Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #31061

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Önce kendinden bahsedersen daha iyi yardımcı oluruz.Mesela yaş? araba kullanıyormusun,trafik tecrüben nedir? Daha önce motor sürdünmü? Eğitim aldınmı yada alacakmısın?
    Tabi dostum. Yaş 19 ilk kez motor kullancam ama sürmeyi biliyorum arkadaş oretti. Trafik tecrubem hıc yok hıc cıkmadım trafiğe.Araba kullanıyorum ama trafiğe cıkabılcek kadar iyi kullanamıyorum.Bu motoru gorunce arabadan soğudum zaten birden motor hevesi geldi Ha birde 1.76 boyum var.Kilom 63 motor kucuk oldugu ıcın kullanırken rahatsız olmam umarım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #31062
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Alıntı onr1221 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Tabi dostum. Yaş 19 ilk kez motor kullancam ama sürmeyi biliyorum arkadaş oretti. Trafik tecrubem hıc yok hıc cıkmadım trafiğe.Araba kullanıyorum ama trafiğe cıkabılcek kadar iyi kullanamıyorum.Bu motoru gorunce arabadan soğudum zaten birden motor hevesi geldi
    Kardeşim senden ricam şu yazıları normal boyutlarda yazman:D

    120-130 başlarken yüksek hızlardır ama birkaç bin km den sonra tatmin etmez.Uzun zamandır araba kullanıyor olsan,maddi durumun sıkıntı yaratmazsa 250r al derdim.Ama bu şartlarda söz konusu değil bence.Hatta trafik tecrüben olmadığı için vitesli motor konusunda bile tereddütte kalacağım sana tavsiye etmekte.Alabilirsin derim bu motoru ama ehliyeti alacaksın,mümkünse eğitim alacaksın,en kötü ihtimalle bilen bir arkadaşınla saatlerce hatta 3-5 gün saatlerce çalışacaksın.Onun dışında en az 500 km trafiksiz süreceksin ve 1000 km den fazla az yoğun trafikte takılcaksın.Ama yine de trafik tecrüben olmadan motoru bir araba gözüyle görmeden ya da en azından scooter bir motorla trafikte dolaşmadan gönül rahatlığıyla tavsiye edemiyorum sana.He bir de herzaman FULL EKİPMAN...

  3. #31063

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim senden ricam şu yazıları normal boyutlarda yazman:D

    120-130 başlarken yüksek hızlardır ama birkaç bin km den sonra tatmin etmez.Uzun zamandır araba kullanıyor olsan,maddi durumun sıkıntı yaratmazsa 250r al derdim.Ama bu şartlarda söz konusu değil bence.Hatta trafik tecrüben olmadığı için vitesli motor konusunda bile tereddütte kalacağım sana tavsiye etmekte.Alabilirsin derim bu motoru ama ehliyeti alacaksın,mümkünse eğitim alacaksın,en kötü ihtimalle bilen bir arkadaşınla saatlerce hatta 3-5 gün saatlerce çalışacaksın.Onun dışında en az 500 km trafiksiz süreceksin ve 1000 km den fazla az yoğun trafikte takılcaksın.Ama yine de trafik tecrüben olmadan motoru bir araba gözüyle görmeden ya da en azından scooter bir motorla trafikte dolaşmadan gönül rahatlığıyla tavsiye edemiyorum sana.He bir de herzaman FULL EKİPMAN...
    Anladım 1 adam vardı altın giyen adam mı ne bu motoru anlatıyodu hıc bılmeyen biri en ama en fazla 5 dk da surmeyi orenir diyodu.Bide merak oldugu ıcın cabuk orenirim gibime geliyor.Bu arada 100 km şehir dışı kac tl yakar :D

  4. #31064
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Alıntı onr1221 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anladım 1 adam vardı altın giyen adam mı ne bu motoru anlatıyodu hıc bılmeyen biri en ama en fazla 5 dk da surmeyi orenir diyodu.Bide merak oldugu ıcın cabuk orenirim gibime geliyor.Bu arada 100 km şehir dışı kac tl yakar :D
    Orada biraz motoru övmek için söylüyor.Daha önce az çok motor kullanmış yanı sıra araba kullanmış ve trafik tecrübesi aynı zamanda teorik bilgisi olan biri kısa zamanda öğrenir(5 dk da hiç birşey öğrenemez,dediğim kişi bile ancak 1000 km sonra yavaş yavaş kendine güvenmeye başalar).Dediklerimi şöyle destekleyeyim(tamamını seyret bununda):http://www.youtube.com/watch?v=Hvunr0meJt0

    Ayrıca motosikleti öğrenirsin ama trafikte motoru aşmak ve çevreye odaklanman gerek,attığım video dada bundan sözediyor zaten.
    Yakıt konusuna gelince,madem motoru merak ediyorsun biraz oku,araştır.Bundan önceki 5 sayfada bile vardır.Hadi bu seferlik:D min 2.6lt max3.1lt dir.Benim genel ortalamaı sorarsan 2.7-28 lt dir.

  5. #31065
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Türkiyede kanun çıkarıcan arkadaş Avrupadaki gibi 125cc/15 hp den yukarısını ilk bir yılda yasaklayacaksın! Sonraki yıl sadece 250cc.

    @ onur1221

    50 likometre hızla kaldırıma vurup boynunu kırsan ölürken harika dedirtir merak etme Öyle 100 lü hızlara gerek yok...

  6. #31066
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    @GP500-1st,@Zippo's Hocam ikinizede saygı duyuyorum biliyorsunuz,forumda da gayet yararlı insanlarsınız ama soru soran arkadaşlara sert çıkışları anlamıyorum.Tamam çok araştırmadan soru sormaları kendi ayıpları,biz önce herşeyi okuduk sonra kafamıza yatmayanları ya da anlamadıklarımızı sorduk,anlıyorum böyle damdan düşer gibi sorular sinir bozuyor.Ama bir de şöyle düşünmek lazım;adamlar araştırmıyor en azından soruyor,bilen insanlarda tersleyince hadi bakalım gelsin 600rr 1 hafta sonra sayfalarca Allah rahmet eylesin.Küçükte olsa birşeyler yapmak lazım.İnsanları soğutmamak lazım diye düşünüyorum...

  7. #31067

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orada biraz motoru övmek için söylüyor.Daha önce az çok motor kullanmış yanı sıra araba kullanmış ve trafik tecrübesi aynı zamanda teorik bilgisi olan biri kısa zamanda öğrenir(5 dk da hiç birşey öğrenemez,dediğim kişi bile ancak 1000 km sonra yavaş yavaş kendine güvenmeye başalar).Dediklerimi şöyle destekleyeyim(tamamını seyret bununda):http://www.youtube.com/watch?v=Hvunr0meJt0

    Ayrıca motosikleti öğrenirsin ama trafikte motoru aşmak ve çevreye odaklanman gerek,attığım video dada bundan sözediyor zaten.
    Yakıt konusuna gelince,madem motoru merak ediyorsun biraz oku,araştır.Bundan önceki 5 sayfada bile vardır.Hadi bu seferlik:D min 2.6lt max3.1lt dir.Benim genel ortalamaı sorarsan 2.7-28 lt dir.
    Neyse yardımların için tesekkurler.Kafaya koydum kesınlıkle bu motordan alıcam her yonunu beyendim.

  8. #31068
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @GP500-1st,@Zippo's Hocam ikinizede saygı duyuyorum biliyorsunuz,forumda da gayet yararlı insanlarsınız ama soru soran arkadaşlara sert çıkışları anlamıyorum.Tamam çok araştırmadan soru sormaları kendi ayıpları,biz önce herşeyi okuduk sonra kafamıza yatmayanları ya da anlamadıklarımızı sorduk,anlıyorum böyle damdan düşer gibi sorular sinir bozuyor.Ama bir de şöyle düşünmek lazım;adamlar araştırmıyor en azından soruyor,bilen insanlarda tersleyince hadi bakalım gelsin 600rr 1 hafta sonra sayfalarca Allah rahmet eylesin.Küçükte olsa birşeyler yapmak lazım.İnsanları soğutmamak lazım diye düşünüyorum...
    Pain,kimse kusura bakmasın bu foruma yeni üye olup yüzlerce soru soran insanlar var ama ne burda pat diye hız muhabbeti yapıyolar ne de gözümüze kalın kalın bi turuncu bi siyah gökkuşağı gibi yazı sokuyolar.Benim sert çıkmamın sebebi arkadaş özelden de ısrarla hız konusunda soru sordu,bende hız istiyosan bu motoru alma dedim açık açık ne diyeyim.Sert çıkışım ondan.

    İşin kısası ben fikrimi söyleyeyim.Başlangıç için çok ideal bi motor.Çokta az yakıyo.Öğrenmesi kolay ama öğrenmekten kastım üstüne binip hemen basıp gidebilmek değil,hakimiyeti kolay bi motor olması.Ama yine de Pain'e katılıyorum.Benimde ilk vitesli motorum 6.000 km boyunca kullandım ama ilk 1000 km asla yoğun bi trafiğe ve çevreyoluna çıkmadım.Seninde çıkmamanı tavsiye ederim.Motordan önce ekipmanlar yazmaya gerek duymuyorum bile.

  9. #31069
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Alıntı onr1221 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neyse yardımların için tesekkurler.Kafaya koydum kesınlıkle bu motordan alıcam her yonunu beyendim.
    Birşey değil,senin bileceğin iş ama yapacaksan da ağır ol.Önce resmi prosedürleri tamamla sonra full ekipman(iyisinden),sonra eğitim.Kendi iyiliğin için bunları dikkate al.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:53 ----------

    @Zippo's Özelden konuştuklarınızı bilemem.Benim gördüğüm 110-120 nasıl hızlar sorusu oldu,110-120 beni kesmez deseydi o zaman bende verirdim cevabı.Ama bilmeyen birinin motorda bu hızların ne hissettirdiğini sorması normal geldi.Ben arabada yeri geldi 200ü gördüm ama anlayabiliyordum 110 un motorda farklı geleceğini.

    Mesela buna bak eğlen:http://www.motosiklet.net/forum/endu...slar-icin.html
    Bu her cevabı hakediyor,zaten verdimde cevabımı...

  10. #31070
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    .............................................

  11. #31071
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    ön arka fren balatalarına 154 lira fiyat çektiler
    sizce normal mi bu fiyat
    bana fazla gibi geldi
    millet 600lük motora iyi balataları bu fiyata alıyor

  12. #31072

    Üyelik
    24 Nisan 2012
    Şehir
    Mecidiyeköy
    Motosikleti
    CBR 125R
    Selamlar herkese, bugün 360km iken tekrar benzin almaya gittim, ilk aldığımda 53 liraya dolmuştu boş deposu, bugün 44e doldu, yani hesaplarıma göre 50 liraya 410km gidebiliyorum, harika birşey

    Gelelim sorularıma, ilk aldığımda benzinci 95 alıyorlar buna hep dediği için 95 aldım ama burada soracaktım onu unuttum bugün de 95 aldım, sizler ne kullanıyorsunuz?
    Bir de Konşuk 1000 bakımına kadar birşey yapmana gerek yok demişti, sanki burada okuduğum 400km 'de bir zincir yağlama yapıyordunuz, doğru mu hatırlıyorum?
    Son olarak birinci vitese düşürürken garç sesi geliyor, debriyajı sonuna kadar çekmeme rağmen, normal değildir heralde?

