Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #29761
    Cgty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2012
    Şehir
    Kocaeli-Uşak-Edirne
    Motosikleti
    Kırmızı-Mavi-Beyaz
    Alıntı brooklynnn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cızıkler cok rahatsız etmıyor ama gene de ıcım gıdıyor
    su ana kadar dogrudan brandayı koydum uzerıne alt katmana bırsey koymamıstım

    ogrencı evınde bulabılırsem pamuklu carsaf yerlestırırım bakalım

    Cıla pas sokucu balata temızleyıcı almam gerekıyor

    once yıkar cılalar zıncırı temızler yaglarım komple bakıma sokarım ıns
    . Hocam truncu-gri senin miydi bizim okulda ki 17 plaka ? Bende uzun yolda performansı nasıl acaba diye çok merak ediyordum , kime sorduysam cevap alamadım . Bir de iyiki forumu takip ediyormuşum yoksa bende truncu-gri alacaktım , artık sadece tri colour ve siyah bakayım Arkadaşlar bu arada yeni kasa'da uzun yol izlenimleriniz nelerdir bunu paylaşırsanız çok memnun olacağım . Saygılar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #29762
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    kocaeli üniv. bahsediyorsan evet benim
    uzun yolda 100le kitler gidersin dostum problem yok
    120ye kadar iyi cıkıyor düzde
    karsıdan ruzgar geldı mı 90-100 cıvarında seyredıyor zorlanmadan

  3. #29763
    Cgty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2012
    Şehir
    Kocaeli-Uşak-Edirne
    Motosikleti
    Kırmızı-Mavi-Beyaz
    Teşekkürler cevabın için gerçekten sonunda tecrubesi olan birinden cevap alabildim bu çok sevindirici oldu evet koü'den bahsediyorum .

  4. #29764
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    istanbula giderken iyi hızlanma ve arkadan gelen rüzgar ile 2 kişi 135 gorduk
    belki az yokus olsa 140ı bulurdu ama saglıklı hızlar degıl bu hızlar
    umuttepe son duzlugunde 125 goruyorum bastımmı sonra azalıyor yokuslardan dolayı

    mayısta 700 kmlık gezı yapıcam tatıl ıcın bodruma

    daha net bılgıler o zaman ortaya cıkar

  5. #29765
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Sonunda motoruma bindim ve ara sokaklar sonrasında sahilyolunda toplam 25 km yol yaptım,inanılmaz zevkliydi.Gece 00.30 da çıktım dışarı,merak ettiğim herşeyi denedim.Honda cbr 125 te gerçekten çok güzel bir motormuş(benim diye söylemiyorum:D).En çok sevdiğim şey ise motor freni oldu,özellikle yokuş aşağı giderken,kavşağa geldiğinde vites küçültüp,motorun bağırması ve aniden yavaşlaması nedense çok zevkli geldi:D.Ama ben arabadada önümden çok aynalara bakan birisiyim,motorda aynalara bir türlü hakim olamadım,defalarca kez düzelttim fakat yinede istediğim gibi olmadı.Böyle oluncada şerit değiştirmek çok rahatsız edici oldu.Neyse ki arkadaşımı arkamdan arabayla takip ettirdim,onun güveni vardı tabi ama biran önce çözebilmem lazım bu olayı.Birde arabada dikiz aynasıyla olduğu gibi arkayı tamamen göremiyorum motorda bu beni gerçekten çok rahatsız etti.Fren yaparkaen arkamdakini görememek hiç güven vermiyor açıkçası.İlk sürüşümden bu kadari,gerçekten çok zevkliydi,tavsiyelerde bulunursanız sevinrim özellikle ayna ve arkamı görmekle ilgili:D

  6. #29766
    mstfkrfk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2011
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    Cbf 600 SA & zongshen zs 200
    motorun üzerinde ki dik oturuşla arkayı görebilmek mümkün değil.şerit değiştireceğim zaman genelde iyice yatmak gerekiyor motora arkayı tam görebilmek için.sanırım boyunda uzundu,biraz sorunlu geçecek alışmak.ayna olayının kesin bir çözümü keşke olsa ama malesef,durum bu.

  7. #29767
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sonunda motoruma bindim ve ara sokaklar sonrasında sahilyolunda toplam 25 km yol yaptım,inanılmaz zevkliydi.Gece 00.30 da çıktım dışarı,merak ettiğim herşeyi denedim.Honda cbr 125 te gerçekten çok güzel bir motormuş(benim diye söylemiyorum:D).En çok sevdiğim şey ise motor freni oldu,özellikle yokuş aşağı giderken,kavşağa geldiğinde vites küçültüp,motorun bağırması ve aniden yavaşlaması nedense çok zevkli geldi:D.Ama ben arabadada önümden çok aynalara bakan birisiyim,motorda aynalara bir türlü hakim olamadım,defalarca kez düzelttim fakat yinede istediğim gibi olmadı.Böyle oluncada şerit değiştirmek çok rahatsız edici oldu.Neyse ki arkadaşımı arkamdan arabayla takip ettirdim,onun güveni vardı tabi ama biran önce çözebilmem lazım bu olayı.Birde arabada dikiz aynasıyla olduğu gibi arkayı tamamen göremiyorum motorda bu beni gerçekten çok rahatsız etti.Fren yaparkaen arkamdakini görememek hiç güven vermiyor açıkçası.İlk sürüşümden bu kadari,gerçekten çok zevkliydi,tavsiyelerde bulunursanız sevinrim özellikle ayna ve arkamı görmekle ilgili:D
    Boy kaç peki?

