Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
13 Mayıs 2012, 21:44
#31041
Bugün motoru kapalıdan çıkaracaktım,her tarafım kapalıydı ve tek seçeneğim(direksiyonu kitli ve kolonla duvar arasında duran)v-storm un yerini değiştirmekti.Kaldırdım brandasını başladım oynatmaya,arkadaş bu nedir yaa belim koptu birde gidon kitli,yön vermek için belki galerilerde yapan görmüşsünüzdür kendinize çekersiniz motoru yan sehpanın üzerine ve bir teker kalkınca çevirirsiniz,yani resmen ölümdü.İşim bitince şuna bir oturayım da dinleneyim dedim;bu nedir arkadaş,nasıl bir konfor.Ayaklarını peglere basmak için fazla katlamıyorsun,yere koyunca ayaklarını zaten tamamen gevşiyorsun,selesi geniş.Sürmeden enduro tadına bakmış oldum,en sağlamından:D
Reklamlar
-
14 Mayıs 2012, 00:56
#31042
Arkadaşlar sahibinden ilanı da açtım.Fiyat 6.500.Çok fazla demeyin çünkü gerçekten hiçbir aciliyeti ve zorunluluğu yok.Zaten çok çelişkideyim satarken.Satmassamda hiç üzülmeden binmeye devam ederim motoruma.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...6020950/detay/
-
14 Mayıs 2012, 01:13
#31043
-
14 Mayıs 2012, 01:16
#31044
-
14 Mayıs 2012, 01:18
#31045
Garaj inş yeni motürünü bekliyo Mustafa
-
14 Mayıs 2012, 09:20
#31046
08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)
-
14 Mayıs 2012, 12:00
#31047
-
14 Mayıs 2012, 18:51
#31048
6.geleneksel geziye katılacak olan varmı bizden??
-
14 Mayıs 2012, 19:45
#31049
Zippo's adlı üyeden alıntı
Ekrem fiyatın normal. Ben cbr 125 te marka egzoz ve zenon dışında pek aksesuara 2. elde para vermem ama tüm aksauarları 500 tl ye saysan motor 6000 tl ye gelirki çok iyi. seveni için çıplak 0 km den çok daha karlı
-
14 Mayıs 2012, 19:47
#31050
Pain adlı üyeden alıntı
6.geleneksel geziye katılacak olan varmı bizden??
Ben katılırım.
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Ekrem fiyatın normal. Ben cbr 125 te marka egzoz ve zenon dışında pek aksesuara 2. elde para vermem ama tüm aksauarları 500 tl ye saysan motor 6000 tl ye gelirki çok iyi. seveni için çıplak 0 km den çok daha karlı
Satmaktan vazgeçtim zatenAynı fikirdeyim senle.Çok düşündüm çok emeğim var üstünde ve satarsam eğer o anı düşündüm ve çok üzüleceğimi anadım.Bu motoruda babamın yardımıyla almıştım,şimdi de değiştirince yine fazla yüklenmek istemedim babama daha 1 sene bile olmadı alalı.Hyosung u da istemiyo babam gel ninja 250 alalım dedi ama onuda ben istemiyorum.Şu an itibariyle tiger egzost karbon kapak olan modelinden siparişini vermiş bulunmaktayım
-
14 Mayıs 2012, 22:08
#31051
Pain adlı üyeden alıntı
6.geleneksel geziye katılacak olan varmı bizden??
kararsız...
Zippo's adlı üyeden alıntı
Ben katılırım.
Satmaktan vazgeçtim zaten
Aynı fikirdeyim senle.Çok düşündüm çok emeğim var üstünde ve satarsam eğer o anı düşündüm ve çok üzüleceğimi anadım.Bu motoruda babamın yardımıyla almıştım,şimdi de değiştirince yine fazla yüklenmek istemedim babama daha 1 sene bile olmadı alalı.Hyosung u da istemiyo babam gel ninja 250 alalım dedi ama onuda ben istemiyorum.Şu an itibariyle tiger egzost karbon kapak olan modelinden siparişini vermiş bulunmaktayım
Benimde bi ihtimal satma durumum var. Bugun o pisikoljiyle akşam bi 20 km turladım bi süredirde yatıyordu zaten. Motorum farklı bi güzel geldi. şık devir sayacının inip çıkması, motorun dengeli yapısı, virajlara tatlı tatlı yatması, sıfır problem falan.
125 cc de TR-780'in sadece ara borusu farklı sanırım. Sesini merak ediyorum baya CBR125 cassilias'ın 250 sinden genelde ortalama 1-2 bin devir yüksek kullanıldığından ses daha melodik bi tonda ve etkili çıkabilir. Rölanti sesi anti karizmatik sadece
-
14 Mayıs 2012, 22:29
#31052
GP500-1st adlı üyeden alıntı
kararsız...
Benimde bi ihtimal satma durumum var. Bugun o pisikoljiyle akşam bi 20 km turladım bi süredirde yatıyordu zaten. Motorum farklı bi güzel geldi. şık devir sayacının inip çıkması, motorun dengeli yapısı, virajlara tatlı tatlı yatması, sıfır problem falan
.
