Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3181
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    Bugün bir cbr gördüm arkasından bakarken adam çukura girdi Nazarımızmı deydi ne olduysaa
    lezzet gider,mesuliyet kalır...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3182
    tuncayguler14 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    cbr 125r
    Alıntı GorkeM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Süper yaa 2 cross bi ss Zincir taksaydın ya Tuncay Süper bir macera olmuş keşke benim de grubum olsa hiç durmazdım buralarda Ne yaptın grenajı tamir ettin mi? Giden grenaj olsun yaa , bendekini verim sana ama bi şartla , bidahakine bende gelecem
    GERÇEKTEN GÜZELDİ KARDEŞİM ÇOK SARDI VALLA,GRENAJ KIRILDI AMA ÇOK SORUN DİİL YA ÖLE SAĞLAM DURUYO PEK BİŞİY YOK SORUN YARATMIYO DURSUN DEĞİŞTİRMİCEM,AYIPSIN BU HAFTA GÖYNÜK SÜNNET GÖLÜ VAR ORAYA GİTMEYİ PLANLIYOZ HERZAMAN BEKLERİZ CUMARTESİ YADA PAZAR GİDECEZ GELİRSEN MİSAFİRİM OLURSUN AMA HAVALAR SAKAT YAWW,GELEMESSENDE FOTLARI KOYARIZ YİNE

    Alıntı @hmedim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tuncaycım güzel gezi olmuş .. ben bir aydır binemiyorum motorum öylece yatıyo .. bu arada geçmiş olsun gerenaj sinyal hasar görmüş galiba kafa grenajı yere rast gelmemesi büyük şans ben buyıl 3 kez kaza yaptım ama sorarsanız motordan vaz geçermisin veyahut hızdan asla
    SAOL AHMET GRENAJ İYİ DURUMDA DURUYO SAĞLAM YERİNDE,SİNYALDE KIRILMIYO VALLA SADECE KAFASI ÇIKIYO YA ÇOK İYİ YAPMIŞLAR VALLA EEEE NEDE OLSA ORGİNAL JAPAN HEHEHEHH...AYNEN BENDE DE MOTOR TUTKUM ASLA VAZGEÇMEM ELLER NEZAMAN GAZI SIKAMAZ OLURSA OZAMAN Bİ DÜŞÜNÜRÜZ ŞİMDİLİK İİİ,


    KÖTÜ KADIN YOKTUR AZ VOLTKA VARDIR YAWW HARİKA YAAA BU İMZA BİRİNDE GÖRMÜŞTÜMMM HEHHEHEHEHE
    :rendeer:

  3. #3183

    Üyelik
    01 Mayıs 2006
    Şehir
    Italy - ponte dei sospiri
    Motosikleti
    Honda CBR 125 R
    Alıntı GorkeM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bayır yukarı 5 le gidiyosun , sora 120 ye çıkıyosun? Nan benim motor düz yolda anca 130 yapıyo

    Bu arada taksici çarptı bana dün arkadan Ben sağa dönerken adam düz gitmeye karar verdi Son anda farkettim düzelttim kendimi ama motorun sağ tarafından vurdu ayı. Bir an motorun kıçı sola kaydı , sonra sağa kaydı (moto gp'de olur ya ) , neyse gaz verip düşmekten kurtuldum , taksici de basıp gitti , ben de uğraşamadım hiç... Ama indiğimde egsosun çizik içinde kaldığını farkettim ... Neyse günlerdir kendimi "cana gelceine mala gelsin" deyip avutuyorum Kimbilir düşseydim ne olcaktı , allahtan dengemiz iyi

    çok geçmiş olsun dostum aman dikkat et..birkerede beni beşiktaşta taksiciler pestil yapiodu... ben motoru aldım 600 km yaptım sonra otoban edirne yoluna düştüm. man fortuna yolcu otobüsüyle 254 kmboyunca 120 130 sabit arada bi 110 düşüoduk aşırı dik bayir ve rüzgarın etkisiyle..kardeş kardeş gittik gerçi şöför intil oldu nasil geçemiom lan ben bu zibidiyi die ama vallahi benim motor bayir yukari 5. vites 12 bin devirde 120 rahat yapiyor bayir aşağı 6. vites 140 140'i biraz geçtigini gördüm maksat yapıcakmı diye denemekti..ama 130'u gecince benim kara şimşek yeter abi bundan sonra Allah'lık oluyorum diyor o yüzden 130'ün üstüne cıkmyorum yormam zaten.. benim kara şimşek bekletilerimi 125cc'ile hayli hayli verio artio bile Allah cümlemizi kazadan beladan korusun.