  8. #29768
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    1,88 boyum,istediğim yeri görebilmek için şekilden şekile girdim

  9. #29769
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    bende geçenlerde aynaları değiştirecektim sahibindenden fatih kılıçlı motomarketimi aradım adamı elinde kalmamış bizim iş ertelendi. ama alacağım aynalar daha kısa, sırf bizim aynalar böcek anteni gibi olduğundan değiştirmek istiyorum fakat bu kısa aynalarla görüş dahada bozulacak sanırım

  10. #29770
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1,88 boyum,istediğim yeri görebilmek için şekilden şekile girdim
    Boyla omuz genişliği genelde doğru orantılı. Arkayı görmekte zorlanman doğal. Motora alıştıktan sonra arkanı görmek isteğinde veya sağ veya sol hangi tarafı kontrol etmek istiyosan ters tarafa15 cm kayıp(omuzunu çekip) arkayı bakmaya alıştırmalısın kendini. Ben genelde öyle yapıyorum.

    Her kullandığımda aynaları açıp kapadığımdan bazen yoldayken(otobanda) ideal konuma getiremediğimi farketmemle arkayı görememem bir oluyor. o zaman daha çok uyguluyorum. İdeal ince ayarı yaptıysam kendi şeridimdeki arkamdaki aracın baktığım taraftaki farı görünüyor zaten. Aşırıda berbat değil yani aynalar

  11. #29771
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Evet bende biraz önce geldim eve,2.turumuda atmış oldum sahilde:D.Aynen dediğin gibi aynanın önünden çekilerek görebildim ancak,ne yapalım alışıcağız artık.

  12. #29772
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Yahu arkadaşlar bu soğukta nasıl dolaşıyosunuz ?

  13. #29773
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Kardeşim,seninde ilk sürüşlerin olsa soğuğu aldıracağını sanmıyorum:D
    Ha tabi mont eldiven balaklava filan iyi üşütmüyor ama bacaklarımı eve gelince hissetmiyorum:D

  14. #29774
    mstfkrfk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2011
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    Cbf 600 SA & zongshen zs 200
    termal içlik ve dizlik kullanmalısın.zippo yerler ıslak olmadığı sürece soğuk problem yaratmaz.kışlık ekipmanın vardır,soğuktan donmazsın merak etme. çıkar şu motoru artık,ben sıkıldım senin motorunun yatmasından

  15. #29775
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Şimdi termal içliklere baktımda,bunlar sadece rüzgarın etkisini mi engelliyor,yoksa vücut ısısınımı artırıyor,mesela sabah motoru sürsem,akşama kadarda içilikle takılsam sıkıntı yaparmı,yani terletirmi.Ben tam pantolon(tayt) şeklinde içliklere baktım dizlerim filan da çok üşüdüde.

  16. #29776
    mstfkrfk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2011
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    Cbf 600 SA & zongshen zs 200
    valla ben termal içlik kullanıyorum bütün gün,vücut ısısını koruyor,terletme gibi bir problem yok.yine de dizlikte almalısın çok işe yarıyor.

  17. #29777

    Üyelik
    23 Kasım 2011
    Şehir
    Ankara'da okuyor, Manisa'da yasiyor.
    Motosikleti
    CBR 125R'11
    En iyisi yun iclik. Kis gunu adama ates bastiriyo hic usumuyorum :D

  18. #29778

    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    ÇANKIRI
    Motosikleti
    Mondial 180 ZS
    selam arkadaşlar ben de CBR 125 R almaya karar verdim ama birşey aklıma takıldı 2011 model le 2012 model arasındaki fark nedir. 2 gün önce honda çorlu servise giddim bayan varmış fazla teknik konularla bilgisi yokmuş bu konuda beni fikir sahibi yaparsanız sevinirim. YOLUNUZ VE FARINIZ AÇIK OLSUN.

  19. #29779
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı mstfkrfk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    termal içlik ve dizlik kullanmalısın.zippo yerler ıslak olmadığı sürece soğuk problem yaratmaz.kışlık ekipmanın vardır,soğuktan donmazsın merak etme. çıkar şu motoru artık,ben sıkıldım senin motorunun yatmasından
    Ben bu gidişle daha bi ay çıkaramam

  20. #29780
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Dizler aga dizleeerr:D:D:D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:16 ----------

    Alıntı patriotf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En iyisi yun iclik. Kis gunu adama ates bastiriyo hic usumuyorum :D
    yani buna cevap yazmaya çalışmıştım:D


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler