Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #29801
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    @Zippo's hondacbr125r.net te 95 oktan kullanmalıyız demişsin,bu bilgide eminmisin eğer öyleyse gerçekten güzel olacak.
    Benzin koyarken kendi kendime cimrilik etme yeni motor 97 koy diyip 97 oktan benzin almıştım:DHalbuki adam ben söylemeden 95 dolduracaktı ben düzelttim,pompacı işi biliyomuş:D:D:D


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #29802
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Zippo's hondacbr125r.net te 95 oktan kullanmalıyız demişsin,bu bilgide eminmisin eğer öyleyse gerçekten güzel olacak.
    Benzin koyarken kendi kendime cimrilik etme yeni motor 97 koy diyip 97 oktan benzin almıştım:DHalbuki adam ben söylemeden 95 dolduracaktı ben düzelttim,pompacı işi biliyomuş:D:D:D
    Benim su gune kadar benzin konusunda edindigim bilgilere gore boyle oldugunu dusunuyorum.Ki bu forumdada bi kac arkadas ayni seyi soylemisti.Kullanim kitapciginda 90 oktan ve uzeri yazar ama birkac yerdede okumustum kullandigimiz motorlarda 95 oktan kullanmak en dogrusu.Ben zaten 97 oktanin pek bi etkisi oldugunu dusunmuyorum.Otomobillerde kullanildiginda sorun olmaz ama bence motor icin 95 oktan standart

  3. #29803
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    o zaman 95 oktan kurşunsuz bundan sonra:D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:39 ----------

    kullanım kılavuzunun tamamını dikkatlice okudum sadece kurşunsuz kullanmam gerektiği yazıyordu

  4. #29804

    Üyelik
    13 Kasım 2011
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Kawasaki ER-6F (2011) - Yamaha Cygnus L (2015)
    @s.e.c haklısın öyle de böyle de ehliyetsiz sürmemek lazım. Şuan asıl iş benim motosikleti almam Zira şuanki 100cc'lik cup'a bile almadan önce evdekiler karşı çıktı. Bir de benim aklıma estiği anda bi 300 km tepebilecek durumum var saat farketmiyor. Özgürlük derler ya, o. Araba da olmuyor; çok yakıyor bakımı vergisi vs. Ama motosiklet öyle değil. O nedenle yazın çalıştığım kadarıyla, harçlık biriktirerek alacağım. Bir de şu Honda Finans nasıl çalışır bir bilginiz var mı?

  5. #29805

    Üyelik
    13 Kasım 2011
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Kawasaki ER-6F (2011) - Yamaha Cygnus L (2015)
    Alıntı dürümdöner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar şu cbr ın görüntüsünü merak ettim bir bakayım dedim.. hondanin elinde cbr 125 yokmuş..gelecek olanlar da satıldı diyor şirinevler şubesi..gidip bir bakayım dedim de bugün..fuardan sonra gelecek ama onlar da satıldı diyor ne tuhaf bir iş bu motorun katalogu dahi yokmuş ellerinde..
    Ben de kataloğunu falan bulamadım. Buradaki bayiide martta gelecek demişti.

  6. #29806
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    blackbaron ve durmuş arkadaşlar ben bakımlara balıkesir hondaya gidiyorum. eğer görmek isterseniz bakım zamanı geldiğinde burdan msj atarım gelip bakabilirsiniz

  7. #29807

    Üyelik
    13 Kasım 2011
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Kawasaki ER-6F (2011) - Yamaha Cygnus L (2015)
    @s.e.c memnun olurum. Ben geliyorum de yeter. Gideriz bir kafeye hem tanışmış oluruz.

