öfff bu kötü oldu,peki sizce bu 2.el piyasasını nasıl etkileyecek,mart ayında yeni motorlar gelince 2.el fiyatları düşermi 2011 cbr lerin acaba??
öfff bu kötü oldu,peki sizce bu 2.el piyasasını nasıl etkileyecek,mart ayında yeni motorlar gelince 2.el fiyatları düşermi 2011 cbr lerin acaba??
bence pek bir değişim olmaz.yani 5binin altına düşmez fiyatlar.(tabii kazasız ve temizleri)
5.537 'den 6.500 oldu. 2.el piyasası hala düzelmez bana göre, rahat motorları 6.200-6.000'den satarlar sahipleri, malum motorda yok zaten piyasada
peki 5. ve 6. viteste 5000-6000 devir civarında mı boğuluyo ? eğer öyleyse bu normal çünkü cbr 125 ler üst devirlerde güçlü, alt devirleri biraz cansız yani 5. ve 6. viteste gidiyorsan 5000-6000 devire düştüğünde vites düşür öyle git özellikle 6. viteste giderken iyice boğuluyor daha doğrusu çekmiyor. ben bazen 70-80 ile giderken vitesi 5 e düşürmek zor geliyor 6. viteste hızlanayım diyorum ama motor çok nazlı hızlanınca az gaz verdim herhalde biraz daha gaz vereyim diyorum bir bakıyorum gaz kolu sondaymış meğer
yani senin motorda bir sorun olacağını sanmıyorum arkadaşım tabi ciddi anlamda bir boğulma varsa bilemem başka cbr ile bir dene istersen başka bir cbr varsa etrafında bir kullan bakalım ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:44 ----------
bugün otobüsle çanakkaleden bergamaya geldim yol boyunca habire virajlara bakıyorum keşke havalar düzelse motosikletle olsam şu viraj şöyle bu viraj böyle dönülür falan diyorum kendi kendime gerçi motor kullanırken çok tırsarım öyle çok fazla yatamam ama yinede hayal kurup durdum yol boyunca anlaşılan çok özlemişim motosiklet kullanmayı şu havalar yüzünden
yeni kasa,187cm(87kg) boyunda birinde küçük gözükürmü??
yani altında biraz ufak kalabilir,bacaklar problemde yaratabilir.benim boyum 183 bazen biraz daha kısa olsaymışım çok daha rahat kullanabilirdim gibi geliyor.
ilk motorunsa hyoda da zorlanabilirsin,çünkü biliyorsun 650 kasası var ve gerçekten ağır motor.şehir içinde kıvrak değil aynı zamanda tam tur sürükleyerek döndürmek eziyet.direksiyon açısı çok dar.ss tarzında daha ufak bir motorla başlaman daha iyi kanaatimce.derbi gpr ı da incelemeni öneririm ,çok harika bir motor 125 cc ama 2 zamanlı ve hafif olduğu için 250liklerle baş ediyor.hem performans hem görüntü güzel,ama parça problemi var.
birde bulunmuyor pek,yoksa tipide güzel.
valla etrafımda yok,ne yazıkki sahibinden dede yok:(
onların sıfırı nekadar bide nerede satılıyor biliyormusun?
gpr 'ın sıfırı üretilmiyor.en son bir 4 zamanlı ürettiler yanlış bilmiyorsam onu da geri çektiler piyasadan.ama aynı ayarda aprilla rs 125 de var belki onu daha rahat bulursun.başka da aklıma gelen model yok.
Beyler bizim motorlar Hondada 250cc ye kadar olan medellerde zam şampiyonu.
ben hazirana kadar fuarda ve haziran başında 250'şerden 500 zamlanır derken tek seferde 700 artmış yuhh!!!
Bu arada geçen sene marttaki ötv nin eski haline çekilmesinden sonra zamlardaki orantısızlığa bakarmısın
PCX125 4.870 ten ---------->>>> 5.990 ===== 1120 TL zam %23
CBR125 5430 dan ---------->>>> 6.500 ==== 1070 TL zam %20
PS150i 5.800 den ----------->>>> 6.600 ==== 800 TL zam %14
CBR250 8.800 den ---------->>>> 9.500 ==== 700 TL zam %08
Zamlar baya abratılı çünkü %08 olan ötv nin indirdiği fiyatları eski haline getirerek cebe indirme zamları bunlar
Birtek CBR250 de kötü niyetli artış yok..Oda entersan. Yani Honda bu modeli özellikle psikoljik sınır olan 10.000 in altında tutma gayreti içinde ama rahat rahat 9.900 ü çakabilirlerdi
Yanimda maalesef deneyebilcegim bi cbr yok. Ben zaten 1.90 ve 90 kg oldugum icin genellikle motoru devirli kullanarak hizlanmayi seciyorum. 3. Vites disinda 5000-6000 devir civari devirlerde pek kullanmiyorum, agirligimdan dolayi 6. Viteste gucsuz kaliyo bunun da farkindayim fakat sikinti motorun kalkista cok iyi bi sekilde 110-120'ye gelmesi ama sonrasinda hiz dusurdugumde motorun tekrar o hizlara cok zor gelmesi ya da gelememesi. Motorun sicakligindan oldugunu dusundum ama hararet 3 cizginin bir kere bile ustune cikmadi. Anlam verebilmis degilim anlayacagin.. :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:45 ----------
Arkadasim ustteki mesajda yazdigim gibi bende 190 ve 90 kg'yim. Goruntu olarak pek sikinti olmuyo bana gore.
Ama tabi bu boy kiloyla da motorun ustunde ss motorcu durusunu beklememek lazim
Bi gun 195 boyunda 110 kg bi arkadasimla motora bindigimde de motordan sogumadim da degil hani
yani resmen keşke ötv indirimi olmasaydı bari paralar devletimize gidicekti dedirttiler bize ben honda nın fiyatlarını hiç ekonomik bulmuyorum bu nasıl bişey ya türkiyede bişeyler eksik teftiş falandamı yapılamıyor kimse demiyormu örnek veriyom eh honda biz ötv yi düşürdük sen cepe at diemi tüketiciye yarasın die demiyormu hiç biri ya bide bi türkiyede nie böle honda almanyada değilde nie türkiyede müşteri kazıklama politikası içinde düşününce oda honda tr nin politikası kendi vatandaşlarımız bizi kazıklıyor önemsemiyor ihtiyac duyulan modelleri getirtmiyor vala vatandaşımız bize bunu yapıyosa başkaları kim bilir neler yapar.
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Devletin düşürdüğü vergilerin tamamını böyle kötü niyetli zamlarla vatandaşa yansıtmayan firmaları devletin denetlemesi gerekiyor. Çok net!
Reel enflasyon %10 civarında max ama hondanın yaptığı zamlar 11-12 aylık dönemde %20-23 lerde.
Ticaret denetleme kurulumu olur artık ne olur devletin ilgili birimi bu fazladan yapılan Yüzde 10-15 zamların gerekçelerini firma gösteremesse vatandaşa vergi indirimini yansıtmayan firmaların cok ciddi cezalar alması gerekiyor.
Müşterininde bu vergi indirimini yansıtmayanlara dava açabileceği bi zemin de olması lazım.
Devlet bu vergi indiriminin arkasında durmassa olucağı bu.
Honda firması resmen çakal gibi pusuya yattı milleti 10 ay uyuttu olaya yeni yıl zammı havası vermek için sonra haşırt!!!
arkadaslar motor ciktigindan beri diyordum fiyatlar yukselecek, bu fiyatlara satamazlar, sadece reklam amacli az piyasaya surduler ama genele satisi yuksek fiyatli olacak diye, bu motorlar taylandda uretiliyor ve gecen sene 1000baht 47TL idi, motorun burdaki satis fiyati da 100.000baht yani 4700TL idi, sonra turk parasi %25ten fazla deger yitirdi cok kisa bir sure icinde ve motorun fiyati da taylandda 100.000den 120.000e cikti, yani toplamda yuzde 50 artis oldu, old fiyati 7000kusur lira, bunun uzerine forumda defalarca yazdim zam gelecek 8800e kacirmayin diye, bir de su var 2012 kasalar ile 2011 kasalar ayni ve honda 2-3 sene oynama yapmayacak bu kasalarda, cbr125 icin ise 2012 kasalarda sadece sticker degisti , kisacasi CBR125-CBR250-innova-pcx fiyatlari burada da baht kurunda yukseldi, pcx125 uretimi bitti pcx150 uretimi basladi bu arada ve tabi fiyatlar gene artacak, bayinin dedigi dogru olabilir cunku alimi 7000TL, nakliyesi vergisi islemi kari, bayi kari derken 9500 aslinda iyi fiyat su an icin.
aslında öyle yada böyle bilemem ama şunuda düşünürsek sonuçta diğer markalara baksak mesela sym nin yeni çıkardığı 250 lik naked, ninja 250r, yzfr 125 i falan düşünürsek yinede hondanın ürünleri fiyat/performans açısından en mantıklı görüneni. hele birde bizim gibi eski fiyattan alanların dahada karlı olduğunu düşünürsek türkiye şartlarına göre şanslı bile sayılırız ben cbr a her binişimde bizim ülkemizdeki motosiklet fiyatlarının alım gücüne etkisinide düşünerek, 5700 e böyle bir motosiklete sahip olduğum için şanslı hissediyorum kendimi
Şu an bu konu içerisinde 19 kullanıcı var. (0 üye ve 19 misafir)