Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Ocak 2012, 14:15
#29201
merhabalar arkadaslar
bugun havalar soguk oldugu ıcın akuye zarar gelmesın dıye motoru rolantıde de olsa calıstırayım dedım
calısırken motor bende sagına soluna bakıyordum
az gaz verdıgımde egzosun koselı kısmında yanı en alt kısmında yuvarlak bır delık oldugunu farkettım
oradan sureklı bırseyler atıyordu
gaz verdıkce oran artıyordu
bu yuvarlak geometrık delıkten haberı olan var mı ?
Benım tahmınım ıcıne gıren su kar buz v.s. Motor calısınca o delıkten transfer edılıyor
yorum yapabılecek olan var mı?
Reklamlar
-
16 Ocak 2012, 17:22
#29202
egzoz tahliyesi o.su girdiğinde atsın diye,problem yok rahat ol.
-
16 Ocak 2012, 18:02
#29203
bende ilk gördüğümde "ben mi deldim la burayı demiştim problem yok mstfkrfk nın da dediği gibi tahliye deliği o
-
16 Ocak 2012, 18:56
#29204
tesekkurler arkadaslar
ıcım rahatladı
ılk gordugumde cok kotu hıssetmıstım gozum gıbı baktıgım motoruma bırsey oldu dıye
-
16 Ocak 2012, 19:14
#29205
zippos kardeşim 1420. safada gözüme bişey takıldı sen karbon parçalar almışsın motoruna acaba benmi bilmiyorum bilemedim sormak istedim o karbon parçaları soküpte 10 15 tl ye kaplatabilirdin yada ben yanlış biliyorum beni bi aydınlatırsan sevinirim ayrıca egzostta karbon kaplatınca çok daha iyi görünüyor .. herkezin kendi zevki ama benim görüşüm bu ..zippos a dönersek dedim gibi o parçalr çok pahalı 120 180 lira arasında ben yanlış biliyo olabilirmde 10 15 tl verip te parcaları kaplatmak olmuyormu acaba?
-
16 Ocak 2012, 19:18
#29206
cansız adlı üyeden alıntı
zippos kardeşim 1420. safada gözüme bişey takıldı sen karbon parçalar almışsın motoruna acaba benmi bilmiyorum bilemedim sormak istedim o karbon parçaları soküpte 10 15 tl ye kaplatabilirdin yada ben yanlış biliyorum beni bi aydınlatırsan sevinirim ayrıca egzostta karbon kaplatınca çok daha iyi görünüyor .. herkezin kendi zevki ama benim görüşüm bu ..zippos a dönersek dedim gibi o parçalr çok pahalı 120 180 lira arasında ben yanlış biliyo olabilirmde 10 15 tl verip te parcaları kaplatmak olmuyormu acaba?
Kardeşim o 15 tl verip kaplatılanlar folyo kaplama Bu kaplama değil,orjinal.Daha sonradan söküldü hava aldı büzüştü eridi derdi yok.Cam kıvamında ve çok canlı.
Ayrıca 1420. sayfada yorumum var ama ilerleyen sayfalarda paylaştığım fotoğraflara bakarsan arasındaki büyük farkı görebilirsin.Mesele ben egzostu 15 tlye aldığım folyo ile kapladım ama 1 hafta sonra çıkardım.Çünkü hava aldı bozuldu,nerde kir toz toprak varsa üstüne yapıştı.Ama orjinal karbonda böyle bi sıkıntı yok.
-
16 Ocak 2012, 19:32
#29207
kursattekin adlı üyeden alıntı
demek istedigim zaten arada 2500 fark var ama bu farki veren motorun seklinden dolayi veriyor yoksa son hiz olarak belirttigin gibi ustunlugu olamaz, bir iki km ustunluk degil, arkadasin senin motorunu bilmese bile kendi motorunun limitini biliyor ki nerdeyse bir apache de yapiyor, hos goruntusu ve ortalamanin biraz uzerinde hiz icin ideal motor, ama su yonden uzulebilir tipki eski kasayi daha pahali alip yeni kasanin daha ucuza gelmesinin o an motor alanlari uzmesi gibi, ornegin burada eski kasa yeni kasa gecisi oldu, yeni kasa gelecegi biliniyordu ve 1000TL civari fiyat farki oldu
hocam bu kadar detaya girmeye gerek yok ya adam geçemeyince biraz üzüldü işte demekki o motorunu çok tanımıyormuş yani görünüşüne aldanıp fazla beklenti içine girmiş hepsi bu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------
arkadaşlar bir arkadaşım sahibindenden turuncu gri cbr aldı adam 5100 demiş ama pazarlıkla 4500 e kadar düşürtürmüş fiyatı. motor sağ tarafa yatmış ön fren maneti eğilmiş, egsoz kapağı bükük ve çizik, ön kafa grenajının turuncu olan kısmının bittiği yerde başlayan ve depoya kadar uzanan siyah grenaj çatlak ama bütün bu parçaları değiştirdiğinde dahi motorun maliyeti 5000 tl yi geçmiyor. bu açıdan iyi ama rodaj döneminde motorun nasıl kullanıldığını bilmiyoruz bu kötü işte, çünkü eski sahibi biraz kasap bi elemanmış apaçi misali
-
16 Ocak 2012, 19:48
#29208
Arkadaşlar söylediğim gibi motoru zincir sesi yüzünden bugün servise bıraktım.15 dkka önce de geri aldım.fabrika çıkışı zincirler bizim motora büyükmüş.ayrıca arka teker son ayarda takılmıştı onu ortalayıp zinciri küçülttüler.ses geçtimi sadece azalma oldu fazla deneyemedim ama hala ses var:( bunun dışında vites geçişlerindeki pat-küt ses geçmiş.
-
16 Ocak 2012, 20:03
#29209
cevabın için teşekkür ederim kardeşim bende kaplatmayı düşünüyordum egzostu ama şimdi böle deyincekafam karıştı neyse ty.:D
-
16 Ocak 2012, 20:08
#29210
Cansız benim egzoz kaplama ama atma gibi bir problem olmadı.görüntü gayet hoş ama gerçek karbon sert bir malzeme yani kaplamayla çok farklı şeyler.canın sıkıldı mı sökersin.
-
16 Ocak 2012, 20:15
#29211
mstfkrfk adlı üyeden alıntı
Cansız benim egzoz kaplama ama atma gibi bir problem olmadı.görüntü gayet hoş ama gerçek karbon sert bir malzeme yani kaplamayla çok farklı şeyler.canın sıkıldı mı sökersin.
Aynen öyle.Canın sıkıldı mı sök bidaha yap sonuçta karbon folyo ucuz.Ben biraz da yanlış uyguladığım için böyle oldu.Yoksa egzostu kaplamada bi sorun olmaz
-
17 Ocak 2012, 20:18
#29212
-
17 Ocak 2012, 21:12
#29213
bendede yoktu artık var sukur problem yasamadan aldım
3 ay cok bekletıyorlar malesef kukaların arasından gecıp ehlıyet vermek ıcın
-
17 Ocak 2012, 22:12
#29214
kübada motordur hemde motosiklettir benim gördüğüm bütün kübalar 2 tekerlekliydi. lütfen çin malı motorlara ; ''o da motormu, motor denirse tabi'' gibi tabirlerde bulunmayalım iki teker olması yeterlidir unutlmayalım motorcular birbiriyle dosttur bu başka hiç bir araç kullanıcısı arasında oluşmayan bir bağdır yolda dahi motorcuların %90 ı birbirine selam verir, ama diğer araç kullanıcıları sellektör veya kornayı birbirlerine küfür etmek amacıyla kullanırlar
işte bu yüzden kendi motorumuzdan kalitesiz motorları küçük görür şekilde konuşmamalıyız. bigünde ducati, ktm, mv agusta kullanan biri cbr ı küçük görürse düdük gibi kalırız epi topu 6000 tl lik giriş seviyesinde bir motor işte bizimkiler
-
17 Ocak 2012, 22:26
#29215
s.e.c adlı üyeden alıntı
kübada motordur hemde motosiklettir benim gördüğüm bütün kübalar 2 tekerlekliydi. lütfen çin malı motorlara ; ''o da motormu, motor denirse tabi'' gibi tabirlerde bulunmayalım iki teker olması yeterlidir unutlmayalım motorcular birbiriyle dosttur bu başka hiç bir araç kullanıcısı arasında oluşmayan bir bağdır yolda dahi motorcuların %90 ı birbirine selam verir, ama diğer araç kullanıcıları sellektör veya kornayı birbirlerine küfür etmek amacıyla kullanırlar
işte bu yüzden kendi motorumuzdan kalitesiz motorları küçük görür şekilde konuşmamalıyız. bigünde ducati, ktm, mv agusta kullanan biri cbr ı küçük görürse düdük gibi kalırız epi topu 6000 tl lik giriş seviyesinde bir motor işte bizimkiler
Katılıyorum..
-
17 Ocak 2012, 22:47
#29216
s.e.c adlı üyeden alıntı
kübada motordur hemde motosiklettir benim gördüğüm bütün kübalar 2 tekerlekliydi. lütfen çin malı motorlara ; ''o da motormu, motor denirse tabi'' gibi tabirlerde bulunmayalım iki teker olması yeterlidir unutlmayalım motorcular birbiriyle dosttur bu başka hiç bir araç kullanıcısı arasında oluşmayan bir bağdır yolda dahi motorcuların %90 ı birbirine selam verir, ama diğer araç kullanıcıları sellektör veya kornayı birbirlerine küfür etmek amacıyla kullanırlar
işte bu yüzden kendi motorumuzdan kalitesiz motorları küçük görür şekilde konuşmamalıyız. bigünde ducati, ktm, mv agusta kullanan biri cbr ı küçük görürse düdük gibi kalırız epi topu 6000 tl lik giriş seviyesinde bir motor işte bizimkiler
çok güzel anlatmışsınız kesinlikle katılıyorum.
-
17 Ocak 2012, 22:59
#29217
Etiyopya, Bangladeş gibi ülkelerde insanlar senin o ''motor denirse'' dediğin motorlu aracı bırak, yıl boyu çalışıyor; onun motorsuzunu alamıyor. 1. Dünya Savaşı'ydı Kurtuluş Savaşı'ydı derken, ülkemiz yokluktan bu günlere geldi. Hamd olsun diyeceğine hala böyle düşünüyorsan senin ayıbın.
-
18 Ocak 2012, 00:24
#29218
bu muhabbetler bana çin malı bir scooterim vrken 1000rr lı bir binin beni her görüşünde selam verdiğini aklıma getirdi kendi kendime diyordum bu adam o altındaki motorla bana selam veriyor helal olsun diye şimdi ben cbr 125r kullanıyorum ve çin malıymış veya cc si azmış hızı benden düşükmüş demeden selam veriyorum ve verenlerden alıyorum... bazen 1000rrla dolaşırken bile aynı sonuçta 2 teker kullanıcısıyız hepimiz... şahsım adına konuşmam gerekirse Allah bir daha çim motoruyla uğraştırmasın beni çok çektim ama bunu küçümseme veya herhangi birşeyden demiyorum hakkaten şanssızdım sıfır aldım bir buçuk sene bende kaldı şimdi hurda da ve o bir buçuk senenin 6 ayı yollarda kalarak fln kullandım diğer 1 yılı servislerde ve tamirhanelerde geçti
cakal_gs19@hotmail.com
Honda
0531 953 03 88 (365/24)
Hayat
16 JE 885......................
Onda
-
18 Ocak 2012, 01:35
#29219
zippos ve mrtt7 saolun
evet gökhan bizede bu hafta sonu yzf ci arkadaşla yaptığımız kısa gezide karşı şeritten gelen siyah dl 650 yada dl 1000 ( ikiside aynı kasa olduğu için anlayamadım ) kullanan motorcu arkadaş sellektör yaptı. şehirler arası yollarda sürekli otomobil gördüğümüzden böyle arada motorcu denk geldiğinde mutlu oluyor insan
-
18 Ocak 2012, 07:06
#29220
fazla yazmışlığım yok ama şu yazılanları okuyunca cidden rahatsız oldum. Bir arkadaş yazmış zaten cbr125r dediğiniz altını üstünü geçtim, sıfırı net 5750tl. Ben 6050tl'ye sıfır, "çin" dediğiniz motorlardan birini alacağım. İstersem peşin 9250tl'ye cbr250 alacak gücüm de var, ama sen yarın öbür gün beni görünce burun kıvıracaksın, insan evladı işte.. Kimse yanlış bişey anlamasın yazdıklarımdan, herkese saygılar sevgiler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 213 kullanıcı var. (0 üye ve 213 misafir)
Bu Konudaki Etiketler