Hayır yazi yok
sadece 2011 de çıkmış bir renktir ve cbr ın en güzel rengidir aynı zamanda diğer renklere göre metalikdir yeni çıkan renklerde sadece beyaz ve siyah birde sonradan süpriz olan kırmızı mevcutdur
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:32 ----------
ortalama 3.000 km de bir bakıma giriyor km artıkca değişen parçalarda artığı gibi fiyatta yükselmeler oluyor önce 30 TL sonra 50-60 TL gibi yükseliyor aslında beceriniz varsa ozaman bir problem arz etmez eskidikce kendiniz değiştirirsiniz ve daha az masrafı olur sadece grenaj sökmesi dert
Bayiden plaka , ruhat , sigorta dahil fiyat 8.000 tl , sizce normal mi ?
en rahat gittiği devir 8bin devirdir
uzun yolda gozunuz arkada kalmadan kullanın hıcbırsey olmaz
4 bınde bir bakıma goturun yeter
Hala bilgisayarcılardaki yazılımcı-donanımcı muhabbeti gibi klavyeden cbr125 muhabbeti dönüyor yazmak istedim.Bu motorun yakıtı uzun yolda 10 kuruşa düşer(dip gaz da gitseniz)2 kişi şehir içi istediğinizi yaptırın 15i de kolay geçmez dip gaz 400 km yol gittim(1000 de gider) oturuşu biraz yorar 100-110 gayet rahattır 8,8.5 bin devir aralığı,tek kişi 140-150ye cıkar kaza yaptığınızda vurdumu karşıdakini parçalar iyi korunun,ama cıbır sağlam ve ucuz korkmayın fazla masraf cıkarmaz(büyük grenaj 80 tl),yağını suyunu verin banamısın demez.Yardımcı oldum umarım.
Mart ayında çekmiştim daha dün gibi,
Uploaded with ImageShack.us
Bu da bu günlerdeki hali
Uploaded with ImageShack.us
Bu arada arkadaşlar bi şey sorucam.
Ben benzin aldığımda hep depoyu fll'letirim ve km sayacını sıfırlar ne kadar gidiyor bakarım. Genelde 400 km civarındayken tekrar fll'letirim depoyu yaklaşık 40 TL. tutar.
Şimdi geçen gün 4000 km bakımına sokmuştum motoru ve en son depoyu fllettirdiğimde gene sayacı sıfırlamıştım. Motor bakıma girdi çıktı bu gün bi baktım yedeğe düştü ilk defa son tırnak yanıp söndüğünü gördüm. Daha önce hiç yedeğe düşmemişti.
Km sayacına baktım 342 evet 342 km de fll olan depo sıfıra inmek üzereydi.
Sorum: Yani bu motorun bu denli yakması mümkünmü? Bursaya gittim geldim 110-120 devamlı durmadan bu şekilde yaktıramamıştım.
Her zaman dip gaz giden biri değilim genelde sakin kullanırım, hadi olduda bu motor bu yakıtı yaktı neysede, HİÇ SANMIYORUM.
Daha önceleride bu Eskişehir bayisine güvenmediğimi bir çok yerde dile getirmişimdir.
Ama mecburuz ya garantiden çıkmasını istemiyoruz ya, inşallah yanılıyorumdur.
Zaten motoru bodruma indiriyorlar, (sözde bakımhaneleri orası) orayada müşteriyide almıyorlar kimse ne yaptıklarını bilmiyor, görmüyor ne yaptıkları belli değil, ne olduğu belli değil bodrumda motorlara bakıyorlar kendilerince.
Sonrada önüne bi fatura şu su değişti, bu su değişti. Nerden bilicem kardeşim ben o listedekileri yaptıklarınızı? Ne malum yazdınız ama yapmadınız?
Haram Olsun. 1 değil 2 değil, her seferinde başka bir vukuat. Bundan öncekinde ise bana faturanın toplam tutarından fazla kitlemişlerdi,
dedim ki; - Bu faturaki malzemelerin tutalarının toplamı Fatura tutarını vermiyor.
Baktılar, baktılar işin içinden kendilerince çıktılar. 30 TL fazla geçirmişler, sağolsunlar verdiler.
dedikleri; - Kusura bakmayın kazıklayamadık. ( Şaka gibi ama gerçek)
Yazık ya! Bu adamlar bi şeyler yapıyorlar ya yukarda Allah var. Bunları Allah'a havale ediyorum.
Valla abi biz bu adamları çekicez daha önce benimda başıma ufak tefek olaylar geldi jant şeridi çekip 10 TL falan para aldılar ama yapacak bişey yok beğenmedim söküp attım bide şimdi kasım ayında falan motorumda değişcek 2 tane plastik parça var beceremezler veya daha kötü yaparlar diye acayip korkuyorum neyse ben konuya gireyim daha önce bu adamların sitede falan adı geçmiyordu biz honda bayisiyiz falan gibisinden konuşma yapınca hondaya form doldurup gönderdim ve beni aramışlar elimde numaraları vardı buraya yazıcaktım ama bulamadım sende bi şansını dene bence
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:38 ----------
yanlız şunu eklemek isterim daha önce bu yakıt konusunda 350 km de benimde belzin ışığının yanıp söndüğünü biliyorum bana kalırsa ya belzin istasyonlarındaki yakıt kalitesi oyunu yada motosikletle alakalı olabilir çünkü ben motorumu honda bora dan aldım ankaradan getirtdim bazen oluyor 480-490 gidiyor bi depo bazen 400 gidiyor demin söylediğim gibi 350 gitdiğinide bilirim
http://www.youtube.com/watch?v=u-KJ1x6UHRA
Bu cbr150'nin hastasıyım,
Bizimki düzde 136 yapıyor bu 151. cbr125 stayla yokuş aşşaga sallasan 165 görecek
Benim testlerimde göstergede 0-100 ü 15.5 sn cbr 150 nin 10 sn. Gerçi ben 88 kiloydum kamera ile test ederken bu çocuk 60 kilo ama 60 kilo olsamda en iyi 14.5sn 0-100'ü
arada ciddi akselerasyon farkı var, cbr 250 yi aratmıyor. Tabi olay sadece aradaki 25 cc de değil, Honda bu 150'liği daha agresif tasarlamış
CBr125 10.000 dd/13.3hp verirken cbr 150 10.750 dd/17.8 hp veriyor. Keza redline larda bizim 10.750 de başlıyor 150'de 11.500 devir redline
Vites oranları aynı ama daha fazla devire çıktığından 4. viteste 128 gördü
Hani bizde cbr125 le 250 arasında 3.400 tl oynuyor ya cbr150 gelebilseydi anca 1500 tl farkı hakederdi performans farkı için
Bizim ufaklıta touring speed olan 100-120 arasında sıkıntısız gidiyor ama anlıcağınız Honda bu 125 liği sadece avrupadaki ehliyet ve cc sınırlaması için üretmiş
30 km yi 5 tl benzin ile gidermi arkadaşlar cbr 125 bilmediğimden soruyorum
Arkadaşlar benim kafama takilan bi sorun var 1000 bakma girdiği icin kullanma kılavuzunu imzalayip kaşeleticekmiydim ?
ben kaşelettirdim
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)