    not : At binicisine köre kişner

  4. #3184

    Üyelik
    17 Kasım 2006

    slm

    ben de 5.150 yi denkleştidiğim anda bu böceğe sahip olmak istiyorum
    ilk kullanıcılar için uygun mudur yoksa daha ufak bi motorla mı başlasam?
    bu konuda bana yardım lütfen

  5. #3185
    OrjinAli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2006
    Şehir
    BaşkenT
    Motosikleti
    Ns 200
    tiesto 2002 öncelikle hoş geldin bence uygundur yani kendimden biliyorum

  6. #3186
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    YeR : Şu an RiZe ...Bugün yanımdan bi cbr 125 geçti.. eleman yatmış motorun üstüne yardırmış gidioo..cama yapıstırdı beni..az kaldı kaza yaptım walla...

    1.ben 140-150 arası gidiodm arabayla we beni jet gibi geçti..
    2.CBR125 140 ı geçmiodu hani...
    3.CBR 125 deildir diyenler cbr 125 olduğuna eminim..Çünkü daha sonra yetiştim ve gördüm..34 plaka mavi cbr 125 ti o...

    Bu motora sahip olmalıyıııımmmmmmmmmmmm...

  7. #3187
    Starsailor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul/Avrupa
    Motosikleti
    Ducati Monster 620 Dark
    Alıntı tiesto2002 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben de 5.150 yi denkleştidiğim anda bu böceğe sahip olmak istiyorum
    ilk kullanıcılar için uygun mudur yoksa daha ufak bi motorla mı başlasam?
    bu konuda bana yardım lütfen
    Yeni başlayanlar için en uygun motosiklet bence..
    Bu arada yeterince ufak zaten daha ufağı da mı var
    Ducatista:)

  8. #3188
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    sana ole gelmıstır..oynanmamıssa 140 150 yapması cok zor(duz yolda)
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  9. #3189
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Acaba 140 yapan arkadaşlar arka lastiği değiştirdi mi ve kaç km'deler???
    Benim arka 130 ve 3.500'deyim , sanırım bu yüzden olabilir , amaann 120'den sonrası tehlikeli zaten bu motorla...

    Bu arada gelecek ay K&N hava filtresi almayı düşünüyorum... Ilgilenen arkadaşlar varsa birlikte alalım takalım
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  10. #3190
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    abı su para durumumu duzeltebılsem(bu ay 1 hafta calısmadıım ıcın kotu bıraz)
    alıcam ama
    olmuyor yau:(
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  11. #3191
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    benim de kesin değil... yaklaşık 65 milyon filtre... gün ola hayrola =D
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  12. #3192
    yakamoz_072002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2006
    Şehir
    ANTLY/ DEMRE/ NOEL BABA KLİSESİ AVLUSU
    Motosikleti
    cbr 125 büyüdü 600 f oldu gerisi yalan OLDU
    ARKADAŞLAR HAVA FİLTRESİYLE İLGİLİ BİR MAKALE ALINTIDIR VE DİKKATLİ OKUYUNUZ


    Performans Hava Filtreleri


    Performans hava filtreleri uygulamadaki kolaylıkları ve fiyatlarının diğer modifiye aksamlarına göre çok daha hesaplı olması sebebiyle modifikasyonda genellikle hepimizin ilk başlangıç noktası olmuştur.

    Öncelikle şunu belirtmek isterim ki, hepimizin ortak olarak hoşlandığına inandığım, orijinal ekipmana kıyasla bu filtrelerin çıkardığı spor ses bize bu filtreleri aldıran ilk sebeplerdendir. Ancak, modifikasyona genelde herkesin spor hava filtresinden başlamasının bundan daha etkili bir sebebi var ki, o da birilerinin bize bu hava filtrelerini monte ettikten sonra 5-10 bg. gibi güçler elde edebileceğimiz konusunda son derece rahatça atıp tutmalarıdır.