125 cc de TR-780'in sadece ara borusu farklı sanırım. Sesini merak ediyorum baya
CBR125 cassilias'ın 250 sinden genelde ortalama 1-2 bin devir yüksek kullanıldığından ses daha melodik bi tonda ve etkili çıkabilir. Rölanti sesi anti karizmatik sadece
Bende merak ediyorum.Tiger'dan Serkan beye güvenerek aldım.Ses farkı olmaz full carbon ile arasında dedi.450 tl ye aldım bende.
Hyosung çok düşündüm.Dün gece uyuyamadım resmen.Ama ne bileyim,görüntü performans tamam şapka çıkarırım ama biri sorcak motorun ne,kanuni.Parça fiyatı fazla.Ve dediğin gibi gerçekten bizim motorların şık devir sayacı filan küçük detaylar olabilir ama benim için önemli.Motorda bi sorun çıksa nereye gidicem,kanuni servisi.Sırf görüntü için böyle bi işe girmeye dötüm yemedi açıkçası
-
14 Mayıs 2012, 23:17
#31053
Yahu bu lastiklerle ne yapacağız,çok canımı sıkıyor.Adam gibi yatırıyorum motoru,virajlar dışarı doğru mu eğimliydi dikkat etmedim ama ikisindede viraj esnasında pati çekti motor.Yani hani motogp de başa baş mücadelelerde fazla hızlı giriyorlarda viraja motoru tam kaldıracakları esnada biraz yalpalıyorlarya düşmemek için,dengesiz bir görüntü çıkıyor,onu yaşadım(tabi onlar için herzamanki şeyler:D).Tadım kaçtı resmen,tam viraja gireceğim korku basıyor,girmeden hemen frenlere asılıyor sonra yatırıyorum motoru,ne güzel de öğrenmiştim yatmayı(zaten yatıyordumda,adam akıllı limitlerde yatmaktan sözediyorum).Resmen sürüş zevkimi kaçırıyor...
Bu arada bunları yapmadan önce yarım saat kadar sürmüştüm.(Yani suçu lastikler soğuktur diyerek bana atmayın:D)
-
14 Mayıs 2012, 23:38
#31054
kuru hava da standart lastikler o kadar kötü değil. Stepfunk ın dediği gibi riskli sürüş yapmasan gayet iyi. Ama virajlarda eğlence arıyosan paraya kıyıp yumuşak hamur bi lastik almak lazım. Zaten kaliteli racing yol lastiklerinde de yanak hamuru alt yüzeyden daha özel bi hamura sahip oluyor. Yatışın sırrı burda
Ben limitlerde kullanmayı pek tavsiye etmiyorum
-
14 Mayıs 2012, 23:55
#31055
Ben virajlardan baya keyif alıyorum,tadım kaçmasın istiyorum:D
Şimdi şöyle bir,tek arka buldum,nasıldır acaba:http://www.anesmotor.com/?urun-433-P...30-70-12-.html
-
14 Mayıs 2012, 23:59
#31056
Pain adlı üyeden alıntı
130/70-17 olması lazım.Ben olsam michelin tercih ederim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...45630764/detay
Bu lastik olur mu acaba ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...84823571/detay
Burdaki lastik aynı değil mi ya çok güzel durmuş ?
-
15 Mayıs 2012, 00:03
#31057
Bu bizimkine göre biraz geniş sanki,birde scooter filan diyor...
Fiyatıda iyi...
-
15 Mayıs 2012, 01:54
#31058
Arkadaşlar bende bu motordan almayı düşünüyorum tabi bikac cok merak ettigim sorularım var.
Motorun tek sorunu en fazla 130 km basması.Bu benin ilk motorum olcak.
Yani 110-130 km hızı buldumu yawaş gidiyor hissi verir mi yoksa harika mı dedirtir?
-
15 Mayıs 2012, 01:57
#31059
onr1221 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bende bu motordan almayı düşünüyorum tabi bikac cok merak ettigim sorularım var.Motorun tek sorunu en fazla 130 km basması.Bu benin ilk motorum olcak acaba 110-130 km yeter mi bana ya yawaş kalır mı yoksa sarar mı :D
Önce kendinden bahsedersen daha iyi yardımcı oluruz.Mesela yaş? araba kullanıyormusun,trafik tecrüben nedir? Daha önce motor sürdünmü? Eğitim aldınmı yada alacakmısın?
-
15 Mayıs 2012, 01:58
#31060
onr1221 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bende bu motordan almayı düşünüyorum tabi bikac cok merak ettigim sorularım var.Motorun tek sorunu en fazla 130 km basması.Bu benin ilk motorum olcak acaba 110-130 km yeter mi bana ya yawaş kalır mı yoksa sarar mı :D
125cc motor kaç bassın isterdin evlat ? Sen önce bi sürmeyi öğren alışta sonra yavaş mı geliyo bakarsın.Bu motordan çok fazla şey bekliyosan alma boşuna.Yeri gelir 120lerde de kalır rüzgarlı havada.Seni 600 lük aşşağısı kesmez
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 19 kullanıcı var. (0 üye ve 19 misafir)
Bu Konudaki Etiketler