250 R yede bınıyorum. 2 motorumda var. 125 Kısa mesafede iyi uzun mesafede gerçekten yorucu oluyor. Kişiden Kişiye değişebilir. 100+ Kmde beni öldürüyor 125r . 250R de ise kesıntısız 200 km gidiyorum.
Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
-
13 Aralık 2013, 12:43
#35579
Konca adlı üyeden alıntı
cbr 125r standart 130 max tork devrine çıkarak 130 görür (bir kaç km oynaya bilir.) cbr 250 ise standart max tork devrine çıkarak 160 görür onun dışında hızlanma vites geçişleri ve motorun daha oturaklı olmasını istiyorsan 250 al derim ama yeni başladığını söylüyorsun bakım konusu-trafikte hariket etme-motoru muafaza gibi başına bir çok dert gelicek bana kalırsa öğrenirken en ufağına zarar ver
Max tork devri biraz garip olmuş.
İçten yanmalı motorlar düşük devirlerde Yüksek tork, yüksek devirlerde ise düşük tork verirler.
Yüksek devirlerde dahi yüksek tork verebilen makineler ise Elektrik motorlarıdır.
Saygılarımla
-
13 Aralık 2013, 12:59
#35580
tufangok adlı üyeden alıntı
Max tork devri biraz garip olmuş.
İçten yanmalı motorlar düşük devirlerde Yüksek tork, yüksek devirlerde ise düşük tork verirler.
Yüksek devirlerde dahi yüksek tork verebilen makineler ise Elektrik motorlarıdır.
Saygılarımla
CBR 250 R -> Maks. Güç (kW@dev/dak) 19,4/8.500 (26,4 PS)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 23,8/7.000
CBR 125 R ->Maks. Güç (kW@dev/dak) 9,8/10.000 (13,3 PS)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 10,4/8.000
Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler