Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
18 Haziran 2013, 13:29
#34441
Honda cbr 125 r modeli ;
2004 Model üstü
20.000Km altı
İstanbul'dan alınır.
Fiyat aralığı 3.000 - 4.500
İlanlarınız varsa özelden gönderiniz.
3 Hafta içerisinde alacağım.
Reklamlar
-
18 Haziran 2013, 14:29
#34442
Merttutenkan adlı üyeden alıntı
Bu tarz bişey bi kere bana da oldu. Ama zannediyorum ki motor tam ısınmadığından yaptı. 2-3 denemeden sonra çalıştı ve rölantide bekletip öyle kullanmaya başladım bidaha bu sorunu yapmadı. Yani kafaya takacak bişey yoktur muhtemelen
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:30 ----------
Arkadaşlar motor 1200 km oldu ama hızı hala 125i geçmedi. 6. viteste 9.000 devirden yukarıda gitmiyor. O hızı yapacak yolu mu bulamadım , yoksa motor daha tam açılmadı mı , ya da motorum sağır mı kaldı ki hiç sanmıyorum bağırta bağırta açtım ben onu :D Çoğu arkadaşların 130-140 km/h hız yapabilirken ben neden hala 125ten yukarı basamadım ?
Motor tüm viteslerde tam devirini alması lazım 6. vites uzun yol vitesi sonuna kadar açsanda kolay kolay devir yükselmez 11.000 de at vitesleri (Tüm viteslerde 1-2-3-4-5-6) bide öyle dene yanlız o kilometrede yapmassan iyi olur
sanırım belzine su karışmış olabilir veya motoru boğmuş olabilirim
-
18 Haziran 2013, 14:52
#34443
arkadaşlar görünen o ki motorun aküsü boşalmış. 1küsür aydır yatıyor motor, geçen kotağı çevirdik kardeşimle, farlar 1dk yanıp söndü bir daha yanmadı. benzini de bitik.
aküyü kendim değiştirebillir miyim acaba ?
-
18 Haziran 2013, 17:50
#34444
waxow adlı üyeden alıntı
arkadaşlar görünen o ki motorun aküsü boşalmış. 1küsür aydır yatıyor motor, geçen kotağı çevirdik kardeşimle, farlar 1dk yanıp söndü bir daha yanmadı. benzini de bitik.
aküyü kendim değiştirebillir miyim acaba ?
Kitapcığa bak yazıyorsa yapabilirsin eğer ben bunu yapamam dersen bi ustaya git orada öğren sonra kendin yaparsın (önlemini al !!!)
-
18 Haziran 2013, 18:19
#34445
Yeni aküye bir ton para vermeden önce benzin koyup vurdurarak çalıştırın.
Veya benzin koyup aküyü şarj ettirin, takıp öyle çalıştırmayı deneyin.
''Akünün Sökülmesi ve Takılması: Herhangi bir sebeple akü araç üzerinden alınacağı zaman önce - kutup başı daha sonra da + kutup başlığı sökülür. Söküş sırasında kutup başlarının ve akü kutusunun zarar görmemesi için özen gösterilir.
Bunun için tespit vidaları gevşetilir. Varsa kutup başlığı çektirmesi kullanılır. Çektirme yoksa bir tornavidayı kutup başlığının ağızları arasına sokarak başlığın gevşeyene kadar açılması sağlanır.
Akü araç üzerine takılırken akü emniyet çerçevesinin somunları yeterince sıkılır. Kutup başlarının takılmasında önce + kutup başlığı daha sonra da - kutup başlığı yerine tabur. Akü kabloları gereğinden daha uzun ve köşe yapacak kadar kısa olmamalıdır. Kutup başlan kutup başlıklarını l ila 2 mm taşacak şekilde bağlanması doğru olur. ''
-
18 Haziran 2013, 18:37
#34446
Konca adlı üyeden alıntı
Kitapcığa bak yazıyorsa yapabilirsin eğer ben bunu yapamam dersen bi ustaya git orada öğren sonra kendin yaparsın (önlemini al !!!)
BatuhanK adlı üyeden alıntı
Yeni aküye bir ton para vermeden önce benzin koyup vurdurarak çalıştırın.
Veya benzin koyup aküyü şarj ettirin, takıp öyle çalıştırmayı deneyin.