    Şimdi.. Ben de kullanıyor olmama rağmen, size spor hava filtrelerinin hiç bir işe yaramadığını söylersem acaba ne dersiniz? Öyle şey olur mu diyeceksiniz.. Evet yarıyor ama, tek bir koşulla.. Lütfen okumaya devam edin..
    Teori

    Burada teori şudur ki, silindirlerin içindeki yanma odasına yakıtla karıştırılmak üzere ne kadar çok hava gönderirseniz, o kadar fazla güç elde edersiniz, ancak mesele bu havayı birinci olarak nasıl gönderdiğiniz, ikinci olarak da gerçekten fazla hava gönderip gönderemediğinizdir.


    Hava aerodinamiği o kadar komplike bir konudur ki, otomobilinizin orijinal hava filtresini açık bir spor hava filtresiyle (K&N, Kingdragon ve Green gibi markalar koton hava filtrelerinde en bilinenleridir) değiştirdiğiniz zaman ne kadar daha fazla hava elde edeceğinizi bilmek imkansızdır.

    Kutu İçi Uygulamalar

    İsterseniz ilk önce kutu içi K&N değişimleri gibi, açık hava filtresi takmak yerine kutuyu aynen kullanıp sadece orijinal filtreyi bir sürü para ödeyip K&N gibi filtrelerle değişmeyi düşünenler için aşağıdaki test sonuçlarını verelim. Otomobilinizin orijinal hava filtresinin bulunduğu kutuda yapılan ve silindirlere, yakıtla karışmak üzere giden havanın akış rezistansını ölçen vakum testleri şu şaşırtıcı sonuçları vermiştir:

    (% 100 rakamı havanın yanma odasına giderken maksimum dirençle karşılaştığı durumları, % 100’e göre daha düşük rakamlar ise havanın yakıtla karışmak üzere yanma odasına giderken daha az dirençle karşılaştığı durumları göstermektedir. Doğal olarak arada filtre ya da filtreyi barındıran kutu olmadan, direkt olarak manifolddan alınan hava, % 37,5 ile en az dirence uğrayanıdır)

    orijinal hava filtre kutusu / orj.hava filtresi ile 100 %
    orijinal hava filtre kutusu / K&N hava filtresi ile 100 %
    orijinal hava filtre kutusu / hiç filtre yok 100 %
    modifiye edilmiş hava filtre kutusu (kesilmiş) / orj.hava filtresi ile 62.5 %
    modifiye edilmiş hava filtre kutusu (kesilmiş) / orj.hava filtresi ile 56 %
    açık hava filtreleri 44 %
    sadece manifold 37.5 %

    Görüldüğü üzere, açık hava filtresi kullanmadıkça, orijinal hava filtresini K&N benzeri hava filtreleriyle değiştirmek, kutuda oynama yapmadıkça yanma odasına giden hava miktarında hiçbir artı sağlamıyor, çünkü hava her seferinde bir şekilde dirence uğruyor. Belki sizin de dikkatinizi çekmiştir, bu testte benim aklıma en çok takılan nokta, orijinal hava kutusu içerisindeki orijinal hava filtresi ile K&N hava filtresinin geçiş sırasında havaya uyguladıkları direncin eşit olmasından çok, kutuda K&N veya orijinal hiç bir filtre yokken de havanın sanki kutuda filtre varmış gibi dirence uğraması oldu.. İnanılır gibi değil.. Burada da yukarıda bahsettiğim, hava aerodinamiği işin içine giriyor. Demek ki kutu, ne olursa olsun havaya direnç uyguluyor. Zaten hiç kutu yokken, sadece manifolddan alındığında bile havanın 100 değerine göre 37,5 değerinde dirence uğruyor olması, hava aerodinamiğinin ne kadar hassas olduğunu kanıtlıyor. Sadece manifolddan alınırken bile bir direnç varsa, kutu olunca -içinde filtre olsun veya
    olmasın- havanın dirence uğraması kulağa mantıklı geliyor.

    Aslında buradan başka bir sonuca daha geçiyoruz.. Kutu varsa, içine hangi marka filtreyi koyarsak koyalım, ya da içinde filtre olsun olmasın hava aynı dirence uğruyor. Hava, ancak kutuya girişini artırmaya yardımcı olacak kesimler uygulanırsa daha rahat akıyor. Sadece manifolddan hava girişi normal karşılanacak bir uygulama olmadığına göre ve kutu içine filtre almak da işe yaramadığına göre, neden kutuyu kesmek yerine filtreyi direkt olarak açığa koymuyoruz? Direkt manifolddan almak yerine filtreyi açığa koyarız ve 37,5 ile 56 arasında bir değer elde ederiz, değil mi? Mesela 44.. Bu da havanın 100 yerine 44, yani kutu içi uygulamanın yarısı kadar dirence uğrayarak geçeceği anlamına gelir.. İşte bu noktada makalenin en can alıcı kısmı geliyor.. Lütfen devam edin..

    Açık Filtre Uygulamaları

    Normal olarak, emiş sistemine giden havanın oksijen yoğunluğu % 21’dir. Bu oran, otomobilinizi fişekleyen, ve ülkemizdeki modifiyeli otomobillerde nadiren bulunan o pahalı fakat bir o kadar da mükemmel nitro sistemlerinde ise % 33’ tür. Yani, arabanızın motorunu deliye çeviren ve komple bir sistem olan nitro’da bile oran ancak % 33’e çıkabilmektedir. Normalden komple bir sisteme geçildiğinde bile oranların birbirine yakınlığı göze alındığında, ve havanın akışı sırasında karşılaştığı direnci azaltmanın imkan dahilinde olduğu, ancak bunu yaparken içindeki oksijen miktarının yoğunluğunu arttıramayacağımız gerçeğiyle, tek bir konuya odaklanmamız gerekiyor: Evet, havanın direncini azalttık, peki kaç beygir alırız?

    Yapılan araştırmalar, açık hava filtrelerinin sadece ve sadece dışarıdan soğuk hava alındığı durumlarda fayda sağladığını, bu faydanın da normal motorlarda otomobilin beygir gücüyle orantılı olarak 0-2, turbo motorlarda ise yine soğuk hava sağlanması koşuluyla ve yine motor gücüyle orantılı olarak maksimum 8-10 bg.’e çıkacağını, eğer filtreye sıcak hava çektirilirse beygir gücü kazanımı yerine net beygir gücü kaybı olduğunu gösteriyor.

    Açık tip performans hava filtreleri ile ilgili diğer bir gerçek de, gücü ancak üst devir seviyelerinde vermeleridir. Sahibi olduğum 106 Gti marka arabama yaptığım ilk modifiye açıkta EAFY filtre uygulaması olmuştu. Uygulamadan sonra 2. vites düşük devirlerdeki motorun sağırlığı ilk dikkatimi çeken konu oldu. Gerçi kısa bir süre sonra EAFY’i Green marka, ve filtreyi özellikle şehir içi trafikte motorun sıcaklığından izole ederek sadece dışarıdan gelen soğuk havayı alan bir kutuyla gelen setle değiştirdim. Sonucu söyleyemiyorum, çünkü yapılan her modifiyeden sonra “Dur bakıyım, ne beygir almışım?” diye dinamometreye girip bir de ölçüm parası vermek akla yatmıyor. Ancak, kat iptali, çift çıkış Remus ve bahsettiğim Green kutu ile otobanda 235 km/h gördüm. Ama burada filter belki 1 bg. vermiştir, o kadar önemli de değil. Ben sesini seviyorum, onun için kullanıyorum. Bu arada, en sık rastlanılan geyiktir, “en fazla kaç bastın” diye... Ben 235 dediğim zaman yanımda oturan kadrana bakıyor ve “hııııı..” dedikten sonra
    uzun bir sessizlik oluyor. Bu arada, 106 Gti’da kilometre göstergesi 220’ ye kadardır. E adam haklı olarak sanki “amma da salladın, biz de yedik.. dur bari sesimi çıkartmayayım en iyisi...” demiş gibi hissedip rahatsız oluyorum, ve hemen açıklıyorum. “Gerçi kadran 220’ye kadar ama, bak bu çizgilerin her biri 5 km, ben de 220’den sonra baktım, hayali olarak 3 çizgiye denk geliyordu, oradan 235 diyorum” şeklinde ekliyorum.. Size de anlatıyım dedim de, ne olur ne olmaz..

    Şimdi diyeceksiniz ki bu performans filtreleri meğer ne kötü şeylermiş.. Aslında dahası da var.. Bu filtreler gerçekten de anlatılageldiği üzere normal hava filtrelerine oranla tozu %300 ila %500 arasında daha fazla geçirirler. Ancak içiniz rahat olsun, geçen bu küçük partiküllerin motorun ömrünü kısalttığına dair hiçbir kanıt yok...