  8. #29808

    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Motosikleti
    Honda Click 125i 2012
    Ne kadar dusuk oktanli olursa o kadar iyi bence, cunku yuksek cc makineler degil, burada servisin ve hondanin tavsiyesi 91 oktan ve hatta %20 etanol karisimli ama Turkiyede yok, ben hep 91 kullandim ve daha uzun yol yapabiliyordum ve daha daha hizli, su an yeni aldigim moturm icin de 91 oktan oneriliyor ama birde bunda denemek icin gene 95 oktan aldim ( maksimum 95var burda ) bir depo ile 193.7km gittim (5.5litre), simdi 91 oktan kullaniyorum, cekisi gucu hic farketmiyor ve su an 5.5litre ile 230km gidiyorum, hem daha ucuz hem daha uzun yol aliyor, yuksek oktan bence yuksek performansli arabalar ve yuksek cc motorlara, aranizda menzil olcen oldu mu acaba yuksek ve dusuk oktanlar ile

    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Zippo's hondacbr125r.net te 95 oktan kullanmalıyız demişsin,bu bilgide eminmisin eğer öyleyse gerçekten güzel olacak.
    Benzin koyarken kendi kendime cimrilik etme yeni motor 97 koy diyip 97 oktan benzin almıştım:DHalbuki adam ben söylemeden 95 dolduracaktı ben düzelttim,pompacı işi biliyomuş:D:D:D

  9. #29809
    tumin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ekim 2011
    Şehir
    ordu
    Motosikleti
    honda cbr 250
    merhabalar
    benım motoru ıkı ay calıstırmadım bugun calıstırayım dedım farlar korna hepsı calısıyo ama marşa da basıyo ama calısmıyo bı turlu neden olabılır sızce bujıden olur mu

  10. #29810
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    valla size çözüm ararken şunu buldum belki biliyorsunuzdur ama ben yeni öğrendim paylaşayım dedim ve anladığım kadarıylada tam bizim motora uyuyor
    VURDURMANIN ZARARI:
    Hiç kimse yazmamış ama kurşunsuz benzin kullanan ve egsozunda katalitik konvertör olan araçlarda (otomobil yada motosiklet) vurdurma yapıldığında yakıt pompası çalışır ve ateşleme olana (motor çalışana) kadar benzin yanmadan egsoza akar. Çalıştığı andada bu benzin tutuşarak katalitik konvertörün yanmasına sebep olabilir.
    Yani vurdurma çabucak çalışma ile sonuçlanmaz ise katalitik konvertörünüzün yanıp yokolmasına sebep olabilir.
    Katalitik Konvertörünüzün yanıp bozulmasıda tıkanma sonucu motor performansınızı düşürebilir, enjeksiyonlu sistemlerde arıza lambalarının yanmasına (ve yine performans düşümüne) sebep olabilir. Tamamen tıkanırsa, motorunuz hiç çalışmaz yada 1-2 dakika çalışıp susar.
    Çok mecbur kalmadıkça katalitik konvertörlü araçlarda vurdurma yapmamalısınız. Yaparsanızda çalışmıyorsa defalarca arka arkaya denemeyin. Yanıp tıkanmış bir katalitik konvertörün tamir maliyeti sizi aküyü söküp şarj edip geri getirerek motoru çalıştırmaktan çok daha fazla üzecektir. Katalitik konvertör egsozun içinde normalde vasıtanın ömrü boyunca dayanan bir ünite olup, vurdurma sebebi ile 5 dakikada kullanılmaz hale gelebilir.
    Forumda okuduğunuz "basit" denilen şeyleri uygulamadan önce iyice araştırmak gerekli. Birkaç kişinin "yap yap bişe olmuyo" cümleleri, pek çok kişinin cebini yakabilir. Her vurdurduğunuzda böyle bir hasar oluyor kesinlikle demiyorum, ama bu riskin varlığı gerçek.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------

    bu da iyimişhttp://www.youtube.com/watch?v=QdIUO...layer_embedded" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">

  11. #29811
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı kursattekin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne kadar dusuk oktanli olursa o kadar iyi bence, cunku yuksek cc makineler degil, burada servisin ve hondanin tavsiyesi 91 oktan ve hatta %20 etanol karisimli ama Turkiyede yok, ben hep 91 kullandim ve daha uzun yol yapabiliyordum ve daha daha hizli, su an yeni aldigim moturm icin de 91 oktan oneriliyor ama birde bunda denemek icin gene 95 oktan aldim ( maksimum 95var burda ) bir depo ile 193.7km gittim (5.5litre), simdi 91 oktan kullaniyorum, cekisi gucu hic farketmiyor ve su an 5.5litre ile 230km gidiyorum, hem daha ucuz hem daha uzun yol aliyor, yuksek oktan bence yuksek performansli arabalar ve yuksek cc motorlara, aranizda menzil olcen oldu mu acaba yuksek ve dusuk oktanlar ile
    Kürşat esd hondan 100km/2.85 lt yakıyor o zaman 95 oktanşa yanlışmı hesapladım? Bu arada bayiye ugradım bugun renk renk pcx125 vardı. PCX150 ler nisan başı satısta demiştin dimi Thai de. Burda bu sene göremeyebilir TR bunlar motorları stokladıysa. oturdum üstüne boyum uzun değil 1.81 ama bacak mesafesi tam sınırda gibi geldi. kıçımı artçı ile sürücü kısmının arasındaki mini sırtlıga getirince bacaklar çok bükülüyor. Ondan daha geride oturma şansıda yok zaten ps ler gibi.

    Bi PCX deniyesim var ama bu 150 muhabbeti ile 108 de kesiciye girme olayı canımı sıkıyor. 150 ler 118 de falan limitöre girer heralde. PS 150 lerde öyle sanırım. Dylanların öyle bi sorunu yok 130-135 yukuş aşağı 140 takılıyolar

    Senin enjeksiyonlu clikte limitör varmı hocam?

  12. #29812

    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Motosikleti
    Honda Click 125i 2012
    evet 95 oktan ile yaklasik 3litre, 91 oktan ile de 2.4 litre civari, gerci daha 2000-3000kmlerden sonra daha da az yakmali ama zamanla gorecegiz onu da, pcx125 icin 108de kesiciye giriyor deniliyor ama 120-130u gorebilirsin, pcx150 nisan basi mart sonu hatta satisa konulacak, pcx125 icin zaten Honda cok fazla uretemedi bu modeli, sel falan, Turkiyeye zaten fazla gelmemisti, stok olacak kadar hele yoktur ama soyle bir durum olabilir, pcx125 satilan diger ulkelerin siparisleri de iptal olup tamami bize yedirilebilir, onlar biz pcx150 istiyoruz derlerse o zaman o stok bize bir sene yeter iste, zaten ps150i devam eder, pcx150 gelirse devam etmesi cok zor, hem daha ekonomik olacak, hem ayni hiz belki biraz fazla, bende limitor yok, gidisi hizlanmasi super, cok dik yokusun alt kisminda duran motora iki kisi 200kilo binerek calistiriyorum, ilk basta cikarmi diye dusunuyordum, birak cikmayi hem hizlanip hem de tekere geliyor, pcx koltuklari berbat degismeli mutlaka, bombeli kismini kimse begenmiyor burada


    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kürşat esd hondan 100km/2.85 lt yakıyor o zaman 95 oktanşa yanlışmı hesapladım? Bu arada bayiye ugradım bugun renk renk pcx125 vardı. PCX150 ler nisan başı satısta demiştin dimi Thai de. Burda bu sene göremeyebilir TR bunlar motorları stokladıysa. oturdum üstüne boyum uzun değil 1.81 ama bacak mesafesi tam sınırda gibi geldi. kıçımı artçı ile sürücü kısmının arasındaki mini sırtlıga getirince bacaklar çok bükülüyor. Ondan daha geride oturma şansıda yok zaten ps ler gibi.

    Bi PCX deniyesim var ama bu 150 muhabbeti ile 108 de kesiciye girme olayı canımı sıkıyor. 150 ler 118 de falan limitöre girer heralde. PS 150 lerde öyle sanırım. Dylanların öyle bi sorunu yok 130-135 yukuş aşağı 140 takılıyolar

    Senin enjeksiyonlu clikte limitör varmı hocam?

  13. #29813
    Ufuk İnkaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2011
    Şehir
    Bursa/Osmangazi
    Motosikleti
    Repsol 2006 / Cbr 125 R ( 2011 ) Hyosung Gt 250 R.
    Bugün Bursa'da Eskişehir,Ankara yolu üzerinde Tri color 125 cbr gördüm. buradan mı acaba?

  14. #29814
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Alıntı BlackBaron adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @s.e.c memnun olurum. Ben geliyorum de yeter. Gideriz bir kafeye hem tanışmış oluruz.
    tamamdır kardeş ben 1 ay sonra bergamaya dönücem o zamana kadar kardeşim 4000 km yi doldurmuş olursa bakıma gelirim sana haber veririm mutlaka

  15. #29815
    yasin_942 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2011
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    SYM Wolf SB250Ni
    Alıntı tumin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar
    benım motoru ıkı ay calıstırmadım bugun calıstırayım dedım farlar korna hepsı calısıyo ama marşa da basıyo ama calısmıyo bı turlu neden olabılır sızce bujıden olur mu
    uzun süre çalışmayınca meretler arasıra nazlanıyor. enjeksiyonlu ise ara ara marşa bas 1/5 gaz ver çalışır gibi yaparsa devam et ,yok yapmazsa ustalar elinden öper. benim başımada geldi çalıştı 3 dk içinde , enjeksionlu değilse yanlış bilgi vermek istemem bir fikrim yok
    YZFR 125 2011-2012 16.000 KM / SYM WOLF SB250Ni 2012-....

  16. #29816
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR

  17. #29817

    Üyelik
    13 Kasım 2011
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Kawasaki ER-6F (2011) - Yamaha Cygnus L (2015)
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamamdır kardeş ben 1 ay sonra bergamaya dönücem o zamana kadar kardeşim 4000 km yi doldurmuş olursa bakıma gelirim sana haber veririm mutlaka
    Tamam Semih aynen mutlak haber ver.

  18. #29818

    Üyelik
    26 Şubat 2012
    Şehir
    istanbul suadiye
    Motosikleti
    cbr 125 r
    arkadaslar merhaba ..aranıza yenı katıldım benım cbr 125 motorum var 3 ay önce aldım ılk kez motora bununla basladım motorun herseyı mukemmel fakat arka lastıgını nedense cok ınce yapmıslar motorun heryerı 600 cc gıbı ama lastıgı ınce buna genıs lastık takma sansımız varmı ..yada bunu yapan varmı yardımcı olurmusunuz ..ben servıse sordum ama bu konuda bırsey sımdılık söyleyemeyız dedıler neden öyle dedıler onuda anlamadım

  19. #29819
    Ufuk İnkaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2011
    Şehir
    Bursa/Osmangazi
    Motosikleti
    Repsol 2006 / Cbr 125 R ( 2011 ) Hyosung Gt 250 R.
    Alıntı ert adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar merhaba ..aranıza yenı katıldım benım cbr 125 motorum var 3 ay önce aldım ılk kez motora bununla basladım motorun herseyı mukemmel fakat arka lastıgını nedense cok ınce yapmıslar motorun heryerı 600 cc gıbı ama lastıgı ınce buna genıs lastık takma sansımız varmı ..yada bunu yapan varmı yardımcı olurmusunuz ..ben servıse sordum ama bu konuda bırsey sımdılık söyleyemeyız dedıler neden öyle dedıler onuda anlamadım
    kardeşim arka lastik 130 zaten olabileceğinin en iyisi. eğer değiştirmek istiyorsan en fazla 140 takmanı öneririm. daha sportif bir görünüm katacaktır. fakat lastiği büyültürsen kalkışlarda biraz hızın düşecek ama nasıl desem gözle görülür derece de değil. yine de sen bilirsin seçim senin :%)

  20. #29820

    Üyelik
    23 Kasım 2011
    Şehir
    Ankara'da okuyor, Manisa'da yasiyor.
    Motosikleti
    CBR 125R'11
    arkadaşlar geçen günlerde vites-hız grafiklerinden bahsetmiştim onları paylaşayım dedim.

    öncelikle motorun fabrika çıkış değerleriyle oluşan grafik :


    Bu grafik yzf r125'e ait olan grafik (2008-2009 model) :


    Ve son olarak 1. vites dişli oranını orjinal değeri olan 38/11'i değiştirip 36/13 yaptığımızda oluşan grafik :


    Oransal olarak orjinal grafikte 1. viteste problem olduğu aşikar bi şekilde görünüyo. Daha doğrusu 2. vitesin gereksinim duyduğu hızı karşılayamadığı diyebilirim.
    yasin_942 bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler