Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Ağustos 2012, 02:41
#32301
Her motorun bir sınırı var,bizim motorlar bir yere kadar yatabiliyor,geçen zorladım o sınırı yine de toparladım,fotoğraflarda da gözüküyor ötesi yok.Uzun süre arkaya asıldım arkayı kaydırdım,sonra öne asılmaya başladım bu seferde ön amortisörler fena geri tepiyordu ve sonunda öğrendim öyle bir sıkıntım kalmadı,virajlarda denemediğim hız kalmadı,motoru tanırsan yine sıkıntı yaşamıyorsun,ayrıca ben kışında sürüyordum.Benim görüşlerim bu yöndeydi zaten ama açıkçası GKN ile konuştuk o da bunları söyleyince daha bir kendime güvenerek yazıyorum.Çünkü bilmediğim şeylerle insanları yanlış yönlendirmek istemem,bu konuda çok hassasım.GKN(bolca pist tecrübesi varmış) eskiden ninja daki ırc lastiklerle yaptıklarından bahsetti ve farklı bir lastikle bundan daha ötesinin bu motorlarla yapılamayacağını söyledi.Bizim motorlarla stopie yapılabiliyor,gözümle gördüm yani doğru hızda sıkarsan ön freni sıkıntı yok ve ayrıca cbr250 ile de wheelie yapılabiliyor.Bütün bunlar da lastiklerden yana sıkıntı olmadığını gösteriyor.Önemli olan motoru tanımak.
Reklamlar
-
05 Ağustos 2012, 02:45
#32302
Ya ne bilyim almışken sağlam olsun dedim herşeyi motorumu lastik yüzünden düşürmek isteme sonuçta her yeri grenaj ve bulunduğu ilde bu parçaların elime kolay kolay geçeceğini zannetmiyorum.
-
05 Ağustos 2012, 02:55
#32303
pain bu forumdan biri stopie fotoları koymuştu zaten.ama emin ol ötesi bu kadar diye bir şey söz konusu değil.doğru lastik her türlü yol koşulunda max güvenlik sağlayandır.ben bizim motorda virajda ayaklığı yere sürttüm ama yol çok güzeldi.ama şehir içindeki bir çok virajda yolun durumundan kaynaklı hemen kıç atma oluyor ve mecburen daha fazla yatıramıyorsun.
-
05 Ağustos 2012, 03:01
#32304
mstfkrfk adlı üyeden alıntı
pain bu forumdan biri stopie fotoları koymuştu zaten.ama emin ol ötesi bu kadar diye bir şey söz konusu değil.doğru lastik her türlü yol koşulunda max güvenlik sağlayandır.ben bizim motorda virajda ayaklığı yere sürttüm ama yol çok güzeldi.ama şehir içindeki bir çok virajda yolun durumundan kaynaklı hemen kıç atma oluyor ve mecburen daha fazla yatıramıyorsun.
İşte ben de diyorum ki bu yol şartlarında bir lastik çok daha öteye gidemez.Yani değiştirmek bir işe yaramayacak.Yanlış anlaşılmasın ırc bir michlein demiyorum.Daha kullanıcı frenajı bilmezken bizim motora alınacak bir lastiğin %5 artısının bir faydası olmayacak.
-
05 Ağustos 2012, 03:11
#32305
Tmm abi olay anlaşılmıştır bn araştırdım iki lastik Michelin pilot sporty intenetteki fiyatı 300 lirayı geçiyor 300 liraya %5 pek mantıklı değil.
-
05 Ağustos 2012, 03:26
#32306
Cbr125'i bilmiyorum ama 250'de lastikler yeterli kuru asfaltta. Şile'de 140'la keskin sayılabilecek virajı dönüyorum. Sonrasında lastik izine bakınca 1,5-2 cm boşluk kalmış. Daha hızlı dönmek mümkün değil ama, çünkü viraj içinde gaz açarak ağırlık transferi sağlayacak ivme kalmıyor o hızlarda. Lastik izin veriyor diye daha fazla yatırırsam bu sefer arkadaki ağırlık az olacağından en iyi lastik olsa bile kayar. Lastikten ziyade güç engeline takılıyor kısacası.
Şöyle daha keskin bir virajı 90-100 arası lastik limitlerinde dönerek test etmek istiyorum ama onu yapabileceğim yol bulamadım şimdiye kadar . Frenleme konusunda da kendim ön frenin kilitlenme limitlerini test ederken stoppie yaptım istemsiz. Doğru frenleme yapılınca kayma yine olmuyor. Ama panik frenle yanlış sıkarsanız kayabiliyor elbette. Pain'e katılıyorum açıkçası, lastik oldukça yeterli motorun hızı ve gücü düşünülürse. Bir tek nokta yağmur performansı iyi değil. O yüzden sonbaharın ortalarına doğru değiştirmeyi düşünüyorum, yağmurlu havada da kullanacağım için kışın.
-
05 Ağustos 2012, 04:15
#32307
arkadaşlar yarın Kadıköy kızıltoprak hondaya gidip Cbr bakıcam da sorum şu olucak... Cbr 250r istiyorum ama cbr125r alıp az biraz tasarruf yaparsam da çok iyi olur... şehir içi 125'in yetmediği zamanlar oluyor mu?
-
05 Ağustos 2012, 04:17
#32308
iyi geceler beyler. ben biraz önce turlarken motorum 4 bin km oldu tamı tamına . motorda herhangi bi sorun yok. fakat. subaplardan ses gelior motorcu abilerim sordum normal dediler. aşırı bi ses değil. fakat 7 bindemi ne bakıma girdinde zincir. subap vs.. bakılması gerekiormuş sizde öyle bişy yaptınız mı ? yani bakımda yapıorlarmı.
-
05 Ağustos 2012, 04:36
#32309
kakare adlı üyeden alıntı
arkadaşlar yarın Kadıköy kızıltoprak hondaya gidip Cbr bakıcam da sorum şu olucak... Cbr 250r istiyorum ama cbr125r alıp az biraz tasarruf yaparsam da çok iyi olur... şehir içi 125'in yetmediği zamanlar oluyor mu?
Şehir içinde yetmediği ender görülüyor.Trafikte her türlü avantajınız var.Fakat istanbuldasınız ve illaki e-5 e çııkacak ve sollamaya çıktığınızda sol şeritte illaki taciz edileceksiniz.Şimdi uzun uzun açıklamayacağım çünkü zaten açıkladım:D
http://www.motosikletmacerasi.com/ba...c-motosikleti/
http://www.motosikletmacerasi.com/honda-cbr-125-r/
-
05 Ağustos 2012, 04:55
#32310
Pain adlı üyeden alıntı
yalnız çok iyi olmuş yazı gerçekten güzel teşekkür ederim umarım yarın doğru kararı verebilirim babamda o kararı vermede büyük etken tabiki ;)
-
05 Ağustos 2012, 05:30
#32311
son bir ayda 3200 km uzun yol yaptım bunun yanında 500 de sehır ıcı
rekorumu kırmıs bulunuyorum
-
05 Ağustos 2012, 05:32
#32312
Arkadaşlar motosiklet güvenliği hakkında bir yazı hazırladım,son 2 saatimi aldı,elimden geldiğince bildiklerimi yazdım,umarım faydası dokunur:http://www.motosikletmacerasi.com/mo...ecek-onlemler/
-
05 Ağustos 2012, 07:12
#32313
-
05 Ağustos 2012, 14:13
#32314
arkadaslar sizin radyator suyu ne durumda ha birde kitapcikta yedek depo diyor.radyator suyu selenin altindaki yer degil mi ? Neden yedek depo deniyor? Dun seleyi soktumbaktim su koyma yerini buldum.bizim burasi sicak yer antalya.burda donma olmaz antifirize gerek yok ben kipadan saf su alip koysam eski antifiriz kalsa icinde ise yarar herhalde.zaten gerek yokta
-
05 Ağustos 2012, 14:19
#32315
rapidhacker5 adlı üyeden alıntı
arkadaslar sizin radyator suyu ne durumda ha birde kitapcikta yedek depo diyor.radyator suyu selenin altindaki yer degil mi ? Neden yedek depo deniyor? Dun seleyi soktumbaktim su koyma yerini buldum.bizim burasi sicak yer antalya.burda donma olmaz antifirize gerek yok ben kipadan saf su alip koysam eski antifiriz kalsa icinde ise yarar herhalde.zaten gerek yokta
Doğrurudur,selenin altındaki küçük bidon.Musluk suyu da katsan hiçbirşey olmaz.
-
05 Ağustos 2012, 14:19
#32316
şu an kan ter içindeyim. ilk defa böyle bişey oldu. bir rüya gördüm ya da kabus kaza yaptım düştüm motordan :/ çok kötüydü ya gerçek gibi hiç başınıza geldi mi ?
-
05 Ağustos 2012, 14:39
#32317
Pain adlı üyeden alıntı
Doğrurudur,selenin altındaki küçük bidon.Musluk suyu da katsan hiçbirşey olmaz.
bu neyin yedegi peki? Ben musluk suyu degilde saf su koyayimda kireclenme flan yapar.kipadan alayim 1 litre saf su yeterli olur herhalde
-
05 Ağustos 2012, 14:43
#32318
rapidhacker5 adlı üyeden alıntı
bu neyin yedegi peki? Ben musluk suyu degilde saf su koyayimda kireclenme flan yapar.kipadan alayim 1 litre saf su yeterli olur herhalde
Katalogda öyle birşey yazıyordu dimi,bende takılmıştım sanki öyle birşeye ama hiçbirşeyin yedeği değil.1lt su yeterli herhalde upper çizgisinin altında kalmaya bak.
-
05 Ağustos 2012, 14:48
#32319
Pain adlı üyeden alıntı
Katalogda öyle birşey yazıyordu dimi,bende takılmıştım sanki öyle birşeye ama hiçbirşeyin yedeği değil.1lt su yeterli herhalde upper çizgisinin altında kalmaya bak.
meraktan soruyorum sadece upperi gecersek ne olur ki ? Birde yag bosaltma yeri neresi ?
-
05 Ağustos 2012, 14:51
#32320
rapidhacker5 adlı üyeden alıntı
meraktan soruyorum sadece upperi gecersek ne olur ki ? Birde yag bosaltma yeri neresi ?
Bilmiyorum,adamlar yapmış işte üst çizgiyi vardır bir sebebi.yağı boşaltamk için altta sarkan kablolardan biri yağ tapası onu açınca boşalıyor da,senin motor garanti kapsamında değilmi,bakımları servise yaptırmıyormusun?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler