bende mi bir sorun var acaba. bak şimdi şüphe etmeye başladım kendimden
Tedbir Senden Taktir Allahtan...
anladım hocam gerçi o birazda senin marifetin. ben o kadar yatabilirmiyim bilmiyorum ama motor kardeşimin olduğu için dahada temkinli davranıyorum korkuyorum birşey olur diye. gerçi bunda doğru asvaltında çok etkisi var, millet sanırım kaymak gibi parlayan asvaltta yatmaya kalkıyorlar o yüzden çabuk kayıyor haliyle. neyse bravo kardeş
teşekürler. Biz buralarda baya bi viraj partisi felan veriyoruz eylenceli oluyor hızda zevk vermesede virajın tadından yenmiyor. ayıptır sölemesi cbf 250 bile yakalayamıyor.
Tedbir Senden Taktir Allahtan...
lastikler fren esnasında çok kayıyor fakat virajlarda bir problem çıkmıyor,lastiklerin yumuşak olması avantaj herhalde.bende baya bir yatırıyorum.
bu arada benim tank pad im bu:http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-P...#ht_2436wt_825
desenli olması çok hoş fakat yapıştırıcısı pek iyi değil arada bazı noktalarda kalkma yapıyor.
bende lastiklerden hiç sıkıntı çekmedim hala da üzerinde 8500 km'dir. her türlü yatırıyorum yanlıyorum her köşe başında ( biraz apaçice ama zevk alıyorum ).
vites konusuna gelince yağ değişimi ve vites kolunun temizlenip yağlanması sesi biraz azaltıyor. ama şahsi kanaatım birazda pilota da bağlı bu olay benim vites geçişlerinde hiç ses yok 2 ye atarken cok hafif var. bence o sesin nedeni de 1'den 2'ye atarken boşa geçtiği için biraz fazla ses geliyor olabilir.
yok yok haklısın arkadaşım biraz sorunlu şanzumanlarımız ama göreceli olarak algılanamayabilecek kadar az sorunlu. hatta şöyle diyim zamanla motora alıştıkça vites geçişlerini daha net ve sert bir şekilde yapmaya başladım. belkide son 500 km dir hiç bir sorun görmüyorum. benim mondialın vites pedalı kuş gibi, dokun hemen vites değişiyor ve ben uzun süre buna alıştığım için cbr dailk başlarda biraz sorun yaşamıştım ama şuan çok iyi
Bende sadece 1den2 2den1 e atarken ( her devirde değil ) taak diye ses geliyo.
Arkadaşlar yine söylüyorum,HRC Tank ve depo pad alın derim.Son derece kaliteli.
silikon değil kauçuk.ve desenli olduğu için daha gösterişli duruyor.
http://imageshack.us/photo/my-images...005791597.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images...446331067.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images...646661067.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images...846091067.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images...142051597.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images...930871597.jpg/
bu da benim motorum biraz daha detaylı şuan 8 bin km de.
Tedbir Senden Taktir Allahtan...
evet serhan istersen 200 km/h yap asla virajın tadını vermez. bunu uğu ertekinde söylemişti yüksek hızı her motor kullanan yapabilir yeterki motor güçlü olsun. ama viraj teknik işidir demişti. buda benim tank pad arkadaşlar keiti marka, ileride bir kaç yerini karbon kaplarsak uysun diye bu renk almıştık
ben istanbul'dan bi abime yaptırdım bu pad'i. kendisi uğraşıyor bu işlerle her türlü sticker olayı felan da var. bu da face profili. http://www.facebook.com/tankpad
ben gayet memnunum. sürekli tazikli su ile yıkattırıyorum felan kalkma atma gibi olaylar söz konusu olmadı.
bence bu kalkma olayları biraz da yapıştırma ile ilgili
http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-HRC-...#ht_1650wt_260
Ben bunu kullanıyorum tavsiye ederim.
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)