max hızım o oldu ama inanılmaz bir zevk verdi.
max hızım o oldu ama inanılmaz bir zevk verdi.
Tedbir Senden Taktir Allahtan...
motorda dengesizlikler olmadı şase o hızı kaldırabildi bende 1 kere gördüm zaten.
Tedbir Senden Taktir Allahtan...
yahu millet cg serisiyle 150-160 yapıyor bizim motorlar tabii ki kaldırır bu hızı ama benim motor herhalde daha açılmadı 130 u zor vuruyorum zaten hız tutkumda yok,bu arada okanı açın tv 8 :D
yararlı bilgiler var )
Tedbir Senden Taktir Allahtan...
Gençlik topiğin düzenli ve düzgün sohbet ve bilgi alışverişi için bikaç önemli sorun var.
Biri ikide bir topiği hiç okumadan pat diye üye olunca damlayan bu motor kaç yapıyor ve benim alttımda nasıl durur diye soran mubabbeti kısıra bağlayıp topikten nefret ettiren tipler. evet bunlar tipler çünkü bu motoru çok beğeniyosan oturda bi 10 sayfa karıştır sonra gel adam gibi bişey sor cevaplansın. Saygı ve ortam adabı bilmeyen 16-18 özenti tayfadan (kaçın adam liseli beyler) burası senelerdir çekiyor. Bi bitmediler ....
diğeri yine biraz kullanıcı yaşıyla ilgili. Ninja 250 ve cbr250 topiğindeki yaş ort. 28 civarı. E haliyle ne istediğini biraz daha bilen muhabbete seviye saygı daha yüksek katılımcı kişiler var. Yazanlar biraz daha düşünerek yazıyor. Burda 19-21 civarıdır. Canı sıkılınca yazma cevap vermeler biraz kafalar kavak yelleri yani(ihtiyaçlar daha farklı kimse yaş muhabbetini yanlış anlamasın söz meclisten dışarı)
Yani olay sonuç olarak ne istediğini bilip bilmemekle alakalı yoksa bu işin ceberesi yeberesi ninjası 300ü 500'ü 1500'ü yok
Yahu ben bu taygıra baya giydirdim daha önce ama aslında carbon modelin dizayn görüntü ve işçilik iyi duruyor.Ses te sağlam gibi. Fiya 2.30 dan hesapla 840 lira. Arrow devil leovince gibi markalrın egzozda 900-1100 tl ye gelebilir bu yaz kullanıcı sayısı çığ gibi büycek sonuçta. Ben biraz mühendis kafasından gittiğimden motorunda fiyatı 6500 olmuşken arrowa 900 tl civarı fiyat olursa eskisi kadar çok gelmiyor kulağa.
Tiger ın da biraz pazarlık falan fiyat makul olsa 650 civarı aslında gayet iyi olucak adamlar özenmişler çünkü biraz hakkını yedik. Aslında bu carbon falan pahalı malzeme fiyat bazında aliminyum klasik tüp gelse daha çok talep olur. Marka tüp 800'e alınır. Carbona 1.000-1.100 çok R1 kullanmıyoruz sonuçta pata pata ses vereceği en nihayetinde
CBR125 kullanicilarinin muhtemelen ilk motorlari oldugu ve onune gelen bu motor bende nasil durur sorulari konusundaki siteminde haklisin. Yas ortalamasi konusunda haksiz oldugunu dusunuyorum. Bu konu basliginin kullanici yas ortalamasi 20 civaridir. Turkiye'de 20 yasindaki bi genc universiteye baslamis 2. Sinifa gelmis falan oluyo ve benim 20 yaslarinda gayet mantikli duzgun yorumlar yapabilen bi cok arkadasim var.
Ayrica kullanicilar herseyden konusur, biz ise hicbiseyden konusmuyoruz. Sikintimiz bu.
Su yaz bi gelsin bulusmalar ayarlayip yazlik yerlere kactiktan sonra gorelim bir de bu konu basligini
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:20 ----------
Semih her ne kadar tam tadini cikaramadim desende, motorunu kullanabildigin icin bile sanslisin. Ben Ankara'da 1 aydir birak kullanmayi, sogukta beklemeyi goze alip 2-3 dk. Sesini bile zor duyuyorum.
Cok guzel ve kiskandirici fotolar. Eline saglik.
İlk foto Colin Mcrea rally deki virajlar gibi uygun hava da bi en hızlı zaman turu atmak lazım Carbonlar 3m sanırım?
Yaş konusundaki kıyası 250 topiğindeki kullancı yaşına göre yaptım kimsenin yaşını eleştirmedim 20 yaşında olmak daha güzel tabi. zaten bu motorun hadef kitlesi 16-21 yaş arası kullanıcılar. Ama su soğutma enjeksiyon güzel görünüm 5-6 senelik problemsiz mazisi oluşundan Bizdki vergiler benzin pahalılığı derken her kesimden ilgi görüyor.
Ayrıca 250cc yede alternatif bi motor görüntüsünün aynı olması ve 3.000 tl fiyat avantajıyla Kullanalarda pek değerini bilmiyor. cbr125 e ninja chipi(450 tl imiş) taktırmaya çalışan arkadaşlar vardı burda ama sonra ninja 250 almanın daha mantıklı olduğuna kanat getirdi kendisi
dostum çok haklısın artık buraya da yazmaya karar verdim bu yazını görünce. bende uzun zamandır takip ediyorum fakat hiç yazmadım öyle bakınıyorum foruma gel gelelim sorununa gelince arkadaşım şimdi motorun kaç km'de. rodajını düzgün tamamladın mı ve de bakımlarını zamanında yaptırıyormusun. benim hiç böyle sorunlarım olmadı nedense 2011 kasa ile ilgili he birde motoru devirli ve hızlı kullanıyormusun yoksa daha nazik mi davranıyorsun?
edit : motorun 7000 km'de imiş. bence 8000 bakımında bujı ve hava filtresini değiştirdiğinde devam edecek mi merak ediyorum.
bu arada ben Ufuk İnkaya arkadaşlar herkese merhabalar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:15 ----------
düzde 148 , rampa aşağı 155 kardeşim
yahu bu 148 ler 150ler benim kafamı çok karıştırdı.ne kadar süre basıyorsunuz,ben 130 u bile bikaç saniyeliğine görebildim.bugün yine zorladım 2km son gaz gittim 127 yi geçmedi.rodajı düzgün yaptım(4.motorum:3ü sıfırdı)motor 1700 kmde hala açılmamış olabilir mi?
kardeşim şimdi sana şöyle söyleyeyim yolun zeminide çok fark eder bunu unutma. daha 1700'deymiş biraz daha bekle şöyle 2. bakımdan sonra birşeylerde farklılık yaratabilir. ben daha geçen cumartesi 8000 bakımını yaptırdım hava filtresi, buji, yağ ve rutin bakımlar felan yapıldı onda bile gidişde hissedilir derecede farklılıklar yaratıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------
ben pek sanmıyorum km ile km/h arasında bir fark yaratacağını. ben 2bin küsürat km'lerde de gördüm 145 148 kardeşim.
buji,hava filtresi,yağ, ve rutin bakımlar yapıldı 105 tl tuttu kardeşim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------
cbr 250 konusunda içimden geçenleri yazmışsın kardeş
yaza doğru düşünebilirim bu ekzozu çok hoşuma gitti
Şu an bu konu içerisinde 39 kullanıcı var. (0 üye ve 39 misafir)