yok hocam gtr 125 filan yalan o işler.sen kafanı bulandırma bence çek altına bir motor.
yazına çok güldüm ama dediğim gibi Suzukiyi beklemicem çünkü ona param yetmez 2. ele bakıcam eğer olmassa cbf 150 şart
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:30 ----------
İstanbul ulusta saati 70 tl den eğitim merkezi varmış ben 3,5-4 saatlik bir eğitim görsem 125 liğe hazır olurmuyum açıkcası ilk motorumla kaza yapmak istemiyorum en azından oradaki motorlara düşelim
konca ne olursa olsun ilk motorun devireceksin.benim bu 4. motorun devirmediğim tek motorum 6 aydır filan kullanıyorum geçen hafta ayaklığı tam açamamışım az daha gidiyordu son anda yakaladım.yani 2 tekerlekli alet eninde sonunda devrilecek.
yani sonuçta olasılığı düşürmek amaç bir de koruma takozu takarız saten ilk motor 50 geçmeye yemez ilk 2 yıl birde bişey daha sorum ben şimdi 2. el almaya gitdiğimde motorun grenajlarının değiştiğini anlaya bilirmiyim ??
bütün grenajlara bakıp renk farkı olup olmadığını bakabilirsin ama grenajın değişmesinin kötü yanı yok yani şase de bir düzeltme kaynak olmadıktan sonra ama bunu sen anlayamazsın ustaya götürmelisin.gidon topuzuna ve elciğin durumuna bakman egzozda veya ayak pedlerinde,vites kolunda kırılma yamulma tamir işleri var mı onlara bak eğer büyük bir kazaysa bunlar mutlaka hasar alır ama ufak çaplı düşmeler kalkmalar motora bir zarar vermez.sadece görsel bozukluk yaratır o da giderilmişse sıkıntı yapacağın bir şey yoktur.
O 50 gecmem hıkaye ben sana soylıyım ybr bındıgımde tıtrıyordum 5dk sonra turlamaya basladım 2 .derte 3 vıtese kadar cıktım bagırtmayın dıolardı motoru bendevıtes yuksetılıyordum kadıkoudekı yenı salı pazarı yerınde ogrettıler ruzgarı hıssetmeye basladın mı gazı acıyorsun kı ufacık yerde yasadım bunları dusun belkı o koltuga hıc oturmasam bole krız gecırmezdım motorsuzluktan
biraz karışık fotoğraf ekliyeyim.arkadaşlar sizlerde ekleyinde gözümüz şenlensin.
Yakışıklı motor vesselam. Alsakmı ne etsek yaa. sıkıntı yok dimi bunlarda ?
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
Arkadaşlar honda,ıslık sesim için geri dönüş yaptı,konşuk motorada haber vermişler değişecek yakıt pompası diye,konşukta siparişi vermiş,gelince arayacaklar.(Honda aynı şeyi başka müşterilerindende duyduğunu,ve değiştirdiklerini belirtti)
artçılı kullanımlarda tek sıkıntı motorla yokuslara cıkmadan once Allah ne verdıyse basmak
100u gecerse yokusu 90 kusur veya 85le tırmanıyor ama gecemezse 60 kmye kadar gerılıyor bıraz sıkıntılı bır durum
amortısor ayarı yapılsa cok ıyı olacak aslında ama bızım motora yapılmıyormus
arkaya adam bındı mı cokuyor kafalar esıtlenıyor anı frenlemede arkadakı kafa atıyor v.s.
arka coktugu ıcın yokuslarda felan kalkarken on kalkacak dıye cok korkuyorum ( daha onceden basıma geldı daha dıkkatlıyım )
motorun max yukleme kapasıtesı 150 kg dıye bılıyorum
kız arkadasımla 130 bılemedın 140 kg yapıyoruz
amortısor ne kadar dayanacak cok merak edıyorum
@mstfkrfk
Allah nazarlardan saklasın, yakışıklı motor Egzoz a ne kaplattın acaba öğrenebilirmiyim ? ve nasıl yaptın.Üzerindeki pullar 4 aylık kış beklemesinden sonra döküldü ve bir bölümü paslandı benimkilerin.hoş olmayan bir görüntü var da :(
@Pain
Enjektör sesi, ıslık sesi.Hayırdır inşallah diyelim.Benimkinde yok, yada ben farketmedim su ana kadar Sessiz bi ortamda dinlemek lazım aslında motoru..
@brooklynnn
Evet ayar kısmı olsa aslında güzel olacak.kardeşim 80kg ben 80 kg, çukurlarda ara ara tak diye sesler geliyor amortisör ün vurmasından kaynaklı, korkuyorum :s
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
Beyler ben yağ değiştireceğim , ancak çok zahmetli bir iş mi ve ne miktarda yağ koymam gerekiyor bunları bilemiyorum . Satıcıdan garanti belgesi ve kullanım kılavuzunu almadım daha , yardımcı olabilirseniz sevinirim
!lke egzoz karbon kaplama.(karbon görünümlü)
kendim hallettim 5-6 aydır böyle kullanıyorum bir sorun yaşamadık tazikli suda vurdum ama bir sorun çıkarmıyor gayet sağlam.
cgty sanırım 1 lt alıyor çok zahmetli iş değil ama bir benzin istasyonundan alırsan ücretsiz değişim yapıyorlar daha rahat edersin.
teşekkürler @mstfkrfk yarın boş zamanım olursa gidip değiştireceğim
Brooklynn zaten bizim motorlar commuter tarzı motorlara göre ön tarafı daha ağır. Bu yüzden iki kişi yokuşta kalkışlarda kolay kolay ön kaldırmaz, tabi gazı çok açıp debriyajı birden kaldırmazsak.
Benim mondialın önü çok hafif, düzde dahi 2. vitese biraz fazla gaz vererek geçir hemen tekere geliyor ama buna ramen; evim yokuşta olduğu halde istemsiz olarak hiç teker yapmadı.
Cbr da hele hiç problem olmaz. Sanırım senin kullanım tarzınla alakalı bu biraz
trafikte agresif kullanıyorum
kocaeli zaten daglık bir yer
sureklı ın cık baska yaptıgımız bırsey yok
korkuyorum sureklı arkaya yuk bındırmekten dolayı patlatırım dıye
sagolasın bilgiler için s.e.c
canakkaleye gidicem bakalım sende ordasın heralde okul ıcın bu aralar
nısanda orlardayım 20sı gibi
Rica ederim volkan zaten birşey yazmadım uygun olursak tanışalım hocam haberleşiriz
Şu an bu konu içerisinde 231 kullanıcı var. (0 üye ve 231 misafir)