Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Mayıs 2013, 23:28
#34121
Özellikle sahibine çok dikkat et apaçi tiplerden asla motor alınmaz aklında olsun daha bayiden çıktığı gibi kaç yapcak ( onların deyimiyle kaç bascak ) diye anasını ağlatıyorlar motorların ve satarkende rodajı itina ile yapılmıştır diye kandırıyorlar insanları. Rodajı düzgün tamamlanan 10000 km deki motor rodajı apaçilerin elinde geçen 1000 km deki motordan daha iyidir. O yüzden sahibine dikkat et arkadaşım. Daha 1970 km de olan motorun pek birşeyine bakılamaz malesef ama 1000 km bakımını yaptırdığına emin ol kitapçığa işlenmiş olması senin için daha da güven verici olur
Reklamlar
-
05 Mayıs 2013, 23:33
#34122
Arkadaşlar kask önerisi 100 250 arası sıfır ikinci el fark etmez
-
06 Mayıs 2013, 00:00
#34123
sinanteknik adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar kask önerisi 100 250 arası sıfır ikinci el fark etmez
LS2 o fiyata en kalitelisi bu
-
06 Mayıs 2013, 00:42
#34124
merkanar adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, CBR 125'im 500 km'ye gelmek üzere. Yağı, suyu için bir şey yapmam gerekir mi? Yoksa 1000 km bakımına kadar bir şey yapmaya gerek yok mu?
İlk 500 km'de yağ değiştirilirse bence iyi olur. Gerçi ben 1000 km bakımına kadar değiştirmedim. Buna mukabil motorun performansı ilk yağ değişimi sonrası, özellikle alt devirlerde daha güçlü geldi. Şuan motor 2200 km civarında ve 4000'den önce, 3000'e varmadan yine değişmeyi düşünüyorum. Sonuçta yine de servise danışmanızı öneririm.
-
06 Mayıs 2013, 00:44
#34125
Agv gp-1 dusun uzun yol performansi cok iyi ses yalitimi cok iyi,guvenlik acisinda zaten agv adi yetiyo
-
06 Mayıs 2013, 00:52
#34126
s.e.c adlı üyeden alıntı
Özellikle sahibine çok dikkat et apaçi tiplerden asla motor alınmaz aklında olsun daha bayiden çıktığı gibi kaç yapcak ( onların deyimiyle kaç bascak ) diye anasını ağlatıyorlar motorların ve satarkende rodajı itina ile yapılmıştır diye kandırıyorlar insanları. Rodajı düzgün tamamlanan 10000 km deki motor rodajı apaçilerin elinde geçen 1000 km deki motordan daha iyidir. O yüzden sahibine dikkat et arkadaşım. Daha 1970 km de olan motorun pek birşeyine bakılamaz malesef ama 1000 km bakımını yaptırdığına emin ol kitapçığa işlenmiş olması senin için daha da güven verici olur
Katılıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------
Red One adlı üyeden alıntı
Beyler motorum 4000 kmye geldi,ve su depodan gelen bip sesinde bi artis var,hafta sonu 300 km kadar bi yol yaptim bu yoldan sonra sanki dahada artti,km arttikca sesin arttigini hisseden oldu mu ?
Enjeksiyon sesi aldığım ilk 100 km'dir falan var sanırım. Bir artış farketmedim ben.. Servise danıştınız mı?
-
06 Mayıs 2013, 03:01
#34127
Bu soruları sormadan keşke forumu geriye doğru okusanız,bu konular defalarca kez konuşuldu çözüldü.Her yeni motor alan sordu, tekrar tekrar cevaplandı.Yağlama,servis bakımları,fiyatlar,sürüş,enjeksiyon sesi.Biraz okusanız hepsini bulacaksınız.
-
06 Mayıs 2013, 13:59
#34128
red line manetlere baktımda çok uçuk kaçık fiyatları var acaba bildiğiniz başka marka varmı uygun fiyat olursa iyi olur
-
06 Mayıs 2013, 14:29
#34129
Konca adlı üyeden alıntı
red line manetlere baktımda çok uçuk kaçık fiyatları var acaba bildiğiniz başka marka varmı uygun fiyat olursa iyi olur
Hondaya dandik şey mi takacaksın Al redline Paraya kıy madem motora cok değer veriyosun azcık paraya kıyacan Furkan. REDLİNE ben kullanıyorum 2008 model motorumda cok şık duruyor ve ayarlı olmasıda çok süper. tavsiye ederim. al kUllan .
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:22 ----------
Bu arada arkadaşlar. Arkadaşımın Motosikletini Sattık Yeni KAsa 2011-2012 Model motosiklet Bakıyoruz CBR 125 R . satan arkadaşlar var mı aramızda ? varsa pm atarlarsa sevınırım.
Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
-
07 Mayıs 2013, 06:54
#34130
Selam dostlar, bende sonunda aranıza katıldım hemen kendimi tanıtayım, Adım Halil İskenderunda üniversite 4.sınıf öğrencisiyim,23yaşındayım, iki hafta önce sıfır km cbr 125 r ile ilk motosikletimi almış oldum.
Ben sizin birçoğunuzu aslında tanıyorum çünkü tam bir haftadır günde 3 4 saat yavaş yavaş bu topiği okuyorum (günde 60 70 sayfa olmak üzere taaa 1200.cü sayfadan itibaren hiç bir mesajı kaçırmadım) bu başlık gerçekten çok faydalı oldu bir çok konu hakkında bilgi sahibi oldum sayenizde kafama takılan bir çok sorunun cevabını buldum yalnızca bir tek soruya cevap bulamadım onuda hemen sorayım:
Dostlar benim sorum hararet göstergesi hakkında, önce sorumu cevaplayabilmeniz için bir kaç bilgi vereceğim:
şu an rodaj dönemindeyim motoru alalı 2 hafta oldu ve şu an tamı tamına 250 km.deyim
vites geçişlerim 1 ve 2. vitesde 5500 devirde 3 ve 4. viteste ise 6000 e varmadan oluyor 5 ve 6ya ise şehir içi trafiğinde çıkmıyorum denebilir
şehir içinde kullandığım için ortalama hızım genelde 50 55 civarında
Bu km.de bu ortalama hız ile ve bu kullanım ile hararet göstergem hep 3. çizgide bu normal bi durum mu arkadaşlar? Motoru çalıştırdığımda çizgi yok 1 2 dakika sonra ilk çizgi 5dk sonra 2. çizgi ve 8 10 dk sonra 3. çizgiye çıkmış oluyor, ben mi bir yerlerde yanlış yapıyorum acaba? sizde durum nedir?
Lütfen gerçekten tecrübe sahibi olanlar cevaplasın, şimdiden teşekkürler, kazasız belasız keyifli sürüşler
-
07 Mayıs 2013, 12:59
#34131
halil hayırlı olsun motorun,kazasız belasız sürüşler dilerim.öncelikle yeni motor aldın mı 2-3 fotoğraf atacaksın ki grup şenlensin.motorun rodajdayken sadece şehir içi kullanma,arada uzun yola çık motorla sürekli vites geçişleri yap.hararet göstergesinde 3 çizgi normal olandır,yaz kış 3 çizginin ne altına düşüyor ne üstüne çıkıyor.bu yüzden için rahat olsun.
-
07 Mayıs 2013, 14:31
#34132
teşekkürler mstfkrfk, devamlı şehir içi kullanmıyorum tabiki, 250km nin 100ünü yolda yapmışımdır...
3 çizgi olayı beni rahatlattı biraz kafama takılıyordu, diğer arkadaşlarda durum nedir? onlarda da aynıysa kafama takacak hiç bir şeyim kalmadı demektir...
-
07 Mayıs 2013, 15:14
#34133
Ben şehir içinde uzun yol yapmaya çalışıyorum biraz yorucu oluyor tabi Bu arada ben motorda düştüğümde (20-30 km/h) sağ kafasının ucunda ufak bi yüzülme oldu fakat gözüm devamlı oraya kayıp duruyor bu parçanın fiyatı 50 tl kafasıyla yan grenajı birleştiren parça bu parçayı değiştirsem acaba satarken problem yaratırmı veya orantısızlık olurmu yani eski parçaya göre renk uyumsuzluğu çıkardığı ses veya duruş gibi servisle konuştum orjinal parça takılacağından hiç bir fark olmayacağını söyledi fakat ben sizlere bir danışmak istedim
-
07 Mayıs 2013, 15:35
#34134
-
07 Mayıs 2013, 15:48
#34135
s.e.c adlı üyeden alıntı
Hiç bir şey olmaz furkan bu şekilde satarsan çok daha fazla sorun olur. Forumda takılanlar bilirler zippos nickli bir arkadaş vardı buranın en aktif üyelerindendi. Kaza geçirmişti onun motorundada bu tarz parçalar değişmişti ve biz benim bir arkadaşıma aldık o motoru neredeyse 1 yıl olcak alalı ama tık yok maşallah. Önemli olan motorun şasesinde birşey olmasın birde takılan parça orjinal olsun gerisi hikaye.
Sana tavsiyem bu parçayı değiştirirsen faturasını mutlaka sakla satarken orjinal hondadan aldığını kantılaman için iyi olur. Zaten bu tarz şeylere takılan olursa motordan çok anlamıyordur muhtemelen. Benim arkadaşa zipponun motoru alırken çocuk çok korktu kazalı falan dedi, ben adamı ikna edene kadar akla karayı seçtim. Çünkü motorun geçmişini bu siteden iyi biliyordum ve zorla aldırdım şimdi bana dua ediyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:33 ----------
halil cbr125 lerin hepsi 3 çizgiye çıkıyor ve orda kalıyor merak etme zaten 3 çizgide değilse sorun ara
bu arada hayırlı olsun güle güle kullan inşallah
İstediğim cevap buydu teşekkür ederim
-
07 Mayıs 2013, 18:05
#34136
benim de istediğim cevap buydu bende teşekkür ederim
Yolda olmak; Özgür olmaktır....
-
07 Mayıs 2013, 20:06
#34137
BlackBaron adlı üyeden alıntı
İlk 500 km'de yağ değiştirilirse bence iyi olur. Gerçi ben 1000 km bakımına kadar değiştirmedim. Buna mukabil motorun performansı ilk yağ değişimi sonrası, özellikle alt devirlerde daha güçlü geldi. Şuan motor 2200 km civarında ve 4000'den önce, 3000'e varmadan yine değişmeyi düşünüyorum. Sonuçta yine de servise danışmanızı öneririm.
Bugün 500 km'deyken yağı değiştirdim. Motor ilginç biçimde benim sevgilim oldu, biraz şımartayım dedim. Sesi falan aldığımdaki gibi daha düzgün çıkmaya başladı. 1 lt castrol yağ + işçilik 39 tl aldılar. Sevgilime tatlı ısmarlamış oldum. bu arada gözüm hiç arabayı falan görmüyor.
-
07 Mayıs 2013, 20:43
#34138
BlackBaron adlı üyeden alıntı
Katılıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------
Enjeksiyon sesi aldığım ilk 100 km'dir falan var sanırım. Bir artış farketmedim ben.. Servise danıştınız mı?
Ses ilk aldigimda bende de vardi,dert etmedim hic,seside kafaya takanlara kizardim. Ama ses artti,acikcasi balikesirdeki servise motoru goturmek bile istemiyorum serviste olsa. Yani aslinda su anda yapicak pek bisey yok sanirim sese alismaktan baska
-
07 Mayıs 2013, 22:22
#34139
Arkadaşlar agv veya ls2 alacam inş bügün biraz yol yaptım sonra yıkadıktan sonra sürekli enjeksiyon sesi başladı
-
07 Mayıs 2013, 22:26
#34140
Rica ederim arkadaşlar.
Bende ilk 1000 km bakımında yağ değiştirmiştim, daha sonraları her 3000 de bir değiştirdim. En son 16000 de değiştirdim şimdi 19000 e kadar rahatım fakat hava filtresini değiştirmeyi unuttum arkadaşlar. Aranızda var mı değiştiren yada fiyatını bilen ? 19000 de onuda değiştireyim bari
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler