koltuk altında ki büyük plastik parçada olsaymış tamamlardı.ama gerçekten çok hoş olmuş.
koltuk altında ki büyük plastik parçada olsaymış tamamlardı.ama gerçekten çok hoş olmuş.
hadi ya o kötüymüş.bende sen sipariş geçtiğinde orası gelecek sanıyordum.artık senin karbondan 1metre daha sipariş geçer kendin yaparsın.
Ekrem motor iyi oldu ya şaka maka full+full gibi bir şey yaptın motora
Bir de 15 dakika önce mutluhandan aldığım bilgiye göre yan sağ grenaj + içinde ki siyah grenaj mı neyse o kırılan parçam toplamda 134 TL tutuyor, yani motorunuz düştü sağ grenaj komple çatladı içten kırıldı 134 TL vererek işi halledebilirsiniz
1500-2000 gider diyen arkadaşlar vardı.parça fiyatları ybrden bile daha ucuz eğer fiyat buysa.
Merhaba arkadaşlar forma az önce katıldım adım semih izmir bergamada oturuyorum ama şuan formasyon aldığım için çanakkaledeyim. 2011 cbr 125r ların piyasaya sürüldüğü tarihlerde yazılan sayfalardan bu zamana kadarki yazılan hemen hemen her yorumu okudum. haziran ayında kendim mondial 150 mc aldım ve temmuzda formasyon kayıtları için çanakkaleye motorumla gittim ve dönüşte ezine çıkışında ışıklarda 2011 cbr 125r turuncu gri renkli olanla yanyana geldik ve motorlarımıza bakarken tanıştık önümüze gelen ilk benzinlikte mola vereceğimizi kararlaştırdık (bu arada o an bende mondial 150 mc var) benzinliğe geldiğimizde büyük bir merakla başladım cbrı incelemeye ve çok beğendim bunun üzerine bergamaya gider gitmez cbr 250r alma planı yapan kardeşime cbr 125r ın daha ss görünümde olduğunu ve renginin 250 lilerin renginden daha güzel olduğunu 250 liklerin daha touring gibi göründüğünü anlattım (250 liği izmir yükselişte görmüştüm ) ve cbr 250r almaktan vazgeçirdim çünkü kardeşimin altında olabildiğince güçsüz motor olmasını istiyorum gaza gelip bi kazaya karışmasından korktuğum için. (cbr 125r nede olsa 250 kadar gaza getirmez) Neyse bu sayede kararını değiştirdi ve bundan 1 ay kadar önce bayileri tek tek aradık anes motorda istediğimiz renk olan gri turuncuyu bulduk ve aynı gün içinde parayı bankadan yatırıp 5700 tl ye (kargo hariç) bergamaya kargoyla gönderileceği üzere anlaştık cuma günü parayı yatırmıştık çarşamba sabahı motor elimize ulaştı şmdide asıl önemli olan motorla ilgili izlenimlerimi yazmak istiyorum. motora ilk bindiğimde fark ettğim şey fiyatına göre malzeme kalitesinin çok iyi oluşuydu çünkü kardeşimin önceki motoru olan ybr 125 esd nin 4000 tl civarındaki fiyatını düşündüğümde bu motor 5700 e bedava dedim neyse sonra motoru çalıştırdığım an sesinin tek tek saymasını ve tokluğunu oldukça beğendim, yola çıktığımda ise rodajda olan motorun performansını deneyemiyceğim için viraj kabiliyetini merakım üzerine kendi motorumla her zaman limitlerde girdğim ve çok zevk aldığım bayatlı virajına gittim tabi mondialın 90 lık olan arka lastiğinden sonra hondanın 130 luk lastiğinle virajın çok daha dengeli olduğunu anladım ama yinede çok yatıcak kadar hızlı girmedim çünkü hem motorun tepkilerini daha bilmiyorumdum hemde altın elbiseli adamın cbr 125r videosunu izlemiştim ve sizlerin lastikler kötü uyarılarınızı okumuştum (bu arada teşekkürler hepinize arkadaşlar) sonunda sabırla geçirdiğimiz rodaj dönemi bitmek üzereydi motor 850 km ye geldi ve kardeşim çalıştığı için ben 1000 km bakımına balıkesir hondaya gittim bergamayla arası 100 km olduğu için servise girdiğimde 950 km oldu. (rodajda olduğu için balıkesire kadar 65 km\h hiç geçmedim) bakımı yaptırdıktan sonra artık merakla beklediğim cbr ın uzun yol performansını test edebileceğim balıkesir akhisar otobanı beni bekliyordu ilk olarak şunu söyleyebilirim 125cc dahi olsa motorun karakteri racing olduğu belli çünkü gücünü 8000 devirden sonra özellikle 9000 den sonra daha belirgin olarak veriyor buda son hızının hacmine göre yüksek olmasını sağlıyor ( ybr, cbf, tvs apache, 150 mc vs. den daha yüksek ) kendi motorum 162 cc olmasına rahmen bugüne kadar arkamdan esen rüzgarla düz yola 132 km\h hiç geçemedim ama cbr ile o gün rüzgarsız havada düzde 130 rüzgar arkamdan eserken düzde 142 gördüm arkadaşlar. bu arada cbr nin beğenmediğim çok ufak bi eksisi düşük devirlerdeki cansızlığı ama o da 150 mc ye alışık olmamdan kaynaklanıyor olabilir çünkü kendi motorum alt devirlerde çok güçlü 1. viteste debriyaja dokunmadan dahi teker yapabiliyor eğer artçı varsa. son olarakta şunu söylemek istiyorum cbr nin virajlardaki kararlılığı çok iyi. arkadaşlar hepinize bugüne kadar yaptığınız bilgilendirici yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim özelliklede zippo's arkadaşın objektif abartısız yorumlarına teşekkür ederim (örneğin; düzde 130 u geçmediğini bildirmesi gibi... ) hepinize kazasız zevkli sürüşler diliyorum.
yazını üşenmedim okudum baya döktürmüşsün...
cbr 125 in yüksek devirlerdeki performansı yeterince iyi. 0-90 arası gayet seri.
Alt devirlerdeki cansızlık çok önemli değil ama beni rahatsız eden tek şey 2. vitesde yuvarlak kavşaklardayken bana yaşatıyor. hemen uzaklaşmak istediğimde 2 ile 4.5k devir arası çok baygın oluyo. Kavşakta 1'e alsam hem yığılma yapıyor hemde gazı açınca kısa kalıp hemen 2'yi istiyor. Belki 85 değil 70 kilo olsam farkedebilir ama
Bununda sebebi 6 vitesin ekonomi için rezerve edilmesi. YZF125 de böyle bi sorun yoktur çünkü hem biraz daha torklu hemde 2 vitesde 68 yerine 58 falan yapıyor.
yinede 6 vitesin böyle olmasından şikayetim yok uzun yolda motoru ve kulakları rahatlatıyor.
Hondanın kaliteden ödün vermediği bi motor. aldığımdan beri sıfır sorun
Bu motor avrupada 3500 avro Fiyat kalite oranı Türkiyedeki en yüksek motor belkide...
arkadaşlar egzozu karbon kapladım.tabii acemilik 1-2 ek yapmak zorunda kaldım ama olayı hemen hemen sona doğru çözdüm.biraz böyle kullanayım sonra değiştireceğim.akşam ek yerleri filan belli olmadığı için çok hoşuma gitti.gündüz belki sırıtabilir, neyse siyah motora daha da yakıştırdım zippo's un zoruna gitmesin :Dyarın fotoğraf eklemeye çalışacağım.
aslında benimde bahsetmek istediğim aynı şeydi gp500 bende aynı sorunu bergamada düşük hızlarda giderken araç sollamaya geçtiğimde yaşıyorum 2. viteste 4000-5000 devir arasındaysam hemen sollayamıyorum 1 e atsam hem zaman kaybı oluyo hemde 1. vites çabuk bitiyo yani 2. vitesi biraz daha kısa seçebilirlerdi bence :S çünkü 12nm torklu yzf r125 in bile daha kısa ama bu çok sorun sayılmaz motor hakikaten çok kaliteli ve motor hacmine oranla çok zevkli kullanım karakteri var. bu arada benim mondial sonuncu viteste(5. vites) 5000 devirde 65 km\h hız yapıyor cbr da 6. vites 5000 devirde 65km\h. ama cbr daha yüksek devir çevirebildiği için son hızı daha fazla şunuda farkkettim süspansiyonlar ybr 125 esd ve mondial 150 mc den daha sert olmasına ramen yoldan gelen darbeleri daha iyi emiyo bu çok çok iyi bi özellik bu sayede virajlardada çok kararlı ilerliyebiliyo. motoru tanıdıkça yorum yazmaya devam edicem arkadaşlar
Siyaha yakışmıştır
Tri-color gösterişli bi Renkte siyahta temiz tutulduğu zaman ve egzoz ve cam koyulaştırıldığı zaman çok Race-pisikopat oluyo
Karizmada bi Kadir İnanır/ Kenan imirzalı oğlu sertliği oluşuyo
arkadaşlar bu bizim motorlara takılan 600rr aynalarından nerden ve kaç tl ye temin edebilirim ? tabi yan sanayi olanları soruyorum sanırım zippo's arkadaş almıştı. kısa oldukları için çok hoş görünüyorlar orjinal aynalarımız biraz uzun o yüzden değiştirmek istiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------
s.e.c dostum rica ederim. hayirli olsun,kazasiz belasiz hayirli surusler dilerim.
Mstfkrfk, karbon siyaha ayri yakisiyo gercekten.Bende dun serviste siyahini gordum, bi an dusundum keske siyah alsaymisim diye ama sonra baktigimda her rengi ayri guzel bu motorun.bi gun turuncu istiyo canim bi gun siyah.Ayri bi cekiciligi var her rengin.Karbon kaplamayi arkaya dogru uzatsaydin atma yapabilir koselerinden
---------- Post added at 08:11 ---------- Previous post was at 08:07 ----------
Dostum brnmotor.com da var kapida odemeli olarak yolluyorlar 90 lira filan olmasi lazimdi ama daha ucuza motomarketim.sahibinden.com da olabilir fatih kilicliya sorabilirsin ilanlarinda da vardir zaten.
@ ZiPPo ;
Motorunu cok beğendim kardeşim.
Kazasız sürüşler dilerim...
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
cbr 125 de alınacak tek renk zipposun motorunun rengidir.
birde altın elbiseli adamın anlattığı gibi debriyaj hissiz dediği şey nasıl oluyor.?
mesela bende arada şöyle oluyor , hızlı bir kalkış yapıyorum 8 9 binde vites değiştiriyorum aynı şekilde 2 den 3 geçerken mesela debriyajı bıraktığımı sanıyorum yarıdan fazlasını bırakmama rağmen gazı yükleniyorum tabi ben hissetmiyorum ama o an debriyaj sıkılı olmuş oluyo , devir müthiş bi şekilde tavan yapıyo motor bağırıyo çevredekiler ürküyor
acun0 kardeşim senle biraz ninja konusmak istiyorum müsaitsen .
buyur. müsaitim
saol zippo sanada hayırlı sürüşler diliyorum
saol kardeşim fatih kılıçlıdakilere baktım 29 tl ile 59 tl arasında değişiyo görüntü olarak hepsi aynı hatta seninkilerede baktım brnmotor dan 89 tl ama kalite farkı muhakkak vardır. o yüzden kararsız kaldım acaba 29 tl olandan alsam sorun yaşarmıyım bilmiyorum. malum yeniden öğrenciliğe döndüm ekonomi vasat
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)