Fabrikada o kadar keçeli kalem kullanıyoruz, tekerlerdeki yazıları boyamak yeni aklıma geldi Zaten beleş al boya demi
Bu gün yarım saat kadar uğraştım boyamak için, iyi durdu gibi gerçi lastik kalemi nasıl olur bilmem ama yerini tutarmı bilinmez.
Kalem bu.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Eh işte idare eder gibi düşündüğüm kadar renk katmadı ama idare edicez napalım
Bizim motorlar bilindiği gibi 5 vites zaten 6. vites rahatlatma vitesi.
O yüzden 5 vitesli bir motor mantığında yani 130 a çıkana kadar 5 vitesi bitirerek hızlanıyorsun. Düzdede cama yatmassan son 130 bu yani
Mesela döner kavşaklara 2 ile girdiğin zaman motor bayılıyor toparlayamıyor çünkü 2 de 67 yapıyor çok fazla. O yüzden 1 de tutmak lazım önüne atılan olursa kaçmak için.
YZF ler ise 130 a kadar 6 vites bitiriyor ve 2 de 57 yapıyor. YZF yi kavşakta 2 de tutabilirsin mesela bayılmaz o kadar.
MAX tork devri 8000. sen şimdi oranları uzatırsan motosiklet nerdeyse 4 vites mantığı gibi çalışacak. yüksek devir haricinde tork da yok.
bu işin yokuşuda var, bide artçı olsa
Geçen barbaros bulvarında 95 kilo artçı 84 kilo ben ışıklarda kaltım 67 de kaldım öyle devam. tek kişi 85-90 ı o dik yolda görüyodu
Bizim motorların 0-90 hızlanması birçok 1.4-1.6 araçla aynı. ilk 3 vites geçilmiyor. 4 e atıığın anda arkaya düşüyor. Viteslerin arasını açarsan 9.5 beygirlik ybr gibi davranacak veya cbf gibi.
Yani anca motorla günde 200 km yaparsın ticari o zaman mantığı olabilir, yoksa adamlar en ideal ayarları yapmışlar viteslerde. Ekonomi ve performans dengesi mühendislerin 1. amacı bu ayarlarda
Cok aciklayici olmus tecruben dogrudur 1. Vitesi hic sevmiyorum cok uzatinca 2 ye gecerken cat diye ses yapiyor ama duusuk devirde takarsan sikinti yok
www.erkakurye.com
arkadaslar merhaba yeni bir cbr 125 aldım 2013 beyaz yakıt olarak cok ıyı ve performans olarak bana yetior o yuzden satmayı dusunmuyor ve modifiye yapmak istiyorm oncelikle lastgi az da olsa buyutmek nasıl fikir ayrıca jantları boyatmak istiyorm en iyi kim yapar nasl olur jantlar yardımcı olur musunuz
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun bana kalırsa lastikleri büyütmeniz yanlış olur saten 125 lik motor için ebatı oldukca yüksek bırakın orjinal kalsın.Şuan için 125 lik motor yetiyor olabilir ama zamanla sıkılıcaksınız bu yüzden kalıcı modifikasyonlar yapmak benim açımdan yanlış olur çünkü motor oldukca ufak ve performans alabilmeniz için sıkıştırmak şart oluyor
1000 bakimini konsuk motorda yaptik bugun hizmet hosuma gitti cok ilgililer gercekten bide canta demiri aldim 100 liraya bakim ucreti 26.50 kurus yikadilar bide ama hertarfi su izi olmus evde gordum olmamis yikama isi zincir yagini motor yagi kullanmis olacakki heryer yag olmus tekrar temizlicez artik spreylicez
ben de geçenlerde 1000 bakımdan geldim 1400 km de motor. bende zincir yağlama falan yapmadılar ben yamlubenin zincir yağını kullanıyorum bi problem olur mu acaba? ayrıca bakıma gitmeden önce zincir çok ses yapıyor diye babam git sanayide baktır bi dedi, ben de boşver sonra servise gidince baktırırım dedim ama beni dinlemedi, gergiyi fazla sıkmış sanayideki adam sonra bakıma gidip gösterince adam tam açarken çat kırılmasın mı... sonra kim elledi bunu falan dedi anlattım , bizden başka kimseye elletme motoru, garantiden çıkar dedi, o anda zaten bi sıcaklık bastı :D telaş oldum biraz. söyledim parça getirecekler onu bekliyorum..
Selamün aleyküm iyi günler ben uğur bayahadır motosiklet kullanıyorum wolfum vardı sattım cbr almaya karar verdim bütçem kısıtlı olduğu içn bu motora bakıyorum biraz yorum alabilir miyim ve grenajlarda bazı yerlerde yapıştırmalar sökülmüş bulabilirmyiiz o yapıştırmalardan
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-bu-fiyata-boylesi-yok-acilll-kirmizi-cbr-132873002/detay
Selamlar,
Honda Mutluhan'da (E5 üzerindeki) CBR 125 R için 4000 bakımı yaptırdım birkaç gün önce. Güncel fiyat olsun diye yazıyorum bakım ücreti 89 TL. Bu ücretin 49 TL'sini motor yağı, 40 TL'sini de 1 saat işçilik olarak yazmışlar. Sıkıntı yok.
Arkadaşlar uzun süredir forumu takip ediyorum artik üye olalim dedim.bende 7martta ehliyet yaşimi doldurup nasipse araniza katilacağim.Sizden bir ricam var yeni kasa Cbr de artçi ile yani 2 Kişi binmiş şekilde foto atar misiniz özellikle beyaz Cbrsi olan arkadaşlardan ricam.Alacağim fakat 2kişi nasil duruyor çok merak ediyorumda.Şimdiden teşekkürler.Hayat Honda...
Benim motorda 16.000 bakımına 2000 km kaldı 1 ay sürmez zaten. Aklıma takılan ufak bişey var. Honda servis ücretleri aşırı pahalı değil ama benim gittigim anes motor bakımda hiç zincirimi yağlamadı balatalara sprey sıktı 1-2 kere, hava filterisini, bujiyi bile konrol etmeden yolladıkları oldu uğraşmak istemediklerinden...
Benim geçen bakım buji, hava filtresi, ön fren balatasıi, ön arka fren hidrolikleri(kavga dövüş) değilti zaten, 16.000 de şimdi sadece yağ değişitirip ki oda castrolun 17 tl lik yağı 40-50 tl standart işçilik yazıp, balata spreyinede 5 tl 70-80 tl kitlicekler.
Motorun 24 ay garantisi bittiği için bi yag tapası ile kendim değiştirsem yeterli, 1 litre yağ en kralı 30 tl, Bu 50 tl çok değil ama 10 dk yağını değiştirip verdiği motara 1 saat yazması bu servisleri kuçük cc motorlardan kolay yoldan zengin ediyor adamları...
Çünkü bu şekil en az 60-70 motor geliyor günlük...
Bu arada geçen bakıma 145 tl civarı bişey vermiştim
Arkadaşlar uzun süredir forumu takip ediyorum artik üye olalim dedim.bende 7martta ehliyet yaşimi doldurup nasipse araniza katilacağim.Sizden bir ricam var yeni kasa Cbr de artçi ile yani 2 Kişi binmiş şekilde foto atar misiniz özellikle beyaz Cbrsi olan arkadaşlardan ricam.Alacağim fakat 2kişi nasil duruyor çok merak ediyorumda.Şimdiden teşekkürler.Hayat Honda...K.bakmayin tekrar yaziyorum çok istediğim için :/
Arci icin rahat degil, genelde kisa mesafelerde bi kac artcim oldu. Daha bir tanesinin memnun kaldigini gormedim uzun mesafelerde dusunmuyorum bile. gerci artci alinca o ileriye kayiyor bende arci ile depo arasinda pestil oluyorum on takim icin zararli gercekten :D
Eger sürekli artçı ile kullancaksan cbr aklından çıkar 2 kişi bınınce motorun tüm performanssı düşüyor hem artçı rahat edemiyor hemde sen motorun tum zevki bitiyor işkenceye dönuşuyor....
Usta ara sira diye düşünüyorum olur ya sevgilimiz falan ister sikilamiyor mu amortisör bianchi bisiklette bile ayarlaniyo be :/
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)