''Akünün Sökülmesi ve Takılması: Herhangi bir sebeple akü araç üzerinden alınacağı zaman önce - kutup başı daha sonra da + kutup başlığı sökülür. Söküş sırasında kutup başlarının ve akü kutusunun zarar görmemesi için özen gösterilir.
Bunun için tespit vidaları gevşetilir. Varsa kutup başlığı çektirmesi kullanılır. Çektirme yoksa bir tornavidayı kutup başlığının ağızları arasına sokarak başlığın gevşeyene kadar açılması sağlanır.
Akü araç üzerine takılırken akü emniyet çerçevesinin somunları yeterince sıkılır. Kutup başlarının takılmasında önce + kutup başlığı daha sonra da - kutup başlığı yerine tabur. Akü kabloları gereğinden daha uzun ve köşe yapacak kadar kısa olmamalıdır. Kutup başlan kutup başlıklarını l ila 2 mm taşacak şekilde bağlanması doğru olur. ''
vurdururak çalıştırmıyacağım maalasef benim için ileri düzey ve etrafımda motorcu tanıdık yok :( aküyü çıkarıp sanayiye götürcem artık, önce bir ustadan öğrenmem gerek.
-
18 Haziran 2013, 19:20
#34447
BatuhanK adlı üyeden alıntı
Yeni aküye bir ton para vermeden önce benzin koyup vurdurarak çalıştırın.
Veya benzin koyup aküyü şarj ettirin, takıp öyle çalıştırmayı deneyin.
''Akünün Sökülmesi ve Takılması: Herhangi bir sebeple akü araç üzerinden alınacağı zaman önce - kutup başı daha sonra da + kutup başlığı sökülür. Söküş sırasında kutup başlarının ve akü kutusunun zarar görmemesi için özen gösterilir.
Bunun için tespit vidaları gevşetilir. Varsa kutup başlığı çektirmesi kullanılır. Çektirme yoksa bir tornavidayı kutup başlığının ağızları arasına sokarak başlığın gevşeyene kadar açılması sağlanır.
Akü araç üzerine takılırken akü emniyet çerçevesinin somunları yeterince sıkılır. Kutup başlarının takılmasında önce + kutup başlığı daha sonra da - kutup başlığı yerine tabur. Akü kabloları gereğinden daha uzun ve köşe yapacak kadar kısa olmamalıdır. Kutup başlan kutup başlıklarını l ila 2 mm taşacak şekilde bağlanması doğru olur. ''
Arkadaş kısacası ustaya git demiş :D
-
19 Haziran 2013, 00:35
#34448
Merttutenkan adlı üyeden alıntı
Bu tarz bişey bi kere bana da oldu. Ama zannediyorum ki motor tam ısınmadığından yaptı. 2-3 denemeden sonra çalıştı ve rölantide bekletip öyle kullanmaya başladım bidaha bu sorunu yapmadı. Yani kafaya takacak bişey yoktur muhtemelen
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:30 ----------
Arkadaşlar motor 1200 km oldu ama hızı hala 125i geçmedi. 6. viteste 9.000 devirden yukarıda gitmiyor. O hızı yapacak yolu mu bulamadım , yoksa motor daha tam açılmadı mı , ya da motorum sağır mı kaldı ki hiç sanmıyorum bağırta bağırta açtım ben onu :D Çoğu arkadaşların 130-140 km/h hız yapabilirken ben neden hala 125ten yukarı basamadım ?
sorun bağırta bağırta açmandan olmuş olabilir.seninkisi sağırlıktan değil fazla açılmaktan olabilir.ilk 1000 km 7000 deviri geçmemen sadece arada bir 8-9 binlere çıkman gerekr msla 4yüz 5yüz km de bir falan onn dşnda 7 bini geçmemelisin ki piston yatağına alışırken fazla devirden dolayı fazla açılma yapmasın.nasıl kullandğnı bilmiyorum sadece bilgilendrme için dedim bu olablr diye.bunun dşnda birkç kişide 6. vtese geçmeme gbi bi durum hatrlıyorum sanki sen 6 ya kadar çıktığına emnmsn sayarak bir defa daha denemeni tavsiye ederim.5.viteste olablrsn belki.ayrıca bunlar dşnda kilon,yolun tam düz olmayışı ve rüzgar gibi durumlarda baya etkiliyor
2 Teker bir başka !
-
19 Haziran 2013, 01:04
#34449
Konca adlı üyeden alıntı
Arkadaş kısacası ustaya git demiş :D
yok yahu ne gerek var ustaya. sökerken önce eksi sökülecek. Takarken de önce artı uç takılacak.
