Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Şubat 2012, 01:06
#29441
motorda izmit istanbul arası arkadan gelen ruzgar ve ıyı ıvmelenme ile 135 gördük iki kişi
benim merak ettiğim motorlarda fren balataları ne zaman değişmeli ? balataların eskimeye başladığını nasıl anlarız yolda giderken bittiklerini nasıl anlarız ?
tecrübelilerden yardım istiyorum bu konuda
bu arada motorum 1750 km'de su an
Reklamlar
-
10 Şubat 2012, 01:09
#29442
Zippo's adlı üyeden alıntı
Bende çok düşündümde bu egzostu,Türkiye'de yok.Yurtdışından getirsen gümrüğe takılcak.Bide üstüne para vericeksin almak için.En az 1.000 tl tutuyo
Full symtem egzoz için 1000 tl fiyat normal ama yarışa girmicezki biz Hem girsek dahi CBR250 de bile 0.7 beygir getirisi var.
Slip on olsa fiyat 700 e düşecek ama full system işte. Akropoviçtede öyle anasını satayım
-
10 Şubat 2012, 01:11
#29443
arrow sa değer diyorum zippos kardeşim benim geldiğim 3km den belli oluyor 8 9 bin devirle
-
10 Şubat 2012, 01:13
#29444
Ben kafayı yiyorum egzos konusunda zaten yavaş yavaş Türkiye'de olsa,kesinlikle bi şekilde alırımda.Yokki işte.Şeytan diyo ver 800 ü tiger'a.Hem sesi de güzel.Bizim arkadaşta vardı eski kasa repsolde slip on şekilde tiger.Onun bile sesi çok güzeldi
-
10 Şubat 2012, 01:16
#29445
brooklynnn fren balatalarının bittiğini bakarak veya hidroliğinim azalmasından anlarsın ev basit veya fren pedalının ne kadar aşağıda tutmaya başladığına bak ortalarda fln baya yavaşlatmaya başlamış olması lazım dibine kadar basıyorsan bitmiştir dostum ama 1700de bitirmiş olamazsın balatalatı herhalde
-
10 Şubat 2012, 01:17
#29446
Ortalama ne kadar gider balatalar ?
-
10 Şubat 2012, 01:21
#29447
zippos atla motora yaz başı gel alalım fabrikasından bi tiger sana
---------- Post added at 01:21 ---------- Previous post was at 01:18 ----------
aga balatalar kişiden kişiye değişir kullanıma bağlı ben 10000 km dir kullanıyorum artık yavaş yavaş değiştirsem iyi olacak diyorum
-
10 Şubat 2012, 01:37
#29448
gökhans16cbr adlı üyeden alıntı
zippos atla motora yaz başı gel alalım fabrikasından bi tiger sana
---------- Post added at 01:21 ---------- Previous post was at 01:18 ----------
aga balatalar kişiden kişiye değişir kullanıma bağlı ben 10000 km dir kullanıyorum artık yavaş yavaş değiştirsem iyi olacak diyorum
Çok pahalı Gökhan ya.
-
10 Şubat 2012, 01:38
#29449
Ufuk İnkaya adlı üyeden alıntı
buji,hava filtresi,yağ, ve rutin bakımlar yapıldı 105 tl tuttu kardeşim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------
)
teşekürler.
Tedbir Senden Taktir Allahtan...
-
10 Şubat 2012, 02:03
#29450
brooklynnn adlı üyeden alıntı
motorda izmit istanbul arası arkadan gelen ruzgar ve ıyı ıvmelenme ile 135 gördük iki kişi
benim merak ettiğim motorlarda fren balataları ne zaman değişmeli ? balataların eskimeye başladığını nasıl anlarız yolda giderken bittiklerini nasıl anlarız ?
tecrübelilerden yardım istiyorum bu konuda
bu arada motorum 1750 km'de su an
kardeşim ben 8000 bakımı için gittiğimde sordum ne kadar daha goturur diye 12000 km ye kadar götürür dedi ön için. arka da pek bişi yokmuş frenleme yaparken genelde kompresöre soktuğum için sanırım
-
10 Şubat 2012, 02:06
#29451
GP500-1st adlı üyeden alıntı
İlk foto Colin Mcrea rally deki virajlar gibi uygun hava da bi en hızlı zaman turu atmak lazım
Carbonlar 3m sanırım?
Yaş konusundaki kıyası 250 topiğindeki kullancı yaşına göre yaptım kimsenin yaşını eleştirmedim
20 yaşında olmak daha güzel tabi. zaten bu motorun hadef kitlesi 16-21 yaş arası kullanıcılar. Ama su soğutma enjeksiyon güzel görünüm 5-6 senelik problemsiz mazisi oluşundan Bizdki vergiler benzin pahalılığı derken her kesimden ilgi görüyor.
Ayrıca 250cc yede alternatif bi motor görüntüsünün aynı olması ve 3.000 tl fiyat avantajıyla
Kullanalarda pek değerini bilmiyor. cbr125 e ninja chipi(450 tl imiş) taktırmaya çalışan arkadaşlar vardı burda ama sonra ninja 250 almanın daha mantıklı olduğuna kanat getirdi kendisi
2011 model CBR125 ve CBR250 ciktiginda benim ikisini de alma imkanim vardi fakat aldiktan sonra kimse ogrenci harcligima zam yapmayacagi icin daha az yakan CBR125'I sectim. Tabi bi sebebi daha vardi o da senin degindigin konu. Bu 2 motorun kasasi ayni ve bu kasa 250 icin cok uygun. Ama Honda ayni kasayi 125'e de koyunca bu durumun baya exra ve mukemmel bi durum oldugunu dusunerek motorumu sectim. Nitekim suanda da bu iki motorun 2. Eldeki fiyatlarina baktigimizda bizim motor daha iyi satiyor.
