Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #28961
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    evet zippo bende bi ara araştırmıştım hatta ben 130 arkada bulamamıştım çünkü hemen almycağm için detaylı aramamıştım, ama laf gelimi metzeler dedim yani güzel tutan bi lastik olucakta keyif alıcam anlamında dedim çünkü dümdüz yolda gitmeyi yada virajları tren gibi dönmeyi sevmiyorum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #28962
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    metzeler lasertec benim cbr de zamanında kullanmıştım,istanbuldan anes motordan getittirmiştim,brezilya malıydı galiba,çok müthiş bir lastik tavsiye ederim zaten bu lastikleri kullanınca farkı hemen fark edeceksiniz ve ırc ile arasında dağlar kadar fark var
    Her asker yeşil bereli olamaz

  3. #28963
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Deseni gercekten kotu ya.ama fiyati michelin den iyu

  4. #28964
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    bugün kocaelide hava mükemmel
    birazdan eski istanbul yoluna cıkıcam virajlarda dolanıp durmayı seviyorum
    sonra okula giderim belki daha sonrasında eve gelirim
    gecen gun ıstanbula gittim usumeden gıttım usumeden geldım

    ---------- Post added at 13:40 ---------- Previous post was at 13:38 ----------

    bu arada sadece arkaya metzeler taksak problem yasanır mı vırajlarda ?
    malum arkadakı kalıte ondekı ıse ıdare eden bir lastik olacak

  5. #28965
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    yine faydası olur sadece arkayada metzeler takabilirsin çünkü bende sadece arkaya metzeler takıyodum,ön ise orijinal lastik kalıyodu çokda güzel oluyor...
    Her asker yeşil bereli olamaz

  6. #28966
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı brooklynnn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün kocaelide hava mükemmel
    birazdan eski istanbul yoluna cıkıcam virajlarda dolanıp durmayı seviyorum
    sonra okula giderim belki daha sonrasında eve gelirim
    gecen gun ıstanbula gittim usumeden gıttım usumeden geldım

    ---------- Post added at 13:40 ---------- Previous post was at 13:38 ----------

    bu arada sadece arkaya metzeler taksak problem yasanır mı vırajlarda ?
    malum arkadakı kalıte ondekı ıse ıdare eden bir lastik olacak
    Aman diyim!

    kıçı başı ayrı oynar sonra

  7. #28967
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Alıntı brooklynnn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün kocaelide hava mükemmel
    birazdan eski istanbul yoluna cıkıcam virajlarda dolanıp durmayı seviyorum
    sonra okula giderim belki daha sonrasında eve gelirim
    gecen gun ıstanbula gittim usumeden gıttım usumeden geldım

    ---------- Post added at 13:40 ---------- Previous post was at 13:38 ----------

    bu arada sadece arkaya metzeler taksak problem yasanır mı vırajlarda ?
    malum arkadakı kalıte ondekı ıse ıdare eden bir lastik olacak
    genelde virajda ilk arka kayar o yüzden iki lastigide degisemesek bile en azindan arkayi degstrmk faydali olabilir.
    Zaten bizim motorlarin önü yere iyi basıyo

  8. #28968
    mstfkrfk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2011
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    Cbf 600 SA & zongshen zs 200
    arkadaşlar 2007 model hyosung gt r250 ile takas edeyim mi motoru kararsız kaldım sıfır motor verilip 5 yıllık motor alınır mı?tecrübe konusunda problem yok.125lik kalkışlarda falan yetersiz geliyor ama kaliteli ve ucuz olsun diye mecbur en doğru tercih cbr 125 di,pişman değilim aldığıma yine de kararsız kaldım.

  9. #28969
    i.canver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Şubat 2011
    Şehir
    Ayvalık
    Motosikleti
    CBR250R
    Alıntı mstfkrfk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar 2007 model hyosung gt r250 ile takas edeyim mi motoru kararsız kaldım sıfır motor verilip 5 yıllık motor alınır mı?tecrübe konusunda problem yok.125lik kalkışlarda falan yetersiz geliyor ama kaliteli ve ucuz olsun diye mecbur en doğru tercih cbr 125 di,pişman değilim aldığıma yine de kararsız kaldım.
    2007 model diyorsun enjeksiyonlu değil bir kere yakıtı düşünüyorsan 2011 model enjeksiyonlu 125r'dan sonra sana biraz benzin yakma konusu dert olabilir, bir de 2007 model değilde 2009 olsa daha iyi olurdu senin açından bana sorarsan ben 2007 ile takas etmem 2009 ile ederim ve üstü.

  10. #28970
    mrtt7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2011
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    MT09
    arkadaslar bişi danısmak ıstıyorum. bırıncı vıteste 9 10bın devırlere kadar yuklendıkten sonra 2ye atarken zor gecmesı yada ses yapması normalmı ?daha cok boşta kalmak ıstıyo motor asırı bı ses degıl ama 2 den 3e gecerkenkı rahatlık yok sızdede boylemı acaba?

  11. #28971
    mrsago - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2007
    Şehir
    kumburgaz
    Motosikleti
    cbf 150 (12)
    merhaba arkadaşlar bir sorum olacak 6. vitesteyken 100 km hızla sabit gittiğinizde devir saati kaçı gösteriyor acaba yada şöyle sorayım motoru yormadan sabit rajat bi şekilde gittiği hız nedir şimdiden teşekkürler...
    ya sev ya terket...

  12. #28972
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Alıntı mrtt7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar bişi danısmak ıstıyorum. bırıncı vıteste 9 10bın devırlere kadar yuklendıkten sonra 2ye atarken zor gecmesı yada ses yapması normalmı ?daha cok boşta kalmak ıstıyo motor asırı bı ses degıl ama 2 den 3e gecerkenkı rahatlık yok sızdede boylemı acaba?
    şanzımandaki ses cbr larda malesef böyle, bu engellenemiyo ama çok sorun değil aslında :s 1 den 2 ye atarkenki zor geçme durumu ise 2. vites dişlisinin çok uzun olmasından kaynaklanıyor sanki 3. vites gibi uzun. hatta 1 de 11000 devire bile getirip 2 ye atsak yinede ilk başta bi yığılma oluyo tork yetmiyo bu cbr nin hızlanma performansını dahi düşürüyor. zaten 2. viteste kesiciye girersen 70 km hıza çıkıyo nerdeyse buda 13.3 hp lik makineye çok

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:41 ----------

    Alıntı mrsago adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar bir sorum olacak 6. vitesteyken 100 km hızla sabit gittiğinizde devir saati kaçı gösteriyor acaba yada şöyle sorayım motoru yormadan sabit rajat bi şekilde gittiği hız nedir şimdiden teşekkürler...
    son viteste 7500 devir civarında 100 km hız yapıyor. bütün motorların ideal çalışma aralığı redline ın başladığı devirin yarısının biraz üstüdür yani bizim cbr larda red line 10800 gibi başlıyor bunun yarısı 5400 olduğuna göre 6000 devir civarı en idealidir ( daha aşağıda zaten tork çok yetersiz kalıyor ) 6. viteste 6000 devirde 80 km hız yapar bu cihaz

  13. #28973
    mrtt7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2011
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    MT09
    s.e.c çok tesekkur ederım bılgılendırdıgın ıcın.

  14. #28974
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    4. vıteste 90 km hız civarında yokuşları cok guzel cıkıyor
    6. viteste 6000 devirde 80 km/Hız yapıyor
    bu aksam biraz sıkıstırdım 120yı rahat goruyor

  15. #28975
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Alıntı mrtt7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    s.e.c çok tesekkur ederım bılgılendırdıgın ıcın.
    rica ederim

  16. #28976
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Arkadaşlar lastikleri değiştireceğim michelin ile.Fakat arka 130-70-17 varken ön 100-80-17 yok.110 var.ne gibi sıkıntılar yaşarım veya yaşarmıyım 110 takarsam.Hızda filan düşüş olur mu

  17. #28977
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı mrsago adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar bir sorum olacak 6. vitesteyken 100 km hızla sabit gittiğinizde devir saati kaçı gösteriyor acaba yada şöyle sorayım motoru yormadan sabit rajat bi şekilde gittiği hız nedir şimdiden teşekkürler...
    7500 devir. ama motoru yormadan diye sormuşsun. motorun yorulması diye bişey yok su soğutmalı. Uzun yolda yaz oratsı 35 derece sıcakta öğle saatinde saatlarce git hararet hiç oynamıyor ısı sabit. 100-110-120-130 problem yok. Yakıt dersen 110 dan sonrası 2.6-2.9 lt yi geçer. yine 100-120 arasında aşırı titreşim ve aşırı yırtınan dengesiz bi tavrı yok

  18. #28978
    syn022 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Yok sattım Cbf'yi Maxi arıyorum.
    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar lastikleri değiştireceğim michelin ile.Fakat arka 130-70-17 varken ön 100-80-17 yok.110 var.ne gibi sıkıntılar yaşarım veya yaşarmıyım 110 takarsam.Hızda filan düşüş olur mu
    110 dediği taban genişliği mi oluyor? Eğer öylese direksiyon muhtemelen biraz ağırlaşacak. Yüksek süratte yola daha iyi yapışır. Bence tercih edilebilir. Servisinle konuş detaylı bilgi al bence Ekrem.
    ~ - 2012 Skoda Octavia TDI DSG - 2011 Palio Sole 1.4 Premio ~

  19. #28979
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı syn022 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    110 dediği taban genişliği mi oluyor? Eğer öylese direksiyon muhtemelen biraz ağırlaşacak. Yüksek süratte yola daha iyi yapışır. Bence tercih edilebilir. Servisinle konuş detaylı bilgi al bence Ekrem.
    Aynen taban genişliği.Bakalım servisle konuşucam artık.Önermezlerse ne yapıcam bilmiyorum.Lastikleri mutlaka değiştirmem lazım.Dün virajda çok fena kaydı.Islak yoldan bahsetmiyorum bile

  20. #28980
    syn022 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Yok sattım Cbf'yi Maxi arıyorum.
    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen taban genişliği.Bakalım servisle konuşucam artık.Önermezlerse ne yapıcam bilmiyorum.Lastikleri mutlaka değiştirmem lazım.Dün virajda çok fena kaydı.Islak yoldan bahsetmiyorum bile
    AEA'da epey laf yapmıştı zaten lastiklerine. Değiştirene kadar dikkat et.
    ~ - 2012 Skoda Octavia TDI DSG - 2011 Palio Sole 1.4 Premio ~


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 72 kullanıcı var. (0 üye ve 72 misafir)

Bu Konudaki Etiketler