Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Ocak 2012, 00:10
#29081
!Lk£® adlı üyeden alıntı
bizim ankaramt ile ara ara bulusuyorduk fakat havalar soğudu, zannederim onlar da durmuslardır.Benimkine de 2 haftadır prangaları vurdum zaten
Havalar düzelsin illaki bişeyler ayarlarız kardeşim.
ilker bu arada ismim.
Ankara gibi bi sehirde bu havalarda kullanmak cok tehlikeli. Geceleri hava sicakligi 0'in altina indigi icin gizli buzlanma riski cok yuksek. Bi de malum hala Irc marka lastiklerle kullaninca daha da tehlikeli oluyor.
Bu arada lastik degisimi yapan arkadaslar varsa boyut ve yol tutusla ilgili dusuncelerini paylasirlarsa sevinirim.
Reklamlar
-
02 Ocak 2012, 11:33
#29082
KickeR adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bişey sormak istiyorum benim şu CBR'ın jiglesi çektiğim zaman durmuyo iniyo yeniden.Bunların orjinali mi öyle ? Yani motoru ısıtmak için elimle çekip öyle beklemem lazım jigleyi ?
anormal bir durum değil normal bir durum arkadaşlar sorun etmeyin,
jigleyi elinizle bir müddet çekili bir şekilde tutmanız gerekir,yaklaşık 30-40 saniye kadar sonrada motor çabucak ısınacağından sonrada jigle otomatikmen motor yanmasın diye kendiliğinden iner ve normal rölantisine döner,yani problem motorda değil
Her asker yeşil bereli olamaz
-
02 Ocak 2012, 19:45
#29083
Arkadaşlar Malossi kit ve Türkiye temsilcisi Korlas hakkında bilgi verebilir misiniz yeni CBR 125R için? İstanbul'da ne kadar zamanda uyguluyorlar? Orjinaline göre daha kaliteli, uyumlu olur mu? Fiyatları nasıldır, modifiye sonrası motorun performansı ne oranda ve nasıl değişiyor?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:09 ----------
Firma hakkında biraz araştırma yaptım (diğer sorularım günceldir.). Çoğu kişi memnun olmadığını yazmış; o nedenle yurtdışından getirtmek tek seçenek kalıyor. Tahminen kaç lira tutar?
-
03 Ocak 2012, 15:11
#29084
BlackBaron adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Malossi kit ve Türkiye temsilcisi Korlas hakkında bilgi verebilir misiniz yeni CBR 125R için? İstanbul'da ne kadar zamanda uyguluyorlar? Orjinaline göre daha kaliteli, uyumlu olur mu? Fiyatları nasıldır, modifiye sonrası motorun performansı ne oranda ve nasıl değişiyor?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:09 ----------
Firma hakkında biraz araştırma yaptım (diğer sorularım günceldir.). Çoğu kişi memnun olmadığını yazmış; o nedenle yurtdışından getirtmek tek seçenek kalıyor. Tahminen kaç lira tutar?
kardeşim merhaba . Kargo dahil yarış egzantriği ile birlikte 600tl civarına geliyor . Düşünürseniz satıcı ile tanıştırabilirim . 17o cc
-
03 Ocak 2012, 17:04
#29085
BlackBaron adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Malossi kit ve Türkiye temsilcisi Korlas hakkında bilgi verebilir misiniz yeni CBR 125R için? İstanbul'da ne kadar zamanda uyguluyorlar? Orjinaline göre daha kaliteli, uyumlu olur mu? Fiyatları nasıldır, modifiye sonrası motorun performansı ne oranda ve nasıl değişiyor?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:09 ----------
Firma hakkında biraz araştırma yaptım (diğer sorularım günceldir.). Çoğu kişi memnun olmadığını yazmış; o nedenle yurtdışından getirtmek tek seçenek kalıyor. Tahminen kaç lira tutar?
Bi alman sitesinden baktım
Malossi 166cc kit 270 euro
K&n Racing filtre 45 euro
Arrow son susturucu 206 euro
Keihn karburatör 280 euro
Power commander 275 euro
site bu: http://www.motorrad-bach.de/ Başka şeylerde var
Bu arada 1 aydır yatıyordu en az akü biraz zayıflamış ama şak diye hemen aldı marşı gerçi alması normal olanda 2-3 hafta yatırıp çalışmadı diyince bi arkadaş ufak bi şüphe oldu..
-
03 Ocak 2012, 18:36
#29086
kitleri bende merak ediyorum
performans tatminkar şekilde artıyor mu büyük bir merak konusu
-
03 Ocak 2012, 19:30
#29087
Arkadaşlar malossi kit filan gereksiz bence.Motorun gücü zaten iyi 125liğe göre.Daha fazlasını almaya çalışmak motorun canına okumak olur bence ben pek sağlıklı olacağını düşünmüyorum.
-
03 Ocak 2012, 20:44
#29088
kardeşim merhaba . Kargo dahil yarış egzantriği ile birlikte 600tl civarına geliyor . Düşünürseniz satıcı ile tanıştırabilirim . 17o cc
Bi alman sitesinden baktım
Malossi 166cc kit 270 euro
K&n Racing filtre 45 euro
Arrow son susturucu 206 euro
Keihn karburatör 280 euro
Power commander 275 euro
site bu: http://www.motorrad-bach.de/ Başka şeylerde var
Bu arada 1 aydır yatıyordu en az akü biraz zayıflamış ama şak diye hemen aldı marşı gerçi alması normal olanda 2-3 hafta yatırıp çalışmadı diyince bi arkadaş ufak bi şüphe oldu..
Sağolun kardeşlerim. Henüz CBR 125R sahibi değilim. Şuanki motorumun satışına göre inşaallah nisan-mayıs ortası gibi almayı düşünüyorum. Aklımda motorun orijinalliğini bozmak yoktu hatta hala tek silindirli bir motoru modifiye etmek ne kadar düzgün yapılırsa yapılsın ilki gibi olmayacağı kanaatindeyim. Niye kit araştırıyorsun madem derseniz motosikleti gezi amaçlı sık sık uzun yolda kullanmayı planlıyorum. Daha önce sormuştum bi arkadaş sanırım, motorun toplam 13000 rpm olduğunu, standart seyretme devrininde bunun yarısı kadar (6500 rpm gibi) olduğunu söylemişti (ki zaten uzun yolda motoru üzmemek için mutlaka böyle kullanılmalı.). Normalde 90 km/s'deki sürüş konforu uygulama sonrası 130 km/s'de olsa beklentilerimi karşılar. Bu veya buna yakın değerlerde olduğu takdirde uygulama için günübirlik 500 km sürebilirim. 130'da 90'la gider gibi sürmek istiyorsan 250cc al diyebilirsiniz ama ne Honda'nın tek silindirli 250R'ına ne de bugünkü döviz kuruna göre 12000 küsur lira olan Ninja'ya o parayı vermek istemiyorum. Uzun yazdım ama bu konudaki tüm fikrim bu. Yazım ikinize de tekrar sağolun varolun. teknoali motoru alır da kit uygulaması konusunda fikrim değişmezse sana tekrar danışacağım. GP500-1st euro ile olduğu için çok pahalıya geliyor yine de aklımda olacak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:33 ----------
brooklynnn adlı üyeden alıntı
kitleri bende merak ediyorum
performans tatminkar şekilde artıyor mu büyük bir merak konusu
166-170 cc tahminen 17-18 ps'e tekabül ediyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------
Zippo's adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar malossi kit filan gereksiz bence.Motorun gücü zaten iyi 125liğe göre.Daha fazlasını almaya çalışmak motorun canına okumak olur bence ben pek sağlıklı olacağını düşünmüyorum.
Katılıyorum Ekrem bence de orijinalindeki gibi, sağlıklı olmaz. Ama yoğun olarak ve şehirdışında kullanmayı düşündüğüm için gerekli olur gibi geliyor. 6500 rpm gibi varsaydığım uygun sürüş aralığında CBR 125R 80-90 km/s denk oluyor diye hatırlıyorum. Dediğim gibi biraz daha araştıracağım ömründen çalar mı çalmaz mı diye çünkü piston vites ayarı değişiyor.
-
04 Ocak 2012, 01:07
#29089
denemeleriniz sonucu çıkan durumu merakla bekleyeceğim
motor 6bin devirde 100 yapsa çok güzel olurdu
cok sey mi istedim ne :D
-
04 Ocak 2012, 01:08
#29090
Trafik ışıklarında kalkış yaptım. tank cam ile kayıttaydım. evde kontrol ettim. 0-100 km ye 14 saniyede çıktım.
85 kiloyum. kalkarken 6000 rpm de kalktım. 10.000 rpm yapmadım debriyajı yormamak için. Öyle kalksam 13.5 saniyeye düşerdi süre.
max 65 kilo biri kalkış yapsa bu değeri 12 sn civarına çekebilir.
-
04 Ocak 2012, 01:11
#29091
debriyaj yorulmasını tam olarak anlatabilir misiniz bilgim yok bu konuda
-
04 Ocak 2012, 14:50
#29092
brooklynnn adlı üyeden alıntı
debriyaj yorulmasını tam olarak anlatabilir misiniz bilgim yok bu konuda
debriyajın gereksiz yere ömründen yememek için...
-
04 Ocak 2012, 15:13
#29093
zaten vites degısımı yaparken oyle ya da boyle debrıyaj kullanılıyor
yuksek devırde gecıs oldugu ıcın mı debrıyaj yorulması gerceklesıyor ?
teknık bılgım olmadıgı ıcın soruyorum
ayrıca bılır mısınız bılmem fakat debrıyaj kontrolu kac bın bakımlarında yapılmalı ?