Bu arada 250 cc'lerin devir-performans-guc tablosunu bulmussun, bu tablonun bizim motoru kapsayani var mi dostum? Varsa gercekten cok aydinlatici olur.
-
10 Şubat 2012, 02:08
#29452
Zippo's adlı üyeden alıntı
Çok pahalı Gökhan ya.
Arkadaş hem karnım doysun hem pastam dursun diyorsun nasıl olcak ama tiger a o parayı vereceğine al arrow bekle gelsin derim...
-
10 Şubat 2012, 02:12
#29453
gökhans16cbr adlı üyeden alıntı
Arkadaş hem karnım doysun hem pastam dursun diyorsun nasıl olcak
ama tiger a o parayı vereceğine al arrow bekle gelsin derim...
İste onu diyorum ya.Karnim doysun pastamin hepsi arrow a feda olsun ama tiger 365 £ fiyati ne kadar hak eder bilmiyorum.Sonucta 380 € arrow
-
10 Şubat 2012, 03:45
#29454
GP500-1st adlı üyeden alıntı
İlk foto Colin Mcrea rally deki virajlar gibi uygun hava da bi en hızlı zaman turu atmak lazım
Carbonlar 3m sanırım?
Yaş konusundaki kıyası 250 topiğindeki kullancı yaşına göre yaptım kimsenin yaşını eleştirmedim
20 yaşında olmak daha güzel tabi. zaten bu motorun hadef kitlesi 16-21 yaş arası kullanıcılar. Ama su soğutma enjeksiyon güzel görünüm 5-6 senelik problemsiz mazisi oluşundan Bizdki vergiler benzin pahalılığı derken her kesimden ilgi görüyor.
Ayrıca 250cc yede alternatif bi motor görüntüsünün aynı olması ve 3.000 tl fiyat avantajıyla
Kullanalarda pek değerini bilmiyor. cbr125 e ninja chipi(450 tl imiş) taktırmaya çalışan arkadaşlar vardı burda ama sonra ninja 250 almanın daha mantıklı olduğuna kanat getirdi kendisi
bulunmaz nimet o virajlar bergamadan ayvalığa kadar devam ediyor yaklaşık 50 km. carbonlar yapıştırma olanlardan ama bilmiyorum 3m mi deniyor bunlara ? ben onları bilerek kapladım çünkü o siyah aksam çok tozlanıyor, çünkü biliyorum önüne gelen bir parmak atacak ve çizilecek o yüzden önlem almak amaçlı kapladım hemde güzel oldu. yolda tanıdık birini görüyorum duruyorum muhabbet ederken adam eliyle motorun tozlu bir yerini görüp siliyor, benim mondialında km saatini eliyle silerken çizmişti bir arkadaş sağolsun.
-
10 Şubat 2012, 03:50
#29455
Tedbir Senden Taktir Allahtan...
-
10 Şubat 2012, 03:52
#29456
bu arada arkadaşlar son hız km arttıkça değişmiyor bugüne kadar bir çok motosiklet sahibi oldum rodaj dönemi geçirdim hiç birinde değişmedi.
ben cbrda 1 kez 142 km/h gördüm o da 1000 km bakımından dönüşte merak ettiğim için basmıştım rüzgar arkadan esiyordu. fakat şuan 2000 km yi geçtiğim halde daha hiç 132 km/h üzerine çıkamadım. yani demek istediğim şu: ilk başlarda 120 yi geçemeyip daha sonraları 130-140 gören arkadaşlar, o an ki rüzgar ve yol durumundan dolayı yüksek hız görüyorlar. zaten öyle olmasaydı 1000 km deki motorla 142 görüp 2000 km deki motorla 132 de kalmazdım. yine aynı yol ve aynı rüzgar olsun yine 142 görürüm, motorda bir sıkıntı yok
-
10 Şubat 2012, 09:40
#29457
serhan123 adlı üyeden alıntı
Eski kasa için bu.Bizim motorlarada olur ama ben tipini beğenmiyorum.
-
10 Şubat 2012, 16:00
#29458
2010 kasaya olanlar bize olmaz mı? motor bölümü aynı sonuçta.
Tedbir Senden Taktir Allahtan...
-
10 Şubat 2012, 18:42
#29459
balatalar konusundaki yardımlar için tesekkurler
bır sey daha sorayım
cbrnın orjınal balataları ne kadar soran taktıran oldu mu ? orjınal yerıne yan sanayı takan var mı ne durumda ?
-
10 Şubat 2012, 20:06
#29460
Merhaba; forumu yaklaşık 3 aydır takip ediyorum ve bugün 2012 model Cbr 125 R-Beyaz Renk sahibi oldum.
Siyah bekliyordum fakat en az 1 ay sonra ve zamlı geleceğini söylediler; bilginiz olsun
https://twitter.com/#!/evdezeytinyok...891008/photo/1
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 276 kullanıcı var. (0 üye ve 276 misafir)
Bu Konudaki Etiketler