Merhaba arkadaşlar yeni üye oldum bnde 2 senedir cbr kullanıyorum
Merhaba arkadaşlar yeni üye oldum bnde 2 senedir cbr kullanıyorum
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Onun adı tas =) Daha cok "ahanda chopper'im var artizim ben beh" tarzı insanlar kullanır. Düşünce çeneyi dağıtmak olasıdır... Soğuktan ve rüzgardan korumaz. Onu yapacağına çorba kasesine ip geçir o da seni polis çevirmelerinden kurtarır hem kafandan çıkarıp çorba da koyarsın
Kask alırken
1-Çin malı olmamalı!!! Fiyatından anlarsınız , iyi bir kask 150 milyondan başlar. Istisnalar hariç!!! Shoei , Nolan , X-lite , Grex gibi markalar iyi markalardır...
2-Kafanıza tam oturmalı. Gittiğiniz yerde ölçüm yaptırıp kafa boyutlarınıza göre kesinlikle ona göre kask alınmalı. Ilk başlarda kask sıkacaktır ama sonra kafanızın şeklini alır. Ben bu kaskı zor takıp çıkartıyorum mesela şu an.
3-Buhar önleyici cam olmasına dikkat edin , opsiyonel olsada alın çok önemli bence...
4-Güneş vizörü o kadar önemli olmasa da lazım
5-Burnunuzu ve ağzınızı kapatıcı özellikte olsa iyi olur aksi taktirde vizör açıkken rüzgar alır , üşütür...
6-Çok ağır olmamalı. Boynunuzu incitir.
7-Iç maddesi çıkabiliyorsa makinede yıkaması ve temizliği kolay olur.
Ne tip almalı?
En koruyucu kask tipi kapalı kaskıdır. Sonra çene açılabilen kasklar gelir. Yarı açık kasklarda çenenizi çarptığınız taktirde yüzünüz dağılır. Acı ama gerçek. Tas kask takarsanız da ölürsünüz.
Bu aralar da boyun kırılmasını önleyecek kasklar üzerinde çalışıyorlar.
Bu arada eğer kafanıza büyük kask alırsanız kaza halinde kask boynunuzu kırabilir. Kaza kırmasa bile kask kırar!!!
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Değişelim istersen Bursada çok aradım mavi ama bulamamıştım. Sonra sahibinden.com'a bir girdim işte mavi ve Bursa Başkada yokmuş zaten. Bu arada o plastik nasıl çıkar ben sana söyliyim. Bir benzinciden (genelde petrol ofisi satar) Gaz yağı al. Egsozu iyice ısıt gezin biraz... Ondan sonra yumuşak bir bezle gazyağını bol kullanarak egsozu temizle Yanlız dikkat et; egsoz çok çabuk çiziliyor. Lekeyi çıkarıcam diye fazla zorlama çizik içinde bırakırsın o bölümü. Sonra tekrar lastik eritip çiziği kaptıcam diye dökmek zorunda kalabilirsin yumuşak yumuşak sabırla Benim motorun altıda hep zift olmuştu gazyağı çok iyi temizledi. Gerçi en iyi temizleyici tinerdir ama onuda pek tavsiye etmiyorlar. Olmadı şansını tinerle dene. Bende olcak öyle birşey nasıl çıkarırım onu biliyonmu
Okan ACAR
Hmm tamam denicem tesekkür ederim. Şimdilik tırnakla çıkarttım biraz dikkatlice çizmeden ama yine yüzeysel olarak kaldı. Bu arada sanırım biryere sürtmüşüm egzozu ordan bulaşmış çünkü sildiğimde çizikler gördüm. Yoshimura beni bekleee Yok o kadar büyük çizikler değildi =) Şimdi sıra güzel bir montta , en kralından kaskı halletttik
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Egsozu sakın değiştirme. Sesi cruiser gibi çıkıyor iğrenç. Egsozu açtıran 2 arkadaşla görüştüm ikiside keşke çıkarmasaydım diyor. Tek silindir bu makina. Hem performans'ta düşüş yaşarsın demedi deme. Bırak egsoz olduğu gibi kalsın en güzeli orjinali. Ben 2 3 tane ses dinledim. Ses 6,000 devirden sonra birşeye benziyor. zaten motor kaç devir Egsozu değiştiren iki arkadaşta tavsiye etmedi. Hatta biri; üzerindeki egsoz 500 lira ona göre düşün deyince yok dedim kalsın
Okan ACAR
Evet bende hep orjinalden yanayım zaten. Honda mühendisleri düşünememiş dandik egzoz takmış da ben mi süper yapıcam Hadi motor 98 model olur da teknoloji gelişti derim , öyle birsey de yok.
Bende şahit oldum chopper gibi oluyor ss sesi Berbat...
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Ulen beeyaa uyuz oluyom haa ulen bi cbr alamadık konuşmayın böle yaw insanı kıskandırmayın
[FONT="Arial Black"][COLOR="Red"]BU ALANA REKLAM ALINIR[/COLOR][/FONT] ::tutkuy::
alınca sen de konusursun arkadasım biz konusmazsak ne olcak bu forumun hali
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Sende haklısın be ben en iyisi cbr topikine bi süre bakmayım
[FONT="Arial Black"][COLOR="Red"]BU ALANA REKLAM ALINIR[/COLOR][/FONT] ::tutkuy::
Arkadaşlar izmirde en güvenilir honda servisi hangisidir..? Artı bu arka lastiği kalınlaştırmanın yol tutuşa etkisi ne kadar..? Misal kaymak asfaltta rüzgar olduğu zaman arkada biri olsa bile arka teker slide yapıyor.Otobanda az daha düşüyodum bundan dolayı Son hızın 10km falan düştüğünü biliyorum ama kaza yapmamak daha önemli benim için helede kış şartlarında.Dunlop öneriyolar.Bi fikir verirseniz çok sevinirim arkadaşlar.
Bilmiyorum bende 130'luk var aldığımdan beri hiç kaymadı, hatta burnout yapim dyorum yapmıyo Biraz vurmak gerekiyor kıça...
Şaka bir yana yağmurlu havada yol tutuşum süper , ayrıca kuru havada çok fazla yan yatırabiliyorum motoru. Genelde otobanda kullanıyorum 100-120 arası hiç sorun yaşamadım lastiklerle ilgili , fakat rüzgarda motor savruluyor , bu da tekerlekle çok alakalı değil...
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
ben praetorian,
leo vınce ın egsozu gercekten gusel,
ve yaklasık 2 beygıre yakın bı performans saglıo sesı gusel cıkıo(2 beygır dıyıpte gecme
nerdeyse yuzde 20 guc artısına denk gelıo)
260 euro mototalda
motoru degıstıremezsem seneye
modıfıye edıcem
egsoz+hava fıltresı+ırıdyum bujı+lastık
taktırcam ısallah
as125t
Hadi bakalım inşallah Bende düşünüyorum seneye birşeyler yapmak. Ama bir yandanda büyütsem iyi olacak diye düşünüyorum bakalım sonu ne olacak. Bende kalınlaştırmayı düşünüyorum. Honda bayisinin hepsi iyidir. Daha hiç honda bayisinin kötü olduğuna dair bir eleştiri duymadım herhangi birine gitsen olur bence. Lastik konusuna gelince evet en çok dunlop'u öneriyorlar ama dunlop'ta içlerinde en tuzlusu. www.CBR125.de sitesinin forum bölümünde tüm lastikleri ölçülerini bulabilirsin. Hele birde almancan varsa ordan bizede tercüme edebilirsin Önceki sayfalarda lastikle ilgili bilgiler mevcut. Fiyat 130 civarı diye biliyorum. Bu arada arka lastiği öne alıp arkaya yeni bir lastikmi alıyorsunuz ? O şekilde oluyormu. Bana biraz olmaz gibi geldi ama ölçüp biçmedim. Görkem sen nasıl yaptın ? Arkayı önemi aldın
Okan ACAR
Görkem Bey haklısınız belki motorun kaymasının sebebi hafif olmasıdır ama benim sorum bu kaymayı kalın lastik takarak önleyebilir miyiz..? Yoksa motor hafif 600rr lastiğide taksak kayar mı..?
arkadaşlar motoru büyütücem.
gt250 r ve 600f arasındayım
honda 12 taksit kampanyası yapıyormuş.
125 r ile 4000 yaptım sayılır
ne dersiniz?
ıyıce hazır olduguna ınanıyorsan neden olmasın
ama bence bıraz daha bekle yaza gırıste alırsın
hemde daha ıyı paran bırıkır
hemde daha tecrubelı olrusun
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Selamlar. Bende CBR 125R almayı düşünüyorum. Tabiki ikinci el olucak. En baştan okumaya başladım şu an sayfa otuzdayım. Ögrenci olarak tüm benliğimle kasıyorum eheh. Kız arkadaş bile yok hayatımda para gitmesin diye
Motoru çok begendim. Klasık olarak lastigin inceligi ve ses söylenıyor. Ben yakından inceledım. 1.81 boyum var 61 kıloyum açıkcası ilk defa motor gören bırı olarak bana yakından çok hoş geldi. Lastikleri kalınlaştırmayı düşünüyorum ama egzost orjinal kalıcak. Gerçekten hoş motor. Bu arada Bursa / Heykel'de bir mont gördüm.Repsol montdu ve oldukça şıkdı. Nasıl bulabilirim? Tüm arkadaşlara burdan selam.
Şu an bu konu içerisinde 88 kullanıcı var. (0 üye ve 88 misafir)