Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Temmuz 2012, 15:15
#32141
Zippo's adlı üyeden alıntı
Modeli yazıyo evet sadece son 3 rakam farklı.Alsam mı acaba ama bide bulmak sıkıntı
yeni değiştirmedin mi
Reklamlar
-
26 Temmuz 2012, 15:23
#32142
Pain adlı üyeden alıntı
yeni değiştirmedin mi
Değiştirdim Bunu da denemek istiyorum ama.Full egzost varya,acaba bu filtreyi kullansam fark eder mi diye merak ediyorum.
-
26 Temmuz 2012, 15:26
#32143
Zippo's adlı üyeden alıntı
Değiştirdim
Bunu da denemek istiyorum ama.Full egzost varya,acaba bu filtreyi kullansam fark eder mi diye merak ediyorum.
Bence sen zincire kas:D Çünkü dişlilerinde gidebilirmiş zincir yüzünden.
-
26 Temmuz 2012, 15:49
#32144
Pain adlı üyeden alıntı
Bence sen zincire kas:D Çünkü dişlilerinde gidebilirmiş zincir yüzünden.
Bu yaz sonuna kadar götürür beni,satıcam zaten sonra.
---------- Post added at 14:49 ---------- Previous post was at 14:42 ----------
Kn filtreyide buldum bugün yarın alırım.
-
26 Temmuz 2012, 19:45
#32145
Sevgili dostlar, müsaadenizle bir soru sormak istiyorum; bu motorla uzun yol yapan var mı içinizde? Varsa kısaca artı ve eksileri nelerdir, yazabilirse çok memnun olurum. Şimdiden ilginize teşekkürler...
Either you die a hero, or you live long enough to see yourself become the villain...
-
26 Temmuz 2012, 19:54
#32146
Pain adlı üyeden alıntı
Anladım,zinciri yağlamanız lazım.Zincir dişlilere rahatça geçmiyor demektir.
Hocam deiğin gibi sanırım debriyajı biraz hızlı bıraktığım için bana geçmedi gibi geliyo tribe giriyorum :D
Bugün çok yavaş bıraktım hiç sıkıntı yaşamadım vites küçültmede
Bilgilendirmen için saol
-
26 Temmuz 2012, 20:06
#32147
Zippo's adlı üyeden alıntı
Bu yaz sonuna kadar götürür beni,satıcam zaten sonra.
---------- Post added at 14:49 ---------- Previous post was at 14:42 ----------
Kn filtreyide buldum bugün yarın alırım.
Alacağın k&n ile normal filtre arasındaki farkı hissedemezsin. Gt250r konusunda vardı. Performans istiyorsan yanlış filtre alıyorsun dostum
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
26 Temmuz 2012, 20:13
#32148
viper17 adlı üyeden alıntı
Alacağın k&n ile normal filtre arasındaki farkı hissedemezsin. Gt250r konusunda vardı. Performans istiyorsan yanlış filtre alıyorsun dostum
Bmc filtre ile kn arasinda ne gibi fark var ki.Hyo topigindeki arkadasta egzost yoktu.Yanilmiyodam egzost ile filtre tamamliyo birbirini.bende full sistem egzost var
-
26 Temmuz 2012, 20:16
#32149
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
26 Temmuz 2012, 20:22
#32150
viper17 adlı üyeden alıntı
Motorunu biliyorum tiger egzoz var. Kazasız belasız
Kutu içi ile performans alamazsın, yani hissedemezsin.
Performans istiyorsan
power commander + katalizör iptali + açık filtre + full egzoz gerekiyor. Paranı boşuna kutu içi filtrelere verme.
Motoru satcam demişsin. Boşuna masraf deme bundan söker yeni alacağın motora takarsın
http://www.btosports.com/Merchant2/g...Commander3.jpg
Yok dostum yok power commander filan cok para sagolasin iyi dilegin ve tavsiyen icin
-
26 Temmuz 2012, 20:24
#32151
Zippo's adlı üyeden alıntı
Yok dostum yok power commander filan cok para
sagolasin iyi dilegin ve tavsiyen icin
O zaman açık filtre almaya bak derim boşuna kutu içi alma hiç bir fark olmaz Tabi açık filtrenin nasıl kullanıldığını da araştır
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
26 Temmuz 2012, 20:29
#32152
viper17 adlı üyeden alıntı
O zaman açık filtre almaya bak derim boşuna kutu içi alma hiç bir fark olmaz
Tabi açık filtrenin nasıl kullanıldığını da araştır
O zaman neden bu kn arabalarda da bu kadar fazla satiyo performans filtre diye
-
26 Temmuz 2012, 20:34
#32153
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
27 Temmuz 2012, 01:39
#32154
TimCage adlı üyeden alıntı
Sevgili dostlar, müsaadenizle bir soru sormak istiyorum; bu motorla uzun yol yapan var mı içinizde? Varsa kısaca artı ve eksileri nelerdir, yazabilirse çok memnun olurum. Şimdiden ilginize teşekkürler...
Sayfaları geriye doğru okuyun,birçok gezi raporu var.Şöyle özetleyeyim:Oturuş,yakıt ve ya teknik bir konuda sıkıntı yok.Sadece 125 cc oluşun getirisiyle yavaş.Şehirler arası 100km/h yollar çok sıkıcı.(450 km gibi mesafelerden sözediyorum:D 250km ye kadar ben sıkılmadım,boyum 188 hiç bir ağrıda çekmedim)
-
27 Temmuz 2012, 02:47
#32155
-
27 Temmuz 2012, 02:54
#32156
Aramıza katılman iyi oldu,bu kadar motor sürmüş biri olarak teknik konularda senden faydalanırız artık,aktif olman dileğiyle:D Hayırlı olsun...
-
27 Temmuz 2012, 02:55
#32157
Evet . ben motoru aldım getirmek içn kendim kullandım 700 km. 7-8 saate yakın genelde 120 den aşa inmedim. aşa doğru emin olabilirsin. 5 vitesde 125-130 yaklaşıor 6 vitesde 145 dedim. devir 11 binideydi. ufak tefek ayarla. 150 155 görecene inanıyorum. ama o hızlarda hem motora yazık hemde. bize.
genelde benzin almak için durdum. ben mola olsun hemde benzin bitmesin diye yarı depo oldunda durdum. ortalama 4 kez galiba. eve geldim motor biraz ilk heyecan birazda havali oldundan . çok sıkılmadın yollarda genelde %90 müzik dinledim.
motorun genel olarak + ları. 6 vitesde titremeden 8 bin devirde. 100 civarinda gidip gelior. ısınma problemi yok. honda yolda bırakmaz sonuç olarak.
- leri. 125 cc gariban 13 hp. zaten zincir vs.. 2-3 beygirin çalsa 10 beygir bişey. yapaca bunun 100-120 dir. zorlamaya gerek yok. sonuç olarak biraz sıkıcı olabilior hele kafa tutan çok olunca bizim türk insanı. motor görünce hemen bişeye girior kapışalım yada yol vermeme gibi gerkesiz şeyler. ben eve geldim biyattım sabah 1 de kaldım eve 22.30 gibi gelmiştim baya bi kuluçlarım ağrıdı.
ilerleyen günlerde resimleri. gerekleri. şeyleri yazarım. ben çok beğendim. aldım. 5.500 lira verdim. yalan yok 2.580 km deydi. kaza değişen ufak yatma bile yok motorda.
-
27 Temmuz 2012, 02:58
#32158
Yokuş aşağı olmasın o hızlar:D,150 de efsane sanki:D
-
27 Temmuz 2012, 03:07
#32159
Pain adlı üyeden alıntı
Aramıza katılman iyi oldu,bu kadar motor sürmüş biri olarak teknik konularda senden faydalanırız artık,aktif olman dileğiyle:D Hayırlı olsun...
tşkler. genel olarak teknik konulara fikir veririm. hele ybr 125 es d ile çok çalışma yaptım. facede eklerseniz videolarımı resimlerimi görürsünz mehmetcoban06 kullanıcı adım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:05 ----------
Pain adlı üyeden alıntı
Yokuş aşağı olmasın o hızlar:D,150 de efsane sanki:D
evet. aşa doğru otobanda yaptım adana niğde arasında ama motor hızlanmasına bağıldım. normal 0 dan 60 yapar gibi 10 bin edevirde vites değiştim 6 da tam gaz. 145 gittim baya bi düzel geldi 130 geri indi 120 dedi . baktım aşa inicek biraz daha 5 e aldım tekrar dayandım. 125 le devam çekiş de güzel olunca. hem 120 -130 arasında git gel.
-
27 Temmuz 2012, 11:57
#32160
Pain adlı üyeden alıntı
Sayfaları geriye doğru okuyun,birçok gezi raporu var.Şöyle özetleyeyim:Oturuş,yakıt ve ya teknik bir konuda sıkıntı yok.Sadece 125 cc oluşun getirisiyle yavaş.Şehirler arası 100km/h yollar çok sıkıcı.(450 km gibi mesafelerden sözediyorum:D 250km ye kadar ben sıkılmadım,boyum 188 hiç bir ağrıda çekmedim)
Vakit ayirip cevap yazdiginiz icin tesekkur ederim. Biraz daha onceki sayfalara bakayim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 236 kullanıcı var. (0 üye ve 236 misafir)
Bu Konudaki Etiketler