fanı çalıştırmak için hararet noktasına getirmeniz gerekiyor yani hiç sağlıklı bişey değil çok sıkıştırmak lazım
Merhaba arkadaşlar , bu sitede yeniyim. Yaklaşık 2aydır Falcon Active 1200( 1200watt'lık şarjlı motor) sürüyorum. Kendime göre tecrübem yüksek. Birkaç yıl sonra Honda Cbr 125 almayı düşünüyorum sizce sürebilirmiyim? ( 14yşndayım)
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:18 ----------
Bide bu Honda Cbr 125R ayaktan yarı otomatik viteslimi?
Senin yaptigini zor yaparim birazda sifir motora gecen trafikte kaldim uzun sure sicakta buyuk cc lerde aciyor ya bu da acmasi lazimdir diye dusundum
www.erkakurye.com
1 hafta öncesine kadar ybr 125 kullanıyordum onu sattık cbr 125 aldık sıfır. Gerçekten de ybr ye göre baya seri şu an 940 km oldu 2 gün önce hesapladık 10 kuruş yakmış km de.. ybr den az yaktığını görünce şaşırdım. 12 kuruş civarı yakıyodu ybr ... yarın kısmetse ilk bakıma gidiyorum. bakalım yağı değiştikten sonra performansta farkedilir bi değişiklik olacak mı.. bi de zincir çok şıkırdıyodu vites atarken ama sadece 1 e ve 2 ye atarken şakur şukur ötüyodu tanıdık birine gösterdik biraz ayar çekti ufak bi şey, serviste farkedince problem olmaz inşallah...
Bende kafaya takmıştım niye fan açmıyor diye sonra öğrendim 125 cc tek silindirli motor kolay kolay fan açmazmış
Gece 100 km turladım 3 gün binmeyince.
Benzin lambası yanıp sönene kadar kaç kilometre yaptınız en fazla?
Ben uzun yolda hep 110 üstü Bursa otobanında 130-130 giderek 370 km de yakmıştım.
Şimdide şehir içinde amacım basınca ne kadar yakıyor diye olçüm yapmaktayım. 380 oldu 2. dişte. ilk 250 kilometre motoGp 2. 3. 4. vites dip, sonra sert frenaj yüksek devir bahçeköy virajları. Sonra 30 km 90 sabit sonraki 100km mesafe de devirli... 100km/3 litreyi geçemicez gibi
Arkadaşlar kaza yaptım en uygun parça fiyatlarını nerden temin edebilirim teşekkürler
full depoda 433 km de lambayı yakımış bulunuyorum. ekonomik kullanmamak için herşeyi yaptım ama 2.6 litre yaktı şaka gibi
Demekki normal sürüş stilimde 2.3 litrelerde falan geziyormuşuz.
geçmiş olsun.. Ben de en yakın zamanda dizlik alıcam
Herkese iyi akşamlar. 2013 Model Honda CBR 125 R motosikletim satılıktır. 2500 km de. 6400 TL. Detaylar için : http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-acil-2013-honda-cbr-125-r-bu-fiyata-kacmaz-134196790/detay/
Mesajlarınıza veya cevaplarınıza cevap veremeyebilirim. İlan üzerindeki telefon numaramdan ulaşırsanız her türlü bilgi verebilirim teşekkürler.
Otomobil alınacağından acil satılıktır.
Kask - Mont - Eldiven Her nereye gidersen git seninle olsun.
Beyler gece ufak bi atraksiyon yaşadım eve dönüşte. Bana çok ilginç geldi.
Tam üst geçide girip 5. vites 90 km hızla tırmanışa başlamışken gelen kuvvetli yan rüzgarı yememle ıslaklık veya tam anlayamadığım belkide yağlı bir zemin üst üste gelince motorun kıçı 10 santim yana atarken arka lastik bi miktar da patinaj yaptı o sırada. Dümdüz giderken motorun arkasının kaçırmasıyla bende biraz kaçırdım desem yeridir
Allahtan arkası çabuk toparladı... Ama şimdi düşünüyorumda 5 viteste 90 km hızla rampada arkanın pati yapması için 125cc bir motorda ıslaklık yeterli değil. Büyük ihtimal bir kamyon yağ saçmış oraya
Yanlız o rüzgar ön tekeri kaydırsaydı düşünmek bile istemiyorum...
Bu arada 1907 geçmiş olsun
Geçmiş olsun umarım birşey yoktur
Beyler 2-3 gündür aklımda bir soru var motorda 1.vites 5bin 2. ve 3. vitesi ise 6binde değiştiriyorum 4 den 5 e 5 den 6 ya 7-8 bin devirde geçsemde motorda ani bir zorlanma oluyor sanki dişliler fazlasıyla zorlanıyor 7 binde attığımda devir 5-6 devire kadar iniyor debriyajı hızlı kullansamda yavaş kullansamda hesap aynı bi yardımcı olun bana
8binden once değiştirme
az motor devir gorsun
korkmayın bu kadar bırsey olmaz hondya
7000 i gecmeden yeterince tork vermiyor zaten ben 8000 9000 arasi atiyorum 3 den sonrasi icin sanirim ilk bakimdan sora on disliyi bi boy buyutsem iyi olur varmi buyuten cok sik vites degistiriyorumda zaten kafa yapma derdim yok biraz daha hantallasir diye dusunuyorum
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)