hayır gormedım nerde
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
motora hakim olmak kadar insanın kendine hakim olması da önemli bence hatta en önemlisi belki kendine hakim olabilirsan makinenin sınırlarını bilip kullanırsan sorun olmaz bana göre. tabi direkt gidip 600f'e atlamıycam en azından hondanın şu eğitimlerini almayı planlıyorum bahara doğru
Anlayan birinin olması güzel.
Dostum SS makineler şakaya gelmiyor, bunu test ettiğimde anladım. Üstelik çok yakıyor, düştüğünde grenaj çizildiğinden çok daha fazla sorun çıkıyor, motorda sorun olduğunda müdahale edemiyorsun vs. vs. vs. Hepsinin özü ciddi bir tecrübe istiyor.
Motosiklet gruplarının toplantılarında sadece geyik olmasa keşke, birtakım ciddi konular da konuşulsa da işe yarasa derim ben. Böylelikle çok fazla arkadaşımızı hayata döndürebiliriz.
Ne zaman istersen bu konuda konuşabiliriz, (ÖM, MSN vs. dahil). Seni iyi anlayacağımı sanıyorum çünkü ben de yakın bir zamana kadar seninle aynı düşüncedeydim ve bir 600'lük SS makine istiyordum.
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
ya tamam kardeşlerim , prometheus da sonuna kadar haklı ama biryerden başlamak gerek , ben ne insanlar biliyorum parası var diye gitmiş 600RR almış... Bence sen üstünden gelirsin... kimdi o? kim alcaktı yaw?
Nihahaha evet ele geçirdim topic'i... Dağılın
Bu arada ilk sayfa ile ilgili şikayet veya öneriniz varsa söleyiniz... Turuncu cbr'nin beyaz arka planlı 600x450 resmini bulamadım, bulanınız varsa onu da koyarım..
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
başlığımızın ismi değişmiş daha güzel olmuş. Prometheus oyle kastetmemiş, tecrübe pratikle kazanilir ama eğitim de şarttır, fakat sadece eğitim yetmez demek istemiş sanirim.
benim fikrim honda'nin eğitimini al(hatta para bulursam ben de alicam) sonra bi sezon aldigin eğitimi pratiğe dök sonra cbr 600 f al abicim. bi de beni düşündüren şu var, cbr 125 bence geçiş için çok yeterli bir motosiklet degil, araya başka bir model sokabilirsin 600 f kullanirken alacağin riski daha da azaltmak istiyorsan.
@GorkeM
ilk sayfa gayet şık, eskiden büyük olduğundan fotograflar yana dogru kayip işkence çektirtiyordu. ellerine sağlık.
Araya bir ER6F sokabilirsiniz, az yakar çok kaçar, kullanımı da basit. Ya da Hyosung GT650R. Mutlaka bir çift silindir sokun araya.
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
Yav bu arada hava sıcaklığı şöyle 15 20 derecelere ulaşsa yine de bir cbr125 buluşması düzenlesek???
Ducatista:)
pro seni anlıyorum yada anladığımı sanıyorum en azından ama şunu görüyorumki bu sitede ve birçok sitede yüksek cc motor karşıtlığı var. ne zaman birisi yüksek cc motor almak istediğini dillendirse aman allahım her kafadan bir ses. bu kadar da bu motorları tabu haline getirmeyin öcü yapmayın insanların gözünde. ben de kullandım ve denedim. gördüğüm şuydu, kesinlikle ve kesinlikle 600 cc motor 125 cc motordan çok daha güven verdi. hem denge hem de kontrol açısından. bazen 125 ile 100'ün üstüne çıkınca motor altımdan dağılacak elimde gidonla kalacağım diye korkuyorum. en ufak rüzgarda alet altımdan uçup gidecek gibi ve yoldaki en küçük nesnenin üzerinden geçince lastikler sağ sol kıç atıyor. ama ağır ve güçlü bir motor yol çizgilerin üzerinden geçerken dengesini kaybetmez diye düşünüyorum veya daha kalın lastikleri sayesinde viraj alırken altından kayıp gitmez. her neyse kısaca şunu söyleyeyim, bence yüksek cc bir motor tecrübesi yine yüksek cc bir motorla edinilir, ömür boyu cbr 125 de kullansan, bu sana 600 cc tecrübesi vermez anlamabiliyor muyum?
Ben hiç denk gelemedim cbr125 buluşmasına
Havalar bence gayet güzel , ben her gün dışarıdayım
Er-6f gerçekten güzel motor... Ama araya 6f sokarsak bu sefer 600RR'a geçilir ondan sonra.. Çünkü 6f birkaç yıl yeter , o zamana kadar da 600F kalmaz piyasada.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Keşke Ankara'da olsan da seni bu konuda daha fazla aydınlatacak ve gerçekleri görmeni sağlayacak birkaç SS'ci abimle tanıştırsam Neyse gazan mübarek olsun ne diyeyim. Ancak şuna katılmıyorum; " bu sitede ve birçok sitede yüksek cc motor karşıtlığı var". Yani bizi böyle tanımlıyorsan zaten sana ne vermek istersek almayacaksın (tabi ayıp etmişsin bu söyleminde onu da belirteyim). Bu nedenle bildiğini yap diyorum. Umarım hiç "haklıymışsınız" demezsin bize
Saygılar..
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
O bakımdan donniedarkoya katılıyorum , 100 üstü 160 altı hızlarda 600cc çok daha güvenli... 160 sonrası zaten her motor için güvensiz... Bence bu 10.000 , 20.000 veya 5.000 meselesi değil... Her insan aynı değildir , kabiliyetten kabiliyete değişir... Bu yüzden bu tartışmaya nokta koysak bence gayet iyi olacak
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)