  13. #31073
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Alıntı AriGold adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar herkese, bugün 360km iken tekrar benzin almaya gittim, ilk aldığımda 53 liraya dolmuştu boş deposu, bugün 44e doldu, yani hesaplarıma göre 50 liraya 410km gidebiliyorum, harika birşey

    Gelelim sorularıma, ilk aldığımda benzinci 95 alıyorlar buna hep dediği için 95 aldım ama burada soracaktım onu unuttum bugün de 95 aldım, sizler ne kullanıyorsunuz?
    Bir de Konşuk 1000 bakımına kadar birşey yapmana gerek yok demişti, sanki burada okuduğum 400km 'de bir zincir yağlama yapıyordunuz, doğru mu hatırlıyorum?
    Son olarak birinci vitese düşürürken garç sesi geliyor, debriyajı sonuna kadar çekmeme rağmen, normal değildir heralde?
    Kurşunsuz 95 oktan kullanmalısın,hatta kitapçıkta kurşunsuz 91 oktan ve üzeri yazar.500 km de bir zincir yağlamalısın 1000 km de temizleyici bir spreyle temizleyip sonra yağlamalısın ve bu rutin olarak devam etmeli.Bunu söylemeyi unutmuşlardır aslında çok önemlidir ama öncelikli bakım olarak görülmez.Yağa gelince en iyilerden biri wurth dür ve konşukta var bu zincir yağı(oradan daha hesaplı satanı görmedim bu markayı.). 1 den 2 yada 2 den 1.vitese geçişlerde o ses çok normal ve çoğu motorda öyledi.Ben bir zararı yok diye biliyorum ama 1.vitesi kalkış ve duruşlar haricinde kullanmayın diyenlerde var(ben katılmıyorum buna ama teknik bilgim yok bu konuda)...

  14. #31074
    teknoali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2008
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Tudey Gsr pcx
    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu bu lastiklerle ne yapacağız,çok canımı sıkıyor.Adam gibi yatırıyorum motoru,virajlar dışarı doğru mu eğimliydi dikkat etmedim ama ikisindede viraj esnasında pati çekti motor.Yani hani motogp de başa baş mücadelelerde fazla hızlı giriyorlarda viraja motoru tam kaldıracakları esnada biraz yalpalıyorlarya düşmemek için,dengesiz bir görüntü çıkıyor,onu yaşadım(tabi onlar için herzamanki şeyler:D).Tadım kaçtı resmen,tam viraja gireceğim korku basıyor,girmeden hemen frenlere asılıyor sonra yatırıyorum motoru,ne güzel de öğrenmiştim yatmayı(zaten yatıyordumda,adam akıllı limitlerde yatmaktan sözediyorum).Resmen sürüş zevkimi kaçırıyor...

    Bu arada bunları yapmadan önce yarım saat kadar sürmüştüm.(Yani suçu lastikler soğuktur diyerek bana atmayın:D)
    Kardeşim motoru orjinal lastikleri bence gayet güzel. iyi de viraja giriyor. ben daha 1 hafta oldu değiştireli 18 bin km kullandıım ve son güne kadar virajda egzoz çok rahat sürtüyordu. Bence siz tam anlamıyla alışamadınız .

    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kuru hava da standart lastikler o kadar kötü değil. Stepfunk ın dediği gibi riskli sürüş yapmasan gayet iyi. Ama virajlarda eğlence arıyosan paraya kıyıp yumuşak hamur bi lastik almak lazım. Zaten kaliteli racing yol lastiklerinde de yanak hamuru alt yüzeyden daha özel bi hamura sahip oluyor. Yatışın sırrı burda

    Ben limitlerde kullanmayı pek tavsiye etmiyorum
    aynen kuru havalarda hiç de kötü değil. gayet başarılı.

    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben virajlardan baya keyif alıyorum,tadım kaçmasın istiyorum:D



    Şimdi şöyle bir,tek arka buldum,nasıldır acaba:http://www.anesmotor.com/?urun-433-P...30-70-12-.html
    130/70 17 olması gerek o bize uymuyor bildiğim kadarıyla
    Alıntı AriGold adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar herkese, bugün 360km iken tekrar benzin almaya gittim, ilk aldığımda 53 liraya dolmuştu boş deposu, bugün 44e doldu, yani hesaplarıma göre 50 liraya 410km gidebiliyorum, harika birşey

    Gelelim sorularıma, ilk aldığımda benzinci 95 alıyorlar buna hep dediği için 95 aldım ama burada soracaktım onu unuttum bugün de 95 aldım, sizler ne kullanıyorsunuz?
    Bir de Konşuk 1000 bakımına kadar birşey yapmana gerek yok demişti, sanki burada okuduğum 400km 'de bir zincir yağlama yapıyordunuz, doğru mu hatırlıyorum?
    Son olarak birinci vitese düşürürken garç sesi geliyor, debriyajı sonuna kadar çekmeme rağmen, normal değildir heralde?
    yakıt aynen olması gerektiği gibi normal bence. ve bende 95 alıyorum . 97 aldığım zaman motor seri gidiyor ama çok yakıyor 50 tl ile 300 km geçemiyorum. 95 de ise 370 - 400 km gidiyorum.
    zincir olarak da km yerine sürekli kontrol et sprey al ve yağ azaldıkca kurudukça sprey sık. tabi bunlar benim şahsi düşüncelerim...
    08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)

  15. #31075
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    @teknoali 130/70 17 deki ölçüler lastiğin nereleri (17 yi önemli birşey değildir diye düşünmüştüm,fiyatı ucuz görünce kafamda uydurmaya çalıştım:D:D)

  16. #31076

    Üyelik
    24 Nisan 2012
    Şehir
    Mecidiyeköy
    Motosikleti
    CBR 125R
    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kurşunsuz 95 oktan kullanmalısın,hatta kitapçıkta kurşunsuz 91 oktan ve üzeri yazar.500 km de bir zincir yağlamalısın 1000 km de temizleyici bir spreyle temizleyip sonra yağlamalısın ve bu rutin olarak devam etmeli.Bunu söylemeyi unutmuşlardır aslında çok önemlidir ama öncelikli bakım olarak görülmez.Yağa gelince en iyilerden biri wurth dür ve konşukta var bu zincir yağı(oradan daha hesaplı satanı görmedim bu markayı.). 1 den 2 yada 2 den 1.vitese geçişlerde o ses çok normal ve çoğu motorda öyledi.Ben bir zararı yok diye biliyorum ama 1.vitesi kalkış ve duruşlar haricinde kullanmayın diyenlerde var(ben katılmıyorum buna ama teknik bilgim yok bu konuda)...
    Alıntı teknoali adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    yakıt aynen olması gerektiği gibi normal bence. ve bende 95 alıyorum . 97 aldığım zaman motor seri gidiyor ama çok yakıyor 50 tl ile 300 km geçemiyorum. 95 de ise 370 - 400 km gidiyorum.
    zincir olarak da km yerine sürekli kontrol et sprey al ve yağ azaldıkca kurudukça sprey sık. tabi bunlar benim şahsi düşüncelerim...

    Teşekkürler arkadaşlar, bugün gidip sprey ve zincir yağı alayim o zaman, keyifli sürüşler.

  17. #31077

    Üyelik
    08 Mayıs 2012
    Şehir
    Kars
    Motosikleti
    cbr 2000rr
    vay arkadaş nası kıskandım

  18. #31078
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS





  19. #31079
    teknoali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2008
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Tudey Gsr pcx
    ekrem kardeşim süper olmuş yaa ama halen yeterince fotoğraf atmıyorsun. her gün bi yerlere gezmeye gitmen gerek senin .
    08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)

  20. #31080
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı teknoali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ekrem kardeşim süper olmuş yaa ama halen yeterince fotoğraf atmıyorsun. her gün bi yerlere gezmeye gitmen gerek senin .
    Sağolasın ali.Valla fazla gezemiyorum bu aralar ya.Şimdi tiger egzost siparişi verdim çarşamba gelicek.Bulursam kn hava filtresi alıcam.Bide bakalım bi ihtimal puig ön cam alabilirim ama tipi çok garip geliyo bana


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)

Bu Konudaki Etiketler