Basit bir işlem.
-
19 Haziran 2013, 01:38
#34450
Sadece 4bin devirde giderden yada her 4binden geçişinde ön cam titremeye başladı allenlerı sıktım ama düzelmedi var mı çözümü arkadaşlar?
-
19 Haziran 2013, 03:05
#34451
cbr1907 adlı üyeden alıntı
Sadece 4bin devirde giderden yada her 4binden geçişinde ön cam titremeye başladı allenlerı sıktım ama düzelmedi var mı çözümü arkadaşlar?
Bazılarında titreme sorunu olduğunu duydum benimkinde yok açıkcası illa tüm titreme gitsin jilet gibi olsun diyorsan camı değiştircen arkadaşın biryle konuşurken bana bunu söylemişti nekadar doğru bilemem
-
19 Haziran 2013, 12:22
#34452
slymn93 adlı üyeden alıntı
sorun bağırta bağırta açmandan olmuş olabilir.seninkisi sağırlıktan değil fazla açılmaktan olabilir.ilk 1000 km 7000 deviri geçmemen sadece arada bir 8-9 binlere çıkman gerekr msla 4yüz 5yüz km de bir falan onn dşnda 7 bini geçmemelisin ki piston yatağına alışırken fazla devirden dolayı fazla açılma yapmasın.nasıl kullandğnı bilmiyorum sadece bilgilendrme için dedim bu olablr diye.bunun dşnda birkç kişide 6. vtese geçmeme gbi bi durum hatrlıyorum sanki sen 6 ya kadar çıktığına emnmsn sayarak bir defa daha denemeni tavsiye ederim.5.viteste olablrsn belki.ayrıca bunlar dşnda kilon,yolun tam düz olmayışı ve rüzgar gibi durumlarda baya etkiliyor
Fazla basmaktan sağır kalacağını zannetmiyorum. 6. vitese de geçtiğime tabiki eminim :D Neyse bakalım yaptık bişeyler umut ediyorum ileride sorun yaşatmaz bana..
Kask - Mont - Eldiven Her nereye gidersen git seninle olsun.
-
19 Haziran 2013, 12:48
#34453
Merttutenkan adlı üyeden alıntı
Fazla basmaktan sağır kalacağını zannetmiyorum. 6. vitese de geçtiğime tabiki eminim :D Neyse bakalım yaptık bişeyler umut ediyorum ileride sorun yaşatmaz bana..
Ben uygun bir yolda 132 gördüm yalnız depoya yapışmıştım
bizim motorlarda 100 den sonrasını aramamak lazım en ufak bir eğimde araç sollaya çalışmak çok üzücü
-
19 Haziran 2013, 14:53
#34454
İşte bende uygun bi yolda 2 kişi birde arkamdaki ağırdı baya :D 125 i gördüm en fazla. Neyse 120 kesin gidiyor yettirecez artık
-
19 Haziran 2013, 16:04
#34455
Merttutenkan adlı üyeden alıntı
İşte bende uygun bi yolda 2 kişi birde arkamdaki ağırdı baya :D 125 i gördüm en fazla. Neyse 120 kesin gidiyor yettirecez artık
hemen satıp 250 r alalım sana.
Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
-
19 Haziran 2013, 17:10
#34456
bugun istanbulda 30 km/s rüzgar var çıkacaklar dikkatli kullansın. dün rüzgarın hızı kaçtı bilmiyorum ama temde baya huzursuz etti beni.
sağ şerit çok yavaşlayınca orta şeride geçtim arkadanda araç sıkıştırınca 115'e çıktım pek keyifli olduğu söylenemez
-
19 Haziran 2013, 17:14
#34457
cx571 adlı üyeden alıntı
hemen satıp 250 r alalım sana.
Valla bundan sonra 600lükten aşağısı kesmez de oda aileden yana biraz hayal gibi
Kask - Mont - Eldiven Her nereye gidersen git seninle olsun.
-
19 Haziran 2013, 22:11
#34458
Valla bu makina bana yetmiyor heleki 95 oktan yakıt aldım daha bi çekişten düştü bir dahaki bahara veya yazada olabilir büyük ihtimal değiştircem makineyi
-
20 Haziran 2013, 00:46
#34459
Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
-
20 Haziran 2013, 00:56
#34460
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 102 kullanıcı var. (0 üye ve 102 misafir)
Bu Konudaki Etiketler