-
04 Ocak 2012, 16:30
#29094
brooklynnn adlı üyeden alıntı
zaten vites degısımı yaparken oyle ya da boyle debrıyaj kullanılıyor
yuksek devırde gecıs oldugu ıcın mı debrıyaj yorulması gerceklesıyor ?
teknık bılgım olmadıgı ıcın soruyorum
ayrıca bılır mısınız bılmem fakat debrıyaj kontrolu kac bın bakımlarında yapılmalı ?
şöyle açıklıyım arkadaşım ilk kalkış aşamasında ve vites değişim sırasında zaten motorlu taşıtların teknik yapısı gereği mükemmel şekilde yani tam olması gerektiği gibi dahi kullanılsa debriyaj balatası yinede aşınır. ( hiç patinaj ve kızaklama fren yapılmadan kullanılan lastiklerin bile zamanla aşınması gibi ) ama doğru kullanımla tabiki minimum aşınma olucağından ömrü çok daha uzun olur.
yüksek devirde ve düşük devirdeki kalkış olayı ise şöyle: mesela 10000 devirde ve 5000 devirde kalktığımız iki duruma bakarsak. dakikada 10000 kez dönen motor kavrama noktasına geldiğinde 5000 kez dönen motora göre çok daha fazla debriyaj sürtünmesine maruz kalır. zaten tam kavrama noktasındayken henüz debriyajı tam bırakmadığımız için motorsiklet gitmesi gereken hızdan daha yavaş gidiyo olucak atıyorum 1. vites 10000 rpm de 35 km/h yapıcaksa, kavrama tamamlanmadığı için ....,5,6,7,8,9.......30 km /h şeklinde 30km/h ye çıkacağı için motor çevirdiği devirin fazlalığını debriyajdaki bizim fark edemediğimiz ufak kaydırmalarla atıcak işte bu kaydırmalar sonucu sürtünme oluşuyo buda aşınmaya neden oluyor.
bunun mantığını daha iyi anlamak için patinajla kalkan bir motorsikleti düşünebiliriz ön tekerlek 10 km/h ile dönerken arka 15-20 km/h ile dönebilir. yani taaaaki arka tekerlek yeri tam kavrayana kadar arka tekerlek aracın hızından daha fazla döner buda hızlı aşınmaya neden olur
-
04 Ocak 2012, 16:46
#29095
bilgilendirme için teşekkürler
debriyaj bakımını kaç bin kmde yaptırmalıyız ?
-
04 Ocak 2012, 18:52
#29096
brooklynnn adlı üyeden alıntı
bilgilendirme için teşekkürler
debriyaj bakımını kaç bin kmde yaptırmalıyız ?
Rica ederim bakım aralıgını km olarak bilmiyorum ama ömrü kullanim tarzina bagli olarak değişiyor mesela benim mondial 8500 km ye geldi ve her kullanisimda tek teker yapmama, genelde hep son gaz kalkmama rağmen hala ilk günkü gibi. ama cbrı asla bu şekilde kullanmiyorum kiyamam ona
-
05 Ocak 2012, 13:46
#29097
cbr bi sevdadır , kullanmayanlar bunu bilemez 1 ay olacak yine kullanmayalı müthiş bi özlem off , 7 gün sonra memleketteyim . yağmur yağmasın yeter çıkacam uzun yola
-
05 Ocak 2012, 15:20
#29098
bende rüzgar geçirmez içliklerimi aldım bugün Allah ne verdiyse dolaşacağım finallerden önce
-
05 Ocak 2012, 19:18
#29099
-
05 Ocak 2012, 20:44
#29100
brooklynn güle güle kullan.
arkadaşlar son kasa tvs apachelerin dijital km saatinde 0-60 km ye kaç saniyede çıktığınızı hesaplayan bi kronometre sayacı varmış ve o ana kadar ki en iyi ( en kısa ) hızlanmanız kayıtlı olarak kalıyormuş. forumdan apache kullanıcısı bi arkadaş yazdı hatta kendisi 55 kg mış motorun üstüne yatarak 4.6 saniyede 0-60 km/h yapmış. şimdi sinir oldum ya bizim motorlarda niye yok bu özellik :( tamam cbr ve apache kullandığınızda cbr her yönden daha kaliteli bu hemen belli oluyor ama apachenin bu özelliği süpermiş. gerçi bu özellik oldumu da habire test yapmaktan debriyaj balatasını yer dururduk herhalde
bu arada cbr 250 yi de test etmişler 4.2 saniyede 60km/h çıkmış. nasıl ölçtüklerini sormadım onuda sorar yazarım buraya
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 48 kullanıcı var. (0 üye ve 48 misafir)
Bu Konudaki Etiketler