    Filtre Bakımı

    Bakım zamanı, hava filtrenizi hangi koşullar altında kullandığınızla doğrudan bağlantılıdır. Aşırı tozlu ortamlarda bakım zamanı son derece kısalmakla birlikte, normal koşullarda 6 ay ortalama olarak kabul edilebilir bir süredir. Filtre bakımı iki kısımdan oluşur: temizleme ve yağlama.. Bu da ayrı bir meseledir, çünkü benzin istasyonlarına gidip de 5 litrelik Şaşal ya da Hayat Su şişesini gösterip “şunu doldurur musunuz” dediğinizde görevlilerin ilk yaptığı yüzünüze bakıp “Abi yasak, karakoldan kağıt alman lazım” oluyor.. O ilk bakışlarla da sizi süzüyor.. Du bakıyım bu adamda terörist tipi var mı diye.. Evet, var.. İlk 106 Gti kullanan teröristim ben.. molotof kokteyli yapacağım da, bizde kalmamış, sizde fazla varsa biraz benzin rica edecektim.... Neyse efendim.. Benzini aldıktan sonra filtreyi içine daldırıp 1-2 saat kadar bekletin. Filtreyi arada daire şeklinde hareketlerle çevirerek de temizleme işlemine yardımcı olabilirsiniz.. Hatta benzini baştan ikiye bölüp sonradan ikinci bi temiz su yapmak da mümkün
    .. Son olarak da iyice durulayın. Benzin tamamen uçtuktan sonra ince sprey yağı filtrenin iç kısmına uygulayın. Yağ, filtre üzerinde yapışkan ve tutucu madde görevi görerek toz ve kirin filtreye yapışmasını sağlayacaktır, böylelikle motora girenin sadece hava olduğuna emin olabilirsiniz...

    Sonuç

    Eğer performans hava filtresi uygulayacaksanız kutu içi filtrelere yeltenmeyin, aldığınız açık tip filtreyi de kesinlikle ve kesinlikle motorun sıcağından izole edin. Yoksa güç kazanımı yerine güç kaybına hazırlıklı olmalısınız. Güç kaybını engellemek için ise ya havayı doğrudan dışarıdan alacak ve otomobilinize uygun bir kutu kullanın, veya en azından kaputu kesin. Ya da her ikisini birlikte yapın (Ne rahatım değil mi? Sanki son derece kolay bir işmiş gibi: “Kaputu kesin!”)

    Düşük devirlerde güç beklemeyin, hatta mümkünse kullanım tarzınızı bir miktar değiştirerek, biraz daha yüksek devirlerde vites değiştirmeye başlayın, çünkü asıl gücü yüksek devirde alacaksınız (Her an olmayacağı açık, ancak o sesi duymak için arada şeytan sizi zaten dürtecektir ve arabayı devirlendireceksinizdir. Spor hava filtresi uygulayıp da 3500 devirde vites değiştiren biri var mıdır bilemiyorum)

    Filtrenizin bakımını ihmal etmeyin.. Yağlama işlemini temizlikle birlikte yapmak mecburiyetinde değilsiniz. Filtreyi temizlemeye üşeniyorsanız, en azından toz tutucu özelliğini yeniden kazandırmak için örneğin her 3 ayda bir filtreyi yağlayarak her 6 ayda bir de temizlik yapabilirsiniz. Hepsi bu kadar...



    ŞİMDİ DİYECEKSİNİZ BU OTOMOBİLLERLE İLGİLİ DİYE AMA SONUÇTA HEPSİ AYNI İŞLEVİ YAPIYOR SAYGILARIMLA KAZASIZ SÜRÜŞLER DİLERİM
    [B][I][COLOR="Blue"]4 mayıs sabahı yağmurlarla geldin hayata gözlerini açtın bizim dünyamıza ; ve diyorumki be hoşgeldin yanımıza ferah bebek[/COLOR][/I][/B]

  13. #3193
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Güzelmiş teşekkür ederiz... Zaten biraz daha araştırıcam bu olayı...
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  14. #3194

    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    Antalya --> İstanbul
    Bu topicteki yazılarınızı baştan beri büyük bir heyecenla okuyorum;babamın oğlum arabanın benzinine dünyanın parasını vereceğine bir motor al demesiyle başladı herşey aslında internetten küçük bir arştırma yaparak tanıştım Honda cbr 125 ile ve merakım bugün honda bayiine gitmem ve motosikleti görmemle arttı. Aslında hiç kafamda yoktu motor birazda korkuyordum açıkçası çünkü Antalya/Bodrum'da yaşıyorum ve yıllardır okula/işe gitmek için 25-30 km. araba kullanıyorum motosiklet daha doğrusu scooter kullanan(ki bu yörelerde çokça rastlanır, aslen İstanbul'luyum ilk geldiğimde garipsedim ve zorlandım motor trafiğinden) arkadaşların bilinçsiz tavırları beni ürkütüyordu ama bu gece kafamdaki herşey değişti bundaki en büyük etken yorumlarınız. Size ne kadar teşekkür etsem azdır özellikle Boy nicknameli arkadaşım. Evet bu gece anladım ki motorsiklet bir tutku ve cbr 125 benim gibi acemiler için başlangıç olarak çok çok iyi umarım kazasız geçen 10 yıllık araba tecrübeme kazasız belasız geçecek motor tecrübemi de eklerim. hepinize çok teşekkürler motoru sevdirdiğiniz, açıklamalardaki gayretiniz vb. için. Şimdi bir Honda cbr 125 hayranı ve inşaallah yakında sahibi olarak beni de eklerdeniz minnattar olurum. aklımdaki renk Turuncu msn dogruemre@hotmail.com. Hepinize sevgiler ve motor ustalarına saygılar...

  15. #3195
    tronic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    fazer
    iyi bir seçim yapmışsın dgrmr. iyi günlerde kazasız belasız kullanmanı dilerim.motosiklet hakkında öncelikle Donald Duck ın motosiklet teorisi adlı notlarını okuyup , motorunu aldıktan sonra da o teknikleri çok iyi çalışmanı öneriyorum.Hiç bir zaman kalitesiz kask ,ve diğer korumaların olmadan yola çıkma.3 km ötede arkadaşına gidip gelecek bile olsan her türlü korumanı giy.Sizin oralar sıcak , ama montsuz çıkma yazın yazlık mont alırsın heralde.Varsın biraz terletsin kırık bir omuz , kırık bir dirsek hatta daha da kötüsü sakat kalmaktan çok daha iyidir.Sırtlık da almayı unutma , omuriliğini ve böbreklerini koruyor.Motosiklet camiasına hoşgeldin.Yaptığın her iyi ve kötü hareketin hepimize mal edildiği bilinciyle , bilinçli ve tedbirli bir motorcu olman dileklerimle.
    [I][B]Öldüğünde beyin yoktu demiyorlar da kask yoktu diyorlar ya işte bu anlayış farkı bizi bu hale getiren..[/B][/I]

  16. #3196

    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    Antalya --> İstanbul
    Tavsiyelerini mutlaka dikkate alacağım tronic umarım bana da (aranıza katılan) herkese olduğu gibi yardımcı olursunuz şimdiden sorularım karşısındaki sabrınız ve önemli tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. İyi geceler

  17. #3197
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Alıntı praetorian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sana ole gelmıstır..oynanmamıssa 140 150 yapması cok zor(duz yolda)
    kankaa özellikle baktım yaa..az kalsın durdurcaktım elemanı.. cbr125 ti.. mawi renktee.. yalnız çok tatlıydı.. sanki honda 1000RR gibi ama birascık zayıf..

  18. #3198
    lodos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2006
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    sattım...
    600rr dır o (kedidir oo kedii )
    Bu vatan, çocuklarımız ve torunlarımız için cennet yapılmaya layıktır.
    Bu memleket tarihte [B]Türk[/B]'tü, bugün de [B]Türk[/B]'tür ve ebediyen [B]Türk [/B]olarak yaşayacaktır.[B]M.K.ATATÜRK[/B]

  19. #3199
    C@NSU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2006
    Şehir
    İst - bjk
    Motosikleti
    keske enduro olsa..
    yakamoz
    o yazı cok uzundu okuyamadm
    kısaca hava filtresi ne ise yarar

  20. #3200
    Forumdan Uzaklaştırıldı ozaktasi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2004
    Şehir
    Kilis-Nizip Belkıs Trafo
    Motosikleti
    HondaCB900F,HondaCBR125,Kymco Süper8,Sym Xs125
    benim makina 130 zor diyor ..Niyekine


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)

Bu Konudaki Etiketler